Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Choice jeste nesto skuplji ali se salje kao registrovana posiljka ,pa to pokrije razliku i bude povoljnije.
Velika prednost sto salju istog dana. Cenim da je to neki zacetak Amazon modela kod Alije.
Sa fb-a

"To je zapravo združena roba više prodavaca u jednom skladištu iz koga šalju alibabini radnici i pakuju pakete.
Sličan tj isti model poslovanja kao lokalni ANANAS sajt kod nas.
To je ubedljivo najbolja opcija i najsigurnija za kupovinu na Aliexpressu. Takve prodavnice pod alibabinom upravom su najsigurnije."
 
Ćao svima! Skoro sam se preselio u stan koji nema svoje poštansko sanduče. Da li postoji neki način da eksplicitno adresiram Aliexpress pošiljke tako da mi uvek stignu na paketomat? Dosadašnje iskustvo mi je takvo da mi poštar skoro uvek donese pakete na kućnu adresu bez da oni prvo odu na paketomat. Ukoliko je identično pitanje već postavljeno negde- izvinjavam se i molim za preusmerenje na odgovarajući thread =)
 
@MiDZiiii
Pošiljke za koje postoji neko plaćanje (bar otvaranje pošiljke) i za registrovane pošiljke (pošiljke za koje treba potpis) poštar mora da deli uz naplatu odnosno potpisivanje ili da ostavi obaveštenje i sledi lično preuzimanje u pošti. Rešenje je ili da kupiš i ugradiš sanduče ili da zamoliš komšinicu da se okači i tvoje prezime na njeno sanduče. Ako je sve to problem ostaje ti jedino da naručuješ na ime rodjaka ili prijatelja.
 
Ne postoji, tj možeš zakupiti poštanski pregradak, ali to ide samo za veliki broj pošiljki. Kao što kaže @Neitan, ugradi sanduče.
 
Ćao svima! Skoro sam se preselio u stan koji nema svoje poštansko sanduče. Da li postoji neki način da eksplicitno adresiram Aliexpress pošiljke tako da mi uvek stignu na paketomat? Dosadašnje iskustvo mi je takvo da mi poštar skoro uvek donese pakete na kućnu adresu bez da oni prvo odu na paketomat. Ukoliko je identično pitanje već postavljeno negde- izvinjavam se i molim za preusmerenje na odgovarajući thread =)
U korisnickom servisu poste kazu da moze ako ne treba da se plati nesto (carina PDV)
Inace postoji posebna tema za pracenje posiljki
 
Mali "rant"...
Pošiljka nije stigla. PostalNinja kaže kod Mađara. Praćenje preko Alija kaže u lokalnoj pošti je već 19 dana i čeka na uručenje (!?) što po mom iskustvu ne znači ništa jer čim sleti u Mađarsku, kao da je u Beogradu i nikad ne znam da li je taj status stvarno da je u pošti ili je na carini ili je... Stigla mi druga narudžba naručena mesec posle te sporne i ja pitam u pošti ima li išta još za mene i objasnim zašto pitam. - Nema.
Pokrenem dispute da ili da mi pošalju proizvod ili vrate pare. Ukoliko stigne, platio bih kao i nekoliko puta do sad. Ovaj put Ali presudi sebi u korist. Stiglo je u Poštu po njihovom praćenju. PostalNinja nema pojma da je tamo :D Traže meni neki dokaz da pošiljke nema u Pošti. Puste pare prodavcu.

Neće Ali da plače za mnom, ali neću ni ja da me prave budalom. Nema statusa delivered, nema proizvoda preko 3 meseca. Šta može drugo biti nego da pošiljka nije kod mene? Buyer protecion, čini mi se, zakazao.
 
Sad sigurno imaju hiljade zalbi iz Srbije da nista nije doslo pa stavljaju fejk statuse ili traze neke dokaze iz poste(koje ovi ne daju) da ne bi vracali pare svima.
 
^^ Odavno su prosla vremena kada je Aliexpres bio na strani kupca kada je nesto makar malo sporno. Uveli su ove divca brojeve koji nemaju podrsku u posti, i iako dobro znaju da su ti podaci kojima barataju potpuno lazni, redovno presudjuju na stetu kupca. Ima vec par godina otkako su uveli tu praksu.
 
Postal Ninja ne vidi UPU statuse, po 755 put, na UPU se vidi da li je krenulo ka nama ali stoji u dzaku neotvoreno.

Kucajte na ship24
 
^^^Pa to su uveli zato što su se paketi masovno krali. Tebi ne stigne a ni njima se ne vrati.
 
Moguce, ali to ne bi trebalo da bude moj problem. Sve dok ja ne primim posiljku ona je vlasnistvo i obaveza prodavca i sav rizik bi trebao da bude njegov a ne da Ali to prebacuje na mene, a pogotovo sluzeci se tim laznim pracenjem u nasoj zemlji. Al' dobro, moze im se. Kome se ne svidjaju ova "nova" pravila..Cao djaci..
 
Ортаку је клинац поручио неку глупост, он је одмах сторнирао али су му они ипак послали има оно време до када се може сторнирати.
Он се жалио и стигао му је одговор да им врати пошиљку они њему рефунд.
Е сад како иде враћање пошиљке, да ли ако он не подигне пакет он бити 100% враћен или ће се водити као изгубљена пошиљка и остати Пошти?
Поштарина назад је скупља од пошиљке.
 
Postal Ninja ne vidi UPU statuse, po 755 put, na UPU se vidi da li je krenulo ka nama ali stoji u dzaku neotvoreno.

Kucajte na ship24
In Transit

origin country flag
HUN
Plane

destination country flag
SRB

In Transit

Departure from outward office of exchange​

Friday, November 10, 2023 at 12:27 PM
 
Kod nas je ali neotvoreno.

To sto vidis na Aliju isto pokazuje da je u Madjarskoj, drugaciji je status kad je registrovano kod nas.

Sad cekas da se smiluju da otvore i promenice se status i na drugim mestima.
 
@faca
Ako je neregistrovana pošiljka neka zaboravi na refund, za registrovanu pošiljku ako u uslovima kupovine piše da je uračunat povrat i odbije prijem moguće je da može naplatiti a ako nije uračunat povrat i da odbije prijem (mora da navede razlog poštaru) odbiće mu troškove povrata pa ako ostane nešta eto parica. Naravoučenije ne daju se pasovi i kartice klincima.
 
Pratite temu Pracenje posiljki !!!

Svi statusi su objasnjeni , svaki dan imate aktuelne podatke.

Imate GENERATOR kodova i na stotinama primera mozete sami ispratiti desavanja.
@bmibmc

Nisi od juce na forumu...
Kada bi odvojio sat vremena i iscitao 20-ak strana teme Pracenje posiljki
sve bi ti bilo jasno

@acarinho
@nenadan

Ne postavljaju fejk statuse , Posta Srbije pravi haos.
Iako mogu nece da uvedu evidentiranje svih posiljki.

Skoro sve poste i ExpressOne u regionu imaju pracenje svih posiljki

@faca

Najverovatnije je neisplativo da bilo sta vraca u Kinu.

Neregistrovane posiljke se isporucuju na adrsu pa "ti" radi sta hoces.
Registrovanu mozes da odbijes prijem i ona se vraca posiljaocu , ali
najcesce ti snosis postarinu za povratak , tako da mozes biti i u minusu
( skuplja postarina nego narucena roba )
 
@acarinho
@nenadan

Ne postavljaju fejk statuse , Posta Srbije pravi haos.
Iako mogu nece da uvedu evidentiranje svih posiljki.
Stvarno? Nasa posta nije evidentirala posiljku, a kinezi tvrde da je u posti. To nije laz? ;) Zatim, nasa posta, iako su pricali da ce da uvedu pracenje i tih, obicnih posiljki, ne znam sa kojim zaposlenima bi mogli to da rade. Fale im ljudi i ovo redovno ne mogu da postignu a jos treba da im natovare i ove hiljada posiljaka dnevno. Inace, koliko znam ti brojevi nisu postanski, vec kineske logisticke kompanije - Cainiao, koja je u vlasnistvu AliBabe.. Ja probao u Madjarskoj, kineskoj posti da pronadjem te UA......HU posiljke i ne postoje kod njih, nisu popisane..
 
@nenadan

Zasto pises ovde kada je sve po ko zna koliko puta objasnjeno na
temi Pracenje posiljki ???
 
@sasa022
Slažem se da bi isčitavanjem teme 'praćenje pošiljki' saznao šta koji status znači i hvala ti na pointeru. Ipak, to mi ne objašnjava stav AE da ja treba da tragam za pošiljkom/dokazujem da nije kod mene, a koje nema 3M i koja nije ni na AE praćenju imala status da je dostavljena ili da je pokušana dostava. Ja sam u pošti pitao, sporne pošiljke za mene nema.
Posljednjom odlukom AE su pare puštene prodavcu, a da proizvoda posle 3M nema. Meni to kaže da je njihov "Buyer protection" BS.
 
Posljednjom odlukom AE su pare puštene prodavcu, a da proizvoda posle 3M nema. Meni to kaže da je njihov "Buyer protection" BS.
Upravo ono se desilo sto sam ti ranije napisao. Meni za 6. i 7. dana istice rok, deset posiljaka je u pitanju. Cena je od 1.27e do 8.45e i sve su nepracene, odnosno imaju te lazne brojeve. Ukoliko ne stignu, ne smem da trazim povracaj novca za sve jer ce me obeleziti kao prevaranta, tako da.. trazicu refundaciju za jednu ili dve najskuplje, ne ocekujem da ce da isplate jer mi, otkako su promenili sistem ni jednom nisu isplatili..al' ajde. Videcemo.

Mnogi sa naseg podrucja su zloupotrebljavali Alijin "Buyer protection" ,uzimali i robu i refund. Pa su promenili pravila.
Bilo je toga..Ali..nije da pravdam te postupke jer ja to nikada nisam radio, bilo je ljudi koji su ovako rezonovali...kada ti prodavac naznaci i garantuje krajnji rok isporuke koji je bio obicno nekoliko meseci, oni odmah po isteku tog roka zatraze povracaj para i Ali je to uvek odobravao. Iako su oni to radili po propisu, nije bilo korektno. Niko od njih nikada nije trazio produzenje tog Buyer protection roka. Bez veze ali tako je bilo, mada je to radio mali broj kupaca. Aliexp. je sada otisao u drugu krajnost pa sve tovari na stetu kupca koristeci nepostojece brojeve, odnosno brojeve koji samo za njih postoje.
 
Ti brojevi postoje ali da ne bi ulazili u dubiozu, imas opciju da platis slanje sa punim pracenjem i neces vise imati takvih problema.
 
Ti brojevi postoje ali da ne bi ulazili u dubiozu, imas opciju da platis slanje sa punim pracenjem i neces vise imati takvih problema.
Opet isto.. ;) Ti brojevi ne postoje u postanskim sluzbama, postoje samo u Aliexp. pracenju koje uopste nije validno, to jest lazno je jer oni nikako ne mogu znati da li je posiljka usla u Srbiju a po njihovom leznom pracenju, ta posiljka je vec odavno u Srbiji.
 
Ok, sta onda registruje Madjarska posta ako ti brojevi ne postoje? Rekoh ti, imas posiljke sa pracenjem, pusti nas ostale da se zanosimo sa nepostojecim posiljkama koje nekako stignu iako ne postoje.

1702461760986.png
 
LOL..taj scshot uopste nije iz Madjarske poste. Vidi recimo ovde - https://posta.hu/international_main

A, kao sto sam pitao @sasa022 pa eskivira odgovor, pitam i tebe... posiljke UA...HU, da li su pracene? Ja sam proveravao ove moje i u nasoj posti i u Kineskoj, i u Madjarskoj, i u postama u okruzenju, jer je Sasa napisao da te poste prate..i nigde ih nema. Postoje samo u Ali pracenju i po njima su vec odavno u Beogradu.
 
A..sada mi je jasnije zasto pises to sto pises.. ;) OK.. Pozdrav..

Iako odgovori postoje u Pracenje posiljki , ponovo sam ti odgovorio .
Poslao sam ti i primere na PP

Sta vise zelis sto se odgovora tice ???


Znam da zelite svoje posiljke , ali za veliku vecinu problema iskljucivi krivac je Posta Srbije !!!
 
Ma samo sam hteo jednostavan odgovor na jednostavno pitanje. Da ili ne? Na kraju krajeva, ne moras ni da odgovoris. A, za ono sto si pisao u drugoj temi, nisam hteo da sirim ali. sada cu tamo da ti odgovorim..
 
Poslednja izmena:
LOL..taj scshot uopste nije iz Madjarske poste. Vidi recimo ovde - https://posta.hu/international_main

A, kao sto sam pitao @sasa022 pa eskivira odgovor, pitam i tebe... posiljke UA...HU, da li su pracene? Ja sam proveravao ove moje i u nasoj posti i u Kineskoj, i u Madjarskoj, i u postama u okruzenju, jer je Sasa napisao da te poste prate..i nigde ih nema. Postoje samo u Ali pracenju i po njima su vec odavno u Beogradu.
Posto moram da crtam, ajmo.

To iznad je third party tracking sajt koji zbirno vidi statuse - ship24 - ukljucujuci i Universal Postal Union statuse.


Dalje, pracenje za pakete UA...HU tipa ne mora nuzno da bude dostupno na sajtu Madjarske poste ili bilo koje druge ali sve mora da se skenira, kako i zasto je to tako, to je njihov problem.

Dalje, Madjarska posta na neki nacin obavestava UPU - dakle ne obavestava ih AliExpress vec sama posta - da je paket stigao, odnosno da je skeniran kod njih i zato mozes da pratis preko UPU. Zasto je to tako, ko zna, takav je sporazum i to je to.

Dakle, treci servis - UPU - ne dobija info od AliExpress-a vec direktno Madjarske poste da je paket kod njih. Da su brojevi izmisljeni - ne bi mogao da ih vidis na UPU pracenju.

Tako da ta prica oko laznih brojeva koju potenciras ne pije vodu.
 
Nazad
Vrh Dno