Jeste, desavalo se i meni (mozda 2-3 puta), ponekad me izbaci na racunaru kad krenem da potvrdim transakciju na telefonu. Pomislio sam da moj telefon nesto pobrljavi pa Intesin sistem prepozna kao logovanje sa drugog uredjaja (sto naravno nije bio slucaj), ali eto potvrdio si mi da nisam jedini i da ipak nije samo do mog telefona ili nacina koriscenja.Vidim da nisam jedini koji mrzi ovu novu app sto su napravili, na staroj sam u 5 minuta platio sve racune i nastavio zivot dalje a ovde kada sam prosle nedelje placao racune sam izgubio vise od pola sata na njihovu glupost, i najveci fail koji sam doziveo je da kada treba da potvrdim sa mobilnog transakciju ono me na racunaru izloguje napolje i onda ajde sve ponovo podesavaj i da bude jos veci bedak to sam doziveo tri puta na razlicitim racunima.
Jeste, desavalo se i meni (mozda 2-3 puta), ponekad me izbaci na racunaru kad krenem da potvrdim transakciju na telefonu. Pomislio sam da moj telefon nesto pobrljavi pa Intesin sistem prepozna kao logovanje sa drugog uredjaja (sto naravno nije bio slucaj), ali eto potvrdio si mi da nisam jedini i da ipak nije samo do mog telefona ili nacina koriscenja.Napravili su filozofiju od najobicnijeg placanja...
A kad bih sad krenuo da nabrajam sve sitnice koje ne rade kako treba ili pak nisu intuitivne (i to meni kao visegodisnjem IT-evcu), vjerovatno bi to bio podugacak post (iako je i ovako predug). Evo posledenje u nizu od mnogih gluposti - greskom mi je poduplana transakcija na kreditnoj MC kartici, trgovac je uredno refundirao iznos nakon par dana, medjutim, u listi transakcija stoje sada tri identicne transakcije kao da sam zapravo tri puta platio istu stvar umjesto 2x placanja + 1x refund! Pogadjajte, nisu sposobni da ubace ni magicni minus za refundacije ili barem drugu boju/font, tek kad se ode u detalje pojedinacne transakcije, samo jedan mali, relativno neuocljiv detalj pokazuje da li je naplata ili refund. Sve to nakon godinu i cetiri mjeseca regularnog koriscenja aplikacije, pola Srbije su im bili alfa i beta testeri, ali dzabe!
Ali sta da ti kazem, to nam je sto nam je, ja se i dalje navikavam i pokusavam da svarim kako su sebi dozvolili da ne mogu da ustabile/prociste jednu obicnu mobilnu aplikaciju vise od godinu dana?! Vjerovatno dosta utice i ko za sta koristi app i u kojoj mjeri je zahtjevan ili manje zahtjevan korisnik, pa stoga i svukupna ocjena i utisak varira (jer vidim da su mnogi odusevljeni ovim cime smo mi totalno razocarani), ali da su ocajno odradili posao - jesu. Idealno, period navikavanja ne bi trebao da traje vise od par koriscenja, ali sta je u Srbiji idealno?!?
Ovo radi svaka banka valjda, ne samo intesaInače, plaćao sam pre neki dan nešto prema inostranstvu, ~1200€ na to su mi rezervisali čitavih 94€, neverovatno. Zapravo nadam se da je sve to rezervacija, čekam da vrate pa da vidim koji iznos će vratiti. Na sajtu sam izabrao plaćanje u evrima baš zato da ne bi morali bilo šta da rezervišu ali.... Inteza je to.
Ko zna, možda smo im mi ovde testeri za aplikaciju pre nego što je puste u EU, jer sumnjam da bi iko od korisnika usluga u EU ovo trpeo, a ne bi trpele ni nadležni za organizovanje rada bankarskog sektora....
A kad bih sad krenuo da nabrajam sve sitnice koje ne rade kako treba ili pak nisu intuitivne (i to meni kao visegodisnjem IT-evcu), vjerovatno bi to bio podugacak post (iako je i ovako predug). Evo posledenje u nizu od mnogih gluposti - greskom mi je poduplana transakcija na kreditnoj MC kartici, trgovac je uredno refundirao iznos nakon par dana, medjutim, u listi transakcija stoje sada tri identicne transakcije kao da sam zapravo tri puta platio istu stvar umjesto 2x placanja + 1x refund! Pogadjajte, nisu sposobni da ubace ni magicni minus za refundacije ili barem drugu boju/font, tek kad se ode u detalje pojedinacne transakcije, samo jedan mali, relativno neuocljiv detalj pokazuje da li je naplata ili refund. Sve to nakon godinu i cetiri mjeseca regularnog koriscenja aplikacije, pola Srbije su im bili alfa i beta testeri, ali dzabe!
...
Ne znam da li ste videli, banka je objavila novi tarifnik sa popustima.
![]()
Posebni uslovi korišćenja platih usluga u skladu sa merama NBS | Banca Intesa
Banca Intesa u skladu sa paketom mera Narodne banke Srbije uvodi i do 30% niže naknade za korišćenje određenih proizvoda i usluga, i u ponudu uvodi paket Platnog računa sa osnovnim uslugama.www.bancaintesa.rs
Odrzavanje racuna je znatno smanjeno, Hit 300, Hit Plus 350 i Magnifica 559.Pa je l' ima znacajnih promena za HIT racun? Sta je poskupelo?![]()
Pa koliko je bilo?Odrzavanje racuna je znatno smanjeno, Hit 300, Hit Plus 350 i Magnifica 559.
Hit 350 -> 300, Hit Plus 475 -> 350 i Magnifica 799 -> 559.Pa koliko je bilo?
Imam Hit, mislim da je bio 300 ili možda 350?
Da li može neko u dve rečenice da mi opiše čemu služi Google Pay, da li ima neku konkretnu upotrebu tipa da vežem PaPal za njega i direktno trošim sredstva?
Ekvivalent ApplePay-u, samo za Android.Najkraće moguće - beskontaknto plaćanje telefonom ili satom na prodajnim mestima. To je po meni glavna prednost.
Postoji i opcija da imaš nekoliko kartica u tom novčaniku, pa onda i online da koristiš da ne unosiš svaki put svoje kartice (kao paypal).
Sad se najvise isplati MagnificaZnaci sad se najvise isplati da mi ostane 350din, a da predjem na Hit Plus.On je lepo snizen.
Moze i master da se doda?Proradio Google Pay u Intesi.
Umnjenje naknade za održavanje postojećeg računa sigurno funkcioniše po automatizmu, prelazak na drugi račun verovatno mora uz neki zahtev...Je l' neko kontaktirao banku povodom izmena i prelaska na drugi racun ili za umanjenje postojeceg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari