Typhoon.X
Čuven
- Učlanjen(a)
- 08.04.2004
- Poruke
- 1,020
- Poena
- 650
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 3700X | AC Liquid Freezer II 360
- Matična ploča
- X570 Aorus Elite
- RAM
- 2x16GB G.Skill TridentZ Neo 3600Mhz 16-19-19-39
- GPU
- GIGABYTE GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G
- Storage
- A-Data SX8200 Pro 512GB | Crucial P1 1TB | Seagate ST1000VX000 | WDC WD20EARX
- Zvuk
- FX-AUDIO DAC-X6 | Sennheiser HD518
- PSU
- CM V1200 Platinum
- Kućište
- NZXT H710
- Monitor
- DeLL G3223D
- Miš & tastatura
- Corsair K70 RGB Mk.2 (MX Brown) | Logitech G502 Lightspeed
- Ostale periferije
- MikroTik hAP ax3
- Laptop
- Dell Latitude 5400
- Mobilni telefon
- Samsung Galaxy S23 Ultra
- Pametni uređaji
- Huawei Watch 3 Pro
- Pristup internetu
- Kablovski internet
O čemu ti uopšte pričaš kad za crknutu grafiku dobavljač daje drugu grafiku firma nije u gubitku tako nisu ni oni ? Oni koriste momenat i bave se PREVAROM da iskoriste zakon da vrate novac da bi prodali tu istu grafiku za veći novac a samim tim gube kupca.
Da ne nabrajam da to isto rade i za matične ploče itd...
Ovo jednostavno nije tacno ni sa jednim brendom koji proizvodi graficke karte... Proizvodjaci uvoznicima u vecini slucajeva daju (relativno mali) % lufta od cene porucene kolicine za reklamacije (u formi popusta na cenu). Ukoliko reklamacije predju taj %, to je na stetu uvoznika. Druga opcija je da uvoznik izvozi neispravan HW nazad proizvodjacu, pri cemu opet ne dobija 100% cene koja je placena vec dosta manje, a tu su i ne mali troskovi izvoza te robe, i potrosenih sati rada ljudi koji to obavljaju...
Uvoznici se prema maloprodajama razduzuju prirodno, onako kako ih najmanje boli, a maloprodaje opet prema krajnjim kupcima isto tako... Tako da, manite se te price da radnje uvek dobijaju drugu kartu na osnovu crknute, posto je to u izuzetno retkim slucajevima stvarno tako...
Poslednja izmena: