Mogao bi da im se žališ ukoliko želiš, ali u tom slučaju je bolje da postaneš samočitač, jer se ovaj problem lako može ponoviti, a za žalbu ti svakako treba slika. Alternativa je da to zanemariš, u kom slučaju je svejedno koliko ćeš da platiš. Sve i kad bi ti oni npr. sami korigovali račun, stavili bi kasniji datum dospeća, i to je rešeno (ranije je bilo problema da datum ostane isti, npr. sadašnji 28. oktobar, a korigovan račun izdat u novembru). Što se tiče zona potrošnje, budući da je brojilo evidentirano kao neočitano, biće ti i duplo duži obračunski period na sledećem računu (pod uslovom da tad brojilo bude očitano), i to je izgleda rešeno (ranije se dešavalo da stave nultu potrošnju uz lupljen datum čitanja, pa narednog meseca ispadne da si potrošio duplo više). Sve u svemu, trenutno su male šanse da nešto pođe po zlu ako zanemariš situaciju i platiš onoliko koliko piše na računu.Šta raditi? Platiti tih 700 din osnovne pretplate ili neki prosek?
Pa jesu li uspeli da ti objasne šta se dešava? Nešto očigledno nije u redu, biće da se pokvarila antena ili tako nešto. Nemaju razloga da ne očitaju daljinski ukoliko stvarno mogu.kada već postoji mogućnost daljinskog očitavanja!
Dobro, onda bi moglo biti da je pukla veza između tvoj i glavnog brojila, kako to već funkcioniše, ali opet, ne uklapa se sa tim što su prošlog meseca uspešno očitali. Baš na računu i piše da je daljinsko očitavanje (način su uveli kao novinu upravo na prošlom)? Pada mi na pamet da je možda konvencionalno, tj. da je recimo neko došao da proveri u čemu je problem, nije uspeo da reši, ali je usput makar očitao stanje ili tako nešto.Btw komšijama kojima su brojila u istom ormaru su takođe čitali tako da nije ni do antene.
Ne ide im to baš u prilog. Neočitano brojilo povlači sa sobom mali račun, pa njima stigne manje novca. Okej, bude sledeći račun veći, ali raspodela po zonama potrošnje se ne menja previše jer se i obračunski period razvuče, pa bi u zbiru trebalo da se svede na isto, a njima novac kasni. Sad, doduše, imamo dva specijalna slučaja. Prvi, koji ide korisniku u prilog: ko se greje na struju, manja mu je septembarska potrošnja, a oktobarska veća, pa će imati više mesta u nižim zonama kad se to ujednači. Drugi, koji verovatno ide njima u prilog, mada nisam sasvim siguran: struja je od ovog meseca skuplja, pa mislim da bi na sledećem računu sve i naplatili skuplje.Нешто муљају, претпостављам још један стимуланс за самоочитавање, само није званично наведен .
Mogao bi da im se žališ ukoliko želiš, ali u tom slučaju je bolje da postaneš samočitač, jer se ovaj problem lako može ponoviti, a za žalbu ti svakako treba slika. Alternativa je da to zanemariš, u kom slučaju je svejedno koliko ćeš da platiš. Sve i kad bi ti oni npr. sami korigovali račun, stavili bi kasniji datum dospeća, i to je rešeno (ranije je bilo problema da datum ostane isti, npr. sadašnji 28. oktobar, a korigovan račun izdat u novembru). Što se tiče zona potrošnje, budući da je brojilo evidentirano kao neočitano, biće ti i duplo duži obračunski period na sledećem računu (pod uslovom da tad brojilo bude očitano), i to je izgleda rešeno (ranije se dešavalo da stave nultu potrošnju uz lupljen datum čitanja, pa narednog meseca ispadne da si potrošio duplo više). Sve u svemu, trenutno su male šanse da nešto pođe po zlu ako zanemariš situaciju i platiš onoliko koliko piše na računu.
Drugi, koji verovatno ide njima u prilog, mada nisam sasvim siguran: struja je od ovog meseca skuplja, pa mislim da bi na sledećem računu sve i naplatili skuplje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari