Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Evo da ja iznesem iskustvo sa emmi/ati
Reklamirao sam asus sabertooth 990fx r2.0 maticnu plocu. Uredno upakovanu,ali nisam prilozio zadnji limic i nisu mi uvazili garanciju,ja nadjem limic i posaljem opet komplet i opet odbijena reklamacija dokumentacija nije validna zbog ispravke na garantnom listu(iako je to uradio njihov radnik). Na njihovom sajtu stoji da je mb u garanciji 60 mrseci. Evo slike.
898c8c5734c704f467f0d6d16074a84e.jpg


Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Odnesi to direktno u kimtec sa fiskalnim racunom.
 
Jesi li kontaktirao NOPS? Meni to nedavanje garancije, koju su po zakonu duzni da daju, izgleda kao ozbiljan prekrsaj.
 
U poslednjih godinu dana 2 puta sam doživela neprijatnost u vezi garancije duže od zakonske 2 godine. Prva neprijatnost mi se desila u Tehnomaniji prilikom kupovine RAM memorije. RAM memorija koja se kod svih ostalih trgovaca prodaje uz 5 ili čak 10 godina garancije kod njih nema nikakvu produženu garanciju. Nisam dobila ni garantni list, samo fiskalni račun. Oni imaju istog dobavljača kao i ostali trgovci. Poslala sam im mail i tražila garantni list nakon kupovine, ali pošto sam proizvod kupila u maloprodaji nisam uspela ništa da postignem. Druga situacija se desila u Emmi prodavnici u Beogradu, gde me je prodavac ubeđivao da mi za usb flash koji kod njih ima garanciju od 5 godina i ne treba garantni list. To mi je bilo neverovatno, pre 10 i više godina garantni list nikada nisam ni tražila, a uvek sam ga dobijala bez obzira na dužinu trajanja garancije. I meni se više puta desilo da prodavac prepravlja podatke na garantnom listu u vezi serijskog broja ili dužine trajanja garancije, možda bi trebalo insistirati na tome da se ispuni novi garantni list na ispravan način, ali nisam videla nijednog trgovca da to čini.

Savet za korisnika kome je prepravljena dužina trajanja garancije za matičnu ploču: Zaposleni je dodatno opečatio mesto gde je izvršio prepravku, to bi trebalo da bude dovoljan dokaz za servis.
 
Ja sam iz B.Topole,a kimtec u bg. Neznam da li primaju brzom postom?

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Zovi kimtec pa pitaj, sigurno da primaju.
Kada je god moguće najbolje je preskočiti maloprodaju i njihova tumačenja jer je njima to teret a servisu je direktan interes da realizuje reklamaciju jer od toga žive.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Sa tim naravno preskačeš i zakon o zaštiti potrošača zato što on definiše obaveze i prava između prodavca i kupca, a ne servisa i kupca.
 
Jeste, u pravu si, ali po mom iskustvu tako mnogo brze i efikasnije dodjem do resenja
 
Ja bih bio lud kad bih nosio Samsung mobilni tel. na reklamaciju u VIP jer ga oni salju u Begram ( izgoreli da bogda) samo direktno u Promobi. Toliko.

Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока
 
U poslednjih godinu dana 2 puta sam doživela neprijatnost u vezi garancije duže od zakonske 2 godine. Prva neprijatnost mi se desila u Tehnomaniji prilikom kupovine RAM memorije. RAM memorija koja se kod svih ostalih trgovaca prodaje uz 5 ili čak 10 godina garancije kod njih nema nikakvu produženu garanciju. Nisam dobila ni garantni list, samo fiskalni račun. Oni imaju istog dobavljača kao i ostali trgovci. Poslala sam im mail i tražila garantni list nakon kupovine, ali pošto sam proizvod kupila u maloprodaji nisam uspela ništa da postignem. Druga situacija se desila u Emmi prodavnici u Beogradu, gde me je prodavac ubeđivao da mi za usb flash koji kod njih ima garanciju od 5 godina i ne treba garantni list. To mi je bilo neverovatno, pre 10 i više godina garantni list nikada nisam ni tražila, a uvek sam ga dobijala bez obzira na dužinu trajanja garancije. I meni se više puta desilo da prodavac prepravlja podatke na garantnom listu u vezi serijskog broja ili dužine trajanja garancije, možda bi trebalo insistirati na tome da se ispuni novi garantni list na ispravan način, ali nisam videla nijednog trgovca da to čini.

Savet za korisnika kome je prepravljena dužina trajanja garancije za matičnu ploču: Zaposleni je dodatno opečatio mesto gde je izvršio prepravku, to bi trebalo da bude dovoljan dokaz za servis.

Svaka naknadna ispravka bilo kog dokumenta da bila validna se na tom mestu pecatira kao dokaz ispravke jer u suprotm ispada da je mogao svako da prepravi.
 
Sve te blagodeti naše garancije...
Nažalost, to je postalo pravilo, zato i hvalim ove druge garancije ;)

Jesi li kontaktirao NOPS? Meni to nedavanje garancije, koju su po zakonu duzni da daju, izgleda kao ozbiljan prekrsaj.
Nisam imao više živaca. Dve nedelje čekam i primam te 4 pošiljke sa garancijama, zvao deset puta i onda odlučio da mi živci vrede više od tih 50€.
Kontaktirao sam i forumaša koji je uzeo u isto vreme ali je njemu popunjeno bilo kako teba (doduše mislim da je bila druga radnja u pitanju). Imam tu negde sve te garancije, pa ako treba dokaz mogu da slikam :)
 
Ako nisu upisali u zapisnik prilikom prijema robe na servis da je bio iskrivljen pin to znači da nije ni bio iskrivljen, insistiraj na tome. To je trebao radnik na prijemu da pogleda, i da odbije da primi plocu na reklamaciju. Ako oštećenje nije u zapisniku, nije ga ni bilo u momentu predaje ploče. Samo ne uzimaj ploču nazad dok se ne reši, i ne potpisuj ništa.
 
Ako nisu upisali u zapisnik prilikom prijema robe na servis da je bio iskrivljen pin to znači da nije ni bio iskrivljen, insistiraj na tome. To je trebao radnik na prijemu da pogleda, i da odbije da primi plocu na reklamaciju. Ako oštećenje nije u zapisniku, nije ga ni bilo u momentu predaje ploče. Samo ne uzimaj ploču nazad dok se ne reši, i ne potpisuj ništa.

Naravno da nije,prvih nedelju dana su mi poslali sms sa porukom da reklamacija nije uvazena,da moj zahtev za zamenu uredjaja nije prihvacen jer ploca nije pokazala kvar.E danas ja zovem da vidim dokle je stiglo i dobijem odgovor da ima fizicko ostecenje iskrivljen pin na lezistu procesora,reko MA DA KAKO DA NE.Bas toliko lajk nisam,a ni klinac od 15 god...
 
To im je genericka poruka koju salju svima, meni su tako 2 puta za neke miseve, oba puta su ih zamenili
 
Nemoguce da racunar 2.5 godine radi bez problema i da se odjednom iskrivi 1 pin,supruga mi je fala bogu zivi svedok da od kako sam sve montirao nisam imao razloga da bilo kad skidam kuler od procesora ili vadim napolje cpu iz lezista.Solidna masina za gaming i5 i gigabyte ploca z97p-d3 koja je sluzila samo za geldanje HD filmova i surf. I danas su je verovatno poslali nazad,ali necu prihvatiti,svasta sam im rekao danas.
 
Nemoguce da racunar 2.5 godine radi bez problema i da se odjednom iskrivi 1 pin,supruga mi je fala bogu zivi svedok da od kako sam sve montirao nisam imao razloga da bilo kad skidam kuler od procesora ili vadim napolje cpu iz lezista.Solidna masina za gaming i5 i gigabyte ploca z97p-d3 koja je sluzila samo za geldanje HD filmova i surf. I danas su je verovatno poslali nazad,ali necu prihvatiti,svasta sam im rekao danas.
Ja sam imao slican problem sa winwin emmi reklamacijom, isto maticna ploca. Ostalo mi samo da ih tuzim, za to nema ni zivaca ni para. Znam samo da od njih nikad nista necu kupiti.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Ubuduce pregledajte socket kada predajete plocu na reklamaciju i da se naznaci u zapisniku da pinovi nisu osteceni. Tako se obezbedite.
Cisto savet.
 
Oni treba da naznače da je socket oštećen, tj u tom slučaju ne treba da prime robu na servis, ili da je prime na popravku o trošku kupca, i da to napišu u zapisniku. Osim ako si im poslao ceo komp na servis, bez vađenja cpu?
 
Pitao sam ih tad da li cpu da saljem,samo su plocu trazili,e tad sam posle 2.5 god izvadio cpu napolje.
 
Možda si oštetio prilikom skidanja cpu?

Al nebitno fizičko oštećenje su trebali da unesu u zapisnik ako ne piše on nije bio oštećen.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Ukoliko u zapisniku o prijemu ne stoji da je pin bio iskrivljen, nemas problem (iako ces se mozda pomuciti da sve izguras, na zalost). Takodje, imas poruku da je ploca inicijalno prosla sva testiranja i da nije utvrdjena nepravilnost. Ploca nakon toga nije vracana tebi, tako da ako je izmedju prvog i drugog kruga testiranja doslo do pojave problema, svakako su oni krivi. Ko im je kriv kada salju genericke poruke svima.
 
Oni treba da naznače da je socket oštećen, tj u tom slučaju ne treba da prime robu na servis, ili da je prime na popravku o trošku kupca, i da to napišu u zapisniku. Osim ako si im poslao ceo komp na servis, bez vađenja cpu?

Slazem se sa tobom da je tako trebalo, ali posto u prodavnici nisu to uradili, sad se vade da taj radnik ne bi platio plocu. Sigurno je firma nece platiti. Vrlo retko ce u servisu da zeznu i ostete soket. Obicno je sansa 5% servis 95% korisnik (da napravi ostecenje).
 
Možda si oštetio prilikom skidanja cpu?

Al nebitno fizičko oštećenje su trebali da unesu u zapisnik ako ne piše on nije bio oštećen.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Nisam toliki lajk da nakon skidanja iskrivim pin,moze priliko stavljanja da se stavi pogresno pa na silu,ali priliko vadjenja ,kako da ga ja iskrivim?
 
Ubuduce pregledajte socket kada predajete plocu na reklamaciju i da se naznaci u zapisniku da pinovi nisu osteceni. Tako se obezbedite.
Cisto savet.

Slazem se sa tobom da je tako trebalo, ali posto u prodavnici nisu to uradili, sad se vade da taj radnik ne bi platio plocu. Sigurno je firma nece platiti. Vrlo retko ce u servisu da zeznu i ostete soket. Obicno je sansa 5% servis 95% korisnik (da napravi ostecenje).

Problem je sto dosta ljudi kupuje online i onda salje postom ili kurirom uredjaj na reklamaciju.

Ja sam recimo licno odneo neispravan uredjaj u prvih 6 meseci od kupovine, insistirao da bude vizuelno pregladan, reklamacija je prihvacena u zakonskom roku, a onda sam se mesec dana natezao sa njima dok me nisu "ispoštovali"...

A kako prave alternative nema, opet cu morati kod njih da kupujem :smash:
 
tako je stiglo i meni za ostecenje za neki mis kome je crko scrool kome skoro garancija istice ali kazu zavrsena je reklamacija videcu za koji dan jer ce vrate pare ili daju novi mis doduse u pitanju je mis koji je tad bio placen 700din pre godinu ipo.
pozdrav
 
Dobio pozitivan mail iz Cacka,odradice finansijsko razduzenje.
 
Jel moze ako crkne graficka u garantnom roku, da se dobiju pare nazad ili mora druga graficka ?
 
Vrh Dno