Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Inao sam sličnu situaciju i jedino rešenje je da pišeš prigovor NBS.
I kod mene je "nestao" novac, ali tek posle dugo vremena, kad sam se smirio sa korišćenjem kartice, video sam šta je problem .
Nisam koristio karticu desetak dana i sve transakcije u tom periodu su bile proknjižene, ali trenutno stanje i raspoloživo stanje nije bio isti iznos!
Bilo je još neproknjiženih transakcija!
Ali te famozne transakcije sam mogao da vidim tek kad sam promenio filter da pokazuje transakcije napravljene duže od mesec dana.
To je bila moja greška jer sam verovao da se neproknjižene transakcije brišu od strane banke posle mesec dana. Plus filter ih ne prikazuje, jer je po defaultu namešten na mesec dana.
Jedna transakcija je bila stara 9 meseci od tog trenutka, imala je broj transakcije, a opis plaćanja: BLANKO!
Više puta sam se žalio na šalteru, gde je službenica prosleđivala nekoj službi, koja bi trebalo da me kontaktira. Nisu me zvali.
Onda sam pisao zvaničan prigovor banci gde mi opet nisu odgovorili u zakonskom roku. Posle više od mesec dana sam ponovo pisao prigovor, gde sam ih upozorio da sam prinuđen da se žalim višim instancama.
I tada su mi odgovorili da su pročešljali moje transakcije u zadnja tri meseca i da nisu našli nikakav problem. Ja sam im uredno slao podatke od "spornoj" transakciji iz prethodne godine!!!
Pritom su "spornu* transakciju izbrisali! Ali samo kao zapis, sredstva nisu bila vraćena.
Tada sam pisao prigovor NBS na banku PŠ.
I rešeno je.
 
Inao sam sličnu situaciju i jedino rešenje je da pišeš prigovor NBS.
I kod mene je "nestao" novac, ali tek posle dugo vremena, kad sam se smirio sa korišćenjem kartice, video sam šta je problem .
Nisam koristio karticu desetak dana i sve transakcije u tom periodu su bile proknjižene, ali trenutno stanje i raspoloživo stanje nije bio isti iznos!
Bilo je još neproknjiženih transakcija!
Ali te famozne transakcije sam mogao da vidim tek kad sam promenio filter da pokazuje transakcije napravljene duže od mesec dana.
To je bila moja greška jer sam verovao da se neproknjižene transakcije brišu od strane banke posle mesec dana. Plus filter ih ne prikazuje, jer je po defaultu namešten na mesec dana.
Jedna transakcija je bila stara 9 meseci od tog trenutka, imala je broj transakcije, a opis plaćanja: BLANKO!
Više puta sam se žalio na šalteru, gde je službenica prosleđivala nekoj službi, koja bi trebalo da me kontaktira. Nisu me zvali.
Onda sam pisao zvaničan prigovor banci gde mi opet nisu odgovorili u zakonskom roku. Posle više od mesec dana sam ponovo pisao prigovor, gde sam ih upozorio da sam prinuđen da se žalim višim instancama.
I tada su mi odgovorili da su pročešljali moje transakcije u zadnja tri meseca i da nisu našli nikakav problem. Ja sam im uredno slao podatke od "spornoj" transakciji iz prethodne godine!!!
Pritom su "spornu* transakciju izbrisali! Ali samo kao zapis, sredstva nisu bila vraćena.
Tada sam pisao prigovor NBS na banku PŠ.
I rešeno je.
I sta je bio uzrok problema?
 
Ne znam. U opisu plaćanja stoji prazno. Možda je neka porudžbina bila delimična, pa je deo sredstva proknižen, a deo "ostao" da bude rezervisan. Ili je neko ručno brljavio. A ni datum transakcije mi ne pomaže, jer oni to polje promene pri kniženju. Pravi odgovor je kod njih u banci.
 
Danas su odgovorili da je prigovor prihvacen i vracen je novac u iznosu sporne transakcije. Da im nisam pisao nekoliko dana pre isteka roka i na dan isticanja sumnjam da bi bio resen.
 
Imam jedan povrat novca sa PayPal kupovine na visa karticu, koliko treba iz banke to da reše kakva su vam iskustva? Refund je odradjen 16.01
 
Refundacija plaćanja drugom licu preko posrednika (BeatStars) za tačno 10 dana (Komercijalna, Visa Debit).
 
poz kolege,

da li je moguce online produziti dozvoljeni minus ?
 
Možda će se za mesec dana omogućiti online procedure prelaskom na digitalno bankarstvo iliti sistem mts banke, ali preostaje nam da sačekamo.
 
Imam jedan povrat novca sa PayPal kupovine na visa karticu, koliko treba iz banke to da reše kakva su vam iskustva? Refund je odradjen 16.01
Iz mog iskustva to zavisi od inostranog servisa koji radi refund a ne od lokalne banke, mada mozda nije tacno, najduze sto je trajalo je 45 dana, najkrace sutradan.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Zaboravih i što sam isto imao refundaciju na Visa Internet u PŠ za Hotspot Shield, to je leglo posle tačno nedelju dana.
 
Kad li oni misle da šalju kartice sa novim brojevima računa?
 
mislim da stoji u obavestenju da ce stare master kartice vaziti do kad i vaze i da na novima nece biti novi broj racuna.
 
Kako neće biti novi broj računa??
Hoćete da kažete da ovi računi 360 važe i posle 17 februara?
 
Kako neće biti novi broj računa??
Hoćete da kažete da ovi računi 360 važe i posle 17 februara?
Важење дебитних картица и поступање са чековима.

Све DinaCard Discover ПЛУС и Mastercard ПЛУС дебитне картице можете несметано користити до истека датума важења који је утиснут на предњој страни картице. Након истека датума важења DinaCard Discover ПЛУС дебитне картице, Банка ће Вам издати нову идентификациону POSTCARD DinaCard UnionPay дебитну картицу, на којој ће бити утиснут нови број Вашег текућег рачуна.

Након истека датума важења Mastercard ПЛУС дебитне картице, Банка ће Вам издати нову Mastercard ПЛУС дебитнукартицу, на којој неће бити утиснут нови број Вашег текућег рачуна и иста више неће имати својство идентификационе картице.
 
Kako neće biti novi broj računa??
Hoćete da kažete da ovi računi 360 važe i posle 17 februara?
Brojevi računa se menjaju, kartice ostaju, a reizdate biće bez utisnutog broja novog tekućeg (sadržaće samo osnovne podatke).
 
Sve mi je jako čudno...ja plaćam sa karticom tako što kucam brojeve sa kartice (br kartice, datum ...) na kojoj piše broj računa koji ne važi...
Pa to nikad nije bilo
 
Kako ne vazi? Vazi do 18 Feb posle Ako treba npr firma da ti uplati na racun das ih novi broj
 
Sve mi je jako čudno...ja plaćam sa karticom tako što kucam brojeve sa kartice (br kartice, datum ...) na kojoj piše broj računa koji ne važi...
Pa to nikad nije bilo
Kako nije? Credit Agricole prestala da postoji pripajanjem u Raiffeisen i sve kartice sa nekadašnjih 330 računa su bile spojene na novootvorene 265 račune. Jedini problem koji se tu javlja je što će posle promena brojeva računa svako morati da menja Dina Discover kartice za Dina UnionPay zbog kupovina na rate.
 
Pitacu za to 😅
 
Sve mi je jako čudno...ja plaćam sa karticom tako što kucam brojeve sa kartice (br kartice, datum ...) na kojoj piše broj računa koji ne važi...
Pa to nikad nije bilo
Није чудно, све банке које су пролазиле кроз процес међусобне интеграције су тако радиле, раде и радиће убудуће. Чудно је да нове мастер картице које ће издавати након што ове истекну неће имати утиснут број рачуна. О чему се ту ради не знам, могу само да претпоставим да су у питању уговори МТС банке и картичне куће које је поштанска наследила и мора да их се придржава а који могуће из неког разлога онемогућавају тако нешто. Вероватно ови из мастеркарда траже да им се плати ако желе да утисну нове рачуне поштанске на њихову картицу, а ови то не желе.
 
Након истека датума важења Mastercard ПЛУС дебитне картице, Банка ће Вам издати нову Mastercard ПЛУС дебитнукартицу, на којој неће бити утиснут нови број Вашег текућег рачуна и иста више неће имати својство идентификационе картице.
Сада спекулишем, али ово да неће имати својство идентификационе картице може да се тумачи да на њој поред броја рачуна неће бити ни име власника истог. Да ће остати само број картице, датум важења и контролни број на полеђини.
 
@Ratibor ime vlasnika je obavezan podatak na debitnoj i kreditnoj kartici, jer se time smatra da je personalizovana (vodi se na nekog). Poklon i neke dopunjive pripejd kartice (ranije u Erste banci, više nisu u ponudi) su nepersonalizovane. Delimično se ide i na suzbijanje izdavanja nepersonalizovanih kartica zbog sumnjivog korišćenja.
 
@Ratibor ime vlasnika je obavezan podatak na debitnoj i kreditnoj kartici, jer se time smatra da je personalizovana (vodi se na nekog). Poklon i neke dopunjive pripejd kartice (ranije u Erste banci, više nisu u ponudi) su nepersonalizovane. Delimično se ide i na suzbijanje izdavanja nepersonalizovanih kartica zbog sumnjivog korišćenja.
Како ти онда тумачиш ово да неће имати својство идентификационе картице? Мислиш да се то односи на број рачуна кога више неће бити?
 
Da, na to se odnosi. Ne identifikuje se klijent zapravo nego račun. Kada je reč o Poštanskoj štedionici, njihova identifikaciona kartica je Post Card. Ona je kobrendirana sa platnom karticom DinaCard, pa imaš osećaj da je jedna stvar, a zapravo je 2 u 1. Oni to čak ovako zvanično opisuju: "Post Card је бренд Банке Поштанска штедионица и кобренд са DinaCard, национална дебитна платна картица и идентификациона картица динарског текућег рачуна." Uz partnerstvo sa UnionPay-om, ta kartica je sada 3 u 1, a takve će ubuduće dobijati i korisnici bivše MTS banke. I ona će biti jedina na kojoj piše broj računa. E, sad, ni ja ne znam zašto je to bitno i šta znači u praksi, kad se u banci ionako za sve identifikuješ ličnom kartom (preko koje se vide svi tvoji računi), a ne karticom. Svakako nema veze sa kartičnim kućama, banka je ta koja je odlučila da broj računa piše samo na jednoj kartici, što važi za sve njene klijente, ne samo vas iz bivše MTS banke. Možda se smisao može naći u tome što je to jedina kartica koja je strogo vezana za dinarski račun, tačno taj koji je na njoj napisan.
 
Poslednja izmena:
Da, na to se odnosi. Ne identifikuje se klijent zapravo nego račun. Kada je reč o Poštanskoj štedionici, njihova identifikaciona kartica je Post Card. Ona je kobrendirana sa platnom karticom DinaCard, pa imaš osećaj da je jedna stvar, a zapravo je 2 u 1. Oni to čak ovako zvanično opisuju: "Post Card је бренд Банке Поштанска штедионица и кобренд са DinaCard, национална дебитна платна картица и идентификациона картица динарског текућег рачуна." Uz partnerstvo sa UnionPay-om, ta kartica je sada 3 u 1, a takve će ubuduće dobijati i korisnici bivše MTS banke. I ona će biti jedina na kojoj piše broj računa. E, sad, ni ja ne znam zašto je to bitno i šta znači u praksi, kad se u banci ionako za sve identifikuješ ličnom kartom (preko koje se vide svi tvoji računi), a ne karticom. Svakako nema veze sa kartičnim kućama, banka je ta koja je odlučila da broj računa piše samo na jednoj kartici, što važi za sve njene klijente, ne samo vas iz bivše MTS banke. Možda se smisao može naći u tome što je to jedina kartica koja je strogo vezana za dinarski račun, tačno taj koji je na njoj napisan.

Ja kada hoću da uradim neku promenu po računu traže mi i dina karticu uz ličnu kartu, a trebalo bi da svaka dina kartica u svakoj banci bude identifikaciona kartica računa, u suprotnom ne vidim poentu da banke izdaju i dinu i visa/mc karticu
 
Nazad
Vrh Dno