Inao sam sličnu situaciju i jedino rešenje je da pišeš prigovor NBS.
I kod mene je "nestao" novac, ali tek posle dugo vremena, kad sam se smirio sa korišćenjem kartice, video sam šta je problem .
Nisam koristio karticu desetak dana i sve transakcije u tom periodu su bile proknjižene, ali trenutno stanje i raspoloživo stanje nije bio isti iznos!
Bilo je još neproknjiženih transakcija!
Ali te famozne transakcije sam mogao da vidim tek kad sam promenio filter da pokazuje transakcije napravljene duže od mesec dana.
To je bila moja greška jer sam verovao da se neproknjižene transakcije brišu od strane banke posle mesec dana. Plus filter ih ne prikazuje, jer je po defaultu namešten na mesec dana.
Jedna transakcija je bila stara 9 meseci od tog trenutka, imala je broj transakcije, a opis plaćanja: BLANKO!
Više puta sam se žalio na šalteru, gde je službenica prosleđivala nekoj službi, koja bi trebalo da me kontaktira. Nisu me zvali.
Onda sam pisao zvaničan prigovor banci gde mi opet nisu odgovorili u zakonskom roku. Posle više od mesec dana sam ponovo pisao prigovor, gde sam ih upozorio da sam prinuđen da se žalim višim instancama.
I tada su mi odgovorili da su pročešljali moje transakcije u zadnja tri meseca i da nisu našli nikakav problem. Ja sam im uredno slao podatke od "spornoj" transakciji iz prethodne godine!!!
Pritom su "spornu* transakciju izbrisali! Ali samo kao zapis, sredstva nisu bila vraćena.
Tada sam pisao prigovor NBS na banku PŠ.
I rešeno je.
I kod mene je "nestao" novac, ali tek posle dugo vremena, kad sam se smirio sa korišćenjem kartice, video sam šta je problem .
Nisam koristio karticu desetak dana i sve transakcije u tom periodu su bile proknjižene, ali trenutno stanje i raspoloživo stanje nije bio isti iznos!
Bilo je još neproknjiženih transakcija!
Ali te famozne transakcije sam mogao da vidim tek kad sam promenio filter da pokazuje transakcije napravljene duže od mesec dana.
To je bila moja greška jer sam verovao da se neproknjižene transakcije brišu od strane banke posle mesec dana. Plus filter ih ne prikazuje, jer je po defaultu namešten na mesec dana.
Jedna transakcija je bila stara 9 meseci od tog trenutka, imala je broj transakcije, a opis plaćanja: BLANKO!
Više puta sam se žalio na šalteru, gde je službenica prosleđivala nekoj službi, koja bi trebalo da me kontaktira. Nisu me zvali.
Onda sam pisao zvaničan prigovor banci gde mi opet nisu odgovorili u zakonskom roku. Posle više od mesec dana sam ponovo pisao prigovor, gde sam ih upozorio da sam prinuđen da se žalim višim instancama.
I tada su mi odgovorili da su pročešljali moje transakcije u zadnja tri meseca i da nisu našli nikakav problem. Ja sam im uredno slao podatke od "spornoj" transakciji iz prethodne godine!!!
Pritom su "spornu* transakciju izbrisali! Ali samo kao zapis, sredstva nisu bila vraćena.
Tada sam pisao prigovor NBS na banku PŠ.
I rešeno je.