Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Tako da ako kupuješ preko naloga(za Emmi mora registracija), trebalo bi da te imaju u sistemu, pa kupi do sada x robe, uglavnom ništa ne reklamira... ajde da mu prihvatimo, još ako tražiš zamenu, a ne pare...

Ne ide to bas tako :) Prihvate reklamaciju ako ima osnova da je prihvate, a ne na osnovu toga koliko si kupio...

@Zekovic

Probaj da saznas ko je ovlšćeni servis za taj laptop, pa kontaktiraj njih, moguće da nisi prvi kom se to desilo i da to popravljaju, mada sumnjam. Čak i ako zamene masku, ništa ne garantuje da neće opet da pukne. Ako nosiš u radnju, bez laptopa si 10-15 dana
 
^bas tako

Servisi žive od realizovanih reklamacija, i sve što može da prodje oni će gledati da reklamiraju.

Ovo je deluje kao fizičko oštećenje, a ti bi trebao da dokazes da je nastalo usled lošeg kvaliteta materijala koji nije dovoljno otporan.
Priča da je tako bilo neće proći.

To je slično kao kad puknu patike, jasno je da su pukle od nošenja, ali je takodje jasno da je los materijal u pitanju jer da je dobar ne bi pukle.

Ja bi to reklamirao ali ti sam pažljivo sroci žalbenu poruku (a ne da oni unose) da se zalis na opsti kvalitet plastike a ne na konkretnu pukotinu jer port nisi ni koristio. :)

Pukotina je dakle posledica, ako me razumeš :)

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Još uvek ništa...
Zvao sam telefonom i rekao da je prošlo 8 dana, oni kažu da su poslali sms koji ja nisam dobio.

Kaže da u sms piše da se reklamacija odbija (tražio sam zamenu) pošto je stariji od 6 meseci i poslat je na popravku, ali pošto se ne popravlja trebao bi dobiti novi.



Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
To je standardni postupak rešavanje garancije kod nas, pročešljaj ovih par tema pa ćeš se uveriti.
A ti reče na drugoj temi kako naša garancija vredi više od inostrane [emoji14]
 
A ti reče na drugoj temi kako naša garancija vredi više od inostrane [emoji14]

pa I takva više vredi od gledanja u pasulj.
U međuvremenu sam dobio poruku

590283ffdc33eef471d29e3e0e350878.jpg


Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Mislim da je gledanje u pasulj kada ti nekom posaljes u Suboticu da taj to posalje na reklamaciju u Mađarsku, pa iz mađarske da se to vrati u Suboticu, pa iz Subotice uspešno da se vrati kod tebe...

A uz sve to ni ne znaš gde živi i ko je taj iz Subotice, ili odakle već, samo ste telefonom razgovarali.

Sve je to puno poverenja i pouzdano dok ne dodje do pravog problema...
I šta ćeš ako dobiješ poruku da mobilni pretplatnik nije dostupan?

Ja mogu fizički da odem do radnje, mogu i do servisa, mogu do uvoznika, mogu i do inspekcije mogu bar ciglom da razbijem izlog....a ti?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Poznati mađar nije nikog zeznuo, a kako su išle reklamacija imaš na forumu. Radi godinama i pola foruma je uzimalo od njega, pa ako nema negativnih iskustava (dok kod naših garancija ima koliko hoćeš) onda ne vidim problem.

To što znaš radnju i vlasnika, kada te odbiju jer "oni ne vide kvar"/"ima fizička oštećenja"(kojih nije bilo kad si im doneo)/... možeš samo da im pljuneš pod prozor ili na ukradenu ličnu kartu [emoji14]

Opet kažem, pogledaj ovih nekoliko tema sa garancijama (ZZP, Tehnomanija, Nepo, ova, za radnje mobilnih telefona, za patike), pa ćeš videti koliko bi "polomljenih izloga" bilo, a i koja su ovlašćenja inspekcije.
 
Ako si im redovan kupac, možda i prihvate. Meni je SportVision prihvatio nesaobraznost na patikama posle 10 dana od mog prijema robe. Jednostavno su sutradan poslali kurira i u toku nedelje ispravan par. Tako da ako kupuješ preko naloga(za Emmi mora registracija), trebalo bi da te imaju u sistemu, pa kupi do sada x robe, uglavnom ništa ne reklamira... ajde da mu prihvatimo, još ako tražiš zamenu, a ne pare...

Patike si narucio online?
 
Evo ovako, slušalice za mobilni sony, 2700din plaćene. Deseti dan prestala leva da radi, dan kasnije i desna. Vraćeno u prodavnicu, ali pošto je izgubljen fiskalni, donešen izvod iz banke. Primljene na reklamaciju. Posle par dana stiže poruka da se reklamacija odbija jer neme fiskalnog računa. U prodavnici je tražen šef , odgovor je da su tamo svi šefovi! Na pitanje zašto ne prihvataju izveštaj iz banke, odgovor je da je to neka greška i da je poruka koju smo dobili generička. Ok, a kako softver koji šalje poruke zna da nema fiskalnog?
I tako tuc muc, rečeno im je da istog momenta zovem finansijsku inspekciju, i izašli smo iz radnje. Sutradan nas zovu da dođemo po slušalice!
 
Fun fact : ne postoji finansijska inspekcija :D

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Poznati mađar nije nikog zeznuo, a kako su išle reklamacija imaš na forumu. Radi godinama i pola foruma je uzimalo od njega, pa ako nema negativnih iskustava (dok kod naših garancija ima koliko hoćeš) onda ne vidim problem.
To sto on nekog tamo nije zeznuo ne znači ništa ako tebe zezne isto kao što ni meni ne znače loša iskustva drugih kada su moja lična iskustva drugačija.

Nego kako beše kada dobijete u zamenu nov artikal?
U emmiju ne daju novi račun a kažu da garancija se nastavlja ne ide nova, to bas i nema logike.

Račun mislim da ne mora nov pošto ima izveštaj o zameni i zna se tačan datum

Šta vi kažete?


Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Naravno da se ne nastavlja garancija, nego ide nova na celi proizvod (ako je ceo menjan) ili na komponentu koja je menjana (osim ako ona ne čini bitan deo uređaja (tako piše u zakonu) kada opet ide nova garancija na ceo proizvod).

Nisi ni prvi ni poslednji koga za ovo vuku za nos, ali jesi jedini koji istu tu garanciju hvali kao prednost.

P.S. Ako se za našu garanciju žale svaki dan, a za tog mađara niko nije, valjda je jasno gde je verovatnije da ćeš izvisiš.
 
^ bezveze je sto predstavljas bilo ciju svercersku garanciju kao nesto sigurno. U sustini je to dobra volja tog prodavca i splet trenutnih okolnosti. Sta cemo sa situacijom kad taj kanal bude prekinut, a bice kad tad?!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I ja uporno ponavljam svoj primer, gde sam kupio TV od 450€ od (tada) pouzdanog prodavca sa KP-a, koji na kraju nije ostvario reklamaciju.

Kupujem puno hardvera i generalno elektronike (to mi je fetiš) - do sada sam brdo puta reklamirao razne proizvode, što u Altiju, što u Tehnomaniji - nikada, ali nikada mi nisu odbili reklamaciju.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
I ja sam kupio TV od madjara, ali sam ipak gledao da kupim LG a ne da gledam u pasulj dal ce taj madjar biti dostupan kada mi zatreba.
To je za mene kupovina na poverenje, a ja u tudje postenje ne verujem preterano.
Znaci ti bi trebao da mu posaljes sutra stvar od 500-1000eur da on to reklamira...i da verujes da ce on to da ti vrati...?
Jok ja, nisam za te kombinacije, taman da je to najpoteniji madjar na svetu ,)
Pa njemu ako se skupi na gomilu 5 televizora njemu se isplati da odmah zatvori "radnju" i krene od nule kao novi clan na KP
Dal je moguce da sam se samo ja toga setio? Cisto sumnjam:-devil-:

Nego tema je emmi reklamacije, nije uopstena.
Takodje nisam ja nikad imao problema da ipak ostvarim svoja prava, samo pitam dal je to uobicajeno kod njih?
 
Poslednja izmena:
Emmi/Alti reklamacija

Evo samo da navedem moj primer za poznatog madjara. Igrom slučaja kupio sam jeftino polovan HDD, koji je crkao u medjuvremenu krajem isteka garancije i dobio sam garantni list. kontaktirao tog vlasnika gde je kupio da bi mogao da reklamiram i lik mi kaže da je član suspendovan/obrisan nalog...Pitam poznatog madjara, prihvati da mi reklamira i posle uspešne realizacije posalje mi nazad bez plaćanja postarine! [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Iskustvo celog foruma i verovatnoća za oba kažu sve, pa ko kako hoće.

Samo mi je neverovatno da neko ko je toliko stvari reklamirao bez problema i hvali našu garanciju, ne zna kako se ona produžava ni da je nikom živom nisu produžili bez pozivanja na zakon i pretnjom inspekcije (koja nema skoro nikakva ovlašćenja). Ajde da je to jedina stvar, ali nije. Ima ih koliko hoćeš i nekoliko punih tema sa blagodetima te hvaljene garancije.
Zato se često i postavlja pitanje koje prodavnice su fer kod nas i koliko pratim ove teme pominju se samo 2-3 mada ni tu nije 100% isto iskustvo.
 
.
Zato se često i postavlja pitanje koje prodavnice su fer kod nas i koliko pratim ove teme pominju se samo 2-3 mada ni tu nije 100% isto iskustvo.
Ne znam da li si me dobro razumeo...

Ne zanima mene koliko je neko "fer" ili ne jer nikada nisam imao problema da isteram svoje kada imam način.

Kupovinom na daljinu od madjara, nemaš nikakvog načina osim da veruješ da će on biti fer da te ne za@ebe.
Zapravo ti njemu ukazujes poverenje a ne on tebi.
Napravi jednostavan test i kaži mu da ti pošalje robu a da ćeš ti njemu uplatiti nakon što prinos robu.
Da li će pristati?[emoji41]
Ti treba da pristanes njemu da posaljes nešto na poverenje... Znaci ti njemu veruješ a on tebi ne?

Ja se jednostavno držim čvršćih stvari od nečije reči.



Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Isti princip primeni i za naše radnje pa javi kako si prošao ;)
Da ne bude duplih aršina...

A možeš slobodno pomoći ljudima da ostvare garanciju u pomenutim temama kada im kažu: da oni ne vide kvar, kada je roba stigla polomljena, pošalju pogrešnu spoljašnju jedinicu klime, ne produže garanciju, kažu da su patike odlepljene 2 dana od kupovine zbog "neadekvatnog korišćenja"...
 
Ok, ja izlazim iz ove diskusije :)

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Ja s vodim po principu da je kupovinom u legalnim radnjama bar zakon na mojoj strani, kod ilegalaca je divlji zapad, tj sever u ovom slučaju. Apsolutno nikakva zaštita od njih, samo "mož' biti al' ne mora". Kod "mađara" kupujem samo jeftinije stvari koje nebih ni reklamirao,
 
Evo da ja iznesem iskustvo sa emmi/ati
Reklamirao sam asus sabertooth 990fx r2.0 maticnu plocu. Uredno upakovanu,ali nisam prilozio zadnji limic i nisu mi uvazili garanciju,ja nadjem limic i posaljem opet komplet i opet odbijena reklamacija dokumentacija nije validna zbog ispravke na garantnom listu(iako je to uradio njihov radnik). Na njihovom sajtu stoji da je mb u garanciji 60 mrseci. Evo slike.
898c8c5734c704f467f0d6d16074a84e.jpg


Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Ja sam krajem prosle godine reklamirao plocu na severu, za koju sam ustedeo ~50%(~65e) tako sto sam je uzeo preko oglasa, dobio novu, cak je covek i platio postarinu za vracanje nazad, jer sam ja platio kada sam slao njemu :)
 
Ja sam krajem prosle godine reklamirao plocu na severu, za koju sam ustedeo ~50%(~65e) tako sto sam je uzeo preko oglasa, dobio novu, cak je covek i platio postarinu za vracanje nazad, jer sam ja platio kada sam slao njemu :)
To je zato što pojma nemaš.
Trebalo je da uzmeš kod nas, našu bolju garanciju, pa da te odbiju kao ovog iznad tebe :D
 
Cek i odbili ti garanciju zato sto je njihov radnik precrtao to na garantnom listu??? Pa jesi nasao tog lika koji je to uradio? Pa terao bi se sa njima do policije...
 
Radnja vise nepostoji tamo gde je mb kupljena,radnik je pitaj boze gde... obavezno trazite ako je garancija duza od 2 god pisanu garanciju bez ispravke. Ja sam kupio seasonic platinum napajanje u emmiju u garanciji od 7 god,a da mi nisu poslali pisanu garanciju,opet sam izvao da mi posalju garanciju. Najveca fora je sto mi radnik preko telefona kaze nema veze da li imate pisanu garanciju,bitno je da sacuvate fiskalni racun,sto je apsurdno ja imam fikalni racun za gore navedenu plocu.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Radnja vise nepostoji tamo gde je mb kupljena,radnik je pitaj boze gde... obavezno trazite ako je garancija duza od 2 god pisanu garanciju bez ispravke. Ja sam kupio seasonic platinum napajanje u emmiju u garanciji od 7 god,a da mi nisu poslali pisanu garanciju,opet sam izvao da mi posalju garanciju. Najveca fora je sto mi radnik preko telefona kaze nema veze da li imate pisanu garanciju,bitno je da sacuvate fiskalni racun,sto je apsurdno ja imam fikalni racun za gore navedenu plocu.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Identična situacija pre par godina u WinWin-u. Sada imam 4 garantna lista i nijedan nije popunjen kako treba! Jednom fali serijski broj, drugom pečat, trećem datum...
Više nisam mogao da se ganjam pa sam odustao. Nisu mi dali lično da odem u radnju da popune. A i mene su ubeđivali (čitaj lagali) da ne treba garantni list iako je garancija (na napajanje iz potpisa) 3 godine. Srećom pratim ovde teme pa sam čitao taj deo zakona.
 
Nazad
Vrh Dno