Šta je novo?

Banka Intesa

Da li aplikacija ima mogucnost obavestenja o koriscenju kartice? Znam da kada sam pitao pre par godina, rekli su mi da nije moguce jos uvek. Drug koji ima raiffeisen karticu, cim je provuce negde u roku od 5 sekundi mu stize obavestenje. Da ne bude zabune, ne mislim na sms poruku..
 
Meni za svaku karticu koju imam po računu, odmah kad je provučem, stiže push notifikacija. Ima podešavanje da se to upali unutar app. Ne znam da li dostupnost tih obaveštenja zavisi od paketa.
 
Naravno da ima, Podešavanja > Obaveštenja, čekiraš jedinu moguću opciju i postaviš od koje sume želiš da te obaveštava, po difoltu je 0rsd. Za razliku od notifikacija vezanih za uplate, ove za plaćanje karticama su instant bez obzira da li plaćaš fizički negde ili online.
 
Meni isto dugo nije radilo obaveštenje za kreditnu karticu. Žalio se, pisao mailove, pokušavali da srede ali ništa. Onda sam promenio difoltnu vrednost sa 0 na 1 dinar i od tada radi. Sad da li je do toga ili su oni sredili ne znam
 
Meni isto dugo nije radilo obaveštenje za kreditnu karticu. Žalio se, pisao mailove, pokušavali da srede ali ništa. Onda sam promenio difoltnu vrednost sa 0 na 1 dinar i od tada radi. Sad da li je do toga ili su oni sredili ne znam
Sad sam gledao u podesavanjima, meni je namesteno da stize za svaki iznos preko 0 din, ali nikada za sve ove godine koriscenja nisam dobio push notifikaciju, koju god karticu koristio. Promenio sam sad na 1 dinar, pa cu bas provuci sad u prodavnici da vidim da li ce da stigne.
 
Ja dobijem obaveštenje uvek kad koristim internet karticu, dobijao sam i obaveštenja o uplatama na dinarski račun ali više ih ne dobijam, ne znam kad je prestalo ali je prestalo ili je postalo neredovno, u petak sam imao neku uplatu a notifikacija stigla u nedelju, primetio sam samo zašto što sam morao da pratim kad će biti uplaćeno!!! Kad koristim katricu u prodavnici ne dobijem nikakvo obaveštenje (podešeno je za isplate od 0 din) jedino kad plaćam račune (skeniranjem qr koda) e za to uvek dobijem dva obaveštenja, za osnovnu uplatu i za proviziju od 20 din.
Ono što treba ne radi a ono što mi nije potrebno to radi... 🤷‍♂️
 
@Sirius9 u tvom slucaju mi zvuci da je "power settings" na telefonu koji nedozvoljava aplikaciji da radi u pozadini.
 
Hmmm, moguće da si u pravu.
Jedino što sam našao u podešavanjima za aplikaciju (ne u aplikaciji) je "Apear on top" koje je bilo isključeno, uključio pa ćemo videti.
Ova podešavanje vezana za upotrebu baterije su negde zavučena pa ću morati da ih isčačkam.
 
Jeste, kod svakog "proizvodjaca" je drugacije i jako je naporno, bar meni... Moras bas dobro da poznajes brend kako radi optimizaciju ili ces imati muke da napravis nesto da radi, a neke app na honor, huwei najverovatnije ni neces uspeti...
 
Jel imao neko od vas ovakve transakcije? U 4h ujutru su mi skinuli novac sa dinarskog računa. Sve što se tiče aliexpress-a, Apple arcade, adobe plaćam sa internet karticom. Samo yt premium na indiju mi je kao rezervna kartica ubačena dinarska i to tako stoji godinama. Do sad nikad nisam imala problema. Kako je moguće da mi neko skine novac sa kartice koja je kod mene u novčaniku? Nije mi stigao sms sa kodom za transakciju.
 

Prilozi

  • IMG_2629.jpeg
    IMG_2629.jpeg
    76.5 KB · Pregleda: 87
Desilo se meni u drugoj banci,a vidim da se u zadnje vreme dosta ljudi zali na isto...blokada kartice i vadjenje nove,krivicna prijava protiv nn lica kako bi ti banka vratila pare...
A kako se desava pojma nemam moguce da je dovoljno provuci karticu u prodavnici i eto potencijalnog problema
 
Odmah u aplikaciji smanji potrošnju za tu karticu na minimum koji može da se stavi.

U Intesi ne mora krivična prijava. Ali moraš u poslovnicu da podneseš zahtev za blokadu i povrat novca. Meni su novac vratili za 48h (rok je 30 dana). Nova kartica je 350 ili 400 dinara.

Meni su na kartici u nekoliko sekundi probali 3 iznosa da skinu, dok jedan nije prošao. 40usd, 30usd, 28usd prošlo.
Potpuno jasno da nije čovek probao da skine novac, već mašina. Za tako kratko vreme ne može jednom da ponovi trasakciju, a ne dva puta.
 
Prebacila sam preostali novac na devizni račun pa odoh danas do njih da vidim sta i kako.
 
Rade li vam notifikacije posle plaćanja računa - meni sa baš velikim kašnjenjem (i duže od dana)?
Plaćanja u prodavnici se notiraju odmah nakon transakcije, a ovo sa debelim zakašnjenjem
 
Meni su generalno počele da kasne u poslednjih par dana bilo kakve notifikacije vezane za uplate ili isplate sa računa - kao što si rekao, kad provučem karticu sve radi kako treba.
 
Meni odmah stize odliv ,jos sam u aplikaciji kad stigne obavestenje.
 
Danas stiglo u momentu.
Prethodnih dana kasnilo. Već se dešavalo kada je kraj/početak meseca.

Muka je sa ovim notfikacijama za kartice. U poslednje vreme je dosta povećan broj kompromitacija, a notifikacije kasne i po dan dva, pa kada mi stigne obaveštenje o potrošnji po kartici, a znam da je nisam taj dan koristio, prvih nekoliko puta me je baš preseklo.

Pre neki dan sam razgovarao sa čovekom koji radi u jednoj banci na rešavanju reklamacija po karticama. Kaže blago je povećan broj redovnih kompromitacija, ali zato stiže ogroman broj reklamacija zbog onih fraud poruka "imate paket, otvorite link". Kaže prosto je neverovatno koliki broj ljudi nasedne na to.
 
Jel imaju oni instant sms obavestenje o prilivima i odlivima sa racuna ili samo aplikacija?
 
SMS dobijam jedino za odliv u inostranstvu. Sve ostalo je aplikacija, instant (osim kad baguje nešto).
 
Mogu li se negde videti instrukcije za uplate iz inostranstva na devizni račun, ili moram na šalter da tražim?
Hvala!
 
Zovi call centar pa neka ti posalju na mail.
 

Само полако,провјери,мада је сигурније оно што друг прије рече.
 
Meni su poslali u odgovoru na mejl u roku od par sati. Sigurnije je nego ovo gore.
 
Broj svakog deviznog računa počinje sa RS35 (kodna oznaka za Srbiju) 160 (banka Inteza) i ostatak u istoj dužini poput tekućeg, odnosno preostalih 13 broja + 2 kontolne cifre (po modelu 97 sa kodom banke odnosno 160+13 brojeva jednako još 2 kontrolne cifre). Ne znam kako je u aplikaciji postavljeno, da li kao središni broj partije ili ceo broj računa pa zato detaljišem.
Kontrolni broj - izračunavanje po modulu 97 | CEKOS IN
 
Некад је ИБАН био на оној пластифицираној картици девизног,сад како је не знам.Нису ти подаци тајни,сем броја рачуна и адресе примаоца.
 
Vezano za obaveštenja, danas oko 13:30h imao uplatu na račun a obaveštenje (push notifikacija) stiglo oko 18:30h...
A nema dana da se ne hvale nečin na FB... 🤦‍♂️
 
Jel imaju oni instant sms obavestenje o prilivima i odlivima sa racuna ili samo aplikacija?
Ako aktiviraš mobilnu aplikaciju onda više ne dobijaš obaveštenja sms-om (osim za potrošnju u inostranstvu).
Proklinjem dan kada sam, posle dugo vremena, instalirao mobilnu aplikaciju i prestao dobijati sms.
 
Jel imao neko od vas ovakve transakcije? U 4h ujutru su mi skinuli novac sa dinarskog računa. Sve što se tiče aliexpress-a, Apple arcade, adobe plaćam sa internet karticom. Samo yt premium na indiju mi je kao rezervna kartica ubačena dinarska i to tako stoji godinama. Do sad nikad nisam imala problema. Kako je moguće da mi neko skine novac sa kartice koja je kod mene u novčaniku? Nije mi stigao sms sa kodom za transakciju.
Да није нека претплата? Мени тако скинули 2 еура за неку ВИП претплату, купио сам не V-bucks за клинца као постао сам ВИП. После сам отказао претплату, картицу нисам блокирао.
 
Nazad
Vrh Dno