Šta je novo?

EPS račun preko neta

Dobijao sam zadnja 4 racuna sa 0 kw,pise nije ocitano,cim sam poslao slikano brojilo za 24 sata su uradili nov racun.
 
Isto, s tim što meni nisu poslali ispravljen račun nakon što sam slikao brojilo i poslao mejl. Zapravo, stigao mi je redovan račun za naredni mesec sa isto neupisanim brojem utrošenih kWh.
Jedino gde prolazi moja "intervencija" je u Zemunu kad se lično žalim.
Dobro bi bilo kad stigne takav "blanko" račun da se otiđe do brojila ko je u prilici i upiše (slika) stanje. Ako ne prođe preko mejla, može se samostalno izračunati i uplatiti iznos. Bolje nego da se čeka da oni reše situaciju nakon X meseci jer će da sastave celokupnu potrošnju na jedan račun i pitanje je koliko će pošteni da budu u takvom obračunu, naročito imajući u vidu da prost građanin ove zemlje nema pojma kako njihov proračun uopšte funkcioniše.
 
Znam samo da sam po preporuci šalterskog radnika EDB Zemun plaćao "otprilike koliko mislim da bi mi račun bio" kad su stizali prazni računi (samo sa fiksnim prvim dvema stavkama plus taksama).
Zapravo sam sâm računao po njihovim šemama i dobio otprilike tačan iznos koji su ispostavili na kraju kad su konačno došli da očitaju i dovedu stanje u red. Oko 250 dinara (prvobitno sam mislio 195) sam "ostao dužan" jer mi odbiše 2x5% popusta za plaćanje u roku i to njihovom zaslugom jer sam čekao korekciju računa (i ovde sam trebao da platim "otprilike" kako ne bi skinuli popust zbog prekoračenja roka 🤦‍♂️).
Danas sam slikao stanje i imam potrošnju oko 235kWh za 30 dana i to isključivo niže tarife, viša je ostala na 0. Morao sam ići lično prijaviti jer ih telefonom ne možeš dobiti. A kako će oni ovo da ispeglaju, ne znam. Ali na svoju štetu neće sigurno.
P.S. Dok sam slikao, naiđe komšinica sa višeg sprata i pita u prolazu jel' su i nama dolazili "blanko" računi kao i njoj. Njima je račun zbirno, kako veli, skoro 10k i ne zna šta će.
 
Шта ће, да плати, наравно. Требало је о томе да мисли на време.
 
To što je račun 10000, a recimo nije plaćala 3 meseca, dok joj je inače račun oko 3000 mesečno, nije nikakav problem, a čak je i lako rešiv avansnim uplatama.
Sporno je kad nekog uteraju u višu zonu nesavesnom obradom.
 
u NS i dalje raspad sistema sad sam dobio racun za jul 1.8 ocitano, racun izdat 5.9, utroseni KW znam da nisu ti jer je 1.8 bilo vise KW, znaci neko je proizvoljno izracunao i lupio jer su toliko nesposobni da jos ne mogu da na daljinski ocitaju nova brojila :ROFLMAO:
 
Racun za Avgust stigao na mail a na sajtu ga jos nema, Beograd.
 
Isto, s tim što meni nisu poslali ispravljen račun nakon što sam slikao brojilo i poslao mejl. Zapravo, stigao mi je redovan račun za naredni mesec sa isto neupisanim brojem utrošenih kWh.
Jedino gde prolazi moja "intervencija" je u Zemunu kad se lično žalim.
Dobro bi bilo kad stigne takav "blanko" račun da se otiđe do brojila ko je u prilici i upiše (slika) stanje. Ako ne prođe preko mejla, može se samostalno izračunati i uplatiti iznos. Bolje nego da se čeka da oni reše situaciju nakon X meseci jer će da sastave celokupnu potrošnju na jedan račun i pitanje je koliko će pošteni da budu u takvom obračunu, naročito imajući u vidu da prost građanin ove zemlje nema pojma kako njihov proračun uopšte funkcioniše.
Ja već više od godinu dana svakog 1. u mesecu šaljem stanje brojila. Pre toga nekoliko meseci nisu očitavali. Tada sam slao prigovore, i onda oni očitaju. Kada sam video da to moram da radim svaki put, počeo sam jednom mesečno da im šaljem stanje.

PS. Ma možda i 2 godine :)
 
Све зависи од места до места. Мени су једном прихватили стање које сам очитао 1-ог у месецу јер читачи нису очитали. Онда су после тога сами дошли до неког стања и кориговали су ми рачун који ми нису послали, коригован, само сам у следећем рачуну видео ставку преплаћено неколико стотина динара.
 
Meni se zaduženje na portalu pojavilo još juče, ali će račun verovatno biti dostupan tek sutra (područje Kraljevo).
Ja sam na mail dobio racun pre jos nekoliko dana, ali na portalu je tek danas (ili mozda sinoc) dostupan.

Inace i meni nisu ocitali jul i nakacili sve u avgust... ali skroz slucajno period citanja jula nije koriscen stan uopste, tako da mi je doslo na isto :D Znam samo po tome sto se sve komsije zale :)
 
Naslov je tendenciozan i netacan, ali verovatno su zasluzili...
 
Ima li vas još koji niste dobili račun od avgusta?😃 Nema ga ni u sandučetu ni na aplikaciji...
 
Stigao mi račun za septembar danas na email, prilično ranije nego do sada, mislim da pre 10. u mesecu nije stizalo.
Moguće da su unapredili nešto, obzirom na haos u NS, ja sam iz BG ali bez obzira.
 
I meni, ubrzali se nesto, BG, Čukarica. Ranije uvek stizalo oko 12-15. u mesecu.
 
Vrv imate daljinsko očitavanje.
 
Takođe stigao mnogo ranije. Prošli mesec zamenjeno brojilo. Ranije je očitavanje bilo 4-5. u mesecu, sad prvog. Račun u skladu s očekivanjima, značajno niži od jula/avgusta jer klime nisu radile. Potrošnja u skladu sa septembrom prošle godine.
 
Stigao mi račun za septembar danas na email, prilično ranije nego do sada, mislim da pre 10. u mesecu nije stizalo.
Moguće da su unapredili nešto, obzirom na haos u NS, ja sam iz BG ali bez obzira.
Nama (bg, centar) je za avgust stigao na mail nekoliko dana pre nego je bio na portalu dostupan.
 
Na portal ne pamtim zadnji put kad sam ušao :)
Verovatno od kada su počeli na mail da šalju račun.
 
I meni stigao na mail, nikada brže
 
Ja sam kupac-proizvodjac (imam solarne panele povezane na sistem EPS-a) i racuni mi uredno stizu na mail, medjutim nikako ne mogu da dodam svoj ugovor sa naplatnim ili bilo kojim drugim brojemna sajt Uvid u racun. Izbacuje kao da ne postoji. Da li neko zna zbog cega je to tako i da li to znaci da kupci-proizvodjaci nemaju pristup portalu?
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Malopre videh da imam nekih 53 din pretplate, nije je bilo pre neki dan...
Nije mi jasno otkud, svaki put placam skeniranjem IPS koda sa racuna... :unsure:
 
Nazad
Vrh Dno