Šta je novo?

Banka Intesa

Zašto? Da nam otežaju život?

Pa ja sam i stavio da mi otisak prsta bude primaran između ostalog kako se više ne bih zezao sa raznim pinovima i papirima.
 
Promeni banku i olakšaj život. Čemu drama?
 
Svi pitaju čemu drama kada drugima smeta bespotrebno maltretiranje (da, maltretiranje je kada po ovoj vrućini i u sezoni GO ljudi moraju samo zato da idu u banku) i presipanje iz šupljeg u prazno a ovamo kada njima nešto lično smeta najčešće se ospe drvlje i kamenje po svemu i svačemu...

Ali možda ti znaš racionalno objašnjenje čemu sve ovo sa novom verzijom kada je stara relativno skoro puštena i to sada kada su je doveli u upotrebljivo stanje.

A možda samo ne treba pisati da nešto smeta već menjati sve redom u nadi da će se ubosti dobijena kombinacija pre nego što se promeni čitav život.
 
Poslednja izmena:
Upravo i moje najveće zašto je to što je skoro nova app došla, a sad bi opet da menjaju. Meni neće biti problem, ali znam previše ljudi koji ne vole da menjaju svoje navike, pogotovo zezanje sa bankom, pa ih je ovo baš razljutilo.
 
Zanemarimo naše subjektivne stavove, ukoliko menjaju core aplikacije, to je već objektivno problem za jedan toliki sistem.

Sa korisničke strane, trenutna aplikacija je taman preležala (većinu) problema, odradili smo joj odličan beta testing, ali nemamo pojma kakve muke sa njom imaju u back-u.

Nadam se da neće ponovo da puste neki poluproizvod, već da je update samo zbog onog ugovora o izdavanju Consent ID parametara kroz aplikaciju. Da će aplikacija ostati ista, samo ima veći update, pa je potrebno novo logovanje.
 
Promeni banku i olakšaj život. Čemu drama?
Imam stambeni kredit kod njih, pa sam "vezan" za njihov "sistem"? Nije bas za sve uvek resenje promena, vec bi na primer oni mogli da naprave da im sistem bude sto funkcionalniji. Ako vec naplacuju svaku sitnicu barem mogu da ne primer, ne znam - funkcionisu.
 
Svi pitaju čemu drama kada drugima smeta bespotrebno maltretiranje (da, maltretiranje je kada po ovoj vrućini i u sezoni GO ljudi moraju samo zato da idu u banku) i presipanje iz šupljeg u prazno a ovamo kada njima nešto lično smeta najčešće se ospe drvlje i kamenje po svemu i svačemu...
Ne mora da se ide u banku, pozoveš call centar i sve se završi. Možda malo čekaš da se javi operater, ali bolje i to nego odlazak u banku.
Kako sam prebacio na FP naravno da sam zaboravio PIN koji sam postavio prilikom instalacije aplikacije. Što je najgore pre mesec dana menjao telefon i preko call centra završio instalaciju i postavio opet PIN i rekao e ovaj ću da zapamtim! Naravno da sam zaboravio šta sam postavio, godine stigle 😁
 
Zanemarimo naše subjektivne stavove, ukoliko menjaju core aplikacije, to je već objektivno problem za jedan toliki sistem.

Sa korisničke strane, trenutna aplikacija je taman preležala (većinu) problema, odradili smo joj odličan beta testing, ali nemamo pojma kakve muke sa njom imaju u back-u.

Nadam se da neće ponovo da puste neki poluproizvod, već da je update samo zbog onog ugovora o izdavanju Consent ID parametara kroz aplikaciju. Da će aplikacija ostati ista, samo ima veći update, pa je potrebno novo logovanje.
Ali bukvalno bili smo beta testeri :D Slažem se sve do jednog.
 
Verujem da je pravljenje nove aplikacije veliki trosak... Onda ili postojeca aplikacija ima neki ozbiljan problem, ili ce sve da bude minimalna promena za nas korisnike...
 
Verujem da je pravljenje nove aplikacije veliki trosak... Onda ili postojeca aplikacija ima neki ozbiljan problem, ili ce sve da bude minimalna promena za nas korisnike...
Trošak bi bio za neku sitniju firmu a za banku koja mesečno samo na ime "održavanja" računa uzem preko 12 miliona evra to nije ništa, mogli bi bukvalno najskuplje strušnjake da angažuju i da im ne bude trošak...
 
Možeš da ga zoveš skroman trošak u odnosu na prihod, možeš da ga zoveš investicija, ali ne možeš da kažeš da im nije trošak, samo zato što im nije problem da plate.
 
A sa druge strane ne radi se razvoj u Srbiji pa je trosak poprilicno veci.
 
Poenta je da je sve to plaćeno unapred od strane klijenata banke.
Čak i da je milion evra a ne verujem da je toliko, u celokupnom mesečnom prihodu banke to je trošak koji se neće skoro ni osetiti.
 
danas stigao mail ,,Sada možete kupovati na do 12 rata svojim debitnim karticama, koje su izdate uz Vaš platni račun.,,
odobren mi je limit u visini plate

Koliko si dugo cekao na taj email? Ja sam relativno skoro otvorio racun ali nisu znali da mi tacno kazu za koje vreme odobravaju na rate debitnim karticama.
 
Ukoliko menjaju core aplikacije, to je već objektivno problem za jedan toliki sistem. Sa korisničke strane, trenutna aplikacija je taman preležala (većinu) problema, odradili smo joj odličan beta testing, ali nemamo pojma kakve muke sa njom imaju u back-u.
Mislim da je upravo u tome stvar, što back je vezan za Sagu, a trenutnu i prethodnu aplikaciju je radio Asseco, dok je preprošla isto bila Sagina, iz čega zaključujem da će nova takođe raditi na Saginom rešenju. Objektivno, to je trebalo još prošle godine da urade, jer su se prešaltali na Google Pay.
 
Pazi kad smo došli do toga da moram da znam ko im radi aplikaciju i probam da skapiram koji im je k... umesto da je koristim kako dolikuje🤦‍♂️.
 
Mislim da je upravo u tome stvar, što back je vezan za Sagu, a trenutnu i prethodnu aplikaciju je radio Asseco, dok je preprošla isto bila Sagina, iz čega zaključujem da će nova takođe raditi na Saginom rešenju. Objektivno, to je trebalo još prošle godine da urade, jer su se prešaltali na Google Pay.
Cije su Saga i Asseco, jer rade i za druge banke?
 
Pazi kad smo došli do toga da moram da znam ko im radi aplikaciju i probam da skapiram koji im je k... umesto da je koristim kako dolikuje🤦‍♂️.

Zapravo, ovaj forum i postoji zbog toga, da bismo mi, dokon svet, razmenili baš takve beskorisne informacije i kasnije se, pred običnim plebsom, pravili pametni 🤓
 
Cije su Saga i Asseco, jer rade i za druge banke?
Asseco je poljska kompanija, a Saga je deo Noventiq-a koja je poreklom ruska kompanija koja je trenutno posluje iz Londona. Te dve kompanije rade backend za veliki broj banki koje posluju kod nas a i u našem okruženju.
 
Cije su Saga i Asseco, jer rade i za druge banke?
Saga je New Frontier, AIK, OTP i Raiffeisen koriste njihovo okruženje. Asseco je bivši Pexim (njihove mobilne aplikacije su prepoznatljive po stavci u izboru za NFC plaćanja „Asseco instant payment service" što zapravo nema veze s tim). Halcom je radio sa Erste do prelaska na novi core sistem i nova aplikacija je takođe Asseco.
 
Jel nova aplikacija krenula sa radom?
Pokušavam da se ulogujem sa pin kodom koji sam dobio kada sam prošli put u banci aktivirao aplikaciju .
Mislim da nisam posle menjao pin a izbacuje mi grešku
 
Vrh Dno