Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Naravno da se pravi slogiran jer ne koristi mozak i ne zanima ga posao. Dobio je instrukcije kako da radi i to je to.

Samo ti teraj brate svoje i trazi sta si namerio da je bar jos nekoliko hiljada kao ti, odustali bi od promene cena i ovog ludila.
 
Stigao je mejl iz A1 u vezi mog raspitivanja kako da raskinem postojeci ugovor i sklopim nov bez uredjaja.Nakon protokolarnih izvinjenja i cmizdrenja gde poskupljenje pravdaju svim i svacim pa cak i porastom cena osnovnih zivotnih namirnica (kao da mi ne moramo da jedemo),kazu da nakon raskida ugovora moram da provedem 2 meseca na pripejdu u njihovoj mrezi,a nakon toga mogu da pravim novi ugovor ili da menjam mrezu.
 
Stigao je mejl iz A1 u vezi mog raspitivanja kako da raskinem postojeci ugovor i sklopim nov bez uredjaja.Nakon protokolarnih izvinjenja i cmizdrenja gde poskupljenje pravdaju svim i svacim pa cak i porastom cena osnovnih zivotnih namirnica (kao da mi ne moramo da jedemo),kazu da nakon raskida ugovora moram da provedem 2 meseca na pripejdu u njihovoj mrezi,a nakon toga mogu da pravim novi ugovor ili da menjam mrezu.
Nije istina. Znam više ljudi koji su ostali u A1 i odmah prešli na drugi paket. A za prelazak u drugu mrežu, ima ta glupa fora, moraš da naglasiš da hoćeš odmah da pređeš u drugu mrežu, onda te ne prebacuju na prepaid. Ja sam to ovde pročitao, pa sam išao u poslovnicu da mi promene.
 
Da, mogu da potvrdim da su me zvali upravo sa tom pricom, vi ne raskidate ugovornu obavezu, vec je brisete zahtevom za prenos broja 😁 Nikakav problem odgovorih 🤣
 
Postoji li zakonski rok za donošenje odluke nakon podnošenja zahteva? Ja sam zahtev za raskid i vraćanje uređaja podneo mailom 10.3. Do sada sam samo dobio obaveštenje "vaš zahtev će uskoro biti preuzet". To su mi odgovorili 12.3
 
Ja sam u poslovnici podneo zahtev 1. marta, a SMS-ovi da su zahtevi odobreni stigli su mi 10. marta.
 
Raskid sa molbom da mi se brojevi prebace na prepaid, nemam uređaje preko operatera.
 
Stigao mi mail da me obaveste da mi tamo nekog maja iztice ugovor i da je sada vreme da se kupi Magic 6 lite po difoltu nude neo 24 i izadje 3449 i naglaseno
Uz NEO24 & Netflix dobijaš i slušalice za 1 RSD

Telefon uz Neo 4 je 3050.
 
Gledam da predjem u A1 iz Yettel-a, znam da sam citao ranije da je bilo nekih problema sa VoLTE, jel reseno to?
Sta je bio problem jel moze neko da me uputi?
 
Nije istina. Znam više ljudi koji su ostali u A1 i odmah prešli na drugi paket. A za prelazak u drugu mrežu, ima ta glupa fora, moraš da naglasiš da hoćeš odmah da pređeš u drugu mrežu, onda te ne prebacuju na prepaid. Ja sam to ovde pročitao, pa sam išao u poslovnicu da mi promene.
Ista stvar, ja otisao tamo rekao hocu da mi raskinete ugovor, kaze ok napisite zahtev, ja napisao za dva broja. Sretnem druga odmah sto sam izasao iz poslovnice, pricamo nesto i ja mu pomenem za ovo, kaze on zeznuo si se i objasni mi. Sve sam im po spisku tamo u poslovnici. Kazu pa ti si rekao. Pa ja nisam pravim rekao sam da hocu ponistavanje ugovora, za mene se to podrazumeva da hocu da mi broj bude slobodan. Ne radim ja tu nego ti i valjda treba da mi kazes koje su opcije da ne bi dolazilo do ovoga, mislim to su sitne pravne fore gde se ti trudis da max otezas korisniku zbog promene uslova koje ste vi inicirali a ne korisnik. E posto sam ja direktno vlasnik ova dva broja oni idu odmah, a jedno 5-6 brojeva imaju ljudi koji me slusaju ima sve da ih posaljem da poraskidaju ugovore pa cemo da vidimo koliko vam se isplati ova zezancija...
Od toga dva broja imaju uzete uredjaje, pq cu sada da ih posavetujem da vam ih vrate a vi njima pare... Ugodan vam dan zelim i odem.
 
@veljkoka I mene ubeđivali da sam to tražio, a ja tražio prekid ugovorne obaveze, nigde nisam pomenuo da hoću bilo kakvu promenu paketa, a kamo li prelazak na prepaid.
 
Ma klosari, naucili ih tako da se prave ludi, to je obicna pravna zajebancija koju koriste da te vezu jos ta dva tri dodatna meseca jer ti moras da uplacujes pare na prepaid dok cekas. Ja se vracam u poslovnicu i kazem sta me zezate, oni pa vi ste rekli. Rekoh ja sam rekao hocu raskid, vasa duznost je da mi objasnite proceduru, sta se pravite ludi. Otkuda ja znam da ima razlike kada decidirano kazem hocu raskid ugovora a ne naglasim da hocu i prenos u drugu mrezu. To su vase interne stvari i ja to ne mogu da znam, sta se pravite naivni...
Evo sutra im stize teelfon koriscen godinu dana na vracwnje uz raskid ugovora, pa neka se samo oni zajebavaju, koga god vidim obavestavam ga da ima pravo na raskid ugovora.
Evo za ljude koji ne znaju, ukoliko hocete da raskinete postojeci ugovor i da napravite novi kod a1 kazete hocu raskid ugovorne obaveze i onda idete na prepaid. Ukoliko hocete prenos broja u drugu mrezu morate da im kazete, zelim oslobadjanje od ugovorne obaveze uz prenos broja u drugu mrezu, onda ostajete na post paidu dok ne prenesete broj.
 
Kada bi imali jednu temu ili prvi post gde je izvučeno ono najbitnije iz postova, oko prava korisnika i procedura oko telekomunikacionih usluga, svima bi pomoglo. Ovako se zatrpa svežim temama svako saznanje i ljudi upadnu u iste probleme ili postavljaju ista pitanja.
 
Meni ističe ugovorna obaveza za 9 meseci ali sam iz principa išao da raskinem zbog poskupljenja. Danas me zvali da mi ponude popust sa kojim bih se vratio na stanje pre poskupljenja ali sam ih odbio iz principa. Kad istekne ovaj mesec, prelazim u yettel najverovatnije.
 
Upravo bio u poslovnici A1 i uspešno završio sve.

Ista smena, ista poslovnica, samo ovaj put sam bio kod drugog zaposlenog i istu stvar tražio.
Rek’o kako danas može, a pre neki dan kod tvoje koleginice nije moglo?!?
Kaže da verovatno nisam bio jasan kao sada njemu… pomislih ali ne izgovorih “jedi g***a”

Znači može sve odmah da se završi samo je potrebno jasno reći “oslobađanje od ugovorne obaveze zbog poskupljenja i prelazak kod drugog operatera”

Brljali su mi sa par poslednjih računa, kao ispraviće, nikome nije jasno, ajde i ovo poskupljenje, ali ovo vozanje ljudi i te igre rečima. Stvarno nema smisla, ali najgore je što mislim da dobar procenat ljudi i odustane.
 
Znaci po pisanjima ovde mogao sam samo da ostanem na paketu bez ugovorne obaveze. Meni su u poslovnici samo dali opciju da ugasim broj ili ako hoću da ga zadržim da predjem na prepaid.
Strašno...
 
Ne razumem zašto je toliko problem biti na pripejdu s obzirom da onaj njihov moćni plan od 900din ima sve što i intarifa koja je sada po novom 1100 din ili nešto grešim?
 
Ne razumem zašto je toliko problem biti na pripejdu s obzirom da onaj njihov moćni plan od 900din ima sve što i intarifa koja je sada po novom 1100 din ili nešto grešim?
nema u ponudi intarifa
Upravo bio u poslovnici A1 i uspešno završio sve.

Ista smena, ista poslovnica, samo ovaj put sam bio kod drugog zaposlenog i istu stvar tražio.
Rek’o kako danas može, a pre neki dan kod tvoje koleginice nije moglo?!?
Kaže da verovatno nisam bio jasan kao sada njemu… pomislih ali ne izgovorih “jedi g***a”

Znači može sve odmah da se završi samo je potrebno jasno reći “oslobađanje od ugovorne obaveze zbog poskupljenja i prelazak kod drugog operatera”

Brljali su mi sa par poslednjih računa, kao ispraviće, nikome nije jasno, ajde i ovo poskupljenje, ali ovo vozanje ljudi i te igre rečima. Stvarno nema smisla, ali najgore je što mislim da dobar procenat ljudi i odustane.
tako je
Znači može sve odmah da se završi samo je potrebno jasno reći “oslobađanje od ugovorne obaveze zbog poskupljenja i prelazak kod drugog operatera”

drugarici je Yettel pre 2 godine kada su poslupljivali kroz bas tu igru reci i zahteva, bukvalno iznudio da ne raskine ugovor.

Dakle razlog mora da je poskupljenje, nista drugo.
 
Ne mora, ja sam naveo razlog član 131 ZEK-a (baš tim rečima) i nisu pravili problem. Doduše sve sam odradio elektronski, dok za poslovnice kažu da su totalno neljubazni trenutno.
 
Meni je vise puta potvrdjeno sto u poslovnici sto preko call centra da je broj iako se prebacuje na prepaid ODMAH POTPUNO SLOBODAN da ide u drugu mrezu ili da se potpise nova UO u A1 ili sta god hoces sa njim da radis. Nikakvih 2 meseca 3 meseca itd! Jer ovo je specifican a ne klasican raskid UO. Mnogi zaposleni verujte nisu informisani dobro, na zalost.
 
Ne mogu više da čitam unazad a nisam našao info.
Da li su A1 korisnici dobili obaveštenje o ovom poskupljenju? Ili samo oni kojima uskoro ističe UO?
Jer nisam dobio ništa, niti vidim neko obaveštenje na sajtu.
 
Da da, tu su bili fer, poslali su SMS, stiglo mi je na oba broja.

Inače sinoć stiglo (elektronski zahtev od 5.3)
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-03-16-15-33-29-052_com.google.android.apps.messaging-edit.jpg
    Screenshot_2024-03-16-15-33-29-052_com.google.android.apps.messaging-edit.jpg
    123.3 KB · Pregleda: 100
Ne. Aktivacije su bile dostupne do 29.2. i imaće mogućnost za postojeće još dve godine, odnosno u slučaju otkaza, trajno se gubi pravo.
 
Nazad
Vrh Dno