Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

To jeste, obavezno cuvaj ambalazu dok se ne uveris da je sve ok. S druge strane ako nisi dobio paket zalis se da ga nisi dobio i bas te briga, cekas novac nazad.
Ima Kineza prevaranata koji se bave time posalje ti nesto ili najcesce nista. Ti otvoris dispute i kada ga nagaze on ti posalje par plasticnih kuglica i uredno mesec dana pratis posiljku a kad ti stigne sledi novi sok.
U svakom slucaju odmah trazi novac nazad a tom daj losu ocenu obavezno. Kad neko ima par hiljada ocena i 95+ procenata pozitivnih ocena to govori dosta. Od novih trgovaca ne kupujem nista. Jer skoro uvek bude problema.
 
Problem su i ti sa par hiljada ocena . 40 negativnih mu ne kvari reputaciju mnogo . Matematika . Inače , upravo sa takvim od 98.xx % imam otvoren dispute . Tražio sam full refund i da ne vratim kamericu , onu od 8 -9 USD . Čeka se Alli .
 
Не питај шта држава може да учини за тебе, већ шта ти можеш да учиниш за државу:)

Ja bi da je ucinim boljom za zivot. Nesto se ona ne da.

Do sad sam imao dobra iskustva sa aliexpressom. Na stranu da mi ebay uvek izadje jeftinije.
Ali je rok dostave sa alija mnogo kraci.
 
Problem su i ti sa par hiljada ocena . 40 negativnih mu ne kvari reputaciju mnogo . Matematika . Inače , upravo sa takvim od 98.xx % imam otvoren dispute . Tražio sam full refund i da ne vratim kamericu , onu od 8 -9 USD . Čeka se Alli .
Kad je taj kinez smrdljiv pa nece da ti posalje bateriju. Smaraj ih i nek vrati pare.

Kad neko ima 40 losih ocena od par hiljada obicno znaci da je posten lik. Te lose ocene skoro uvek idu uz kritiku da je roba loseg kvaliteta (ma nemoj) ili da kasni. Ja dobro iscitam sve sto mogu da nadjem o prodavcu.
 
Resenje ako vam nesto kasni pa vam prodavac posalje novi predmet a u medjuvremenu se pojavi stari jednostavno ne primite novu posiljku posta ce je vratiti prodavcu kao neurucenu. E pitanje je da li ce vam prodavac verovati na rec i vratiti pare.
 
A sto da ne uzmem predmet koji sam zeleo, narucio i platio?
 
Nisu ni te ocene neki reper. Njima su te ocene (ocekivano) mnogo bitne i jako su agresivni da te ubede da im das pozitivnu ocenu. Opet Ali ima opciju da ispravis vec datu ocenu, tako da ce te, bar je to moje iskustvo, smarati, nuditi ti kupone, popuste, sve zivo, samo da im das pozitivnu ocenu.

Inace, imam problem i dalje sa ovim jednim psihopatom Kinezom. Isti taj o kome sam gore pisao. Znaci evo o cemu se od pocetka radi. Kupio sam za lumiu 630 ono impregnirano staklo, zastitno za ekran. I on je tamo napisao koja je tehnologija obrade ivica, debljina 0.2 mm, znaci kad sam citao mislio sam da kupujem svemirsku neku tehnologiju. Kada mi je stigo staklo, prislonim ga uz telefon, kad ono skoro 1 cm viri sa svih strana, koliko je vece. Naravno to je impregnirano staklo, ne moze se seci i slicno, a da moze, nisam ja kupio staklo da ga secem, vec da odgovara za model telefona koji imam i za koji on tvrdi da prodaje staklo.

I tu pocinje saga. Ja mu napisemo cemu se radi. On se pravi lud, kao nije to njeogv paket. Tu se ja iznerviram. Otvorim dispute. U medjuvremenu preturam po djubretu u potrazi za kutijom na kojoj su podaci moji i njegovi, kako bih to slikao i imao kao dokaz (jer glupi tracking number ne radi do kraja). I okacim te slike, okacim slike stakla kojie viri po 1cm izvan telefona. U medjuvremenu on mi salje porukue, ali ne u disputu, vec privatno, bezobrazno, trazi da "odmah" prekinem dispute, sa sve "!" na kraju. Naravno ja se samo jos vise iznerviram i prosledim dispute Ali-ju. Oni ljudi posle dan, dva rese normalno u moju korist i napisu da su mi pare refundirane. Nakon toga, javlja se opet ovaj i pise sledece.

123.jpg


Sad, mene interesuje sta raditi u ovakvim situacijama. Inace, samo da kazem, da sam prilikom dispute-a napisao naravno da ne zelim da vratim predmet, jer kapiram da bih platio bar koliko sam platio predmet, slanje iz Srbije za Kinu, a ne pada mi na pamet da placam za nesto sto nije moja krivica. Oni su presudili u moju korist, sto znaci da naravno ne treba da vracam predmet. Sad me interesuje kako i kome jos mogu da prijavim ovo "uznemiravanje" preko poruka? Prosto ne zelim da mi jedan ovakav psihopata pise ovakve stvari, a smatram i da treba zastiti druge potencijalne kupce od njega.
 
Nema problema, neka plati poštarinu,
 
Moze da se menja samo negativna ocena tako da kad dajete ocenu najbolje je sacekati zadnji dan. Meni pre neki dan stigao fm transmiter za kola ja ga isprobao i dao 5 zvezdica sutra upalim kola i posle 10 min nesto smrdi , pogledam transmiter a on se istopio. Sad Kinezu ne mogu nista, pa ni ocenu da promenim jer to dozvoljavaju samo za 3 zvezdice ili manje tako da mi preostaje samo da se slikam sa komadom istopljene plastike sva sreca pa nisu neke velike pare ali moglo mi je zapaliti kola...
 
Mene zanima da li postoji neka "report user" "report abuse" ili nesto slicno, gde mogu da prijavim ovog prodavca. Ne moze neko tako da razgovara sa mnom i da to tek tako prodje.
 
Kad sam vec na temi da pitam ovde jer ne znam da li postoji neka takva. Jel kupovao neko misa preko Alija? Crko mi mis pa rekoh da narucim nekog a vidkm ima za par dolara neki budzeni pa da vidim da li je neko kupio neki takav i kako se pokazao.
 
Da li je neko porucivao bilo kakvu garderobu sa AliExpress-a?
Da kaze koju o kvalitetu i velicinama...

Prvenstveno mislim bas na garderobu ali me zanima i za patike.
 
Ja sam narucio zeni Nike free run patike i prezadovoljna je. Uloredjivali smo ih sa patikama u butiku i nema razlike. A isto tako sam za sebe narucio Tomy Hilfiger majicu koja je pamucna, a stigla mi je ta majica ali nije pamuk nego.od.neke najgore.sintetike.
 
Ja sam gledao neko uporedjivanje kopija i original Air Jordan patika i kopija se bas razlikuje od originala, samo po kvalitetu izrade. Uzeo bih cisto za basket. :)
 
Da li je neko porucivao bilo kakvu garderobu sa AliExpress-a?
Da kaze koju o kvalitetu i velicinama...

Prvenstveno mislim bas na garderobu ali me zanima i za patike.
Porucivao sam duboke cipele za pecanje, velicina nije odgovarala onoj iz tabele pa sam morao da uzmem jos jedne a patike sam ubo iz prve i ne mogu da verujem da su citave posle skoro godinu dana
 
Imao sam jedan problem sa Kinezom. Tacnije sponzor problema je bila nasa nesposobna posta, ali je sve upetljano pa hocu da iznesem iskustvo.

Dakle Kinez je nesto poslao sto nema veze sa time sto je trebalo da posalje. Kada sam se zalio, on mi je bezobrazno rekao kako to nije njegovo i kako je proverio broj za pracenje i posiljka jos nije meni isporucena. Posiljka je naravno isporucena i naravno, njegova je. Onda sam pogledao sta pise na postinom sajtu za pracenje posiljki i stoji sledece.

123.jpg


Dakle stvarno ne pise da je paket preuzet, vec samo da je u lokalnoj posti. E sad, nisam bas 100% siguran, ali jedno 90% jesam, da je to tako uvek kada se salje neki paket iz inostranstva. Ako jeste, to je potencijalno ozbiljan problem. Ti znaci ne mozes da dokazes da si preuzeo paket, jer ne pise da jesi. I prodavac, ako je djubre kao ovaj moj onda moze da se pravi lud i ne mozes mu nista.

Ja sam problem resio tako sto sam preturao po djubretu, koje srecom jos nisam bacio i nasao kutiju koju je poslao na kojoj pise lepo i posiljalac i primalac i broj za pracenje i sve drugo. I to sam slikao, poslao na dispute i dobio pare nazad. Da sam kojim slucajem bacio djubre, mogao bih da se slikam sa parama.
Pisace ti, moras da sacekas da se update-uje.
 
Pa preuzmes prvi koji je u medjuvremenu stigao dok se drugi vec nalazi u putu, a drugi ne preuzmes i on se vrati nazad.
Ma jok. Kad bi stigao preuzeo bih ga pa bi platio kinezu i taj drugi. Dao bih nekome. U svakom slucaju danas mi je Kinez rekao da je paket u Singapuru i da ga vraca nazad i da nece platiti nista tako da je sve ok ;)
 
Koje ste to patike uzimali, po kojoj ceni? Neka preporuka za prodavca?
I cime ste se vodili kod odabira broja?
 
Kod dosta prodavaca imas tabelu velicina stopala u cm = broj. Mislim da su bile oko 40-45$ Nike
 
Koliko je otprilike trebalo vremena da vam Aliexpress verifikuje uplatu?
 
Manje od 24h ali ne gledam zaista da li je to 5-6, ili 16 sati...

Zašto ti je bitno Mračni ratniče?
 
Drugari,
Da pitam i ovde. Naručio 22.jula dve stvari torbicu i lampu za bajs. Prva kupljena od relativno novog prodavca, spakovana posle dva dana od porudžbine, poslata preko China Post sa kodom za pracenje uz redovno izveštavanje o kretanju pošiljke i stigla vrlo brzo, posle deset dana od dana naručivanja.

Problem je ova druga pošiljka, lampa za bajs plaćena 20$, naručena kod prodavca sa dugim stažom na Aliexpress-u i većom reputacijom. Naime poslata preko Hong Kong Post tek šestog dana, taman pred istek vremena predviđenog za slanje. Od tada nikakvih promena u statusu pošiljke. Kod koji sam dobio za praćenje ne prepoznaje ni jedan strani sajt, a naša pošta kaže da je pošiljka sa ovim kodom već isporučena pre mesec dana u okolini Bora. :)

apazerub.jpg


S obzirom da je rok za isporuku 60 dana, da li da krenem već sad da nesto cimam prodavca ili šaljem poruku Aliexpress-u ili je ovo normalno po vama?

Nikad mi se ovo nije dešavalo do sada, mada prvi put naručujem od nekoga ko šalje Hong Kong poštom.
 
Poslednja izmena:
Pitaj kineza sta se desava, meni su tako posle 15 dana dali novi TN koji sam mogao da pratim a posiljka je vec bila na pola puta
 
Tracking number pokazuje da je SingapurPost u pitanju. Otvori dispute.
 
Poslao poruku ako ne odgovori do sutra otvaram dispute.
 
otvaraj odmah, posto za dispute se ceka jos bar mesec dana preko, 0 support u odnosu na ebay.
 
Nazad
Vrh Dno