Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Ja idem i Glibaltel
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-03-13-17-09-36-825_com.google.android.apps.messaging.png
    Screenshot_2024-03-13-17-09-36-825_com.google.android.apps.messaging.png
    63.3 KB · Pregleda: 190
@frostonja očekivano je da će ići na priču da nije moguće. Napisi im da se pozivas na clan zakona 132 zakon o obligacijonim odnosima.
Ja cu isto uraditi. Sutra planiram da im podnesem zahtev u poslovnici.
Guglao malo po netu i naišao na ovo što izgleda kao obrazac za raskid i povrat uređaja
 

Prilozi

  • Screenshot_20240313_171007_com.huawei.docs.jpg
    Screenshot_20240313_171007_com.huawei.docs.jpg
    96.3 KB · Pregleda: 189
Upravo sam bio u poslovnici A1 i opcije su sledeće:
  • Raskid ugovorne obaveze i broj se prebacuje na prepaid gde mora da odleži 2 meseca pre nego što može da se prebaci u drugu mrežu.
  • Raskid ugovorne obaveze uz ostanak na postpaid tarifi, ali se plaćaju penali koje kolege iz centrale moraju prvo da izračunaju. Kada se plate penali onda broj može u drugu mrežu.

Vrlo ljubazna agentica i jasna, samouverena.
To su dve opcije i meni ni jedna ne odgovara.

Ne znam zašto nije moguće samo raskinuti ugovor i ostati na istoj tarifi uz punu cenu par dana dok traje prenos broja.
 
Upravo sam bio u poslovnici A1 i opcije su sledeće:
  • Raskid ugovorne obaveze i broj se prebacuje na prepaid gde mora da odleži 2 meseca pre nego što može da se prebaci u drugu mrežu.
  • Raskid ugovorne obaveze uz ostanak na postpaid tarifi, ali se plaćaju penali koje kolege iz centrale moraju prvo da izračunaju. Kada se plate penali onda broj može u drugu mrežu.

Vrlo ljubazna agentica i jasna, samouverena.
To su dve opcije i meni ni jedna ne odgovara.

Ne znam zašto nije moguće samo raskinuti ugovor i ostati na istoj tarifi uz punu cenu par dana dok traje prenos broja.
Menu nikakve penale nisu pominjali. Imaju te dve opcije, ali druga je to što ti tražiš (bar su meni tako rekli). Iz call centra su mi čak rekli da ostajem po ceni iz ugovora...
 
Upravo sam bio u poslovnici A1 i opcije su sledeće:
  • Raskid ugovorne obaveze i broj se prebacuje na prepaid gde mora da odleži 2 meseca pre nego što može da se prebaci u drugu mrežu.
  • Raskid ugovorne obaveze uz ostanak na postpaid tarifi, ali se plaćaju penali koje kolege iz centrale moraju prvo da izračunaju. Kada se plate penali onda broj može u drugu mrežu.

Vrlo ljubazna agentica i jasna, samouverena.
To su dve opcije i meni ni jedna ne odgovara.

Ne znam zašto nije moguće samo raskinuti ugovor i ostati na istoj tarifi uz punu cenu par dana dok traje prenos broja.
I treca ti je da predjes na yettel prepaid i nakon par dana -50% na sve tarife, to ne moze da ti ne odgovara!

Edit:
Osim ako je los signal, onda to nije sigurica.
 
Pa verovatno kada kolege izračunaju u mom slučaju bi isto bilo nula…
Ovo je rečenica koja će da odbije još koji procenat od raskida ugovora.
I treca ti je da predjes na yettel prepaid i nakon par dana -50% na sve tarife, to ne moze da ti ne odgovara!
Hteo sam na mts i na Soko Lite jer sada daju 4GB u roamingu.
Sve ostalo mi je apsolutno nebitno.
Meni u principu najviše odgovara A1 što se same mreže tiče. Tu gde živim razlika u brzini duplo u korist A1, a kod njih je ponuda sa roaming internetom katastrofa.
 
Stigao odgovor na zahtev da vratim uredjaj ili da me oslobode UO:

Ugovorna obaveza Vašeg broja traje još 21 mesec.

Kako ste upućeni- nove cene mesečnih pretplata važiće od 1. aprila 2024. godine i biće više za 10% od trenutnih, a detalje možete proveriti putem linka https://a1.rs/o-a1/dodatne_informacije/obavestenje-o-promeni-cena .

Do poskupljenja je došlo kao posledica kretanja na tržištu. Dugo smo odolevali i trudili se da odložimo poskupljenje, ali nas nažalost isto nije zaobišlo. Pored toga i dalje smo najjeftiniji i uvek ćemo se truditi da tako ostane.

Opcija raskida ugovora Vam je svakako dostupna, i besplatna do 31. 3. 2024. godine (bez naknade za preostale mesečne pretplate). Važno je da znate da će preostale rate za uređaj / dodatnu opremu (ukoliko ih imate) biti naplaćene na narednom računu nakon raskida.

Opcija koju Vi pominjete u slučaju besplatnog prevremenog raskida usled poskupljenja cena usluga, nije moguća.

Ukoliko se opredelite za opciju raskida sa naplatom preostalih rata za uređaj, molim Vas da mi u odgovoru na ovaj e-mail potvrdite kako bismo zakazali raskid koji će stupiti na snagu od narednog preseka.

Pre nego što definitivno to rešite, želim da Vam kažem da smo se potrudili da i pored ovih povećanja određenim benefitima zahvalimo što ste sa nama. U zavisnosti od tarifnog paketa koji imate na broju, pripremili smo besplatni dodatak koji možete preuzeti na Moj A1 aplikaciji u delu Samo za tebe.

Svakako da bismo mnogo želeli da nastavimo saradnju, ali poštovaćemo svaku Vašu odluku.
Verovatno i mene čeka isti odgovor. Možda bi trebalo opet da im pišeš i da tražiš obrazloženje na osnovu čega je odbijen zahtev. To ti nisi naveli, nego ovako paušalno "ne može"
 
Kod njih ces bas da se usrecis... Ako zelis da ti sve radi kako treba predji u Yettel.
U zadnjih godinu i po sam prešao iz MTS u Yettel, pa iz Yettel-a u A1,a sad iz A1 u Globaltel. Do sada sam prelazio isključivo zbog telefona. MTS je odličan, a Yettel fantastičan. Sad prelazim iz inata na najjeftinije. Mnogo su se izbezobrazili.
 
Stigao odgovor na zahtev da vratim uredjaj ili da me oslobode UO:

Ugovorna obaveza Vašeg broja traje još 21 mesec.

Kako ste upućeni- nove cene mesečnih pretplata važiće od 1. aprila 2024. godine i biće više za 10% od trenutnih, a detalje možete proveriti putem linka https://a1.rs/o-a1/dodatne_informacije/obavestenje-o-promeni-cena .

Do poskupljenja je došlo kao posledica kretanja na tržištu. Dugo smo odolevali i trudili se da odložimo poskupljenje, ali nas nažalost isto nije zaobišlo. Pored toga i dalje smo najjeftiniji i uvek ćemo se truditi da tako ostane.

Opcija raskida ugovora Vam je svakako dostupna, i besplatna do 31. 3. 2024. godine (bez naknade za preostale mesečne pretplate). Važno je da znate da će preostale rate za uređaj / dodatnu opremu (ukoliko ih imate) biti naplaćene na narednom računu nakon raskida.

Opcija koju Vi pominjete u slučaju besplatnog prevremenog raskida usled poskupljenja cena usluga, nije moguća.

Ukoliko se opredelite za opciju raskida sa naplatom preostalih rata za uređaj, molim Vas da mi u odgovoru na ovaj e-mail potvrdite kako bismo zakazali raskid koji će stupiti na snagu od narednog preseka.

Pre nego što definitivno to rešite, želim da Vam kažem da smo se potrudili da i pored ovih povećanja određenim benefitima zahvalimo što ste sa nama. U zavisnosti od tarifnog paketa koji imate na broju, pripremili smo besplatni dodatak koji možete preuzeti na Moj A1 aplikaciji u delu Samo za tebe.

Svakako da bismo mnogo želeli da nastavimo saradnju, ali poštovaćemo svaku Vašu odluku.

Teraj ovo dalje. Ovo nema veze sa vezom sa odgovorom. Svakako sačuvaj ovaj njihov mail kao dokaz. Obrati se sada službi kojoj treba i priloži ovaj mail i pozovi se na član 132.

Videćeš da može. Njihova je politika APP. Ako prođe prođe. Ali ovo nikako njihov ne sme biti zvanični dopis. Zbog ovakvog mail-a neko će debelo da plati.

Dok im ovako što više korisnika ne vrati uređaje,više neće da se sete da korisnicima koji su pod UO podižu cene
 
Treba otići do poslovnice, ugovor ne možeš raskinuti putem mejla..
Pre odlaska u poslovnicu lepo i detaljno se informišite o zakonima, tačkama i sl.
Da vas ne bi vozali..
 
Čisto da razgraničimo i to, prenos ugovorne obaveze može sa jednog na drugi A1 broj, ali samo iz njihove izvorne numeracije (060 i 061, dakle ne i 068, niti bilo koje druge).
Ček, znači ako sam bio u A1 na postpaidu sa brojem koji počinje 066 i sada sam na prepaid nakon raskida, neću moći da pređem na novi postpaid u A1 sa mojim istim brojem?
 
Teraj ovo dalje. Ovo nema veze sa vezom sa odgovorom. Svakako sačuvaj ovaj njihov mail kao dokaz. Obrati se sada službi kojoj treba i priloži ovaj mail i pozovi se na član 132.

Videćeš da može. Njihova je politika APP. Ako prođe prođe. Ali ovo nikako njihov ne sme biti zvanični dopis. Zbog ovakvog mail-a neko će debelo da plati.

Dok im ovako što više korisnika ne vrati uređaje,više neće da se sete da korisnicima koji su pod UO podižu cene
Ako pristanu, kao što bi trebali odnosno morali, može se čak tražiti i zatezna kamata. Stavka 5 na slici.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240313_205809_com.huawei.browser.jpg
    Screenshot_20240313_205809_com.huawei.browser.jpg
    96 KB · Pregleda: 129
Ček, znači ako sam bio u A1 na postpaidu sa brojem koji počinje 066 i sada sam na prepaid nakon raskida, neću moći da pređem na novi postpaid u A1 sa mojim istim brojem?
Kako sam razumeo, oni koji su prijavili da ne može, verovatno je problem što moraju da budu na pripejdu 60 dana pa tek onda pređu na postpejd. Ne vidim logiku u svemu tome, ali njihov sistem ima razne dečije bolesti pa nije za čuđenje. Na kraju krajeva, ide Plan 400 bez naplate 30 dana od aktivacije, tu je i Moćni plan za pričalice pa se lako premosti. Naveo sam ovo kao mogućnost ako neko uzme ugovor na drugom broju pa prebaci na svom, da može samo između A1 numeracije. Ja sam isto hteo da prošli ugovor za ukinutu intarifu prebacim sa tog 061 na svoj 062 broj, ali bolje što ne može, evo sad imam popust za mesečne planove pošto je nedavno prenet.
 
U zadnjih godinu i po sam prešao iz MTS u Yettel, pa iz Yettel-a u A1,a sad iz A1 u Globaltel. Do sada sam prelazio isključivo zbog telefona. MTS je odličan, a Yettel fantastičan. Sad prelazim iz inata na najjeftinije. Mnogo su se izbezobrazili.
Sto se mene tice predji ali nemoj da se zalis kako ti ne stizu poruke iz banke,o propustenim pozivima,tome kako nemaju 4g vec samo 3g... I oni su poskupeli ali jedino sto valja su A1 i Yettel.
 
U zadnjih godinu i po sam prešao iz MTS u Yettel, pa iz Yettel-a u A1,a sad iz A1 u Globaltel. Do sada sam prelazio isključivo zbog telefona. MTS je odličan, a Yettel fantastičan. Sad prelazim iz inata na najjeftinije. Mnogo su se izbezobrazili.
Globaltel ti je MTS-ov. Bolje nemoj da se ne bi kajao sa globaltelom, pogotovo ako ti je primarni broj.
 
Ja ali je morao novi broj
Ovaj raskinuti ostaje na prepaid
Meni nije problem bio novi broj jer sam dobio reset paketa tj one travel dodatke sto mi je bilo bitno
Upravo sam pitao korisnicki servis i odg je da "prvi put cuju za to" 🙄 navodno sistem "sprecava zloupotrebe" tipa da se potpise nov ugovor sa uredjajem (?!) ali moze da se prepaid broj prebaci na postpaid.
 
Treba otići do poslovnice, ugovor ne možeš raskinuti putem mejla..
Pre odlaska u poslovnicu lepo i detaljno se informišite o zakonima, tačkama i sl.
Da vas ne bi vozali..
Naravno da mozes, ja sam raskinuo putem maila.
Popunio formu na sajtu, dobio mail da ce. neko preuzeti slucaj, zvali i ponudilu neku glupost, odbio, i samo je rekla nakon sledeceg preseka broj ce vam biti slobodan.
 
Da li je neko uspeo da promeni tj smanji paket do kraja ugovorne obaveze i da nastavi placanje telefona u rate? Ili mora raskid ugovora i ostatak rata u kes pa potpisivanje novog?
 
Još 1. Da li neko ima problem sa verifikacijom broja na Google nalogu? Hvala
 
Da li je neko uspeo da promeni tj smanji paket do kraja ugovorne obaveze i da nastavi placanje telefona u rate? Ili mora raskid ugovora i ostatak rata u kes pa potpisivanje novog?
Ja sam trazio ili povrat uredjaj i da mi vrte pare, ili oslobadjanje UO, da nastavim da placam rate i uzmem drugi paket sa novom UO. Cekam odgovor..
 
Sto se mene tice predji ali nemoj da se zalis kako ti ne stizu poruke iz banke,o propustenim pozivima,tome kako nemaju 4g vec samo 3g... I oni su poskupeli ali jedino sto valja su A1 i Yettel.

Globaltel ti je MTS-ov. Bolje nemoj da se ne bi kajao sa globaltelom, pogotovo ako ti je primarni broj.
Imam već jedan broj u Globaltelu, doduše manje bitan. Izdržaču dva meseca, kako god da je, ali ovaj bezobrazluk svih operatera me izluđuje.
 
Stigao Samsung A35 i A55 u A1
uz Neo Surf A35 je 3300 mesečno
uz Neo Surf A55 je 3725 mesečno
Kupovinom do 28.3 dobijaju se i Galaxy Buds FE slušalice registracijom u Samsung Members app
 
Poslednja izmena:
Nema više Neo neo u pola cene, probao danas da prenesem jedan broj iz MTS-a. Sad istražujem šta je nova najbolja opcija.
 
Podnet zahtev za raskid ugovora uz povrat uređaj u poslovnici. Pisao sam svojeručno zahtev jer kad sam im rekao sta želim dečko koj radi mi je rekao "to ne može". Rekao sam mu da mi da papir i olovku i prosledi gde treba zahev a da li moze cu na dalje ja raspraviti sa nadležnom službom. Nije mi delovao da se pravi lud nego kao da stvarno prvi put čuje tako nesto.
 
Nazad
Vrh Dno