Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Pozz. Pre neki dan uzeo sam racunar u delovima, koji je i sklopljen u emmi. Instaliram windows i 10 sec kasnije dobijem freeze. I tako vec 3 dana. Uzeo sam ASROCK AB350M PRO4 plocu, Ryzen 5 2400G i 2x4GB ADATA memorije. Nakon detaljnih citanja sve i svagde dolazim do zakljucka da je ploca kriva i za BSOD i za zamrzavanja. Instalirao sam dotu, stavio sve na min, gpu radi katastrofa, ne mogu da se pomerim, fps jedva 10. Sta god da sam cackao nije pomoglo.
Jasno je da im moram vratiti racunar. Izbor ploca im je za plakanje, imaju 5 u ponudi, jedna od njih nema prikljucke za integrisanu grafikuk, 2 su ove ASROCK modeli. Zapravo samo jedna odgovara, ASUS Prime B350M-K. Da li traziti ovu plocu? Ili traziti pare nazad pa traziti negde drugde plocu koja nije katastrofa. Ili traziti da rese problem kako znaju i umeju. Da li u tom slucaju daju neku skuplju plocu od one koju sam inicijalno dobio, ukoliko nema neka odgovarajuca po ceni? Jedina koja je preostala je tomahawk Arctic, koja je od moje ploce skuplj za 4k dinara. Cekao sam ih 2 nedelje da mi slope sve, i kao nisu videli tokom testiranja da je sve katastrofa. I sad cu opet da ih cekam jedno 2-3 nedelje da ovo rese... Pomagajte!!!
 
Izgleda da već znaš šta te čeka i nažalost, to te čeka. Posebno što emmi voli da razvlači malo te reklamacije (iskustva korisnika).

Što se zamena tiče, daće ti istu. Ako nemaju nju, pitaće te šta hoćeš drugo umesto nje (možeš da doplatiš za drugu ili da uzmeš neku u rangu).
 
Ja sam u emmiju narucio seasonic napajanje koje ima 84 meseci garancije,a oni meni poslali samo fiskalni racun. Morao sam ih nazvati da mi posalju garanciju na 84 meseci, treba im 2 nedelje da bi poslali jedan takavu garanciju. Kakva aljkavost samo da ti uzmu pare.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Kod njih sam uzeo jer sam finansijski tako bio u mogucnosti. Preko placene cene za racunar ostalo mi 1000 din. Koje cu sad da spiskam vozajuci se taksijem i autobusom dok ne resim problem. Da sam imao para narucio bih na drugom mestu. Ovako, tako mi je kako mi je.
 
Sve što sam kupio u Emmi online, a imalo je dužu garanciju od dve godine nikad mi nisu poslali garantni list sa dužom garancijom već je moralo da se zove ili ide u radnju.
 
Ja sam prošle nedelje naručio online preko emija polukonfu, i označio da mi stigne u radnju da preuzmem. Kada je stiglo pozvali me telefonom i kada sam preuzeo dobio sam fiskalni račun, kao i za sve komponente pisanu garanciju.

Tako da je najbolje da preuzimate u radnji.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja sam sve takodje licno preuzeo u radnji i za svaki deo dobio garanciju. Sad mi je muka koju plocu uzeti. Tacnije ostaje mi samo ASUS Prime B350M-K daje slicne cene kao ova sto sam uzeo. Imao neko iskustva sa ovom plocom? Koju drugu preporucujete?
 
Ja sam prošle nedelje naručio online preko emija polukonfu, i označio da mi stigne u radnju da preuzmem. Kada je stiglo pozvali me telefonom i kada sam preuzeo dobio sam fiskalni račun, kao i za sve komponente pisanu garanciju.

Tako da je najbolje da preuzimate u radnji.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Onda nek fino ugase online prodaju,
ili da naglase najbolje da kupite u nekom nasem prodajnom objektu. Meni najbliza njihova prodavnica 50km.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
@ŽeljkoPFC
Tema je o reklamacijama a ne koju ploču da uzmeš
 
@ŽeljkoPFC
Tema je o reklamacijama a ne koju ploču da uzmeš

Moja greska, imao sam otvorena 2 taba, jedan sa sekcijom za plcocu i ovaj pa nastade greska, zanamariti taj deo onda.

Sta je najgore sto moze da mi se desi kad ga budem vratio na reklamaciju? Zvao sam prodavnicu i radnik mi kaze nekoliko puta da opet instaliram windows da vidim da li je to resenje. Ruku dajem da nije do windowsa, ali nema veze. Koliko sam ja njega shvatio na reklamaciji ce da navedu da se sumnja na plocu i ako jeste ploca da se zameni. Drugim recima sve ce ponovo da iscimaju sto se tice racunara. Pa ce da utvrde da ploca ne valja, pa mi onda nece dati tu koju trazim, vec ce staviti istu kao ovu sto imam samo drugi model. Onda naravno nece pogledati da to sve opet ne radi. Pa ce da mi posalju nazad, onda cu nadam se imati srece. Ukoliko ne budem imao srece vracam im sve nazad i eksplicitno(to cu i ovaj put da uradim) da trazim promenu ploce. Sve ovo ce da potraje. Kontam cca mesec dana.
 
Ja imam pomesana iskustva sa Emmijem. Jednom sam narucio neki FX procesor sa plocom i memorijom, isprobao par dana i utvrdio da mnogo sporije renderuje od tadasnjeg q6600. Onda sam im to lepo vratio, uzeo noviji Intel i plocu.
Drugi put sam uzeo nvidia qudro karticu i opet utvrdio da ne donosi poboljsanja u programima (after effects, maya i sl.) pa sam im i to vratio i uzeo 7850. Pa sam im ponovo trazio natrag tu quadro, pa se napravila tolika zbrka, da sam u jednom trenutku imao obe kartice, a samo jednu platio :D
Tek na kraju godine su me zvali da pitaju, da li je mozda kod mene ostala viska kartica :d (naravno da sam im vratio :))

Skoro sam narucio neko kuciste, oni mi poslali neko deseto. Ja im vratim, oni mi posalju kao to sto sam trazio, ali nije licilo ni priblizno kao na slici kod njih na sajtu. I to sam im vratio bez problema.

E da. Ona memorija sto sam uzeo za fx posle jedno 4god. pocne da brljavi i da crkava. Ja garancije pobacao, misleci da je istekla i za memoriju (a nije). Objasnim ja o cemu se radi, oni lepo kazu da im posaljem mail gde se vidi kada sam ja to sve kupio. Ja nasao mail, poslao im i oni mi uvazili garanciju i poslali drugi modul.

Tako da , sto se mene tice, moze da se relativno lepo saradjuje, najjeftiniji su, postarina besplatna (preko 2000din. valjda). E sad da se malo vise ceka da oni to spakuju i posalju, to je vec mali minus, inace ovako su po meni ok.
 
Poslednja izmena:
To sto si naveo nisu pomesana, vec ekstremno pozitivna iskustva, kakvih je u proseku veoma malo.
 
Pozz. Pre neki dan uzeo sam racunar u delovima, koji je i sklopljen u emmi. Instaliram windows i 10 sec kasnije dobijem freeze. I tako vec 3 dana. Uzeo sam ASROCK AB350M PRO4 plocu, Ryzen 5 2400G i 2x4GB ADATA memorije. Nakon detaljnih citanja sve i svagde dolazim do zakljucka da je ploca kriva i za BSOD i za zamrzavanja. Instalirao sam dotu, stavio sve na min, gpu radi katastrofa, ne mogu da se pomerim, fps jedva 10. Sta god da sam cackao nije pomoglo.
Jasno je da im moram vratiti racunar. Izbor ploca im je za plakanje, imaju 5 u ponudi, jedna od njih nema prikljucke za integrisanu grafikuk, 2 su ove ASROCK modeli. Zapravo samo jedna odgovara, ASUS Prime B350M-K. Da li traziti ovu plocu? Ili traziti pare nazad pa traziti negde drugde plocu koja nije katastrofa. Ili traziti da rese problem kako znaju i umeju. Da li u tom slucaju daju neku skuplju plocu od one koju sam inicijalno dobio, ukoliko nema neka odgovarajuca po ceni? Jedina koja je preostala je tomahawk Arctic, koja je od moje ploce skuplj za 4k dinara. Cekao sam ih 2 nedelje da mi slope sve, i kao nisu videli tokom testiranja da je sve katastrofa. I sad cu opet da ih cekam jedno 2-3 nedelje da ovo rese... Pomagajte!!!
Nema veze sa reklamacijom al cu kratko, izasao je novi BIOS pa probaj pre nego im vratis. 4.70.
Sto se tice Emmi-a ja nemam zamerke za sve ove godine, a nadam se da ce tako i ostati :D
 
U Emmiju kupovati samo ako morate. Garancije su im smejurija kad crkne nešto koriste se prevarom pogotovo za grafičke da vrate pare po fiskalnom da nebi davali novu karticu.Slepci najveći koji postoje.
 
Ja imam pomesana iskustva sa Emmijem. Jednom sam narucio neki FX procesor sa plocom i memorijom, isprobao par dana i utvrdio da mnogo sporije renderuje od tadasnjeg q6600. Onda sam im to lepo vratio, uzeo noviji Intel i plocu.
Drugi put sam uzeo nvidia qudro karticu i opet utvrdio da ne donosi poboljsanja u programima (after effects, maya i sl.) pa sam im i to vratio i uzeo 7850. Pa sam im ponovo trazio natrag tu quadro, pa se napravila tolika zbrka, da sam u jednom trenutku imao obe kartice, a samo jednu platio :D
Tek na kraju godine su me zvali da pitaju, da li je mozda kod mene ostala viska kartica :d (naravno da sam im vratio :))

Skoro sam narucio neko kuciste, oni mi poslali neko deseto. Ja im vratim, oni mi posalju kao to sto sam trazio, ali nije licilo ni priblizno kao na slici kod njih na sajtu. I to sam im vratio bez problema.

E da. Ona memorija sto sam uzeo za fx posle jedno 4god. pocne da brljavi i da crkava. Ja garancije pobacao, misleci da je istekla i za memoriju (a nije). Objasnim ja o cemu se radi, oni lepo kazu da im posaljem mail gde se vidi kada sam ja to sve kupio. Ja nasao mail, poslao im i oni mi uvazili garanciju i poslali drugi modul.

Tako da , sto se mene tice, moze da se relativno lepo saradjuje, najjeftiniji su, postarina besplatna (preko 2000din. valjda). E sad da se malo vise ceka da oni to spakuju i posalju, to je vec mali minus, inace ovako su po meni ok.
Ta tvoja pozitivna iskustva su dovela do x negativnih iskustava drugih koji su iza tebe dobijali otvarane/korišćene proizvode kojima ništa ne fali.....

Mislim, prodavali bi oni kao outlet sve to, ali ***, mnogo gospode ima medju kupcima koji vole da vraćaju jer nisu zadovoljni pa ne može sve da stane u outlet.


Mislim ništa loše za tebe, samo takvo nam je stanje u državi.




U Emmiju kupovati samo ako morate. Garancije su im smejurija kad crkne nešto koriste se prevarom pogotovo za grafičke da vrate pare po fiskalnom da nebi davali novu karticu.Slepci najveći koji postoje.

A ti bi u sadašjoj situaciji davao novu kartu,3x skuplju u nabavci, a ne pare sa fiskalnog računa?

I osećao bi se kao gospodin, a ne slepac?

Sada sam se zbunio, ko beše slepac, a ko gospodin?
 
Slazem se sa postom apsolutno.
Da sad cene grafickih kartica padne duplo koje su kupljene po 60k ja sam 100% siguran da bi dali novu graficku za pare nebi ni pitali.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Uzmete neko kvalitetnije platinum napajanje i ne morate da brinete za crkavanje grafickih karti ili ma cega drugog.
 
Pa ne crkavaju komponente samo zbog napajanja, ali to nije ovde tema.
 
Da li su njima iste firme prodavnica i online prodaja? Možda nije kao kod Tehnomanije, nebo i zemlja online i fizička prodavnica/radnja.
 
Kako to misliš da li su iste? Ako misliš na stanje lagera, u prodavnicama imaju vrlo malo toga što je na sajtu.
 
Ta tvoja pozitivna iskustva su dovela do x negativnih iskustava drugih koji su iza tebe dobijali otvarane/korišćene proizvode kojima ništa ne fali.....

Mislim, prodavali bi oni kao outlet sve to, ali ***, mnogo gospode ima medju kupcima koji vole da vraćaju jer nisu zadovoljni pa ne može sve da stane u outlet.


Mislim ništa loše za tebe, samo takvo nam je stanje u državi.






A ti bi u sadašjoj situaciji davao novu kartu,3x skuplju u nabavci, a ne pare sa fiskalnog računa?

I osećao bi se kao gospodin, a ne slepac?

Sada sam se zbunio, ko beše slepac, a ko gospodin?

Osim što si na strani EMMI ALTI ja kao da ti tata drži istu firmu. Postoje firme u Srbiji koje poštuju kupce i u ovim danima kada su grafike zlato ne koriste se prevarom.Naravno da kupujem odavno kod tih firmi da ne reklamiram.

A Emmi i WIN WIN (alti) samo gube kupce i to baš baš velike. Šta će raditi kad prevare sve velike kupce. Prodavaće sklopljene konfiguracije raji i to je to.


O čemu ti uopšte pričaš kad za crknutu grafiku dobavljač daje drugu grafiku firma nije u gubitku tako nisu ni oni ? Oni koriste momenat i bave se PREVAROM da iskoriste zakon da vrate novac da bi prodali tu istu grafiku za veći novac a samim tim gube kupca.
Da ne nabrajam da to isto rade i za matične ploče itd...
 
Poslednja izmena:
Ako se ne varam firmi je zakonom dozvoljeno da ispravi to vracanjem novca ili davanjem istog ili slicnog uredjaja (s tim sto je ovo trece ISKLjUCIVO uz saglasnost kupca).

Naravno da je njihov izbor kako ce da vracaju to i uopste ne vidim zasto bi to bilo vise slepacki ili manje - to je zakon.

Sta bi bilo cene svih grafickih padnu na neku smejuriju i oni ti daju istu grafiku ali novu, da li bi onda bili slepci sto ti ne daju iznos za koji si je platio?
 
Poslednja izmena:
Da li je neko imao iskustva sa reklamacijom ssd-a u emmi, konkretno sa Evo850?
 
ovo sad sa grafikama je, ***, vrlo losa situacija... i ja imam 1070 kojoj malo malo pa krene da tandrce ventilator i uopste mi se ne nosi na garanciju jer cu vrlo verovatno ostati bez nje, vratice mi pare, logican sled dogadjaja... stvarno jeste sad ubistvo servisirati grafike koje su placene tipa 300e u maloprodaji a sad u nabavci kostaju 500e...

i ne, ne ide sve tako jednostavno kao sto se misli, "proizvodjac daje garanciju, dakle nije radnja u minusu oni dobiju zamenu" iako je prilicno tacno ima tu jos 101 faktor da se sagleda... u normalno vreme, kada je cena kartice koju ste vi kupili pala za godinu dana kada vi trazite zamenu ti faktori su zanemarljivi i prodavac mora da vas ispostuje ali kada cena ode na x2 od onoga sto je bila u retailu pre dve godine onda vec stvari idu malo teze i zaista se prodavcu ne isplati da pored tih faktora sad placa i penal trzista koje je otislo naglavacke, jos kad to zakonski ne mora da uradi... realno ne bi ni vi.
 
Cene kod proizvođača nisu mnogo skuplje nego pre ovog ludila, maloprodaja naj više profitira.
 
dakle proizvodjaci ne funkcionisu po principu ponude i potraznje vec ono, imaju jednu cenu i to je to, ako mogu da prodaju nesto za 500 prodace ga za 300 cuz reasons?

malo mi to mlako, zasto i proizvodjaci ne bi nabili cene? trenutno su takve kao da se svako ko je dotakao karticu ugradio 20%...
 
Proizvođači, AMD, Nvidia imaju svoju neku računicu. Ako bi toliko podigli cene začas bi se našao još neko da uskoči u igru, ovako čuvaju skoro monopoliju.
 
Da li je neko imao iskustva sa reklamacijom ssd-a u emmi, konkretno sa Evo850?

Imao sam ja ali sa drugom markom SSD-a. Ne znam koliko će ti značiti, ali da odgovorim.

U doba onog naleta ultra-jeftinih Patriot SSD-ova (Spark, Blast...), poručio sam i stigao mi je DOA disk, ja pozvao kol centar, oni rekli da ga vratim sa originalnom ambalažom, kopijom računa i opisom kvara.

Poslali su kurira na moju adresu i dali mi drugi disk za oko desetak dana. Doplatio sam razliku u novcu za trenutni Transcend 370S.

Vezano za temu, prema meni je Emmi bio skroz korektan i pošten.

Sem SSD-a jednom mi je stiglo DOA Seasonic napajanje, zamenjeno za drugo. Monitor sa probijanjem osvetljenja zamenjen za drugi... To su bile kupovine sa onlajn šopa.

U prodavnici u NS sam kupio prvo najjeftiniji APU AMD dual-core procesor, razmazao pastu, instalirao i sve, i onda skontao da je baš preslab. Izvadio procesor, očistio, otišao opet do njih i rekao da je preslab i da bih doplatio za jači četvorojezgarni. Momak što radi tamo se odmah složio i na licu mesta mi izvršio zamenu uz doplatu.

Samo su mi jednom odbili reklamaciju za mobilni telefon kupljen kod njih, neki dual sim Alcatel od 20 €, i to ne oni direktno već ovlašćeni servis, ali se ne sećam 100% tačno koji. Moguće da je Roaming.
 
Nazad
Vrh Dno