Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Možda će ti tražiti neki dinar da to ubace jer ne kupuješ njihov SSD već donosiš svoj ali dobro. U svakom slučaju pitaj call centar da li će brže biti ako doneseš u radnju ili odmah u servis i tako i uradi posle praznika.
 
Najbolje da pozoveš servis i pitaš, oni će ti objasniti. Nemoj da se zezneš da daš nekom prodavcu u radnji da ubacuje ssd, to je kao da si ga sam ubacio. I obavezno traži napismeno da je to urađeno u servisu, da se eventualno kasnije ovlašćeni servis ne bi pravio blesav i odbio garanciju zbog toga. Neki proizvođači dozvoljavaju da korisnik sam menja ram/ssd, neki ne.
 
Inače, razočarali su me sa drugom pločom u Emmi/Winwin. Ploča je skupa i ispravna pratkično, samo su trebali da isčiste malo (istope i izgrebu) 2 od 24 pina na konektoru za napajanje ploče. I oni mi vrate tako nepopravljeno i kao nema više garanciju, kao ubeleženo je preko serijskog broja, sve i da neko drugi u nekom servisu nezavisnom popravi. "Ko te j" sistem rada. A pre toga sms om su rekli da će biti popravljeno i da će mi javiti cenu popravke. Sada je priča kao to ne može da se popravi. A ja sa priborom za nokte već 90% izvadio te plastike izgrebao i usisao. Tu su metalni pinovi i dalje i praktično ništa nije ploči, to više spada pod prljanje nego kvar. Ali eto, verovatno su želeli što više slučajeva da reše jer sutra/danas valja na ćebetu rokati ćevapčiće u prirodi, između hleba i luka pa da bude što manje posla kada se vrate u rutinu servisiranja. Užas za korisnika.
 
Pa neće da se bakću sa opravkama koje traju satima. Slabo oni išta poravljaju, samo provere šta (ne)radi i da li mogu da štrbnu na garanciji i to je to.
 
Pa dobro to bih i shvatio ali da mi saseku 2 godine garancije zbog toga nije fer. Možda je slučaj za inspekciju. Uvek sam sanjao o tome da se u nekom objektu pozovem na inspekciju i oni da počnu da drhte i da me uvaže :d
 
Za takav kvar mogu da okrive druge, tebe, PSU i ko zna koga još, sve će da urade samo da ne ispoštuju garnciju. Jedino ti ostaje da probaš da se žališ direktno EMMI/Winwin offisu, meni su rešili problem sa pločom za 2 sata a servisu je trebalo 10 dana samo da kažu da je garancija odbijena ali da će još da provere. Dobio sam od servisa preporučeno pismo o odbijanju garancije dan pošto sam već dobio novu ploču. Jednostavno je servis bezobrazan do bola a matična firma se ne uključi dok se ne podigne dreka.
 
Moja praksa je da ako dodje do toga da moram da reklamiram neki deo racunara, odmah objasnim da je problem u tom delu i da kad vratim stari - sve radi normalno.

Nisam nikakvih problema imao do sad, na stranu sto zaista jesam testirao i proveravao, pa bih toplo preporucio ici korak ispred i odmah naglasiti sta je i kako.
 
Pa u Emmiju kad predajes komponentu i napises specificno u cemu je problem, bar sam ja tako uradio.
Fora je u tome sto je Emmi na zalost Win Win a ako su im majstori istog nivoa ko prodavci po prodavnicama to je onda sreca da ti nesto dodatno ne pokvare.
 
Pa popravke idu preko Win Win meni su tako javili kad sam zvao oko reklamacije.
Ja do skora nisam ni znao da je Emmi vezan bilo kako za Win Win kad sam cuo da oni regulisu reklamacije kosa mi se digla.
Nije da sam do sada sa njima imao neki problem ali ljudi koje unajmljuju po radnjama su ono...da ne budem grub ali cesto osobe koje u zivotu ko da nikad nisu upalile komp.
 
Tako je, servis ide preko WW-a. Mene su zvali iz njihove reklamacione sluzbe, a i poruka je bila potpisana "winwin shop".
 
Zvao sam ih danas na call centar posto je proslo nedelju dana od poruke da je "prosledjeno na dalje testiranje nedelju dana"
Operater tamo mi kaze da nema nikakve informacije o statusu moje reklamacije ali da ce zvati servis i nazvati me popodne
Naravno, niko se nije javio (win win..)
 
Jos jedan ok slucaj sa Emmi prodavnicom. Kupovao sam hard i pronasao u njihovoj prodavnici u Pancevu. Dodje hard (fabricki zapakovan u onu sivu kesu), kad ono, zuji, bruji, bad sektori. Ja komplet zapakujem i posaljem nazad u utorak. U subotu mi je stigao novi hard.
Tako da sam licno zadovoljan kako je sve proslo (naravno, moglo je mnogo bolje, ali je na kraju ispalo skroz ok)
 
Hocu da reklamiram nekog jeftinog misa kupljenog u emmiju (preskace skrol)
Jel to nosim samo u radnju gde sam kupio, kakva je procedura?

kako u opste resavaju problem sa preskakanjem skrola?
 
Jel to nosim samo u radnju gde sam kupio, kakva je procedura?
Odneses u radnju u kojoj si kupio (u kutiji u kojoj je bio), prilozis fiskalni racun i opises problem.

Trebalo bi da dobijes zapisnik da je uredjaj primljen i da nema vidljivog fizickog ostecenja, a onda cekas...

Ukoliko si ga skoro kupio, moguce je i da ce ti ga na licu mesta zameniti za novi ili da ce ti vratiti novac.

A moze da se desi i da te otkace... Probaj - sta te kosta ;)
 
Ja sam menjao i sa crknutim skrolom i sa losim prekidacima, uvek su zamenili. Jedino sto ne moze vise na licu mesta, mora opet da prodje kroz servis. Ranije su prodavci mogli te sitnije (citaj:jeftinije) stvari da zamene bez servisa, sad su im zabranili.
 
Odneses u radnju u kojoj si kupio (u kutiji u kojoj je bio), prilozis fiskalni racun i opises problem.

Trebalo bi da dobijes zapisnik da je uredjaj primljen i da nema vidljivog fizickog ostecenja, a onda cekas...

Ukoliko si ga skoro kupio, moguce je i da ce ti ga na licu mesta zameniti za novi ili da ce ti vratiti novac.

A moze da se desi i da te otkace... Probaj - sta te kosta ;)

Kutija je nebitna, ne može ti odbiti garanciju (nesaobraznost) ako nemaš fabričko pakovanje.
 
Nema potrebe da pišeš netačne informacije, barem što se tiče ambalaže, za prodaju kao novo ne mogu da komentarišem pošto ne znam.
 
Evo ja ću da ti kažem zato što znam, ali neću da navodim imena, jer jelte, nemam dokaz.
Da, skoro svaki privatnik prodaje deo na crno.
Da, skoro svaki privatnik prepakuje polovno i prodaje kao novo.
Da, skoro svaki privatnik ne poštuje garanciju onako kako treba.
Da, skoro svaki privatnik daje platu na crno.
Da, skoro svaki privatnik izbegava da plati pdv koliko god može.
Da, skoro svaki privatnik tretira zaposlene i kupce kao stoku.
 
Da RingeRaja, ti živiš u svetu ljudi(koji i prde i smrde) a ne u Panovoj Nedođiji(mada i tamo ima onaj Kuka).:wave:

Što se tiče reklamacije točkića ja sam to reklamirao prošle godine u Gigatronu, opcija 1 da mi za dan-dva pošalju novi ili kao što sam ja hteo, pare nazad. Pošalju na reklamaciju(i to u ozloglašeni Nepo), tako da su ga u Nepu držali svih 30 dana dok rešili reklamaciju, i vratili pare.


Što se tiče pohvalnih reklamacija SportVision mi je odradio reklamaciju za Čempion Klasik patike, iako sam reklamirao nedelju dana kasnije, nisu pravili problem(možda i do toga što sam tražio zamenu, a ne pare nazad:d). Leva patika je imala veliku crtu(ili utisnuće sa prednje strane)
nesaobrazna leva patika.JPG
 
Imam ambalažu, sve sam spakovao i odneo danas.
Pitali su me da li hoću novac, popravku ili zamenu.
Tražio sam zamenu za isti.
Ne verujem da će to da popravljaju a mišem sam inače zadovoljan bio.

Bili su ok ne očekujem probleme.
Videćemo za 8 dana.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
U Gigatronu su mi svojevremeno dali nov bezicni mis jer je levi klik pravio dupli klik pri dodiru, to je bilo pre 2-3 godine. Lik probao na licu mesta, napisao problem, za oko 15 dana stigao nov mis.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 
Male su sanse da bilo sta dokazes. Ruku na srce, treba gledati to i iz ugla prodavca - kupac posle mesec dana dolazi sa fizickim ostecenjem i kaze "nisam ja, bilo je". Ako nema nedostataka u radu, pomiri se sa tim i zanemari ga.
 
Imam ambalažu, sve sam spakovao i odneo danas.
Pitali su me da li hoću novac, popravku ili zamenu.
Tražio sam zamenu za isti.
Ne verujem da će to da popravljaju a mišem sam inače zadovoljan bio.

Bili su ok ne očekujem probleme.
Videćemo za 8 dana.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Još uvek ništa...
Zvao sam telefonom i rekao da je prošlo 8 dana, oni kažu da su poslali sms koji ja nisam dobio.

Kaže da u sms piše da se reklamacija odbija (tražio sam zamenu) pošto je stariji od 6 meseci i poslat je na popravku, ali pošto se ne popravlja trebao bi dobiti novi.



Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
I ja isto mislim da nema nista od toga , evo slike gde je naprsao:

20180605_220906.jpg

Samo se nadam da se ne prosiri u buducnosti , ocigledno da je plastika slaba , tako je to kada se kupuju low budget i5 laptopovi , ne mere za 48.000 i jare i pare.
 
Ako si im redovan kupac, možda i prihvate. Meni je SportVision prihvatio nesaobraznost na patikama
nesaobrazna leva patika.JPG
posle 10 dana od mog prijema robe. Jednostavno su sutradan poslali kurira i u toku nedelje ispravan par. Tako da ako kupuješ preko naloga(za Emmi mora registracija), trebalo bi da te imaju u sistemu, pa kupi do sada x robe, uglavnom ništa ne reklamira... ajde da mu prihvatimo, još ako tražiš zamenu, a ne pare...
 
Vrh Dno