Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Bio sam juce u PŠ i potpisao ugovor za internet bankarstvo. Posto nije bilo guzve zavrsio za 10-ak min. Nista se ne placa i odmah je aktivirano. Nisu znali da mi pojasne sta i kako od 18.02. Nisu jos upuceni i nema ko da im rastumaci instrukcije.. 😁
 
Bio sam juce u PŠ i potpisao ugovor za internet bankarstvo. Posto nije bilo guzve zavrsio za 10-ak min. Nista se ne placa i odmah je aktivirano.
Da li je to ugovor za sms kod ili digitalno bankarstvo?
 
Valjda sms kod, ono transakcije i placanje racuna preko neta. Nisam se mnogo interesovao jer sve placam mobilnim.
 
Valjda sms kod, ono transakcije i placanje racuna preko neta. Nisam se mnogo interesovao jer sve placam mobilnim.
Jasno, nego sam te pitao nadajući se da su možda krenuli odmah sa novim ugovorima za digitalno bankarstvo (mts banku) da bi smanjili gužve, ali očigledno da nije tako i da će svakako morati annex ugovora za sve koji nemaju pristupne podatke.
 
Nemam racun u MTS banci, ovo je za 200- racun iz PS, da bih dobio automatski kredincijale za nove verzije Homebanking i Mobibank.
Mislim da oni nemaju pojma kako ce to da funkcionise kad se spoje. Meni rekli "videcemo kad krene", bice resavanje u hodu ko po obicaju..
Sto nisu poslali zaposlene na obuku, pripremu.?
 
Ne znam, u ovoj poslovnici su extra ljubazni, ali nemaju nikakvu info sta i kako.
Sta god sam ih pitaju ne znaju. Kaze jedna gosp. "stigao nam je mejl sa uputstvima samo sam ga na brzinu procitala". Sta da pitam dalje.
 
To znači da nisu dovoljno plaćeni.
Na kraju strada krajnji, u ovom slučaju korisnik

Tako je svuda, najviše u državnim ustanovama.
Niko neće da traži veću platu ili da se buni već svoje nezadovoljstvo prenosi na klijente, korisnike,...musterije
 
što se tiče ove banke konkretno, nikad nije bilo nekih problema da nešto ne radi neko duže vreme ili da nestaju pare sa računa za razilku od drugih "ozbiljnih" banaka

najveći problem koji sam imao je da mi nekad ne stigne sms uopšte
 
Danas mi je stigla nova Master kartica. Na resavanje prigovora jos uvek cekam. Receno mi je da je rok za resavanje prigovora 20. januar.
Morao sam da pitam danas, bilo je jače od mene:

1737046873616.png
što se tiče ove banke konkretno, nikad nije bilo nekih problema da nešto ne radi neko duže vreme ili da nestaju pare sa računa za razilku od drugih "ozbiljnih" banaka

najveći problem koji sam imao je da mi nekad ne stigne sms uopšte
Meni je skinut odredjen iznos u novembru sa mastercard kartice. Prijavio sam odmah kroz koji dan i jos uvek nisu resili reklamaciju.
Kolega sa foruma je imao identican problem u istom danu i njemu je njegova banka (ne PŠ) rešila prigovor još 10. decembra. U isto vreme smo prijavili zloupotrebu.
 
Poslednja izmena:
Bez problema sam dodao MC u Google pay, ali na novom telefonu neće. Da li će u poslovnici znati da pomognu?
 
Danas sam bio da probam iz 3. puta da podnesem zahtev za Master karticu, uslov je bio da otvorim jos i devizni racun da bi mogla da se kartica veze i za tekući dinarski i za devizni. Na kraju sam konačno uspeo da podnesem zahtev 🤨
 
Probao već, bez uspeha, navodno ne vide da pokušavam da dodam karticu, a juče zvao, 10 minuta niko da podigne slušalicu.
 
Probao već, bez uspeha, navodno ne vide da pokušavam da dodam karticu, a juče zvao, 10 minuta niko da podigne slušalicu.
Trebalo bi da je call centar za mts banku i dalje u funkciji na 0800/103-103 pa će možda u tom slučaju biti drugačija situacija.
 
Ja sam zvao neki drugi, vrv za poštansku.
 
Godinama ne koristim mts banku, hteo bih da ugasim racun, jel moram licno u Postanskoj, ili moze da se podnese zahtev i online?
 
@s5p online gašenje je na eBankingu.
 
Godinama ne koristim mts banku, hteo bih da ugasim racun, jel moram licno u Postanskoj, ili moze da se podnese zahtev i online?
kad se ulogujes na desktop app ides na Moji Racuni Tekuci pa dole u dnu strane ugasi racun.
 
Kad dodam karticu u g wallet idem na aktivaciju smsom, ali ne stigne kod, već da je neuspešna transakcija, prekoračen limit, iako imam 100 dinara i 30 EUR na računu, otključano korišćenje preko interneta.
Pisao sam banci i navodno su odobrili korišćenje, a preko call centra mi rekli da ne može na 2 telefona, pa sam na starom izbacio karticu.
 
Morao sam da pitam danas, bilo je jače od mene:

Pogledajte prilog 476550

Meni je skinut odredjen iznos u novembru sa mastercard kartice. Prijavio sam odmah kroz koji dan i jos uvek nisu resili reklamaciju.
Kolega sa foruma je imao identican problem u istom danu i njemu je njegova banka (ne PŠ) rešila prigovor još 10. decembra. U isto vreme smo prijavili zloupotrebu.
Još uvek nisam dobio nikakav odgovor.
 
Nazad
Vrh Dno