Šta je novo?

Alan Wake 2

Za divno čudo kao i većina igara iz žanra na pola sam, sve me smore posle pola. Završiće se nekada. SH2 remake ostavljam da se posvetim u fullu kad dodje vreme.
Isto sam stao Callisto Protocol i Plague Tale 2 ali posle skoro 3/4 u obe. Nista me ne tera da igram dalje. Valjda je tako sa modernim igrama ili sam ostario
 
Krenuo da igram dlc lake house i jel moguce da su nesto radili sa ovim flash boostom i skidanje stita sa npceva ili ja blage veze nemam. Ne mogu da verujem da moram 5+ puta da ga "pogodim" da bi mu skinuo stit, kad sam igrao aw2 story nisam imao ovakvih problema, max jedan ili dva puta i stit je skinut, u cemu je fazon? Probao sam da ciljam u glavu u telu nista, dok npr kad gadjam stit na vratima one tri tacke prsnu odma iz prve. Uostalom vidite snimak.
 
Možda su nešto radili sa težinama pa promenili. Nije bilo tako koliko se sećam. Ali ja igram na nižim težinama...
 
Bas sam isto pomislio pa sam prebacio na story ali isto je. Ne preostaje mi nista sem flashbang i flare ili bezanje.
 
na Epicu deluxe verzija 21$ i jos money back rewards 20% aktivan, pa ko nije kupio do sada, evo prilike :)
Jel FSR4 radi na AW2?
Pogledajte prilog 507339

Mislim da je ovo jos bolji deal, jer za 23e se dobije pored AW2 Deluxe Edition, ceo Remedy katalog igara, Quantum Break, Control, Alan Wake original i jos igara
 
odlican deal, ali nisam to ni gledao, jer vec imam quantum break, control, AW remastered, a ovo mi iskocilo na epicu pa sam odmah uzeo
 
Isto sam stao Callisto Protocol i Plague Tale 2 ali posle skoro 3/4 u obe. Nista me ne tera da igram dalje. Valjda je tako sa modernim igrama ili sam ostario
Tako je, Alan Wake 2 oko pola prestaje biti zabavan... Ne vidim kako godine uticu da prekines na pola, osim sto si igrao zilion igara koje nista novo nema da ponude nakon 30-40% igre...Samo se stvari ubrzavaju i mnoze, nigde kreativnosti. Cim osetim da kreativnost je prestala, pocne repetativnost i testiranje zivaca - uninstal.. (mozda malo sad ovi zivci imaju do godina) 😁
 
Bespotrebno ih razvlače jer se traži da igre traju 20+ sati. A ne mogu sve igre biti CP, GTA i RDR pa onda veštački razvlače. Tu kapu skidam VR igrama koje su 4-6 sati i gotovo a ne ponavljaju se niti cede suvu drenovinu. Tu je sad pitanje cene ko želi ili ne želi da da istu cifru za igru koju će preći za 5-6 sati ili 25.
 
Pa ako smem da primetim ni jedna igra koju je radio Remedy ne spada u red igara u kojima se nešto razvlači i ponavlja. Remedy kao i Naughty Dog uostalom, su studiji u kojima su ključni ljudi pisci, tj. scenaristi i zato se oseća razlika kada uzmeš da igraš bilo koju igru koja dolazi iz ova dva studija. Sve su to prilično movie-based story navođene igre sa jasno koncipiranim karakterima u priči. Igra ima malo blesavih deonica i specifičan narativ usled čega može biti odbojna i verovatno jeste određenom sloju igrača, međutim to se može reći za bilo koju igru danas, jer šta god da izađe neće leći baš svima. Sve u svemu kad se podvuče crta to je prilično dobro zaokružena video igra, što potvrđuje i prodaja iste. Meni je bila zanimljiva i odigrao sam je u cugu. Bonus je što je igra i vizuelno raskošna što je podvig. Treba reći i da oba pomenuta studija imaju svog engine koji paralelno unapređuju što je itakako bitna stavka, a donekle i sličan pristup u realizaciji gejmpleja. Sve su im igre iz trećeg lica, s tim što možemo reći da je Remedy kao studio više eksperimentisao i dosta toga menjao od igre do igre. Meni lično ne smeta specifičan narativ koji je prisutan u njihovim igrama, jer kapiram tu potrebu za eksperimentisanjem. Kamo lepe sreće da su i drugi malo hrabriji po tom pitanju umesto što se drže razrađenih matrica.
 

Big change at Alan Wake studio, Remedy, as CEO steps down following failure of Control spin-off FBC: Firebreak

AW2 je postao profitabilan tek godinu dana nakon izlaska a Firebreak je flopčina. AW2 je ok igra ali preduga za svoje dobro i drugi protagonista je potpuno bespotreban jer je mala razlika u gameplayu između dva karaktera. Vejkove deonice gdje on može da utiče na izgled levela su odlične ali ih je premalo i mogli su mnogo više da urade sa tim konceptom. Detektivski leveli su nezanimljivi, case board je obična konfirmacija dokaza za dalji progres igre. Combat je isto trebao biti bolji sa većom varijacijom protivnika. Prva igra ima bolji kombat jer ne koristi kontekstualni/scripted dodge i sponuje više protivnika na levelima. U AW2 to je slučaj na samom kraju ali toliko je borba jednostavna da uopšte nema izazova ni najvećoj težini, iako je u pitanju survival horror.
 

Big change at Alan Wake studio, Remedy, as CEO steps down following failure of Control spin-off FBC: Firebreak

AW2 je postao profitabilan tek godinu dana nakon izlaska a Firebreak je flopčina. AW2 je ok igra ali preduga za svoje dobro i drugi protagonista je potpuno bespotreban jer je mala razlika u gameplayu između dva karaktera. Vejkove deonice gdje on može da utiče na izgled levela su odlične ali ih je premalo i mogli su mnogo više da urade sa tim konceptom. Detektivski leveli su nezanimljivi, case board je obična konfirmacija dokaza za dalji progres igre. Combat je isto trebao biti bolji sa većom varijacijom protivnika. Prva igra ima bolji kombat jer ne koristi kontekstualni/scripted dodge i sponuje više protivnika na levelima. U AW2 to je slučaj na samom kraju ali toliko je borba jednostavna da uopšte nema izazova ni najvećoj težini, iako je u pitanju survival horror.
Sve što si napisao je reklo bi se manje-više tačno. Case board jeste više tu zbog prezenetacije nego što ima neku specifičnu funkciju. Ništa igra ne bi izgubila ni kada bi se to parče izbacilo ali opet, jasno je i zašto je to tu. U suštini ne mora baš sve uvek da bude striktno deo nekakve zagonetke i gejmpleja. Nekada baš takvi pasivni momenti igrama daju određeni šmek. Moguće je da nekima ovo nije leglo i zato imaju taj osećaj da je igra nepotrebno razvučena. Mislim da im nije namera bila sa tim da igru učine dužom, već pre da sled događaja unutar priče svima bude jasan. Što se tiče detektivskih deonica meni su bile korektne, ali ne bih baš ni ja mogao da kažem da su taj deo pokidali. Možda i zato što su cake koje su ubačene slične nekima koje su plasirali ranije u Control i Quantum Break tako da nisam imao efekat iznenađenja. Biti originalan svaki put nije nimalo lak zadatak, premda što se tiče ove igre originalnost svakako ne manjka.
 
Definitvno je u drugom delu igre deo sa promenom nivoa bio pun pogodak a prvobitni "flat" case board uvod u mehaniku. Njen case board je mozda bio samo malo preopširan pa deluje da je razvlačenje. Takođe The Clicker je isto lepo implementitan u njegovim nivoima.

Retko završavam igre pogotovo one 15+ sati ali ovo sam se baš isforsirao jer me atmosfera uvukla samo tako.
 
Vrh Dno