Šta je novo?

eBay, pitanja, diskusija, saveti i preporuke

Izvinjavam se ako postavljam pitanje koje je vec poatavljeno, zanima me koja je razlika izmedju kupovine npr sa AliExpresa ili sa ebaya kada i na eBay - u ima mnogo prodavaca iz kine?

Sent from my SM-J500H using Tapatalk
 
Aliexpress ima feedback i za proizvod zajedno sa slikama dok eBay to nema (oba imaju feedback za prodavca).

Aliexpress lakše rešava dispute i vraćanje novca jer ide preko njihovog internog sistema (imaš posrednika i "sudiju") dok na ebay-u ide preko PayPal-a pa bi morao njima da se žališ (a umeju i da blokiraju karticu kad se mnogo žališ, što kod AE se nikad ne dešava).

Na eBay-u imaš dosta prodavaca koji šalju isključivo na adresu sa PayPal-a a na Aliexpress-u šalješ gde hoćeš.
- Postoji zaobilaznica i za PayPal, tako što se u samom PayPal nalogu doda druga adresa, ali je to opet skakanje kroz obruče.

Na sve to se doda da PayPal non-stop menja tvoja podešavanja za konverziju valute bez obzira što si promenio (radi duplu konverziju preko dinara i time dobar procenat skine sa tvog računa), pa to mora pri svakoj kupovini da se proverava. Onda imaš i nasumična ne prihvatanja nekih kartica, blokiranje naloga ako primiš više novca na karticu i nemaš kome da se žališ...
 
Kako da ocenim prodavca na ebay, kad posle 2 meseca čekanja dobijem refund?
 
Pozdrav ljudi treba mi pomoc kupio sam igracku za klinca preko ebay-a platio je 66 dolara i ladno mi poslali privezak koji ne vredi ni 50 centi.
Otvorio sam requests i traziio refound posle dva dana sam dobio poruku :
The seller has asked eBay Customer Support to review this case and make a final decision
To je bilo 17.11 i od tada cekam da odgovore
Koliko im obicno treba da donesu odluku ?
 
Cekaju 10 dana da prodavac odgovori, prodavac se obicno javi u poslednjem trenutku i nesto izmislja.
 
Pozdrav ljudi treba mi pomoc kupio sam igracku za klinca preko ebay-a platio je 66 dolara i ladno mi poslali privezak koji ne vredi ni 50 centi.
Otvorio sam requests i traziio refound posle dva dana sam dobio poruku :
The seller has asked eBay Customer Support to review this case and make a final decision
To je bilo 17.11 i od tada cekam da odgovore
Koliko im obicno treba da donesu odluku ?

cim on escalateuje verovatno je u pitanju smisljena prevara, tj. znao je da ce ovako nesto da se desi. koja igracka je u pitanju, ako moze link eventualno pa da ako ima neke predmete od po 0.7-0.8$ mozes da mu sa alt naloga kupis 10ak njih pa posle 2 nedelje sibnes negativne feedbackove. to sam ja recimo radio sa jednim bilmezom od prodavca sto nikad nije poslao neke bluetooth slusalice od 32$, a pisalo je da jeste, naravno 3 meseca me ubedjuje da to stize, ja ***** (jos nov tad) i verujem mu, naravno svi rokovi za zalbu prodju i nikom nista.

Posle uzeo OTG android robot one od po 60-70 centi sa ebaya, ja i jos par drugara po 10kom svako od nas kupi, pa posle 2 nedelje krecu prvi negativni feedbackovi njemu, dok nije svojevoljno uplatio na racun novce za slusalice koje nije ni poslao, i molio da se reviseuju ovi feedbackovi za OTGove. Naravno sve uzimas kupujes komad po komad te djindjuve, da svaki znaci jedan feedback.
 
Pa neznam ni sam na pocetku nista nije na to ukazivalo lik je imao samo pozitivne ocene i reko posle dve nedelje ajde da pogledam sta jos ima zanimljivo kad otvorim a ono 30 negativnih ocena i sve redom nas je zeznuo prodavao je samo skupe igracke kolekcionarske (transformersi su u pitanju) sve nas je zeznuo najjeftinija stvar koju je imao u shopu je bila oko 45 dolara pa do 200.
Njegov shop je ugasen pre 10-tak dana a od pre par dana i njegov nalog na ebay je ukinut
Ja kada otvorim svoj nalog vise mi ni nepise da sam kupio tu igracku samo mi stoji otvoren Case i pored njega znak pending
mp1'.JPG
 
Pa neznam ni sam na pocetku nista nije na to ukazivalo lik je imao samo pozitivne ocene i reko posle dve nedelje ajde da pogledam sta jos ima zanimljivo kad otvorim a ono 30 negativnih ocena i sve redom nas je zeznuo prodavao je samo skupe igracke kolekcionarske (transformersi su u pitanju) sve nas je zeznuo najjeftinija stvar koju je imao u shopu je bila oko 45 dolara pa do 200.
Njegov shop je ugasen pre 10-tak dana a od pre par dana i njegov nalog na ebay je ukinut
Ja kada otvorim svoj nalog vise mi ni nepise da sam kupio tu igracku samo mi stoji otvoren Case i pored njega znak pending
Pogledajte prilog 215376

onda bez brige, to je neki ebayov timeout period gde kad neko ko ima suspendovan nalog biva ciman zbog jos nekih caseova odmah se escalateuje automatski i posle 4-5 dana bi novac trebao da bude kod tebe vec. desavalo se i meni pre toga, seller tehnicki i dalje moze da komunicira sa tobom preko poruka i da te zamajava, ali samo to mu je ostalo od account privilegija, tako da bez brige, to je to.
 
Evo samo da javim da sam dobio refund.

Sent from my SM-T700 using Tapatalk
 
Jedno brzinsko pitanje... dobio sam refund od prodavca (stigao mi mail,a i u paypal aplikaciji pise da je refundirano)...sad mene zanima je l pare lezu na paypal ili na racun sa kojeg su povucena sredstva? I koliko treba vremena da legnu na paypal balance ili racun,je l isto kao kod AliExpress-a? Hvala na odgovoru...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hvala na odgovoru... I request se automatski zatvorio kad je uradjen refund...
 
Poslednja izmena:
Na PP račun legnu brzo, na bankovnom se pojave nakon par dana
 
Da,pise na pp da je refundirano...sad cu da vidim koliko ce da prodje da legnu na racun...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ako moze neko da odgovori na pitanje bila bih zahvalna. Kupila sam od britanca patike na Ebay, platila i cekam da mi posalje. Prolaze dani, a status ikonice za evidenciju poslate posiljke se ne menja, i nema updejta datuma slanja posiljke. Prodavac ne odgovara bas na svaku moju poruku, ali se javio sa tvrdnjom da je paket vec poslat i da treba da sacekam...Da li paket moze biti poslat iako nema evidencije o datumu slanja u statusu stranice na Ebay ili me prodavac laze da je poslao paket? I ko upisuje datum slanja posiljke i status da li je posiljka poslata? Ebay ili prodavac? I da li je moguce upisati da je paket posalat iako nje?
 
Prodavac upisuje da je roba poslata,trazi mu tracking number ili pokreci dispute ako je istekao rok za isporuku(treba da pise do kada je rok)
 
Prodavac upisuje da je roba poslata,trazi mu tracking number ili pokreci dispute ako je istekao rok za isporuku(treba da pise do kada je rok)

Nema tracking number, shipping je bio 6,5 funti, i jos nije istekao rok za isporuku. Niko do sada nije ispustao da upise da je predmet poslat, kao u ovom slucaju, zato se brinem, ne znam da li me laze prodavac da je poslao paket. Sedmi decembar je zadnji rok isporuke. Da li oni(prodavci) mogu da upisu da su poslali paket iako nisu to ucinili? I zasto bi izostavili da upisu kada su poslali?
 
Poslednja izmena:
Naravno da mogu da upišu da su poslali, iako to nisu učinili. Moguće je i obrnuto: prodavac pošalje, a zaboravi da štiklira da je poslao.
 
Naravno da mogu da upišu da su poslali, iako to nisu učinili. Moguće je i obrnuto: prodavac pošalje, a zaboravi da štiklira da je poslao.

...onda da cekam krajnji rok datuma isporuke i da se zalim ukoliko posiljka me stigne do me mene. Gde je bolje uloziti zalbu na ebay ili paypal?
 
Prvo se požališ prodavcu, pa tek ako vidiš ta te on nešto zafrkava, krećeš da se žališ ebay-u. Možeš da sačekaš i nešto više od roka za isporuku, jer prodavac ne zna koliko će paket da zaglavi na našoj carini. Meni je za neki paket iz Engleske pisalo da je isporuka od 16-23. novembra, a paket mi je poštar doneo juče, 28.11. U Beogradu su znatno duža čekanja na carini.
Možeš i odmah da pitaš prodavca da li je poslato, jer nisi dobila poruku da jeste.
 
Poslednja izmena:
Odgovorio mi je na poruku da je paket poslat, ali kad sam ga pitala za datum slanja i unos informacija o slanja na sajtu, jos nemam dogovora, ni update na sajtu o tome.
 
S'obzirom, da prodavac jos uvek ne odgovara na moju poruku, i pitanje kada je poslao predmet, a blizi se krajnji rok za isporuku, pitam, da li narednu poruku da mu posaljem sa obavestenjem da posiljka nije stigla putem Ebay Resolution Center?
 
Na eBay imaš rok od 30 dana posle poslednjeg dana isporuke da tražiš refund tako da ne moraš žuriti. Možeš i nakon toga tražiti refund u roku od 180 dana od dana plaćanja , ali posle ovog prvog roka imaš manje mogućnosti da dobiješ
 
Dobro, znam da ne moram da zurim, i da mogu da sacekam jos koji dan, od krajnjeg roka za isporuku, zbog nase carine, nego, kada se budem obratila prodavcu, da li da to uradim porukom privatnom ili kroz Ebay Resolution Center?
 
Nazad
Vrh Dno