Šta je novo?

Banka Intesa

Intesa nema svoju banku u Grčkoj, tako da se plaća provizija od 2% (min 2 EUR) prema njihovom tarifniku.
 
^ mislim da na to ide i provizija vlasnika bankomata. To može biti (značajno) skuplje.
 
Provizija vlasnika bankomata se iz mog iskustva naplaćivala sa bankomata koji ne pripadaju banci već nekom lancu bankomata kao što je Euronet. U tom slučaju se prikaže na ekranu bankomata kolika je ta dodatna provizija i postoji mogućnost poništavanja transakcije pre uzimanja novca (npr. crveni taster). Ovde se naravno pored dodatne provizije uzima i provizija matične banke. Sa bankomata regularne grčke banke kao što je Alpha Bank, nema dodatne provizije već samo onih standardnih 2 posto po tarifniku matične banke.
 
Vidim da nisam jedini koji mrzi ovu novu app sto su napravili, na staroj sam u 5 minuta platio sve racune i nastavio zivot dalje a ovde kada sam prosle nedelje placao racune sam izgubio vise od pola sata na njihovu glupost, i najveci fail koji sam doziveo je da kada treba da potvrdim sa mobilnog transakciju ono me na racunaru izloguje napolje i onda ajde sve ponovo podesavaj i da bude jos veci bedak to sam doziveo tri puta na razlicitim racunima.
Jeste, desavalo se i meni (mozda 2-3 puta), ponekad me izbaci na racunaru kad krenem da potvrdim transakciju na telefonu. Pomislio sam da moj telefon nesto pobrljavi pa Intesin sistem prepozna kao logovanje sa drugog uredjaja (sto naravno nije bio slucaj), ali eto potvrdio si mi da nisam jedini i da ipak nije samo do mog telefona ili nacina koriscenja. ;) Napravili su filozofiju od najobicnijeg placanja...

A kad bih sad krenuo da nabrajam sve sitnice koje ne rade kako treba ili pak nisu intuitivne (i to meni kao visegodisnjem IT-evcu), vjerovatno bi to bio podugacak post (iako je i ovako predug). Evo posledenje u nizu od mnogih gluposti - greskom mi je poduplana transakcija na kreditnoj MC kartici, trgovac je uredno refundirao iznos nakon par dana, medjutim, u listi transakcija stoje sada tri identicne transakcije kao da sam zapravo tri puta platio istu stvar umjesto 2x placanja + 1x refund! Pogadjajte, nisu sposobni da ubace ni magicni minus za refundacije ili barem drugu boju/font, tek kad se ode u detalje pojedinacne transakcije, samo jedan mali, relativno neuocljiv detalj pokazuje da li je naplata ili refund. Sve to nakon godinu i cetiri mjeseca regularnog koriscenja aplikacije, pola Srbije su im bili alfa i beta testeri, ali dzabe!

Ali sta da ti kazem, to nam je sto nam je, ja se i dalje navikavam i pokusavam da svarim kako su sebi dozvolili da ne mogu da ustabile/prociste jednu obicnu mobilnu aplikaciju vise od godinu dana?! Vjerovatno dosta utice i ko za sta koristi app i u kojoj mjeri je zahtjevan ili manje zahtjevan korisnik, pa stoga i svukupna ocjena i utisak varira (jer vidim da su mnogi odusevljeni ovim cime smo mi totalno razocarani), ali da su ocajno odradili posao - jesu. Idealno, period navikavanja ne bi trebao da traje vise od par koriscenja, ali sta je u Srbiji idealno?!?
 
Jeste, desavalo se i meni (mozda 2-3 puta), ponekad me izbaci na racunaru kad krenem da potvrdim transakciju na telefonu. Pomislio sam da moj telefon nesto pobrljavi pa Intesin sistem prepozna kao logovanje sa drugog uredjaja (sto naravno nije bio slucaj), ali eto potvrdio si mi da nisam jedini i da ipak nije samo do mog telefona ili nacina koriscenja. ;) Napravili su filozofiju od najobicnijeg placanja...

A kad bih sad krenuo da nabrajam sve sitnice koje ne rade kako treba ili pak nisu intuitivne (i to meni kao visegodisnjem IT-evcu), vjerovatno bi to bio podugacak post (iako je i ovako predug). Evo posledenje u nizu od mnogih gluposti - greskom mi je poduplana transakcija na kreditnoj MC kartici, trgovac je uredno refundirao iznos nakon par dana, medjutim, u listi transakcija stoje sada tri identicne transakcije kao da sam zapravo tri puta platio istu stvar umjesto 2x placanja + 1x refund! Pogadjajte, nisu sposobni da ubace ni magicni minus za refundacije ili barem drugu boju/font, tek kad se ode u detalje pojedinacne transakcije, samo jedan mali, relativno neuocljiv detalj pokazuje da li je naplata ili refund. Sve to nakon godinu i cetiri mjeseca regularnog koriscenja aplikacije, pola Srbije su im bili alfa i beta testeri, ali dzabe!

Ali sta da ti kazem, to nam je sto nam je, ja se i dalje navikavam i pokusavam da svarim kako su sebi dozvolili da ne mogu da ustabile/prociste jednu obicnu mobilnu aplikaciju vise od godinu dana?! Vjerovatno dosta utice i ko za sta koristi app i u kojoj mjeri je zahtjevan ili manje zahtjevan korisnik, pa stoga i svukupna ocjena i utisak varira (jer vidim da su mnogi odusevljeni ovim cime smo mi totalno razocarani), ali da su ocajno odradili posao - jesu. Idealno, period navikavanja ne bi trebao da traje vise od par koriscenja, ali sta je u Srbiji idealno?!?

Moj utisak je da su aplikaciju radili ljudi koji uopšte ne koriste e/m bankin, kao kad nemaš pojma šta treba da uradiš a ipak uzmeš da radiš to...

Inače, plaćao sam pre neki dan nešto prema inostranstvu, ~1200€ na to su mi rezervisali čitavih 94€, neverovatno. Zapravo nadam se da je sve to rezervacija, čekam da vrate pa da vidim koji iznos će vratiti. Na sajtu sam izabrao plaćanje u evrima baš zato da ne bi morali bilo šta da rezervišu ali.... Inteza je to.
 
I da ih sada nazoves i pitas za razlog rece ti ako dodje do promene kursa. Sto naravno nemam nikakve logike jer placas u evrima ali ja sam tako prosao i na pitanje sto sam dobio ovaj odgovor.
 
Meni je tri nedelje stajala nekakva rezervacija od 10.038 dinara, sa sve brojem transakcije. Nisam imao pojma o čemu se radi, pa sam im poslao mejl, dobio poruku od tipa za kojeg su mi pre nekoliko meseci mejlom javili da je moj agent da on u stvari nije moj agent, moj agent je bio na odmoru, prebacili me kod neke treće osobe, ta osoba rekla da ništa ne vidi, pa kada sam ponovio šta vidim u aplikaciji ispalo je da ipak vidi i da će da me zove kasnije, a zatim je ta transakcija nestala i niko me nije više zvao. Pojma nemam da li je to plaćanje prošlo ili ne i o čemu se uopšte radilo.
 
Ako neka sredstva stoje mesec dana zaduzena i niko ih ne potrazuje bice vam vracena na racun, ako se slucajno to ne desi pozovete korisnicki servis i kazete im za to i rucno ce da vam prebace pare nazad na racun.
 
Inače, plaćao sam pre neki dan nešto prema inostranstvu, ~1200€ na to su mi rezervisali čitavih 94€, neverovatno. Zapravo nadam se da je sve to rezervacija, čekam da vrate pa da vidim koji iznos će vratiti. Na sajtu sam izabrao plaćanje u evrima baš zato da ne bi morali bilo šta da rezervišu ali.... Inteza je to.
Ovo radi svaka banka valjda, ne samo intesa
 
Nije sporna rezervacija sredstava nego iznos, da li zaista moraju da rezervišu 90+€ !!!
 
Banka rezerviše procenat, ne apsolutni iznos.
 
A zašto rezerviše eure, kad je plaćanje u eurima???
Koji to kurs može da se promeni, kad su na kartici euri, a plaćanje je obavljeno u identičnoj valuti?
Osim ako ne rade duplu konverziju, što je sumanuto.
 
@RingeRaja

Da pitamo banku mislim da ni oni ne bi mogli da daju na to pitanje logican odgovor. Mada to za prebacivanje iz eura u dinare pa onda iz dinara u eure ima smisla da naplate neku svoju proviziju. Da se kaze da su nesto radili pa da su na konto toga uzeli svoj deo.
 
...

A kad bih sad krenuo da nabrajam sve sitnice koje ne rade kako treba ili pak nisu intuitivne (i to meni kao visegodisnjem IT-evcu), vjerovatno bi to bio podugacak post (iako je i ovako predug). Evo posledenje u nizu od mnogih gluposti - greskom mi je poduplana transakcija na kreditnoj MC kartici, trgovac je uredno refundirao iznos nakon par dana, medjutim, u listi transakcija stoje sada tri identicne transakcije kao da sam zapravo tri puta platio istu stvar umjesto 2x placanja + 1x refund! Pogadjajte, nisu sposobni da ubace ni magicni minus za refundacije ili barem drugu boju/font, tek kad se ode u detalje pojedinacne transakcije, samo jedan mali, relativno neuocljiv detalj pokazuje da li je naplata ili refund. Sve to nakon godinu i cetiri mjeseca regularnog koriscenja aplikacije, pola Srbije su im bili alfa i beta testeri, ali dzabe!
...
Ko zna, možda smo im mi ovde testeri za aplikaciju pre nego što je puste u EU, jer sumnjam da bi iko od korisnika usluga u EU ovo trpeo, a ne bi trpele ni nadležni za organizovanje rada bankarskog sektora.
 
Pozdrav kolege,
Zanimalo me da li će da radi Rai Pay u radnjama u CG,probao sam i neće.
Odmah prebacuje na Google wallet apkikaciju koju nemam a sad kad sam probao kući da je registrujem prvo G wallet nema u PlayStore-u a kad sam instalirao manuelno apk fajl i probao da ubacim karticu ručno ali nisam uspeo ni tako.
Karticom nisam probao, zaboravio je u autu.
 
RaiPay i Raiffeisen ApplePay radi u CG. Bar je radilo prije 10ak dana na POS terminalima za beskontaktno plaćanje 🤷🏼‍♂️
 
Ne znam da li ste videli, banka je objavila novi tarifnik sa popustima.

Vau, 6 dinara popusta na e-transakcije, ali zato uveli i naknadu za plaćanje računa na trajne naloge...
Mrzi me sve da gledam, ali kontam da su kad se sve saber više ućarili nego do sada...
 
Proradio Google Pay u Intesi.
 
Odrzavanje racuna je znatno smanjeno, Hit 300, Hit Plus 350 i Magnifica 559.
Pa koliko je bilo?
Imam Hit, mislim da je bio 300 ili možda 350?

Da li može neko u dve rečenice da mi opiše čemu služi Google Pay, da li ima neku konkretnu upotrebu tipa da vežem PaPal za njega i direktno trošim sredstva?
 
Najkraće moguće - beskontaknto plaćanje telefonom ili satom na prodajnim mestima. To je po meni glavna prednost.
Postoji i opcija da imaš nekoliko kartica u tom novčaniku, pa onda i online da koristiš da ne unosiš svaki put svoje kartice (kao paypal).
 
Pa koliko je bilo?
Imam Hit, mislim da je bio 300 ili možda 350?

Da li može neko u dve rečenice da mi opiše čemu služi Google Pay, da li ima neku konkretnu upotrebu tipa da vežem PaPal za njega i direktno trošim sredstva?
Hit 350 -> 300, Hit Plus 475 -> 350 i Magnifica 799 -> 559.
Najkraće moguće - beskontaknto plaćanje telefonom ili satom na prodajnim mestima. To je po meni glavna prednost.
Postoji i opcija da imaš nekoliko kartica u tom novčaniku, pa onda i online da koristiš da ne unosiš svaki put svoje kartice (kao paypal).
Ekvivalent ApplePay-u, samo za Android.
 
Je l' neko kontaktirao banku povodom izmena i prelaska na drugi racun ili za umanjenje postojeceg?
 
Je l' neko kontaktirao banku povodom izmena i prelaska na drugi racun ili za umanjenje postojeceg?
Umnjenje naknade za održavanje postojećeg računa sigurno funkcioniše po automatizmu, prelazak na drugi račun verovatno mora uz neki zahtev...
Da li može online, ne znam...
 
Vrh Dno