Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Meni su dali novu novcatu, zapečaćenu ploču u kutiji i sa svom dodacima iako sam zaboravio da dam SATA kablove.
 
Meni su pre nekoliko meseci zamenili Logitech web kameru a pre mesec ovlaživač vazduha. Oba puta sam na zahtevu naveo da želim popravku a dobio potpuno nove neotvarane kutije za manje od nedelju dana.
 
Ovi su nenormalni.

Prvo sto su stavili cenu 1.000 dinara vise nego na sajtu, drugo sto kuriru nisu dali broj telefona(iako imaju na mom nalogu broj), a cekao sam ga u subotu celo prepodne, on kaze da je bio, ali da nije imao telefon da pozove..

Povracaj novca, pravac druga radnja, makar kostalo duplo vise :)

Edit:

Tehnomanija jos bolja, na webu jedna cena, u radnji druga i ne daju web cenu, haos :) A za isporuku im treba 3-7 dana, mentoli..
 
Poslednja izmena:
Sto se tice tehnomanije, mali off.
Jurio za kuhinju bojler. Nadjem na njihovom sajtu, pise ima.
Pozovem ih na Banovom brdu, kazu ima.
Odem, kazu nema, nije bilo dugo tog modela :d
 
Reklamirao sam skoro mis u emmiju jer mu vise nije radio skrol i zovu me da mi jave da ne uvazavaju reklamaciju jer je mis "udaren" i bla bla.. Jel mogu ja tu nesto njima ili? Mis nije udaren btw.
 
Kako bre miš udaren?[emoji41]

I ja bih jednog miša da reklamiram preskače mu skrol, sve drugo radi....
jel se to priznaje?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Da, WinWin ima miševa na prodaji u outletu na kojima piše popravljan scroll točkić. I u tehnomaniji se isto to reklamira, uspešno.
 
Pa sta da im radim? Kazu da je fizicki "udaren" kao lupljen nzm ni sam, a realno je mazen i pazen :/ U sluzbi su mi rekli da mogu da pisem pismo ili da saljem opet ali da ce opet isto da bude.. Ima li jos neka opcija??
 
Svaki uredjaj pre slanja na reklamaciju slikaj. Iako nemas slike, ako je stvarno (bio)u dobrom stanju, zovi ih i reci im da imas slike uredjaja i da se na njima vidi da je fizicki u dobrom stanju, pomeni inspekciju obavezno, budi uporan :)
 
Zdravo narode, narucio sam online HDD iz Emija 7-og aprila a stigao mi je 13-og aprila neispravan. Reklamirao sam ga sutradan 14-og u radnji i trazio nov, koliki je zakonski rok koji mora biti ispostovan u ovom slucaju i koja su moja prava?
 
Koliko ja znam ako je online, moraju da ti vrate odmah novac.
 
Ne
 
Vraćaju odmah ako si vratio ispravan uređaj, bez ikakvih oštećenja. Neispravan mora u servis.
 
Zvao sam ih danas, odobrili su zamenu. Sad treba sacekati da opet stigne :D
 
Preuzeo novi HDD, za sada deluje ok i radi. Provrtecu test za lose sektore za svaki slucaj.
 
Ja sam predao juce maticnu pod garancijom kojoj (izgleda) crko cpu fan conector, bios samo jedno jutro obavestio. Sta god prikacio ne radi ostala 2 case fan OK odma krene da se vrti.
Drzim fige da je poprave jer kolko vidim ni Emmi ni Win Win vise nemaju slicnu u ponudi (1150, mATX Z97)...jedina sto imaju je skoro triput jeftinija stariji cipset, samo 1 PCI i samo 2 DDR3 slota...
Sta reci kad svi nasi veliki prodavci skoro kad sam trazio niko nema po radnjama prazan DVD RW nego samo -R
Javim kako sam se proveo.
 
Poslednja izmena:
Мене чуди да уопште имају нешто од тога, не памтим када сам купио CD/DVD а некада сам куповао по кутију, две недељно. Мада никад код великих продаваца, скоро увек у радњи која је специјализована ... а и сада имају све.
 
Dobio sam sada SMS poruku nedovrsenu koja glasi "...ali smo zbog dobrog korisnickog iskustva isti poslali na dodatno testiranje. WINWIN SHOP"

Sta je pisac hteo da kaze, moracu da saznam kad im nazovem servis.

edit: zvao servis, to znaci da ne mogu da detektuju kvar. i da je poslato ne neko dodatno nedelju dana testiranje.

Ja ne znam koji q je tesko detektovati kad utaknes bilo sta u cpu konektor da se ne vrti. Ili sam ja lud pa sam nesto propustio ili me zejebavaju. Videcemo.
 
Poslednja izmena:
Automatska poruka. Prvi deo bi trebalo da bude "reklamacija je odbijena, uredjaj nije iskazao nesaobraznost", meni je tako stiglo, u zasebnoj poruci.

To znaci da je prosledjen uredjaj servisu.
 
Automatska poruka. Prvi deo bi trebalo da bude "reklamacija je odbijena, uredjaj nije iskazao nesaobraznost", meni je tako stiglo, u zasebnoj poruci.

To znaci da je prosledjen uredjaj servisu.

Pa ja sam tacno napisao sta je problem i prilicno je jednostavno. CPU fan connector ne radi sta god prikacis ne vrti se fan. Probao sam i na drugom napajanju kad sam otkacio maticnu plocu, meni svakako nije bilo do tog cimanja svog jer mi to glavna masina u kuci.
 
Pohvaljujem Emmi. Ploču koja je doživela bsod pri flešovanju biosa su mi relativno brzo zamenili novom. Nova je flešovana bez problema.
 
Kupio sam hp laptop u emmiju , sad da bi mu ubacio ssd jel moram da idem u emmi ili pin computers njihov servis za hp laptopove? Danas je kupljen laptop.
 
Postavi naziv modela da pogledamo kako se otvara, tj da li ima lak pristup hdd/ssd delu ili je sasvim zatvoren pa treba kod njih nositi.
 


U pitanju je HP 15-bs004nm ali on se potpuno isto otvara kao ovaj laptop cak je i isti dizajn.
 
Poslednja izmena:
Ja bih im ovo nosio. Neki imaju po jedan šraf i klizna vratanca sa donje strane koja se ni ne vidi da su okada otvarana. Ovo je već ozbiljnije otvaranje koliko vidim pa bolje da im nosiš. Ne zato što ćeš da zabrljaš nego da bi ti 100% ostala garancija.
 
Naručito zbog šrafova ispod gumice bi im nosio pretpostavljam da gumice imaju svoj lepak i žljеb , ne bih da zbog toga izgubim garanciju , ja vec imam SSD 120GB , nek mi skinu ovaj njihov fabrički neki Toshiba 5400RPM 2.5 samo bezpotrebno guši i5 7200u 3.1ghz , dobio sam fiskalni račun i Pin computer neki papir jel to u redu?
 
Nazad
Vrh Dno