jocasylver
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 03.11.2021
- Poruke
- 1,242
- Poena
- 165
Prošlo preko GPay, drugo nisam pokusavao
Prijavio sam mts banku, ne Poštansku štedionicu. Najpre zbog neposlovnog odnosa koga je mts ranijih godina imao sa mnom. Hteo sam da otvorim Račun plus, bez izričite saglasnosti za izdavanje Master kartice. Ovo nema veze sa tim da li je dinarska ili devizna, već upravo kao što zakon kaže, da je to kartica kod koje se netiranje i poravnanje obavlja u Srbiji (što Master, Visa, Amex, itd nisu), a taj uslov ispunjava jedino Dina. Ako državna banka (što je i tada bila u vlasništvu Telekoma Srbije, čiji je vlasnik Republika Srbija) ne poštuje zakonske odredbe, ne može da bude za primer ostalima i ovo je još jedan u nizu primer korupcije. Iako sam to pre slanja prigovora već predložio, tek kada je slučaj ušao u posupak medijacije pred regulatorom su stornirali naknadu za izdavanje, pošto nisu hteli da regulišu tehničke mogućnosti za rešavanje predmetne situacije.Zaista čudno razmišljanje. Račun plus je multivalutni i kao takav mora da ima i deviznu karticu u okviru paketa. Vi ste prijavili Bpš Narodnoj banci zbog toga? Tako to ide kad svako misli da je pravnik.
Zašto ne bi funkcionisao? Ništa ne primorava banku da izdaje kartice vezane za devize (kao što i običan devizni račun može da funkcioniše bez ijedne kartice vezane za isti). A eto i primera Yettel banke.Nije mi jasno kako ste mislili da vam otvore multivalutni račun i daju samo dina karticu. Taj paket bankarskih proizvoda očigledno nije za Vas, već poseban dinarski račun sa Dina karticom i poseban devizni bez kartica.
Shvatite da račun plus paket ne funkcioniše bez Master kartice, što Vam je NBS kao regulator i potvrdila.
Nope, imam HyperOS.Imaš MIUI 11, ne važi se! 😂
sta je sa sajtom za ebanking
cemu ovako glupa adresa https://webebank.ebb-bg.com/sbpo_mbank/auth/login
I kako mu pristupiti postu user i password ne prihvata i trazi neki sertifikat a instrukcije za njega nije moguce dobiti jer je link mrtav
edit, ko zna sta je ovo sto sam kliktao ali sajt postanske nije, cuvajte se!
ovo je prava adresa: https://onlinebanking.posted.co.rs
Probaj da pomeris prstom levo-desno tu gde ti je prikazan račun. Trebalo bi da se pojave i drugi računi. Tako sam i ja pomislio da su mi samo jedan račun preneli.Prilikom prijave sa starim podacima vidim samo 200 račun (studentski), 360 iz MTS-a kao da nije prenet.
Kada odeš dole desno na tri tačkice gde piše: Više, onda u gornjem desnom uglu imaš ikonicu za Log outKad se preko fona logujem na https://onlinebanking.posted.co.rs/webapp/Identity/Login sve mi uredno radi, ali nigde ne vidim opciju LogOut?
Na webu je odmah gore desno pored tvoje ikone za profil.Nisam ni ja nigde video opciju, ali ručno dodam logout u linku i izloguje me.
BPS
onlinebanking.posted.co.rs
Takođe. Bivši mts račun i MC povezana na njega, platio na ali-ju jutros, prošlo uspešno, ali bez sms ili push obaveštenja.da li vam rade notifikacije kada placate karticom master card online? Meni stoji sve upaljeno u app al evo glovo 720din / ENP 600 din uopste mi nije javilo skidanje sa kartice sms-om ili push app notifikacije.
Vidim da su ponegde prazna polja za limite potrošnje. Možda će proći ako definišeš konkretnu brojčanu vrednost.Malo pre sam probao preko Ananasa nesto da pazarim i da platim on line dina kreditnom ali kada sam isao na placanje nije prosla transakcija.
Probao i opet nece.Vidim da su ponegde prazna polja za limite potrošnje. Možda će proći ako definišeš konkretnu brojčanu vrednost.
Nece ni moja dina kreditna da prodje. Probao danas nekoliko puta.Ne prolazi mi plaćanje na Ananasu. Da li neko ima iskustva?
A na 0800/103-103 ?Ladno su isključili telefone u kontakt centru!
Uspeva iz nekog 20-og pokušaja otprilike. A onda ide teror Garavog Sokaka i "plamena ljubavi".Ladno su isključili telefone u kontakt centru!
Na taj broj od prilike samo ko ima problema sa instaliranjem aplikacije,bivsi 360. Jos par stvari sam ih pitao i za sve mi rekli da u buduce zovem pa onaj 0112020292.A na 0800/103-103 ?
Na Ananasu ne moze u nacinima placanja ni da zapamti karticu.Ne prolazi mi plaćanje na Ananasu. Da li neko ima iskustva?
Ps
Sve sam isprobao, limite i ostalo, inače radilo za Aliekspes.
" Žao nam je, sve linije su zauzete" !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari