Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Da li se nekom desilo kada oceni prodavca, odnosno da mu feedback i da mu stoji Fund Processing, da nemoze obrisati tu stavku nakon ocenjivanja?
Sta se radi u takvim situacijama jer me nervira da tako stoji, imam dva predmeta sto sam ocenio i tako mi stoje.

Da li je jos neko imao slican problem, kliknuh goods accepted i sad stoji Fund Processing vec nekoliko dana?

Imao sam ja. Stajalo je tako jedno 20-30 dana i onda se vratilo na normalu, plus dok je to trajalo ceo profil je bio zeznut, npr. pisalo je da nisam nikad ostavio feedback, sve rewards koje sam imao su nestale level mi je bio A0.
 
Da li još nekome danas Aliexpress aplikacija jako loše radi? Skoro pa je neupotrebljiva.
 
Meni radi normalno.
A u cemu se ogleda "jako lose radi"?
Jel spora, sporo otvara ili...?
 
Meni radi normalno.
 
Da,jako sporo otvara. Sporo radi search kao da sam na edge a ne na wifi..itd. Na dva telefona mi je tako,isti nalog.
Ne znam druze meni savrseno/normalno radi sve na aplikaciji kao i preko weba. A isao sam i preko mobilnog Vip, preko Targo telekoma, preko RV i preko TS sve savrseno.
Ne znam sta da ti kazem.
 
Ako napunim korpu stvarima od razlicitih prodavaca i sve to zajedno kupim, hoce li to stici sve zajedno u paketu odjednom ili posebno od svakog prodavca? :D
 
Poslednja izmena:
Misliš prodavaca? I ne, naravno [emoji2]
 
Joj, prodavaca naravno :p Znaci sve zajedno? Ja cisto da proverim. Bilo bi *****no da je drugacije.
 
Od svakog prodavca posebno, to su firme koje budu i po hiljadu km daleko valjda :)
 
Pa da, ali logicno mi je da mozda negde kad sve kupujes zajedno, postoji neki centar sta vec allija gde se sve skupi i posalje kao jedan paket. Ne? Sve posebno ce postar da mi donosi?
 
Sve posebno. Aliexoress samo objedinjuje ponudu, prodavci sami salju
 
Pa da, ali logicno mi je da mozda negde kad sve kupujes zajedno, postoji neki centar sta vec allija gde se sve skupi i posalje kao jedan paket. Ne? Sve posebno ce postar da mi donosi?
Nema centar Alija svaka prodavnica je za sebe, a samo prodaju preko Alija.
Gearbest, PW,CC i jos neke su firme koje prodaju i tu bi ti doslo zajedno ali na zahtev moze i odvojeno.
Uglavnom za Ali je razdvojeno jer svaki prodavac salje svoju robu.
 
Kupio sam od kineza neki šorc i lik mi kaze da nema tu dimenziju koji sam izabrao, prekinuo sam kupovinu pa me interesuje za koliko vraćaju pare na racun kad se prekine kupovina, telenor master je u pitanju?
 
Narucio sam kameru za auto sa Alija, ali je ocigledno kamera u startu bila felericna (naprsnut ekran pa zalepljen nekom folijom, baterija otpala, izgrebano kuciste) i trazio sam parcijalni refaund. Javio se prodavac i rekao da stavim "i no longer need the product". Ja to uradio, mada mi nesto smrducka tu. Ako ja stavim tu opciju (a stavio sam) znaci da JA odustajem od kupovine i da JA preuzimam odgovornost, pa mi se sve nesto cini da ja refaun u ovom slucaju i ne moram da dobijem.
Da vratim na prvobitno stanje gde sam rekao da je roba ostecena ?
 
Narucio sam kameru za auto sa Alija, ali je ocigledno kamera u startu bila felericna (naprsnut ekran pa zalepljen nekom folijom, baterija otpala, izgrebano kuciste) i trazio sam parcijalni refaund. Javio se prodavac i rekao da stavim "i no longer need the product". Ja to uradio, mada mi nesto smrducka tu. Ako ja stavim tu opciju (a stavio sam) znaci da JA odustajem od kupovine i da JA preuzimam odgovornost, pa mi se sve nesto cini da ja refaun u ovom slucaju i ne moram da dobijem.
Da vratim na prvobitno stanje gde sam rekao da je roba ostecena ?
Ako AliExpress njemu isporuci pare na račun, može da ti da neki mizerni refund ili u najgorem slučaju ništa. Ja bih odradio dispute preko aliexpress.
 
@hektor2
I ja imam slicnu situaciju u vezi disput-a.
Pisao sam vec, stigla futrola za telefon, koja je neupotrebljiva, i pokrenem sinoc dispute za full refund, i danas mi posalje ovu poruku:
Dear
Thanks for your replying and understanding.
Sorry for this toruble. We would like to agree with the dispute to refund to you.
But could you pls do a little favor, help us change the reason of the dispute to "personal reasons"?
Such as "I ordered the product by mistake",
"I just didn't like this product",
"I found a better price somewhere else",
" The product doesn't fit" ,
"I changed my mind",
or "I no longer need the product".
Can you choose a reason from them? Becuase accepting dispute will hurt our business, but these reasons can lighten the damage. Hope you would understand.
Thanks in advance
Have a nice day
John
Nisam imao ovakvu situaciju, ali mislim da sam ja nezasticen ako promenim na "personal reasons", jer tad ne mora ni da prihvati full refund, a cisto sumnjam ni da bi Aliexpress presudio u moju korist. A, pre dispute-a prodavac me smarao za partial refund (1$) preko PayPal-a, kad sam mu reko da nemam, e onda su poceli da me ubedjuju da otvorim nalog, i kako je to super stvar, da mogu cak da kupujem i na Ebay-u...:D
Najverovatnije cu ignorisati ovu poruku...
 
Poslednja izmena:
Oni dobijaju negativne pecke pd Alija kad je njihova krivica, zato mole da se razlog promeni, mada iskreno nekad mogu da pokusavaju da vas zeznu da bi ali promenio resenje u njihovu korist
 
Meni se cini da sam kupovao nesto sa PP kod njih, pre 2god. Mozda i grešim...
 
Do kad im traje slavljenička rasprodaja?
 
Alipay forsiraju od skoro..a paypal nije bio jer oni imaju svoju zastitu...
 
Nazad
Vrh Dno