Šta je novo?

Dishonored

Morala reinstalacija od drugog proizvodjaca i sve radi.
Zanimljivo nema sta, koliko sam do sada video.
 
Predjoh igru sinoc, do jaja je ovo.
Prvu polovinu sam igrao a la Hitman fazon (dakle sunjanje s dosta ubistava) da bih zadnje 3 misije bio navucen na non-lethal stealth, tako sada krecem iznova igru bez ubistava.
Ne znam za vas, ali meni su od skillova bili korisni samo vision, blink, agility i usporavanje vremena.
Ovo ostalo mi delovalo sve beskorisno. :/
 
shadow kill, swarm, vitality, windblast i blood thirsty su potpuno nepotrebni u stealth prelasku. shadow kill mzoda ako si zainteresovan za ubijanje, ali za non lethal nije.

possession nije konstantno potreban, ali ima svojih primena. kada ti prilazi vise protivnika i nemas vremena da se sakrijes, uvek mozes jednog da kontrolises i pobegnes. prolazak kroz svetlece zidove je isto dobar. takodje ostavlja osamucene protivnike na kratko sto ti daje mogucnost lakseg obaranja ili biranja druge mete
 
Ja sad poceo da picim...namestio sam ssao profilom za mass effect, ubacio flag za AA i odvrnuo na 16msaa+4sgssa u nvidia inspectoru, metno lod bias -1 i 16x high quality AF. Sad mnogo bolje izgleda. Dobra je igra, nesto drugacije konacno, vizuelno mali piece of art....
 
Apsolutno. :)

Kad smo vec kod ovih brutalnijih skillova, ima li iko odavde da je prelazio igru cistom Rambo taktikom? :D

(kao klasican FPS, bez sunjanja i to)


Ja cu uskoro nadam se. Bez redovnih sejvova i bez mnogo sunjanja. Ideja je da ne budem primecen koliko je moguce, ali da prihvatim sve posledice ukoliko napravim pogresan korak. Nadam se da ce tako igra biti jos ubedljivija i napetija.
Prvi put sam presao igru cuvajuci i municiju i manu, ali za to stvarno nije bilo potrebe jer svega ima jako puno.
Moj jedini problem je sto za stealth prelazak ima i vise nego dovoljno runa jer pola skilova nije potrebno, ali za rambo stil, mi trebaju i jedni i drugi.
 
da znam za drugi prelazak kad se uželim igre... kako ste "visoke momke" ubijali, eliminisali, po mogućstvu stealth :) ?
 
ja sam u vecini situacija isao na varijantu da ih ne ubijam vec odradim neki non-lethal optional quest.

..ali s druge strane sam klao i ubijao samostrelom vecinu pesadije iduci ka tome. :D
 
Ja cu sutra krenuti da je igram. Sad mi je tek stigla na red :)
 
da znam za drugi prelazak kad se uželim igre... kako ste "visoke momke" ubijali, eliminisali, po mogućstvu stealth :) ?

najbolji nacin je da se popnes iznad njega na neku banderu ili zid i da skocis na njega. Takodje mozes da koristis possession pa da brzo pustis i odmah kill dok si u vazduhu iza njega. Manje stealth resenje (ali i dalje ne moraju da te vide ostali) je da stanes iza njega, zaustavis vreme i izrokas mu kanistere ili ga sa daljine napunis eksplozivnim strelama.
 
presao je dvaput, prvi put stelt koliko sam mogao ali zato drugi put makljaze koliko sam mogao stvarno super igra
 
Presao pre neki dan, zabavna igra jedino mi smeta taj UE, na stranu sto grafika nije spekatakulrna to uopste ne utice na ovu igru vec napumpani likovi sto odudara od celokupnog sveta u kojem se igra nalazi i koji ima dobar potencijal ali sve to nema tu snagu kada su likovi napumpani i na neki nacin karikaturisani. Za ovako turobnu pricu sa politickim elementima, odlicno odradjenim svetom i questovima kojima je posvecena velika paznja u dizajnu i nacinu resavanja nije primereno da su likovi krikature...sve to deluje dosta manje ubedljivo nego da je radjeno u nekom drugom eginu...pade mi na pamet samo Risen II koji je pokazao koliko je vazno imati zaokruzen dizajn koji odgovara prici i svetu da bi igra bila uspesna...Na kraju igra svakako zasluzuje pohvale za mnostvo nacina kako resiti quest!
 
Presao pre neki dan, zabavna igra jedino mi smeta taj UE, na stranu sto grafika nije spekatakulrna to uopste ne utice na ovu igru vec napumpani likovi sto odudara od celokupnog sveta u kojem se igra nalazi i koji ima dobar potencijal ali sve to nema tu snagu kada su likovi napumpani i na neki nacin karikaturisani. Za ovako turobnu pricu sa politickim elementima, odlicno odradjenim svetom i questovima kojima je posvecena velika paznja u dizajnu i nacinu resavanja nije primereno da su likovi krikature...sve to deluje dosta manje ubedljivo nego da je radjeno u nekom drugom eginu...pade mi na pamet samo Risen II koji je pokazao koliko je vazno imati zaokruzen dizajn koji odgovara prici i svetu da bi igra bila uspesna...Na kraju igra svakako zasluzuje pohvale za mnostvo nacina kako resiti quest!

Nije engine kriv vec dizajn.

Za likove si pravu. No meni takodjer smetaju ove texture jer cine igru dosta monotonom.
 
ne znam da li je neko vec spominjao da moze da se koristi sweetfx i cini igru dosta lepsom, makar meni
 
Ovo lepo izgleda, ima li nekog drasticnog pada frame rate-a sa ovim ?
 
Kako se instalira ovaj dodatak za bolju grafiku ? I jel zalazi duboko u sistem ili moze laganica da se obrise ako mi se ne dopadne iz nekog razloga ?
 
Kako se instalira ovaj dodatak za bolju grafiku ? I jel zalazi duboko u sistem ili moze laganica da se obrise ako mi se ne dopadne iz nekog razloga ?

Samo kopiras fajlove u folder gde je startni .exe igre, ako ti se nesvidi samo ih obrises i sve se vraca na staro.

Na YT linku ima i bez kolor korekcije, za slucaj ako nekome bolje lezi orginalni kolorit igre.
 
Vrh Dno