Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024 / 2025)

Sve kao prhvati ali u istoriji piše da je na čekanju...i tako stoji par sati i onda dobiješ pare nazad na račun (kao da nisi nikada ni imao ovu transakciju), a status transkacije se promeni u otkazano (dakle ne odbijeno nego otkazano). Uplata ne ode iz banke ka primaocu sve u svemu. Prilično je zbunjujuć bag jer ako se to isto ukuca ručno prođe odmah...

U ovm slučaju stoji na čekanju od sinoć, pare mu nisu skinuli, niti blokirali.
Imali smo situaciju da QR kod nije čitljiv, jer nikada ne popunjavam ime platioca, pa u nekim menjačnicama neće da ga očita, ali ovde nije to, jer apliakcija sama popuni ime platioca.
Nekako smo već navikli da smo mi korisnici zapravo i testeri aplikacija.
 
U ovm slučaju stoji na čekanju od sinoć, pare mu nisu skinuli, niti blokirali.
Imali smo situaciju da QR kod nije čitljiv, jer nikada ne popunjavam ime platioca, pa u nekim menjačnicama neće da ga očita, ali ovde nije to, jer apliakcija sama popuni ime platioca.
Nekako smo već navikli da smo mi korisnici zapravo i testeri aplikacija.
Mislim da on ima varijaciju mog slučaja. Neka proba da ti pošalje pare ali da sve ručno ukuca. Ako bude dupla uplata vrati čoveku pare i to je to. Ili neka proba da kontaktira Pš mada nekako mislim da he to sada uzaludno. Ili da čeka da se otkaže transakcija pa ponovo sve ispočetka.
 
Pozdrav,
kod mene stalno izbacuje da je korisnicki nalog privremeno zakljucan. Da li moram da zovem kontakt centar ili ce se vremenom sam otkljucati. Racun plus je u pitanju.
 
Kakva glupost. Ako u aplikaciji trazis zamenu dina kartice koja je isla uz Racun plus dobija se opet ona Discover sa cipom a ako hoces Dinu UP beskontaktnu mora da se ide na salter. Tako mi rekao decko kada sam jutros zvao kol centar. U stvari nije ni on siguran vec misli da je tako.
 
Nelogično je, s obzirom na to da reizdate Master kartice počinju na 535213, a uručene su tokom februara pre integracije. Možda je bolje pismeno da se obratiš.
 
treba im pisati sve nedostatke i tražiti tamnu temu da ih zatrpamo pa će rešavati jedno po jedno. teško da oni ovde čitaju
za sada što sam ja primetio ne radi samo plaćanje skeniranjem i notifikacije

nije loše s obzirom da je državna firma u pitanju. zapravo čak i bolje kad se uporedi sa ostalim bankama
 
treba im pisati sve nedostatke i tražiti tamnu temu da ih zatrpamo pa će rešavati jedno po jedno. teško da oni ovde čitaju
za sada što sam ja primetio ne radi samo plaćanje skeniranjem i notifikacije

nije loše s obzirom da je državna firma u pitanju. zapravo čak i bolje kad se uporedi sa ostalim bankama
Тамна тема ће бити омогућена. Одговорили су.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250219-135730.png
    Screenshot_20250219-135730.png
    205.7 KB · Pregleda: 81
Kažu mi na poslu da treba neki papir iz banke da izvadim da bi mi promenili račun ? Znam da je pre moglo samo sa brojem računa . U petak plata sad mora jurim kao majmun
 
Jel kod vas stiže neka notifikacija kada izvršite plaćanje?
Kod mene ništa ni sms ni notifikacija
 
Izgleda du su ukinuli opciju za online gašenje računa, nema je nigde u opcijama, a planirao sam da u jednom trenutku ugasim račun na taj način bez odlaska u ekspozituru.
 
Odnosno bolje rečeno, u Digital Edge je nisu ni uvodili.
 
Baš bezveze što su jedina banka, od x kojih koristim, sa ovakvom glupom proverom u aplikaciji, gde neće aplikacija da pusti login ako ne nađe google play.

Prošla mtsova app radila super kao i sve druge koje trenutno koristim. Ova nova app pokaze login stranicu i onda popup "something went wrong; nema google play..." Pretpostavljam da je ovo asekova umotvorina.
 
Meni ne prolazi kupovina, konkretno sam probao na aliexpress da kupim nešto, preko vize stigne mi sms da ukucam kod za plaćanje 3.54evra i izbaci odbijeno plaćanje. Master card probao isto stigne sms odbijeno plaćanje. Ranije mi nikad nije stizao kod za aliexpress ovo je neka novina što je ok, ali što ne prolazi kupovina to me buni. Limit sam stavio sve na 5000 din ne verujem da je to. Ima neko sličan problem? Račun 200
 
Meni non stop izlazi korisnicki nalog zakljucan 🙂‍↕️
 
Baš bezveze što su jedina banka, od x kojih koristim, sa ovakvom glupom proverom u aplikaciji, gde neće aplikacija da pusti login ako ne nađe google play.

Prošla mtsova app radila super kao i sve druge koje trenutno koristim. Ova nova app pokaze login stranicu i onda popup "something went wrong; nema google play..." Pretpostavljam da je ovo asekova umotvorina.
Ne nužno. OTP iako na Sagi, isto ne daje korišćenje bez gapps. Probaj skidanjem verzije sa AppGallery.
 
Meni stiže SMS nakon plaćanja beskontaktnom karticom, ali u pregledu transakcija stoji da su sve transakcije/plaćanja od 14.02. na čekanju, uključujući i današnja plaćanja.
 
Nazad
Vrh Dno