Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

O čemu ti uopšte pričaš kad za crknutu grafiku dobavljač daje drugu grafiku firma nije u gubitku tako nisu ni oni ? Oni koriste momenat i bave se PREVAROM da iskoriste zakon da vrate novac da bi prodali tu istu grafiku za veći novac a samim tim gube kupca.
Da ne nabrajam da to isto rade i za matične ploče itd...

Ovo jednostavno nije tacno ni sa jednim brendom koji proizvodi graficke karte... Proizvodjaci uvoznicima u vecini slucajeva daju (relativno mali) % lufta od cene porucene kolicine za reklamacije (u formi popusta na cenu). Ukoliko reklamacije predju taj %, to je na stetu uvoznika. Druga opcija je da uvoznik izvozi neispravan HW nazad proizvodjacu, pri cemu opet ne dobija 100% cene koja je placena vec dosta manje, a tu su i ne mali troskovi izvoza te robe, i potrosenih sati rada ljudi koji to obavljaju...

Uvoznici se prema maloprodajama razduzuju prirodno, onako kako ih najmanje boli, a maloprodaje opet prema krajnjim kupcima isto tako... Tako da, manite se te price da radnje uvek dobijaju drugu kartu na osnovu crknute, posto je to u izuzetno retkim slucajevima stvarno tako...
 
Poslednja izmena:
Proizvođači, AMD, Nvidia imaju svoju neku računicu. Ako bi toliko podigli cene začas bi se našao još neko da uskoči u igru, ovako čuvaju skoro monopoliju.
Ma da - začas se odradi R&D i napravi proizvodni pogon, a marketing i brending su džabe za novonastale kompanije, kao i distribucija, tako da se AMDu i Nvidiji tresu gaće i ne smeju da dižu cene iako je potražnja povećana... Samo fale još klupica i pivo ispred Bench zadruge :d
 
Ovo jednostavno nije tacno ni sa jednim brendom koji proizvodi graficke karte... Proizvodjaci uvoznicima u vecini slucajeva daju (relativno mali) % lufta od cene porucene kolicine za reklamacije (u formi popusta na cenu). Ukoliko reklamacije predju taj %, to je na stetu uvoznika. Druga opcija je da uvoznik izvozi neispravan HW nazad proizvodjacu, pri cemu opet ne dobija 100% cene koja je placena vec dosta manje, a tu su i ne mali troskovi izvoza te robe, i potrosenih sati rada ljudi koji to obavljaju...

Uvoznici se prema maloprodajama razduzuju prirodno, onako kako ih najmanje boli, a maloprodaje opet prema krajnjim kupcima isto tako... Tako da, manite se te price da radnje uvek dobijaju drugu kartu na osnovu crknute, posto je to u izuzetno retkim slucajevima stvarno tako...

Zavisi od kvara i politike kuće ali ako je karta crkla dobija se nova ili se vrši pravična nadoknada tako da mi se srce cepa za jadne male uvoznike....u normalnim uslovima crkavanje po bilo kom osnovu (kada se sve pravilno koristi) ne bi smelo da bude veće od 3-5% i to je sve uračunato u cenu unapred.
 
Ma da - začas se odradi R&D i napravi proizvodni pogon, a marketing i brending su džabe za novonastale kompanije, kao i distribucija, tako da se AMDu i Nvidiji tresu gaće i ne smeju da dižu cene iako je potražnja povećana... Samo fale još klupica i pivo ispred Bench zadruge :d

exactly :D ja verujem da je u neko normalno vreme tako kako CountMike tvrdi... proizvodjaci imaju svoju racunicu pa ti ako si na beverly hillsu ili menhetnu radnja ti gruvaj cene dokle oces... ali sada... tesko da je i dalje tako, svi su se ugradili kolko god moze, ponuda/potraznja, simple...
 
Cene kod proizvođača nisu mnogo skuplje nego pre ovog ludila, maloprodaja naj više profitira.

Apsolutno netacno.
I isto tako i za “uskakanje novog igraca”, cista nebuloza.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Stigla poruka za reklamaciju tipa: Uredjaj nije iskazao nesaobraznost, ali je poslat na dalje testiranje. Zvao sam radnju, poruka je automatska, video sam da je vec pisano da se ovo desava, samo da potvrdim da nisu resili josuvek problem sa automatskom porukom ovog tipa :D
 
Kako mislis "resili problem sa porukom", pa ta poruka je namerno tako srocena.
 
Pa sta im znaci da pise "Uredjaj nije iskazao nesaobraznost, ali je poslat na dalje testiranje"?

Mislio sam da je bug, a ono feature :d
 
Moraju po zakonu da pošalju poruku u roku od osam dana od trenutka kad si ti predao uređaj na servis. Često ne stignu ni da pogledaju uređaj a već treba da pošalju poruku da li je uređaj ispravan ili nije.
Ovako svima pošalju poruku kako uređaj nije pokazao nesaobraznost ali će ipak da ga proslede u ovlašćeni servis.
Ako je uređaj stvarno neispravan, popraviće ti, zameniti ili razdružiti... Ako se ispostavi da je uređaj ispravan. Vratiće ti ga a poruka će dobiti svoju pravu smisao.
To svi rade inače.
 
U petak sam poslao maticnu plocu na reklamaciju, jer ploca nedaje zvuk, predpostavka da je crkla zvucna kartica. Danas dobijem poruku reklamacija odbijena fali limic.(ja citam por. i neverujem) Ja ima limic i nazovem nih i kaze posaljite je opet. Da li je jos neko imao ovakva iskustva?

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Ne mogu zbog toga da ti odbiju reklamaciju. Zovi ti njih i reci im da te ne *****avaju ili im zovi inspekciju.
 
Ако су рекли да пошаље, онда је форма у питању, нису добили комплет производ па су покушали да то искористе али су поштено поменули шта је проблем па ако има недостајући део, онда ће све од почетка.
 
Moraju po zakonu da pošalju poruku u roku od osam dana od trenutka kad si ti predao uređaj na servis. Često ne stignu ni da pogledaju uređaj a već treba da pošalju poruku da li je uređaj ispravan ili nije.
Ovako svima pošalju poruku kako uređaj nije pokazao nesaobraznost ali će ipak da ga proslede u ovlašćeni servis.
Ako je uređaj stvarno neispravan, popraviće ti, zameniti ili razdružiti... Ako se ispostavi da je uređaj ispravan. Vratiće ti ga a poruka će dobiti svoju pravu smisao.
To svi rade inače.

Tako je,imao sam slican slucaj,nisam pravio problem a onda je dosao nov hard.
 
U petak sam poslao maticnu plocu na reklamaciju, jer ploca nedaje zvuk, predpostavka da je crkla zvucna kartica. Danas dobijem poruku reklamacija odbijena fali limic.(ja citam por. i neverujem) Ja ima limic i nazovem nih i kaze posaljite je opet. Da li je jos neko imao ovakva iskustva?

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
Nemogu glupavi limic naci nikako.
Da li stvarno zbog limica mogu da odbiju garanciju po zakonu?

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Koji lim je u pitanju?
Onaj sto se zakaci na kuciste i sluzi da zamaskira rupe izmedju portova?
Da ti nije ostao na kucistu?

A ne verujem da je to dovoljan osnov da odbiju reklamaciju, jer on ne utice na ispravnost i rad same ploce, vec je estetski dodatak, i mozda, u vrh glave, malo cuva od prasine.

Ne mogu da tvrdim, jer ne pamtim cak ni da li to regulise zakon o obligacionim odnosima, ili drugi zakon, ali bih bio jako iznenadjen da su u pravu.

ZOO uglavnom ima savrsenog smisla, i ne pamtim da sam naleteo na ista sto je bilo glupo kao ovo sto oni tvrde. Ni izbliza.
 
Koji lim je u pitanju?
Onaj sto se zakaci na kuciste i sluzi da zamaskira rupe izmedju portova?
Da ti nije ostao na kucistu?

A ne verujem da je to dovoljan osnov da odbiju reklamaciju, jer on ne utice na ispravnost i rad same ploce, vec je estetski dodatak, i mozda, u vrh glave, malo cuva od prasine.

Ne mogu da tvrdim, jer ne pamtim cak ni da li to regulise zakon o obligacionim odnosima, ili drugi zakon, ali bih bio jako iznenadjen da su u pravu.

ZOO uglavnom ima savrsenog smisla, i ne pamtim da sam naleteo na ista sto je bilo glupo kao ovo sto oni tvrde. Ni izbliza.
Saljem sliku poruke.
2074e1e1ee53b33ee1b18e93528fb571.jpg
c8ae133bf46a29780751601c8d368a92.jpg


Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Čudi me da ti nisu tražili kablove i stikere koji idu uz ploču. Možda imaju na to pravo, ali... nemam reči. Kao da ti odbiju reklamaciju za curenje ulja iz motora zato što u kolima nemaš dizalicu.
 
Ma kupi limic na KP ili negde za tu maticnu ili pitaj nekog da ti da, ali svakako mislim da po zakonu ne mogu da ti zbog te gluposti odbiju reklamaciju na nesto sto nema veze sa tim limicem.
 
Meni je fantasticni za severnu reklamaciju takodje trazio limcic i svu pratecu opremu :d
 
To svakako moze da zakomplikuje situaciju, nabavi lim da ga iskljucis iz jednacine. Trazi na temi "Ni kod babe nema dzabe".
 
Meni je fantasticni za severnu reklamaciju takodje trazio limcic i svu pratecu opremu :d
To kad neko hoće da te je... e onda ti traži neke takve gluposti. Radio sam u servisu. Ni jedan ovlašćeni servis nikad nije tražio ništa što ide uz matičnu ploču. Znači ako ne radi možeš je klot odneti i uvažiće ti reklamaciju.
 
Kod nas nema,moracu preko ebay.
Ja kad sam u promobi slao tel.bez racuna bez ikakve opreme nije radio mikrofon i hteo sam da platim popravak,ali nazove me lik i kaze ovaj tel je u garanciji i troskove popravke su o trosku firme. Preko IMEI su proverili. Eto ozbiljna firma i krs firma.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Jos da dodam u pitanju je asus sabertooth 990fx r2.0 placena 18 500din. Mozda zato traze dlaku u jajetu.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
c8ae133bf46a29780751601c8d368a92.jpg
Verovatno je problem razdvajanje, pa se lomi na kupcu.
 
Evo da ne bude samo pljuvacina po emmi-ju, drugaru pre nekoliko dana crkne neko napajanje raidmax 700w, placeno tada oko 7 500 din. Odneo u radnju gde ga je kupio, vratili ga falile one velkro trake za vezivanje kablova i 1 sata kabal. On se vrati kuci, pronadje sve i bukvalno upakuje sve kao kad je bilo novo. Oni posalju na reklamaciju i posle 7-8 dana mu jave iz win-wina da je reklamacija priznata i da ce mu zameniti. On trazio povracaj novca, jer je isto to napajanje 7 000 sada i oni mu uplate 7 500 na ziro racun. Nije bilo natezanja, prepirke i ostalog.
 
Stigla poruka za reklamaciju tipa: Uredjaj nije iskazao nesaobraznost, ali je poslat na dalje testiranje. Zvao sam radnju, poruka je automatska, video sam da je vec pisano da se ovo desava, samo da potvrdim da nisu resili josuvek problem sa automatskom porukom ovog tipa :D
Da se nadovezem, reklamacija je uredno resena. Kada sam predavao, napisao sam povracaj novca, medjutim kada su me zvali na telefon operater mi kaze da je odobrena zamena za drugi uredjaj. Ja rekoh da sam trazio povracaj novca, kaze okej, ali sam se predomislio i narucio drugi uredjaj kod njih jer je bila najbolja cena.

Sve u svemu okej iskustvo, osim ove automatske poruke koja je (legalna)glupost i ove ponude "odobrena je zamena za drugi uredjaj" iako sam napisao da zelim povracaj novca. Pozitivna stvar kod svega je da manu uredjaja nije bilo moguce uociti toliko lako, reklamirao sam dzojstik koji prekida u radu nekad, a nekad radi normalno neko vreme, iskreno sam ocekivao da ce biti odbijena reklamacija.
 
Nazad
Vrh Dno