Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

I dalje ovde mogu da se preuzmu neki kao kodovi koji donose specijalne ponude u poslovnici? To je tih 50% ili nešto drugo?
 
Dakle, za istek ugovora ne nude više 50% ako sam imao 50%? Može li se izboksovati ili teško?
 
Уколико поднесем захтев за прелазак у А1 мрежу и добијем понуду од А1 за рецимо 50% попуста на изабрани пакет, да ли добијем неки доказ пре самог преласка да су ми то понудили? Да не буде кад пређем и треба да потпишем уговор...ко ти је то обећао? 😁
 
Уколико поднесем захтев за прелазак у А1 мрежу и добијем понуду од А1 за рецимо 50% попуста на изабрани пакет, да ли добијем неки доказ пре самог преласка да су ми то понудили? Да не буде кад пређем и треба да потпишем уговор...ко ти је то обећао? 😁
Savršeno pitanje .
Niko sa kim pričate neće dati pisani trag ali ne verujem da će Vas obmanuti .
Ako je poziv preko Call Cenrta on se snima tako da upišu te kada je poziv bio i sa kog ste broja komunicirali .
 
Уколико поднесем захтев за прелазак у А1 мрежу и добијем понуду од А1 за рецимо 50% попуста на изабрани пакет, да ли добијем неки доказ пре самог преласка да су ми то понудили? Да не буде кад пређем и треба да потпишем уговор...ко ти је то обећао? 😁
Mislim da se u radnji dobija vaučer.
 
Za novi broj ide 50% popusta na cenu paketa i telefon po ceni koja je izlistana na sajtu.
 
Da, isplati se da se uzme novi broj, stari prebaci na pripejd i ubaci kao drugi broj u telefon.
 
Уколико поднесем захтев за прелазак у А1 мрежу и добијем понуду од А1 за рецимо 50% попуста на изабрани пакет, да ли добијем неки доказ пре самог преласка да су ми то понудили? Да не буде кад пређем и треба да потпишем уговор...ко ти је то обећао? 😁
Danas supruga podnijela zahtijev za prenos preko virtuelne prodavnice i asistentica joj je napomenula da će na prvom papiru koji joj poštom bude dostavljen biti ispisana puna cijena paketa ali da će na ugovoru pisati cijena sa popustom. To je baš naglasila, da ženi ne bude čudno kada dođe papir na potpis.
 
Danas supruga podnijela zahtijev za prenos preko virtuelne prodavnice i asistentica joj je napomenula da će na prvom papiru koji joj poštom bude dostavljen biti ispisana puna cijena paketa ali da će na ugovoru pisati cijena sa popustom. To je baš naglasila, da ženi ne bude čudno kada dođe papir na potpis.
Ne sekiraj te se .
 
Zna li neko, ako je odredjeni telefon "nedostupan online", a pise na sajtu da ga ima navodno u nekim poslovnicama u drugom geadu, da li se moze doci do njega, i koji je postupak, a da ne putujem u drugo mesto?
 
Zna li neko, ako je odredjeni telefon "nedostupan online", a pise na sajtu da ga ima navodno u nekim poslovnicama u drugom geadu, da li se moze doci do njega, i koji je postupak, a da ne putujem u drugo mesto?
Mogu iz poslovnice poručiti jel oni dele on Line od stanje uređaja u poslovnicama .
 
Ćerki uskoro ističe ugovor ,ona ima Neo 23 ,pa me interesuje dali ima neki promoter na ovom forumu da produzimo ugovor ako moze neka promocija.
 
Imam problem, obnovio sam ugovor online pre 3 dana i od sinoć mi ne radi ništa. Ni internet, ni pozivi niti bilo šta. Zvao sam njih, kažu uključi avio režim, restartuj uređaj i opet isto ništa,

Najčudnije od svega mi je što kada uđem u aplikaciju A1 izgubila su mi se polja gde piše kolika mi je potrošnja Interneta, minuta itd.
Uopšte mi nije jasno šta se dešava, a ništa na telefonu nisam čačkao, menjao i bilo šta.
 
Imam problem, obnovio sam ugovor online pre 3 dana i od sinoć mi ne radi ništa. Ni internet, ni pozivi niti bilo šta. Zvao sam njih, kažu uključi avio režim, restartuj uređaj i opet isto ništa,

Najčudnije od svega mi je što kada uđem u aplikaciju A1 izgubila su mi se polja gde piše kolika mi je potrošnja Interneta, minuta itd.
Uopšte mi nije jasno šta se dešava, a ništa na telefonu nisam čačkao, menjao i bilo šta.
probaj da iskljucis automatsko biranje i odi na a1 srb 2g pa se vrati na a1 srb 4gb mozda pomogne, meni pomaze kad je net uzasan pa tako restartam
 
Imam problem, obnovio sam ugovor online pre 3 dana i od sinoć mi ne radi ništa. Ni internet, ni pozivi niti bilo šta. Zvao sam njih, kažu uključi avio režim, restartuj uređaj i opet isto ništa,

Najčudnije od svega mi je što kada uđem u aplikaciju A1 izgubila su mi se polja gde piše kolika mi je potrošnja Interneta, minuta itd.
Uopšte mi nije jasno šta se dešava, a ništa na telefonu nisam čačkao, menjao i bilo šta.
Ako možeš otići do poslovnice tako je najlakše i najsigurnije da rešiš problem.
 
Bilo je price ali se ne secam bas. Kad istekne ugovorna obaveza,da li oni prebacuju na pripejd ili ja moram traziti? Paket vise ne postoji,tako da ne postoji puna cena istog po kojem bi nastavili naplacivati.
 
Nazad
Vrh Dno