Vlada>>>
Slavan
- Učlanjen(a)
- 29.06.2007
- Poruke
- 2,440
- Poena
- 425
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD RYZEN™ 9 7900
- Matična ploča
- ASUS TUF GAMING B850-PLUS WIFI
- RAM
- 64GB KINGSTON FURY BEAST DDR5 5600 MHZ
- GPU
- AMD RADEON RX 7700 XT SAPPHIRE PULSE
- Kućište
- FRACTAL DESIGN DEFINE R5
- Monitor
- LG 27GN850-B ULTRAGEAR™ QHD NANO IPS
- Pristup internetu
- Optički internet
Ma daj... Crysis 1 ja i dalje ne mogu da vozim sa više od 4xMSAA, dok Crysis 2 radi sa 8xSSAA, and than some... manje je zahtevna duplo!
Što se izgleda tiče, istina je da Crysis ima detaljnije teksture, a da ne pričamo o detaljnosti efekata i fizike. Particle efekti su detaljniji, kompleksniji, osvetljenje je bolje. Crysisu 2 nešto nedostaje, ali za to kako radi, izgleda fenomenalno...
Meni najviše nedostaje POM u Crysisu 2. Osećam se kao da igram Crysis 1 na High umesto na Very High...
Čitam ovo i ne mogu da verujem sa kakavim se glupostima zamarate... Ajde da vam olakšam malo... Teksture u dvojci su OK i to je bottom line... dal je kec imao bolje od dvojke, ne verujem... možda su izgledale malo likovno kompleksnije jer je u pitanju dragičiji tip tekstura, ali što se same rezolucije tiče kao i detaljnosti koja je postignuta u preklopima nema govora da su u jedinici bile bolje. Pojedinci se, siguran sam dobro sećaju koliko sam pisao o mutnjikavim i realno slabo izvedenim teksturama u prvom delu... Poenta je da je jedinica odrađena sa mnogo više pažnje, dok su ovde radili neke stvari rutinski pa vam izgledaju tu i tamo neubedljivo odrađene partije u okviru mapa, što i jeste... Dvojka je bolje optimizovana, a ovoliki frejmrejting je postignut zahvaljujući činjenici da je igrač mahom naguran u tesne ulice. Znači ovakvi koridori ili napr. hodnici uvek će izvlačiti veći frejmrejting u odnosu na otvoren prostor koji je napunjen raznoraznim rastinjem koje podrazumeva dosta fizike i to se isto vidi, jer na početku je manji FPS a takođe osetno manji i u onom delu kod crkve gde je malo više otvoren prostor.
Crysisu 2 nešto nedostaje, ali za to kako radi, izgleda fenomenalno...
Nedostaje mu atmosfera, tj. igra je prazna, mahom nezanimljiva i glupava... To je sve što mogu da kažem za sada, a cenim da sam je prešao do ovog momenta pa barem jedno 50% a možda i malo više... Sve ono što je vredelo u prvom delu, ovde je razbucano... Čak su i likove otkačili, što je meni barem neshvatljivo...Tactical opportunities, je sprdnja... sramota me njihove gluposti kad to čujem... Vanzemljci su meni barem preterano cartoonish. U one oktopode sam na tom kreativnom planu poverovao. Uz sve svoje mane ipak su mi izgledali realističnije i kao kreacija primerenije od ovih kreatura u dvojci... Ragdoll physics je blago rečeno katastrofalan. U kakvim sve pozama ostaju odvaljeni protivnici teško je i zamisliti sve to... Takođe, ovi mutanti su prilično jeftino izdizajnirani. Treba malo da pogledaju kako id takve stvari radi. Vizuelno igra prijatno funkcioniše i to je jedini kvalitet koji dvojka poseduje, ostalo je smuti pa prospi... Sve u svemu igranje dvojke se u dobroj meri svelo na dosadno šetkanje polurazrušenim ulicama grada NY. Čak i same ruševine izgledaju neubedljivo... Prosto se zapitam dal je iko od dizajnera u njihovom timu imao ikada prilike da vidi kako izgleda u realnosti odvaljena zgrada od eksplozije... Koliko samo celih i umiveno čistih staklenih zgrada u ovom eksplozijama razrušenom New Yorku, to nema nigde... Ovako bi mogle da izgledaju jedino ako bi bile zidane od armiranog stakla, a ovako čiste pored ovoliko prašine i dima?! Pa teško da bi bilo jedne bele i noramlne zgrade u radijusu od 2km... Ali dobro, očigledno da ovoga puta nisu išli na to da bude realno kao u prvom delu, već da izgleda efektno...
Meni najviše nedostaje POM u Crysisu 2. Osećam se kao da igram Crysis 1 na High umesto na Very High...
U beta verziji je POM radio, a verujem i ovde... Samo POM je notorna glupost koja je prilično loše integrisana bila u predhodni engine. Prvo kada je uključen mahom je blurovao teksture, naročito one podne! Drugo sa njime nije radio AF... i treće i najbitnije odnosio je od 5 do 10 frejmova... To je inače bila prva stvar koju sam uvek gasio u prvom delu jer je objektivno igra izgledala bolje bez ovoga. Malo su reljefnije izgledale teskture sitnog kamenja kada je uključen i to je zbilja sve što je ovaj efekat imao za cilj da odradi... Nisam obratio pažnju ovde kako stvari stoje, ali mislim da bi trebalo da ovaj efekat radi... Nažalost ne mogu da spustim konzolu ovde iz igre pa da vidim radi li ili ne... ali mislim da radi, jer AF izgleda malko muljavo što i jeste slučaj kada je POM uključen...
Inače za tvoju informaciju (sad nije baš da sam 100% siguran), ali mislim da je na high u prvom delu zapravo radio POM!
Poslednja izmena: