Ilion
Slavan
- Učlanjen(a)
- 05.04.2014
- Poruke
- 3,483
- Poena
- 270
Istina. Haha [emoji4]E onda je do toga![]()
Istina. Haha [emoji4]E onda je do toga![]()
Da li se nekom desilo kada oceni prodavca, odnosno da mu feedback i da mu stoji Fund Processing, da nemoze obrisati tu stavku nakon ocenjivanja?
Sta se radi u takvim situacijama jer me nervira da tako stoji, imam dva predmeta sto sam ocenio i tako mi stoje.
Da li je jos neko imao slican problem, kliknuh goods accepted i sad stoji Fund Processing vec nekoliko dana?
Da,jako sporo otvara. Sporo radi search kao da sam na edge a ne na wifi..itd. Na dva telefona mi je tako,isti nalog.Meni radi normalno.
A u cemu se ogleda "jako lose radi"?
Jel spora, sporo otvara ili...?
Ne znam druze meni savrseno/normalno radi sve na aplikaciji kao i preko weba. A isao sam i preko mobilnog Vip, preko Targo telekoma, preko RV i preko TS sve savrseno.Da,jako sporo otvara. Sporo radi search kao da sam na edge a ne na wifi..itd. Na dva telefona mi je tako,isti nalog.
Imaš Salomon za male pare. Probaš kod nas pa naručiš.
http://www.sportsdirect.com/SearchResults?DescriptionFilter=salomon&category=SPRRUNSHALL
Nema centar Alija svaka prodavnica je za sebe, a samo prodaju preko Alija.Pa da, ali logicno mi je da mozda negde kad sve kupujes zajedno, postoji neki centar sta vec allija gde se sve skupi i posalje kao jedan paket. Ne? Sve posebno ce postar da mi donosi?
Meni je bas kinez refundirao juce, danas sam dobio pare, telenor master.Koliko treba za refund od alija?
Ako AliExpress njemu isporuci pare na račun, može da ti da neki mizerni refund ili u najgorem slučaju ništa. Ja bih odradio dispute preko aliexpress.Narucio sam kameru za auto sa Alija, ali je ocigledno kamera u startu bila felericna (naprsnut ekran pa zalepljen nekom folijom, baterija otpala, izgrebano kuciste) i trazio sam parcijalni refaund. Javio se prodavac i rekao da stavim "i no longer need the product". Ja to uradio, mada mi nesto smrducka tu. Ako ja stavim tu opciju (a stavio sam) znaci da JA odustajem od kupovine i da JA preuzimam odgovornost, pa mi se sve nesto cini da ja refaun u ovom slucaju i ne moram da dobijem.
Da vratim na prvobitno stanje gde sam rekao da je roba ostecena ?
Nisam imao ovakvu situaciju, ali mislim da sam ja nezasticen ako promenim na "personal reasons", jer tad ne mora ni da prihvati full refund, a cisto sumnjam ni da bi Aliexpress presudio u moju korist. A, pre dispute-a prodavac me smarao za partial refund (1$) preko PayPal-a, kad sam mu reko da nemam, e onda su poceli da me ubedjuju da otvorim nalog, i kako je to super stvar, da mogu cak da kupujem i na Ebay-u...Dear
Thanks for your replying and understanding.
Sorry for this toruble. We would like to agree with the dispute to refund to you.
But could you pls do a little favor, help us change the reason of the dispute to "personal reasons"?
Such as "I ordered the product by mistake",
"I just didn't like this product",
"I found a better price somewhere else",
" The product doesn't fit" ,
"I changed my mind",
or "I no longer need the product".
Can you choose a reason from them? Becuase accepting dispute will hurt our business, but these reasons can lighten the damage. Hope you would understand.
Thanks in advance
Have a nice day
John
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari