Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kako se bese aktivira master kartica?
Juce mi je stigla i na papiru koji je stigao uz nju pise da moze da se aktivira bez odlaska u banku.
Prateci upustvo za aktivaciju dolazim do "Iz menija podesavanja izaberite Aktiviranje"
Kod mene u meniju podesavanja ima samo "Preimenuj karticu"

Možda je već aktivirana?

Ideja je da u aplikaciji klikneš na "Aktiviranje" kada ti kartica stigne. Do tada je kartica u statusu "inicirana" / "poslata".
Prilikom aktivacije moraš da uneseš nekoliko cifara sa same kartice.

Kada je aktiviraš, kartica bi trebala da bude u statusu "Aktivna".
Kada aktiviraš karticu u aplikaciji, možeš da koristiš čip/magnet.
Da bi koristio beskontaktno moraš prethodno da obaviš jednu transakciju sa čipom (može i plaćanje).

Ako nije ovako, najbolje da pozoveš podršku i proveriš o čemu se radi.
 
Nije aktivirana status je "inicirana"
I na kartici mi pisu brojevi 5574......2808 a u aplikaciji 5574....2027.
Da li je to neki problem?
Sve ostalo mi se slaze na kartici i u aplikaciji.
 
Kontaktirao sam ih i pitali me da li mi je ova kartica stigla bez koverte sto i jeste (ja pomislio da je postar zbog necega uzeo kovertu iako je sadrzaj samo ubacio u moje postansko sanduce koje nema ni bravicu na sebi).
Evo i odgovora iz banke:
"Nažalost, uvidom u sistem smo ustanovili da vaša kartica nije tehnički ispravna. Iz bezbednosnih razloga, izvršena je blokada kartice i inicirana je nova kartica o našem trošku koja će biti poslata na vašu adresu. To je upravo ta kartica druga koju vidite u statusu "Inicirana"."
 
Kontaktirao sam ih i pitali me da li mi je ova kartica stigla bez koverte sto i jeste (ja pomislio da je postar zbog necega uzeo kovertu iako je sadrzaj samo ubacio u moje postansko sanduce koje nema ni bravicu na sebi).
Evo i odgovora iz banke:
"Nažalost, uvidom u sistem smo ustanovili da vaša kartica nije tehnički ispravna. Iz bezbednosnih razloga, izvršena je blokada kartice i inicirana je nova kartica o našem trošku koja će biti poslata na vašu adresu. To je upravo ta kartica druga koju vidite u statusu "Inicirana"."

Kako misliš stigla bez koverte?

Platna kartica sadrži poverljive podatke i otvorena koverta ili znakovi bilo kakvog manipulisanja pošiljkom su indikacija za reizdavanje kartice.

Verovatno i sam znaš da se na kartici nalaze podaci koji omogućavaju online plaćanje. Da li bi rizikovao da neko sem tebe zna te podatke?

Da li si proverio sa njima šta je sa drugom karticom koja ti je registrovana u aplikaciji? Kako je uopšte došlo do toga da postoje dve kartice?
 
"Nažalost, uvidom u sistem smo ustanovili da vaša kartica nije tehnički ispravna. Iz bezbednosnih razloga, izvršena je blokada kartice i inicirana je nova kartica o našem trošku koja će biti poslata na vašu adresu. To je upravo ta kartica druga koju vidite u statusu "Inicirana"."
 
"Nažalost, uvidom u sistem smo ustanovili da vaša kartica nije tehnički ispravna. Iz bezbednosnih razloga, izvršena je blokada kartice i inicirana je nova kartica o našem trošku koja će biti poslata na vašu adresu. To je upravo ta kartica druga koju vidite u statusu "Inicirana"."

Zanimljivo... Ništa, javi situaciju kada stigne nova...
 
Radi google pay kao sat. Kada odaberem podruzemavanu aplikaciju za plaćanje dobijem poruku došlo je do problema pri preuzimanju kartica. Probajte ponovo kasnije.
Kad ostavim google pay sve normalno
 
Radi li u vašim mestima opcija na bankomatu da podižete novac tako što samo prislonite karticu?
 
Radi ako neko još uvek ima stariji tip MC kartice koji je kompatibilan sa tim NFC čitačima. Novije kartice dobijaju grešku na bankomatu kada se pokušaju očitati.
 
To je pitanje za banku.
Problem je prijavljivan više puta od strane više korisnika na forumu.
 
Imaju neki problem sa karticama, neka rec od 6 slova koliko se secam :)
 
Moguća su dva problema: promenjen BIN kada je Telenor postala Mobi banka ili bankomati nisu prilagođeni da rade sa trenutnom (naprednijom) generacijom NFC čipova.
 
Radi ako neko još uvek ima stariji tip MC kartice koji je kompatibilan sa tim NFC čitačima. Novije kartice dobijaju grešku na bankomatu kada se pokušaju očitati.
Teško da iko više poseduje stariji tip, ima već sigurno 5 godina kako ne radi, a kartice važe beše 4 godine.

U principu komotno mogu da sklone te čitače, jer niko to više ne može da koristi.
 
Komotno mogu da sklone te čitače, jer niko to više ne može da koristi.
Ne mogu da ih sklone, ali mogu da ih isključe (primer: dok je bila Credit Agricole, nisu bili u funkciji, a po prelasku na Raiffeisen su aktivirani).
 
Da ni meni ne radi to da se prisloni nikada nije ni radilo kao sto rece neko gore. Google pay radi ali eto jos uvek niko nije zvanicno obavestio ljude za taj koristan future a za kes kredite s 15% kamate to stoka zna da smara i salje mailove
 
Imas po novinama, platili su gomilu PR tekstova za sve i svasta ovih dana, evo jedan je bas malopre izasao.


Inace ne stizu mejlovi jer to nije nesto sto interesuje previse ljudi pa da tako obavestavaju, vise je dodatna pogodnost.

Kome to treba on ce vec sam proveriti i ima "digitalnu pismenost" da zna gde da vidi. Onaj ko ne zna, njemu u sustini to i ne treba i ne pogadja ga previse.
 
Imas po novinama, platili su gomilu PR tekstova za sve i svasta ovih dana, evo jedan je bas malopre izasao.


Inace ne stizu mejlovi jer to nije nesto sto interesuje previse ljudi pa da tako obavestavaju, vise je dodatna pogodnost.

Kome to treba on ce vec sam proveriti i ima "digitalnu pismenost" da zna gde da vidi. Onaj ko ne zna, njemu u sustini to i ne treba i ne pogadja ga previse.
Ja evo sad aktivirao ovu štednju po viđenju od 4%, prethodno sam ugasio postojeću koja je bila 2%.
No kako su koncipirali ovaj mejl, pitanje je koliko će sve trajati...
1698414510613.png
 
Tesko da ce smanjiti ispod 2% u skorije vreme tako da mu dodje na isto u najgoru ruku.
 
Ja sam otvorio taj avista račun sa 4,01 % kamate, ali nisam ugasio onaj od 2%. Glavninu sredstava sam prebacio na ovaj novi, a neku manju svotu ostavio na starom. Neka ga. Dok ga oni sami ne ugase (ne raskinu ugovor). Zlu netrebalo 🤣.
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Ja sam otvorio taj avista račun sa 4,01 % kamate, ali nisam ugasio onaj od 2%. Glavninu sredstava sam prebacio na ovaj novi, a neku manju svotu ostavio na starom. Neka ga. Dok ga oni sami ne ugase (ne raskinu ugovor). Zlu netrebalo 🤣.
Kako si to uspeo? I kako znaš kolika ti je trenutna kamata? Možda su sami povećali.
 
Jednostavno. Otvoriš novi račun sa ponudom sa većom kamatom, a stari ne diraš. Imaš paralelno dva štedna avista računa. Možes da imaš više avista dinarskih računa u isto vreme, sve dok im traje ugovor. Prebaciš većinu novca na štednji "internim transferom" iz aplikacije sa starog (sa manjom kamatom) na novi račun. Ostaviš manju sumu na starom.
 
Pitanje za kreditnu karticu. Imao sam nekada u Rajfajzenu jednu kreditnu, radila je na prioncipu kada podignem novac, karikirano drugog u mesecu, onda isti taj iznos mora da uplatim do 16. tog u mesecu ali ne tog kada sam uzeo novac vec tek sledeceg meseca, a uplacivao sam bas na dan tog preseka. (bio je kalendar, tipa, ovog je 15, sledeceg je 19-tog, pa sledeceg 16-tog i td,).

Ovde je navodno 15 tog, ali da li vazi isti princip kao u Rajfazanu, da ako na primer, danas 29.10. prebacim novac sa kreditne na tekuci racun, isti iznos uplatim tek 15.12 na kreditnu kako ne bih imao kamatu? Ili mora da se uplati 15.11.

Hvala Vam unapred na odgovoru.
 
"Nažalost, uvidom u sistem smo ustanovili da vaša kartica nije tehnički ispravna. Iz bezbednosnih razloga, izvršena je blokada kartice i inicirana je nova kartica o našem trošku koja će biti poslata na vašu adresu. To je upravo ta kartica druga koju vidite u statusu "Inicirana"."
Ti si dobio tuđu karticu. Pitanje je kako..
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno