Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Zaista čudno razmišljanje. Račun plus je multivalutni i kao takav mora da ima i deviznu karticu u okviru paketa. Vi ste prijavili Bpš Narodnoj banci zbog toga? Tako to ide kad svako misli da je pravnik.
Prijavio sam mts banku, ne Poštansku štedionicu. Najpre zbog neposlovnog odnosa koga je mts ranijih godina imao sa mnom. Hteo sam da otvorim Račun plus, bez izričite saglasnosti za izdavanje Master kartice. Ovo nema veze sa tim da li je dinarska ili devizna, već upravo kao što zakon kaže, da je to kartica kod koje se netiranje i poravnanje obavlja u Srbiji (što Master, Visa, Amex, itd nisu), a taj uslov ispunjava jedino Dina. Ako državna banka (što je i tada bila u vlasništvu Telekoma Srbije, čiji je vlasnik Republika Srbija) ne poštuje zakonske odredbe, ne može da bude za primer ostalima i ovo je još jedan u nizu primer korupcije. Iako sam to pre slanja prigovora već predložio, tek kada je slučaj ušao u posupak medijacije pred regulatorom su stornirali naknadu za izdavanje, pošto nisu hteli da regulišu tehničke mogućnosti za rešavanje predmetne situacije.
 
Poslednja izmena:
Nije mi jasno kako ste mislili da vam otvore multivalutni račun i daju samo dina karticu. Taj paket bankarskih proizvoda očigledno nije za Vas, već poseban dinarski račun sa Dina karticom i poseban devizni bez kartica.
Shvatite da račun plus paket ne funkcioniše bez Master kartice, što Vam je NBS kao regulator i potvrdila.
 
Yettel Lite je isto viševalutni račun i uz njega se izdaje samo Dina. Banka naplaćuje korišćenje svake devizne partije ako ima pokrića ili prometa, ali to je druga tema. No, suština je da tako nešto je tehnički itekako moguće. Uostalom, Dina Discover kartica je u 360 sistemu takođe bila multivalutna, što nije sprečilo tadašnju mts banku da načini izuzeće.
 
Nije mi jasno kako ste mislili da vam otvore multivalutni račun i daju samo dina karticu. Taj paket bankarskih proizvoda očigledno nije za Vas, već poseban dinarski račun sa Dina karticom i poseban devizni bez kartica.
Shvatite da račun plus paket ne funkcioniše bez Master kartice, što Vam je NBS kao regulator i potvrdila.
Zašto ne bi funkcionisao? Ništa ne primorava banku da izdaje kartice vezane za devize (kao što i običan devizni račun može da funkcioniše bez ijedne kartice vezane za isti). A eto i primera Yettel banke.

Jedino što banka mora da uradi za svaki račun u RSD (nebitno da li je samo dinarski ili viševalutni) je da izda Dinu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Imaš MIUI 11, ne važi se! 😂
 
sta je sa sajtom za ebanking
cemu ovako glupa adresa https://webebank.ebb-bg.com/sbpo_mbank/auth/login

I kako mu pristupiti postu user i password ne prihvata i trazi neki sertifikat a instrukcije za njega nije moguce dobiti jer je link mrtav

edit, ko zna sta je ovo sto sam kliktao ali sajt postanske nije, cuvajte se!
ovo je prava adresa: https://onlinebanking.posted.co.rs

Ovo je prava adresa za logovanje na BPŠ eBanking za fizička lica:

 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Prilikom prijave sa starim podacima vidim samo 200 račun (studentski), 360 iz MTS-a kao da nije prenet.
Probaj da pomeris prstom levo-desno tu gde ti je prikazan račun. Trebalo bi da se pojave i drugi računi. Tako sam i ja pomislio da su mi samo jedan račun preneli.
 
Prema novom tarifniku koji važi od 18.02.25. na ovom linku:https: //www.posted.co.rs/korisno/doc/Tarifa/Tarifa-naknada-za-usluge-u-radu-sa-fizickim-licima-od-18.02.2025.pdf stoji da će se i dalje izdavati DinaCard Discover za korisnike bivše MTS banke. E sad, da li će postati beskontaktna, nemam pojma.

Da li je neko fizički plaćao na nekom od POS terminala van Srbije tom karticom i da li je prošla? Sobzirom na to da je multivalutna, da li vuče evre za plaćanje u inostranstvu?
Koliko je rasprostranjena njena uporeba u inostranstvu ako je kobrendirana sa Discaver, Pulse i Diners Club-om?

Ja bih je koristio, ali nisam siguran da li i koliko neko može da se osloni za plaćanje u inostranstvo njome...
 

Prilozi

  • Screenshot 2025-02-20 at 10.55.13 AM.png
    Screenshot 2025-02-20 at 10.55.13 AM.png
    1.1 MB · Pregleda: 13
Poslednja izmena:
Nisam ni ja nigde video opciju, ali ručno dodam logout u linku i izloguje me.
 
Nisam ni ja nigde video opciju, ali ručno dodam logout u linku i izloguje me.
Na webu je odmah gore desno pored tvoje ikone za profil.

Edit: Izvinite ljdi tek sam sad skontao da vi bez aplikacije na fonu otvarate link... ni ja ne mogu log out tu da nađem
 
  • Like
Reagovanja: uji
da li vam rade notifikacije kada placate karticom master card online? Meni stoji sve upaljeno u app al evo glovo 720din / ENP 600 din uopste mi nije javilo skidanje sa kartice sms-om ili push app notifikacije.
 
Malo pre sam probao preko Ananasa nesto da pazarim i da platim on line dina kreditnom ali kada sam isao na placanje nije prosla transakcija.
 
Da li je neko imao problem i da li je resio sa greskama login error occurred (to je za bivsi racun 360),i greskom Exeception of type AssecoSEE.Rest itd(to je za racun 200 sa sms kodom)
 
da li vam rade notifikacije kada placate karticom master card online? Meni stoji sve upaljeno u app al evo glovo 720din / ENP 600 din uopste mi nije javilo skidanje sa kartice sms-om ili push app notifikacije.
Takođe. Bivši mts račun i MC povezana na njega, platio na ali-ju jutros, prošlo uspešno, ali bez sms ili push obaveštenja.
 
Malo pre sam probao preko Ananasa nesto da pazarim i da platim on line dina kreditnom ali kada sam isao na placanje nije prosla transakcija.
Vidim da su ponegde prazna polja za limite potrošnje. Možda će proći ako definišeš konkretnu brojčanu vrednost.
 
Ne prolazi mi plaćanje na Ananasu. Da li neko ima iskustva?
Ps

Sve sam isprobao, limite i ostalo, inače radilo za Aliekspes.

" Žao nam je, sve linije su zauzete" !
 
Ladno su isključili telefone u kontakt centru!
 
A na 0800/103-103 ?
Na taj broj od prilike samo ko ima problema sa instaliranjem aplikacije,bivsi 360. Jos par stvari sam ih pitao i za sve mi rekli da u buduce zovem pa onaj 0112020292.
Ne prolazi mi plaćanje na Ananasu. Da li neko ima iskustva?
Ps

Sve sam isprobao, limite i ostalo, inače radilo za Aliekspes.

" Žao nam je, sve linije su zauzete" !
Na Ananasu ne moze u nacinima placanja ni da zapamti karticu.
 
Sve lepše od lepšeg. Umesto da koncentrišu radnike call centra i omoguće 0800 broj kao Rajfajzen, oni i dalje teraju po starom. Poručio bih im da nemaju svi kredita i ne mogu da zovu fiksne brojeve!
 
Nazad
Vrh Dno