Možete dobiti 50% popusta na mesečnu pretplatu u Yettelu ako ćete preneti Vaš broj telefona u drugu mrežu.Pre 10 dana podneo zahtev za raskid UO i prelazak na prepaid , zbog poskupljenja.
Danas mi bio presek stanja i broj prebačen na prepaid.
Odmah aktivirao Mesečni plan 400,aktivacija besplatna za nove korisnike prepaida.
Niko me nije zvao i nudio bilo kakav popust na pretplatu
Kad istekne promocija uzimam Mesečni plan 600 ili prelazim u drugu mrežu.
Samo da dam što je moguće manje para ovim lopo......
Mojoj ženi su odgovorili da ne mogu da joj pomognu 😂Supruga je jednom upala u BiH roming (dok nije bilo ZB), a jednom u BiH u HR roming.
Oba puta su joj izašli u susret bez većih problema (pisala im na mail).
1. marta podnet zahtev za raskid UO u poslovnici i traženo prebacivanje na prepaid, 10. odgovorili da je potvrđeno, danas bio presek, jutros stigla poruka da je aktivan prepaid na broju, uplatio kredit i vratio se u mladostAko je neko imao presek stanja i prebacen na prepaid neka pise iskustva (ako je isao u poslovnicu za prenos broja ili novi ugovor..) kako je prosao, jel sve bilo ok?
izgleda kako kome mocni plan za 900 se bas isplati, jedino neces moci da aktiviras Netflix1. marta podnet zahtev za raskid UO u poslovnici i traženo prebacivanje na prepaid, 10. odgovorili da je potvrđeno, danas bio presek, jutros stigla poruka da je aktivan prepaid na broju, uplatio kredit i vratio se u mladost
Apsolutno niko nije zvao niti bilo šta nudio posle cca 17 godina na postpaidu kod njih.
Hmm, mislio sam da je presek stanja 5/6 i 17/18 u mesecu. Meni sad u ponoc istice UO. Jutros stigao sms "u narednih 7 dana cete biti prebaceni na prepaid". Bio veceras do poslovnice pitao za Bonus dobrodoslice kazu - ne to je za nove prepaid brojeve, morace da se uplati kredit. Gore iznad u postovima citam da je neko dobio. Cisto da se premosti "dan, dva". Da li ste se informisali jel moze odmah broj u drugu mrezu ili nova UO u A1..? Kazu sve da moze, ali rekoh da vidim kako je u praksi.. Hvala na odgovorima.1. marta podnet zahtev za raskid UO u poslovnici i traženo prebacivanje na prepaid, 10. odgovorili da je potvrđeno, danas bio presek, jutros stigla poruka da je aktivan prepaid na broju, uplatio kredit i vratio se u mladost
Apsolutno niko nije zvao niti bilo šta nudio posle cca 17 godina na postpaidu kod njih.
Ja sam to razmatrao ali dugorocno ako budem zeleo neki uredjaj Yettel je drasticno skuplji.. Opet je A1 sa uredjajem najpovoljniji. Ali kome ne treba uredjaj naredne 2 god Yettel je ok. 40 giga i bespl pozivi i minuti za oko 1800din. Dok u A1 Neo 24gb izadje 2200din. A Neo Neo od 1.apr preko 2.800din bez uredjaja.Možete dobiti 50% popusta na mesečnu pretplatu u Yettelu ako ćete preneti Vaš broj telefona u drugu mrežu.
Kod mene je za drugi broj za koji sam isti dan podneo zahtev za raskid UO i prelazak na prepaid potpuno ista situacija. Juče sam tokom dana zvao da pitam zašto i on nije prebačen kada je i njemu potpuno isti presek 17/18, ne znaju da mi kažu, kažu sutra će sigurno, ali jutros stiže ista ta poruka da će biti prebačen u narednih 7 dana i aktiviran je novi obračunski ciklus za postapid tarifu na kojoj je bio. Sad opet moram da zovemStigao presek stanja nesto iza ponoci i umesto na prepaid dodelili ponovo neo 23 paket 🤦 zvao call centar naravno ne znaju nista da mi kazu kako i zasto. U sistemu pise da je raskinuta UO i bicete prebaceni na prepaid.... valjda ovih dana. Ja opet pitam "ali kako ce se sad ovo racunati, jer nisam dao saglasnost za paket bez UO".. Nemaju pojma. Ovi u A1 su bre carevi.. Vise nesigurnih odgovora valjda jedino u MTS ima.
U ljubavi sve funkcioniše kako treba. Kada pukne... Ništa ne valja 😃Pre raskida je radilo kako treba.
Meni je sve stiglo na vreme i isplatila sam punjač za iphone koji je uzet uz ugovor. Ali su mi rekli u poslovnici da može da potraje i nakon 10-og zbog preopterećenja. Tako da je kod tebe vrv to i vrv si u procesu čim ti ne radi aplikacija. Kad te prebace na pripejd ne radi više logovanje preko maila, samo preko broja i pin koda. A hoće i da radi ali kad odeš u račun i potrošnja onda ne radi. Dobićeš sms sa računom.Raskinut ugovor pre više od nedelju dana, meni presek 10. i nema još "finalnog" računa. Aplikacija odbija da pokaže bilo šta a sajt ima ono beskonačno čudo što se vrti.
Pre raskida je radilo kako treba
Podneseš zahtev za raskid UO zbog poskupljenja i obavezno naglasiš da želiš da ti broj odmah po raskidu bude dostupan za prenos u drugu mrežu.I ja imam pitanje, pošto bih možda prešao u Yettel, a na prošlim stranama mi je sve bilo kolko tolko konfuzno, te mora na prepaid te mora da se ostane na postpaid ako ne želiš čekanje. Te može online da se raskine, te mora u poslovnicu. Da li bi neko mogao da mi napiše najjednostavniju proceduru za raskid radi prenosa broja. Hvala unapred
Pa jedino ako je uredjaj neotpakovan.da pitam i ovde:
Da li je neko uspeo da vrati uredjaj i dobije povracaj placenih rata?
Da li je dovoljno da se posalje mejl za raskid ili mora i odlazak u poslovnicu?
Jedno je sigurno: ako na ★123# ti se pojavljuju opcije za mesečne planove, na pripejdu si. Reinstaliraj Moj A1 pa probaj ponovo sa logovanjem preko mobilnih podataka. Podaci o postpejd računima nisu više vidljivi (čak i linkovi u sms-ovima daju grešku) i dobićeš poslednji poštom na papiru. Eventualno možeš da se raspitaš u poslovnici ili kod A1 partnera o dugovanju pa ti službenik izdiktira podatke (iznos, poziv na broj i broj računa).Raskinut ugovor pre više od nedelju dana, meni presek 10. i nema još "finalnog" računa. Aplikacija odbija da pokaže bilo šta a sajt ima ono beskonačno čudo što se vrti.
Pre raskida je radilo kako treba.
Tako je, ja sam njima vratio uređaj S22U koji sam koristio 23 meseci a oni meni 23 do tada uplaćene rate + učešće koje sam dao avansno prilikom preuzimanja telefona.^ Ne, ne.
Uredjaj je iznajmljen. Ima neki clan zakona. @frostonja i @Martin Mystere su cini mi se vratili uredjaje i dobili povrat sredstava tj rate koje su placali.
I jel sad broj slobodan za prenos u drugu mrezu ili za novi ugovor u A1? Bez cekanja i "tehnickih problema"?Meni je sve stiglo na vreme i isplatila sam punjač za iphone koji je uzet uz ugovor. Ali su mi rekli u poslovnici da može da potraje i nakon 10-og zbog preopterećenja. Tako da je kod tebe vrv to i vrv si u procesu čim ti ne radi aplikacija. Kad te prebace na pripejd ne radi više logovanje preko maila, samo preko broja i pin koda. A hoće i da radi ali kad odeš u račun i potrošnja onda ne radi. Dobićeš sms sa računom.
Sta su rekli kad si zvao? Meni kao da je "do sistema". Ja cu kasnije morati do poslovnice..Kod mene je za drugi broj za koji sam isti dan podneo zahtev za raskid UO i prelazak na prepaid potpuno ista situacija. Juče sam tokom dana zvao da pitam zašto i on nije prebačen kada je i njemu potpuno isti presek 17/18, ne znaju da mi kažu, kažu sutra će sigurno, ali jutros stiže ista ta poruka da će biti prebačen u narednih 7 dana i aktiviran je novi obračunski ciklus za postapid tarifu na kojoj je bio. Sad opet moram da zovem
Apsolutno ništa, ja objasnio isto što i juče i pitam, zašto nije i drugi broj prebačen na prepaid kada imaju isti presek i dolazili su mi do sada na istom računu. Bez odgovora, samo kaže, biće u narednih sedam dana prebačen. Ja pitam, pa dobro, a zašto je aktiviran još jedan obračunski ciklus za postpaid tarifu i da li će biti naplaćeno nešto, prvo kaže ništa neće biti naplaćeno, a na moje insistiranje da mi potvrdi samo da neće biti ništa naplaćeno, kaže ipak biće naplaćeno, ali samo do tog trenutka kada se prebaci na prepaid. ŠouSta su rekli kad si zvao? Meni kao da je "do sistema".
Sreća pa sam sve ovo imao napismeno pa ih ganjao da mi otpišu tih 200tinak dinara. Pošto sam im napomenuo da imam odgovor da mi ništa neće biti naplaćeno i nakon poruke da je račun obračunat kako treba zamolio da se prosledi komisiji za reklamaciju na reviziju i otpisali su. Pošto po njihovim navodima kada zaprime 10 takvih reklamacija za povredu kolektivnog interesa potrošača, onda moraju taj problem da rešavaju, što je bila moja glavna namera, da se štetna odredba opštih uslova izmeni (gde raskid stupa nakon obračunskog, iako je datum isteka u narednom).Aktiviran još jedan obračunski ciklus za postpaid tarifu, prvo kaže ništa neće biti naplaćeno, a na moje insistiranje da mi potvrdi samo da neće biti ništa naplaćeno, kaže ipak biće naplaćeno, ali samo do tog trenutka kada se prebaci na prepaid. Šou
I verovatno po onoj punoj ceni tog tarifnog paketa.. Neverovatni su. Sto je najjace opet trebam da cekam jos jedan racun za tih par dana, jel tako? Sto sve moze da oteza prelazak u drugu mrezu jer se vuku repovi sa tim iznosima.. Dal je to namerno ili slučajno procenite...Apsolutno ništa, ja objasnio isto što i juče i pitam, zašto nije i drugi broj prebačen na prepaid kada imaju isti presek i dolazili su mi do sada na istom računu. Bez odgovora, samo kaže, biće u narednih sedam dana prebačen. Ja pitam, pa dobro, a zašto je aktiviran još jedan obračunski ciklus za postpaid tarifu i da li će biti naplaćeno nešto, prvo kaže ništa neće biti naplaćeno, a na moje insistiranje da mi potvrdi samo da neće biti ništa naplaćeno, kaže ipak biće naplaćeno, ali samo do tog trenutka kada se prebaci na prepaid. Šou
Pa to se onda isplati 😀Tako je, ja sam njima vratio uređaj S22U koji sam koristio 23 meseci a oni meni 23 do tada uplaćene rate + učešće koje sam dao avansno prilikom preuzimanja telefona.
Hvala za info ali može biti da je neki zajeb. Kartica koja je trebalo biti prebačena na pripejd uopšte ne hvata mrežu tako da ne mogu nikakve kodove kucati.Jedno je sigurno: ako na ★123# ti se pojavljuju opcije za mesečne planove, na pripejdu si. Reinstaliraj Moj A1 pa probaj ponovo sa logovanjem preko mobilnih podataka. Podaci o postpejd računima nisu više vidljivi (čak i linkovi u sms-ovima daju grešku) i dobićeš poslednji poštom na papiru. Eventualno možeš da se raspitaš u poslovnici ili kod A1 partnera o dugovanju pa ti službenik izdiktira podatke (iznos, poziv na broj i broj računa).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari