Šta je novo?

Banka Intesa

Kada istekne LK vec na sledecoj plati mogu da te sacekaju i zablokiraju raspolaganje novca. Ovo nije novo pravilo, samo se ne primenjuje na svakog.
 
Обновљена је пре 4 месеца али небитно, број личне карте је промењива категорија и релевантан је у том тренутку као доказ да тада постоји важећи документ када се заснивају права и настају обавезе, ЈМБГ је трајан број па ако желе да се везују за неки број онда би за њега требали да се везују.
 
To je propis NBS, a ne hir banke. Ja sam imao ovaj problem. LK je istekla, i nisam mogo da koristim novac. Prilivi uredni leža, ali ne može da se plaća elektonski, dok nisam otišao u banku da ažuriraju lk.

Poštovani klijenti i klijentkinje,

Sve banke u Srbiji su u obavezi da poštuju zakonom propisane obaveze, kao i pravila koja propisuje NBS. U skladu sa tim, Banka je takođe u obavezi da poseduje Vaš važeći identifikacioni dokument jer, u suprotnom, a u skladu sa Zakonom i pravilima NBS-a, neophodno je da ograničimo korišćenje računa
 
Ljudi iskomplikovaste.
LK je licni dokument i kada se promeni svaka banka azurira tu promenu.
Ta promena se zove axuriranje maticnih podataka.
Ja hteo da dignem devize rekli mi menjali ste lk prvo izvrsite azuriranje pa onda dodjite da dignete devize.
Lk ima broj i to mora biti azurno.
Pianje a mozda je i bilo, samo nisam nssao odgovor.
Na dinarsku kreditnu karticu ako otvorim virtuelnu karticu sa rokom od mesec dana da li mogu virtuelnom karticom da platim na vise rata od mesec dana.
Predpostavljam da mi limit virtuelne kartice mora biti celokupan iznos kupovine a ne iznos jedne rate.
 
Мени је често тражи ауторизацију кад хоћу да купим V-bucks.
 
Imamo gomilu besmislenih procedura, ali što se lične karte tiče, svejedno se vade na istom mestu kao pasoš, kroz istu proceduru. Nema razloga ne uzeti LK.

Posebno što je obavezno posedovati lični dokument sa sobom, pa zašto nositi pasoš.

Ti živiš u inostranstvu, pa ti je LK bespotrebna, a jedini backdraw ti je što platiš naknadu za izradu. Ali je zato na LK elektronski sertifikat besplatan i duže traje, nego nabavka istog preko trećih kompanija.
Nije bas, posto imam stambeni kredit u Srbiji, moracu opet da se prijavim na NS adresu i vadim licnu kartu. Za sad Intesa ima neke moje dokumente koji vrede do 2026. ali svakako bolje to odraditi ranije.

Da ne idemo van teme ali: klincu nisam mogao izvaditi novi pasos, zato sto nisam imao licnu kartu, supruga jeste. Licna karta nema nista sa drzavljanstvom i pravom na pasos ali svakako su mi pomogli u konacnoj odluci, ionako ne vredi nista.
 
Da li je moguće da baš svaki mesec na dan plate ne mogu da se ulogujem na app. Izem ti banku.
 
Bar da je, kamo lepe sreće :D
 
Intesa ebanking izgleda ponovo zveknuo. Logovanje radi i na web i mobile aplikaciji ali sekcija za kartice je pukla skroz na webu, mobilna prikazuje ukupno zaduženje na 0, verovatno još nešto ne radi. Šaljem još jedan prigovor, očigledno nema ništa dok ne krenemo da im skačemo svi po glavi
 
Intesa ebanking izgleda ponovo zveknuo. Logovanje radi i na web i mobile aplikaciji ali sekcija za kartice je pukla skroz na webu, mobilna prikazuje ukupno zaduženje na 0, verovatno još nešto ne radi. Šaljem još jedan prigovor, očigledno nema ništa dok ne krenemo da im skačemo svi po glavi
To je redovna pojava oko 1.og u mesecu.
 
Ja jurio bankomate koji mogu da mi izbace pare. Nemam reči više za njih, sramota.
 
@Gulftown kad ti zatreba keš, uz kupovinu u Ideji/Rodi (nepodržano Visa karticama), Maxiju i na Nis pumpama možeš da podigneš do 5000 dinara po računu (za više, prerasporedi artikle pa posebno, kasiri obično imaju do/oko 30k depozita po kasi).
 
Ma trčim baš tamo da podignem pare, nemam pametnija posla. Bankomat zna se čemu služi. Na kraju ću krenuti da podižem skoro celu platu i gotovo.
 
Vidim da se virtuelna kartica može napraviti samo za dinarski račun, da li se tom karticom može plaćati i na aliexpresu?
Da je ne pravim za džaba.
Isprobao ovo pre neki dan. Stavio da kartica bude za jednokratnu upotrebu.
Nakon što je transakcija prošla kartica je nestala i nema ni traga ni glasa od nje, ili ja ne mogu da pronađem "ostatke" te kartice tj. bilo kakve podatke preko aplikacije! predpostavljam da to tako treba :unsure: 🤷‍♂️
 
Isprobao ovo pre neki dan. Stavio da kartica bude za jednokratnu upotrebu.
Nakon što je transakcija prošla kartica je nestala i nema ni traga ni glasa od nje, ili ja ne mogu da pronađem "ostatke" te kartice tj. bilo kakve podatke preko aplikacije! predpostavljam da to tako treba :unsure: 🤷‍♂️
mislim da ne treba nek me ispravi neko imam Wise virtualnu karticu i mogu da je koristim samo za online placanje na primer samo mogu da je ugasim i otvorim max 3 komada.
 
Isprobao ovo pre neki dan. Stavio da kartica bude za jednokratnu upotrebu.
Nakon što je transakcija prošla kartica je nestala i nema ni traga ni glasa od nje, ili ja ne mogu da pronađem "ostatke" te kartice tj. bilo kakve podatke preko aplikacije! predpostavljam da to tako treba :unsure: 🤷‍♂️

Zašto bi ti ostajao trag kartice koja više nije u funkciji? Jednokratna, jednom upotrebljena, završila životni vek.

Zamisli kada bi u aplikaciji imao sve (fizičke) kartice koje si ikada imao u nekoj banci, a više ne važe.
 
Isprobao ovo pre neki dan. Stavio da kartica bude za jednokratnu upotrebu.
Nakon što je transakcija prošla kartica je nestala i nema ni traga ni glasa od nje, ili ja ne mogu da pronađem "ostatke" te kartice tj. bilo kakve podatke preko aplikacije! predpostavljam da to tako treba :unsure: 🤷‍♂️
Upravo tako radi. Ako napraviš karticu za višekratno plaćanje, ona se vidi u delu "kartice/moje kartice/povezane kartice" sve dok joj ne istekne rok a onda nestaje.
 
Ne žalim se već samo komentarišem, neither good or bad, samo zapažanje :)
Meni bi recimo bilo logično da piše ta i ta kartica iskorištena za tu i tu transakciju, tip: jednokratana, biće obrisana za 10-15 dana, opcija: obriši odma.
Slično kao što šalju obaveštenje da su skinuli za održavanje računa. Naravno da neće pokloniti jedan mesec besplatno, naravno da ću videti u pregledu plaćanja da je skinuto za održavanje, naravon da će biti te stavke i u mesečnom izveštaju koji šalju na mail ali i dalje pošalju notifikaciju preko aplikacije.
 
Pokrenuo Intezinu aplikaciju i dobijam odmah pri pokretanju (pre logovanja):
UPOZORENJE

(1002) Dogodila se greska. Pokusaj ponovo

^ Pokusao ponovo ali se opet isto desilo.
Proverio na Google Play da li ima nova verzija. Ima. Update-ovao app, i ponovo pokrenuo, i.. opet ista poruka:
UPOZORENJE

(1002) Dogodila se greska. Pokusaj ponovo

Da li je i kod vas tako?


EDIT:
Ah, sada videh na njihovoj stranici obavestenje:

85Ol7Uw.jpeg

NAJAVA NEDOSTUPNOSTI

Postovani,

Obavestavamo vas da ce zbog tehnickog odrzavanja, kao i unapredjenja Intesa Mobi aplikacije, u noci izmedju petka i subote (02.08 - 03.08.2024), sa pocetkom u 23h, aplikacija mobilnog i elektronskog bankarstva biti nedostupna.

Zahvaljujemo vam se na strpljenju i razumevanju.

Vasa Banca Intesa
 

Prilozi

  • intesa.jpg
    intesa.jpg
    31.2 KB · Pregleda: 22
Poslednja izmena:
Napisali su juče da će noćas biti neko održavanje, pa se verovatno oteglo ili otelo kontroli :)
 
Nije se ništa odužilo, naprotiv, aplikacija je proradila nešto iza ponoći
 
Koje su provizije ako bih slao uplatu preko deviznog racuna? U pitanju je rezervacija smestaja u CG, pa me pitaju kako da im uplatim avans, predlazu postu ili western, jer preko banke navodno velike provizije. Pa cisto da proverim, da li da saljem tako ili sa nekom od druge dve opcije.
 
@Labello preko PaySend-a na Master ili Visa (može i biznis) karticu (unosiš broj od 16 cifara). Registracijom uz referal link je prvi transfer besplatan, a svaki naredni od 1.5€ odnosno 1% preko 150€.
 
Vrh Dno