Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Upravo sam našao obaveštenje, svakako hvala na informaciji.
 
Sta li ce biti nama sa onih 3 GB zauvek dodatkom, na njega imamo pravo dok god smo u A1, ja sam trazio da me prebace na pripejd, bas cu da vidim da li ce ostati.
 
Ako je neko imao presek stanja i prebacen na prepaid neka pise iskustva (ako je isao u poslovnicu za prenos broja ili novi ugovor..) kako je prosao, jel sve bilo ok?
 
Pre 10 dana podneo zahtev za raskid UO i prelazak na prepaid , zbog poskupljenja.
Danas mi bio presek stanja i broj prebačen na prepaid.
Odmah aktivirao Mesečni plan 400,aktivacija besplatna za nove korisnike prepaida.
Niko me nije zvao i nudio bilo kakav popust na pretplatu
Kad istekne promocija uzimam Mesečni plan 600 ili prelazim u drugu mrežu.
Samo da dam što je moguće manje para ovim lopo......
 
Pre 10 dana podneo zahtev za raskid UO i prelazak na prepaid , zbog poskupljenja.
Danas mi bio presek stanja i broj prebačen na prepaid.
Odmah aktivirao Mesečni plan 400,aktivacija besplatna za nove korisnike prepaida.
Niko me nije zvao i nudio bilo kakav popust na pretplatu
Kad istekne promocija uzimam Mesečni plan 600 ili prelazim u drugu mrežu.
Samo da dam što je moguće manje para ovim lopo......
Možete dobiti 50% popusta na mesečnu pretplatu u Yettelu ako ćete preneti Vaš broj telefona u drugu mrežu.
 
Ako je neko imao presek stanja i prebacen na prepaid neka pise iskustva (ako je isao u poslovnicu za prenos broja ili novi ugovor..) kako je prosao, jel sve bilo ok?
1. marta podnet zahtev za raskid UO u poslovnici i traženo prebacivanje na prepaid, 10. odgovorili da je potvrđeno, danas bio presek, jutros stigla poruka da je aktivan prepaid na broju, uplatio kredit i vratio se u mladost :D

Apsolutno niko nije zvao niti bilo šta nudio posle cca 17 godina na postpaidu kod njih.
 
1. marta podnet zahtev za raskid UO u poslovnici i traženo prebacivanje na prepaid, 10. odgovorili da je potvrđeno, danas bio presek, jutros stigla poruka da je aktivan prepaid na broju, uplatio kredit i vratio se u mladost :D

Apsolutno niko nije zvao niti bilo šta nudio posle cca 17 godina na postpaidu kod njih.
izgleda kako kome :) mocni plan za 900 se bas isplati, jedino neces moci da aktiviras Netflix :)
 
1. marta podnet zahtev za raskid UO u poslovnici i traženo prebacivanje na prepaid, 10. odgovorili da je potvrđeno, danas bio presek, jutros stigla poruka da je aktivan prepaid na broju, uplatio kredit i vratio se u mladost :D

Apsolutno niko nije zvao niti bilo šta nudio posle cca 17 godina na postpaidu kod njih.
Hmm, mislio sam da je presek stanja 5/6 i 17/18 u mesecu. Meni sad u ponoc istice UO. Jutros stigao sms "u narednih 7 dana cete biti prebaceni na prepaid". Bio veceras do poslovnice pitao za Bonus dobrodoslice kazu - ne to je za nove prepaid brojeve, morace da se uplati kredit. Gore iznad u postovima citam da je neko dobio. Cisto da se premosti "dan, dva". Da li ste se informisali jel moze odmah broj u drugu mrezu ili nova UO u A1..? Kazu sve da moze, ali rekoh da vidim kako je u praksi.. Hvala na odgovorima.
Možete dobiti 50% popusta na mesečnu pretplatu u Yettelu ako ćete preneti Vaš broj telefona u drugu mrežu.
Ja sam to razmatrao ali dugorocno ako budem zeleo neki uredjaj Yettel je drasticno skuplji.. Opet je A1 sa uredjajem najpovoljniji. Ali kome ne treba uredjaj naredne 2 god Yettel je ok. 40 giga i bespl pozivi i minuti za oko 1800din. Dok u A1 Neo 24gb izadje 2200din. A Neo Neo od 1.apr preko 2.800din bez uredjaja.
 
Poslednja izmena:
Stigao presek stanja nesto iza ponoci i umesto na prepaid dodelili ponovo neo 23 paket 🤦 zvao call centar naravno ne znaju nista da mi kazu kako i zasto. U sistemu pise da je raskinuta UO i bicete prebaceni na prepaid.... valjda ovih dana. Ja opet pitam "ali kako ce se sad ovo racunati, jer nisam dao saglasnost za paket bez UO".. Nemaju pojma. Ovi u A1 su bre carevi.. Vise nesigurnih odgovora valjda jedino u MTS ima.
 
Stigao presek stanja nesto iza ponoci i umesto na prepaid dodelili ponovo neo 23 paket 🤦 zvao call centar naravno ne znaju nista da mi kazu kako i zasto. U sistemu pise da je raskinuta UO i bicete prebaceni na prepaid.... valjda ovih dana. Ja opet pitam "ali kako ce se sad ovo racunati, jer nisam dao saglasnost za paket bez UO".. Nemaju pojma. Ovi u A1 su bre carevi.. Vise nesigurnih odgovora valjda jedino u MTS ima.
Kod mene je za drugi broj za koji sam isti dan podneo zahtev za raskid UO i prelazak na prepaid potpuno ista situacija. Juče sam tokom dana zvao da pitam zašto i on nije prebačen kada je i njemu potpuno isti presek 17/18, ne znaju da mi kažu, kažu sutra će sigurno, ali jutros stiže ista ta poruka da će biti prebačen u narednih 7 dana i aktiviran je novi obračunski ciklus za postapid tarifu na kojoj je bio. Sad opet moram da zovem :(
 
Raskinut ugovor pre više od nedelju dana, meni presek 10. i nema još "finalnog" računa. Aplikacija odbija da pokaže bilo šta a sajt ima ono beskonačno čudo što se vrti.
Pre raskida je radilo kako treba.
 
Pre raskida je radilo kako treba.
U ljubavi sve funkcioniše kako treba. Kada pukne... Ništa ne valja 😃
Ja podnosim zahtjev za prelazak u Yettel na prepaid 02.04. kad mi ističe UO.
Tri puta su me zvali iz A1 na moju molbu i daju samo siću i neke gluposti.
Addio!
 
da pitam i ovde:
Da li je neko uspeo da vrati uredjaj i dobije povracaj placenih rata?
Da li je dovoljno da se posalje mejl za raskid ili mora i odlazak u poslovnicu?
 
Evo meni stigao odgovor u kome navode da će ugovor biti prekinut sa narednim presekom stanja ali i da će mi poslati račun ma kome su i rate za preostali iznos. Jasno sam naveo da želim da vratim uređaj.Ako je neko prošao kroz ovo proceduru ili zna šta dalje neka da savet. Da li da im opet šaljem mail ili da se obratim i spekciji (i kojoj)?
 
I ja imam pitanje, pošto bih možda prešao u Yettel, a na prošlim stranama mi je sve bilo kolko tolko konfuzno, te mora na prepaid te mora da se ostane na postpaid ako ne želiš čekanje. Te može online da se raskine, te mora u poslovnicu. Da li bi neko mogao da mi napiše najjednostavniju proceduru za raskid radi prenosa broja. Hvala unapred :D
 
Raskinut ugovor pre više od nedelju dana, meni presek 10. i nema još "finalnog" računa. Aplikacija odbija da pokaže bilo šta a sajt ima ono beskonačno čudo što se vrti.
Pre raskida je radilo kako treba
Meni je sve stiglo na vreme i isplatila sam punjač za iphone koji je uzet uz ugovor. Ali su mi rekli u poslovnici da može da potraje i nakon 10-og zbog preopterećenja. Tako da je kod tebe vrv to i vrv si u procesu čim ti ne radi aplikacija. Kad te prebace na pripejd ne radi više logovanje preko maila, samo preko broja i pin koda. A hoće i da radi ali kad odeš u račun i potrošnja onda ne radi. Dobićeš sms sa računom.
 
I ja imam pitanje, pošto bih možda prešao u Yettel, a na prošlim stranama mi je sve bilo kolko tolko konfuzno, te mora na prepaid te mora da se ostane na postpaid ako ne želiš čekanje. Te može online da se raskine, te mora u poslovnicu. Da li bi neko mogao da mi napiše najjednostavniju proceduru za raskid radi prenosa broja. Hvala unapred :D
Podneseš zahtev za raskid UO zbog poskupljenja i obavezno naglasiš da želiš da ti broj odmah po raskidu bude dostupan za prenos u drugu mrežu.
 
^ Ne, ne.

Uredjaj je iznajmljen. Ima neki clan zakona. @frostonja i @Martin Mystere su cini mi se vratili uredjaje i dobili povrat sredstava tj rate koje su placali.
 
Raskinut ugovor pre više od nedelju dana, meni presek 10. i nema još "finalnog" računa. Aplikacija odbija da pokaže bilo šta a sajt ima ono beskonačno čudo što se vrti.
Pre raskida je radilo kako treba.
Jedno je sigurno: ako na ★123# ti se pojavljuju opcije za mesečne planove, na pripejdu si. Reinstaliraj Moj A1 pa probaj ponovo sa logovanjem preko mobilnih podataka. Podaci o postpejd računima nisu više vidljivi (čak i linkovi u sms-ovima daju grešku) i dobićeš poslednji poštom na papiru. Eventualno možeš da se raspitaš u poslovnici ili kod A1 partnera o dugovanju pa ti službenik izdiktira podatke (iznos, poziv na broj i broj računa).
 
^ Ne, ne.

Uredjaj je iznajmljen. Ima neki clan zakona. @frostonja i @Martin Mystere su cini mi se vratili uredjaje i dobili povrat sredstava tj rate koje su placali.
Tako je, ja sam njima vratio uređaj S22U koji sam koristio 23 meseci a oni meni 23 do tada uplaćene rate + učešće koje sam dao avansno prilikom preuzimanja telefona.
 
Meni je sve stiglo na vreme i isplatila sam punjač za iphone koji je uzet uz ugovor. Ali su mi rekli u poslovnici da može da potraje i nakon 10-og zbog preopterećenja. Tako da je kod tebe vrv to i vrv si u procesu čim ti ne radi aplikacija. Kad te prebace na pripejd ne radi više logovanje preko maila, samo preko broja i pin koda. A hoće i da radi ali kad odeš u račun i potrošnja onda ne radi. Dobićeš sms sa računom.
I jel sad broj slobodan za prenos u drugu mrezu ili za novi ugovor u A1? Bez cekanja i "tehnickih problema"?
Kod mene je za drugi broj za koji sam isti dan podneo zahtev za raskid UO i prelazak na prepaid potpuno ista situacija. Juče sam tokom dana zvao da pitam zašto i on nije prebačen kada je i njemu potpuno isti presek 17/18, ne znaju da mi kažu, kažu sutra će sigurno, ali jutros stiže ista ta poruka da će biti prebačen u narednih 7 dana i aktiviran je novi obračunski ciklus za postapid tarifu na kojoj je bio. Sad opet moram da zovem :(
Sta su rekli kad si zvao? Meni kao da je "do sistema". Ja cu kasnije morati do poslovnice..
 
Poslednja izmena:
Sta su rekli kad si zvao? Meni kao da je "do sistema".
Apsolutno ništa, ja objasnio isto što i juče i pitam, zašto nije i drugi broj prebačen na prepaid kada imaju isti presek i dolazili su mi do sada na istom računu. Bez odgovora, samo kaže, biće u narednih sedam dana prebačen. Ja pitam, pa dobro, a zašto je aktiviran još jedan obračunski ciklus za postpaid tarifu i da li će biti naplaćeno nešto, prvo kaže ništa neće biti naplaćeno, a na moje insistiranje da mi potvrdi samo da neće biti ništa naplaćeno, kaže ipak biće naplaćeno, ali samo do tog trenutka kada se prebaci na prepaid. Šou :D
 
Aktiviran još jedan obračunski ciklus za postpaid tarifu, prvo kaže ništa neće biti naplaćeno, a na moje insistiranje da mi potvrdi samo da neće biti ništa naplaćeno, kaže ipak biće naplaćeno, ali samo do tog trenutka kada se prebaci na prepaid. Šou :D
Sreća pa sam sve ovo imao napismeno pa ih ganjao da mi otpišu tih 200tinak dinara. Pošto sam im napomenuo da imam odgovor da mi ništa neće biti naplaćeno i nakon poruke da je račun obračunat kako treba zamolio da se prosledi komisiji za reklamaciju na reviziju i otpisali su. Pošto po njihovim navodima kada zaprime 10 takvih reklamacija za povredu kolektivnog interesa potrošača, onda moraju taj problem da rešavaju, što je bila moja glavna namera, da se štetna odredba opštih uslova izmeni (gde raskid stupa nakon obračunskog, iako je datum isteka u narednom).
Suma sumarum, biće ti naplaćeno po ceni u UO srazmerno broju dana korišćenja.
 
Apsolutno ništa, ja objasnio isto što i juče i pitam, zašto nije i drugi broj prebačen na prepaid kada imaju isti presek i dolazili su mi do sada na istom računu. Bez odgovora, samo kaže, biće u narednih sedam dana prebačen. Ja pitam, pa dobro, a zašto je aktiviran još jedan obračunski ciklus za postpaid tarifu i da li će biti naplaćeno nešto, prvo kaže ništa neće biti naplaćeno, a na moje insistiranje da mi potvrdi samo da neće biti ništa naplaćeno, kaže ipak biće naplaćeno, ali samo do tog trenutka kada se prebaci na prepaid. Šou :D
I verovatno po onoj punoj ceni tog tarifnog paketa.. Neverovatni su. Sto je najjace opet trebam da cekam jos jedan racun za tih par dana, jel tako? Sto sve moze da oteza prelazak u drugu mrezu jer se vuku repovi sa tim iznosima.. Dal je to namerno ili slučajno procenite...
 
Itekako.

Samo što mora da postoji razlog za tako nesto a to je u ovom slučaju bilo jednostrano poskupljenje cena usluga za vreme trajanja UO.
 
Jedno je sigurno: ako na ★123# ti se pojavljuju opcije za mesečne planove, na pripejdu si. Reinstaliraj Moj A1 pa probaj ponovo sa logovanjem preko mobilnih podataka. Podaci o postpejd računima nisu više vidljivi (čak i linkovi u sms-ovima daju grešku) i dobićeš poslednji poštom na papiru. Eventualno možeš da se raspitaš u poslovnici ili kod A1 partnera o dugovanju pa ti službenik izdiktira podatke (iznos, poziv na broj i broj računa).
Hvala za info ali može biti da je neki zajeb. Kartica koja je trebalo biti prebačena na pripejd uopšte ne hvata mrežu tako da ne mogu nikakve kodove kucati.
Izgleda opet pravac poslovnica.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno