[email protected] im je interno odeljenje za zalbe, ubaci ih u svaku konverzaciju. Ako/kad i oni pocnu da se prave pametni turis i nbs odeljenje za zalbe. to je jedini smislen nacin komunikacije sa njima u poslednje vreme.
U vezi ovoga pisala im zena i dobila danas odgovor.
Poštovana,
U vezi sa Vašim prigovorom koji ste prosledili Odeljenju za upravljanje zadovoljstvom i prigovorima klijenata, koji je zaveden pod brojem ID ....., koji se odnosi na oblast Gotovinski - Senior keš, obaveštavamo Vas kako sledi.
Žao nam je što je došlo do situacije koju opisujete a koja je kod Vas izazvala nezadovoljstvo. Postupajući po Vašem prigovoru izvršena je provera i tom prilikom je utvrđeno da je osiguranje izvršilo uplatu po prijavi osiguranog slučaja, shodno tome sredstva sa računa mogu Vam biti isplaćena u skladu sa ostavinskim rešenjem, nakon čega se mogu zatvoriti svi računi. Dug u iznosu od RSD 13,617.69 koji je evidentiran po partiji kredita, biće otpisan u narednom periodu, shodno tome, nećete imati dodatnih troškova po osnovu istog.
Molimo Vas da se obartite kolegama u eskpozituri na adresi Bulevar Nemanjića 28-32, koji su upoznati sa navedenim, a kako bi se proces gašenja računa realizovao do kraja.
Još jednom Vam se iskreno izvinjavamo zbog svih neprijatnosti i uveravamo Vas da nije postojala namera da budete oštećeni na bilo koji način. Uzimajući u obzir prethodno navedeno, a kako usluga Banke nije bila na adekvatnom nivou Vaš prigovor je ocenjen kao osnovan. Za sva dodatna pitanja i sugestije, Odeljenje za upravljanje zadovoljstvom i prigovorima klijenata Vam stoji na raspolaganju, kao i Kontakt Centar na broju 011/310 88 88.
Napomena: Ovim putem Vas informišemo da će Narodna Banka Srbije prihvatati pritužbe na primljeni odgovor Banke ili predloge za posredovanje podnete od strane fizičkih lica, poljoprivrednika, preduzetnika ili u slučaju pravnih lica, kada se obraćaju u svojstvu korisnika platnih usluga ili imalaca elektronskog novca, budući da je isto predviđeno Odlukom o postupku po prigovoru i pritužbi korisnika finansijskih usluga (“Sl.Glasnik RS“ 1/2019, 50/2019 i 87/2021). Pritužbu ili predlog za posredovanje možete podneti elektronskim putem (internet stranica NBS:
www.nbs.rs) ili poštom na adresu: Narodna banka Srbije, Sektor za zaštitu korisnika finansijskih usluga, Nemanjina 17, 11000 Beograd ili Poštanski fah 712,11000 Beograd, u roku koji je definisan navedenom Odlukom (detaljnije na
www.bancaintesa.rs).
U svakom slučaju, ukoliko iz bilo kog razloga niste zadovoljni primljenim odgovorom, molimo Vas da nas svakako o tome izvestite. Banka će razmotriti Vaš predlog da se rešenje pronađe sporazumno ukoliko za isto postoji osnov.