https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_zastiti_potrosaca.html
Samo za ovo nisu u pravu. Ne može servis "samo" da zameni ekran a da isti ekran ne testira. Backup podataka se svuda plaća, za Mac u istyle i to što je moj kolega radio bilo oko 20.000 din (početna cena od 6000din, lepo piše na sajtu, ko je lenj i ne radi backup neka plati, nikog ne biju da mora). Batali se toga, drži se već onog što su ti savetovali članovi a i imaš slike da je oštećen.Greška za backup nije moja.
Nema veze sa tom prodavnicom, ali ima veze sa UA brendom, sve majce njihove koje imam brzo izblede kao da su sa pijace. Kvalitet nikakav za tu cenu. Nije mi se desilo ovo kao tebi, ali kvalitetom majci nisam oduševljen, trenerke su malo bolje.UA stvari
Sportvision / Buzz - samo tužba sudu, apsolutno ih ne interesuje da poštuju prava potrošača. Sve će formalno uraditi po zakonu - odgovoriće na reklamaciju u zakonskom roku, ali će je odbiti.Pitanje za kolege forumaše koji su imali problema sa Sportvision prodavnicom, kupio sam kod njih majicu koja je pustila sivu boju sa znaka, odbili je kao da nije adekvatno oprana, a stavljena sa šarenim vešom i bez omekšivača kao što se i peru sve UA stvari, a što je najgore nisam je ni nosio, kupio sam je 12.12 u Nedelju, odmah sutra otišla na pranje, sušila se dva dana i iznenađenje kada sam je spustio, odneo na reklamaciju 19.12 isto u Nedelju, nisam mogao da stignem ranije da odnesem i juče pustili poruku da su odbili reklamaciju i žena je danas preuzela, pa sad šta mi je dalje činiti? Pustio sam mail i Kvantum sportu kao ovlašćenom distributeru pa čekam i njihov odgovor, ali eto da vidim kakav pritisak mogu na njih da uradim osim klasične pretnje inspekcijom i tih stvari, da je tehnička oprema u pitanju bilo bi lagano, ali sa odevnom baš i nemam iskustva![]()
Ja nesto vise mislim da je to lutrija dal dobijamo robu koja je namenjena EU ili nama trecezemljasima posto se tacno vidi razlika. Ja sam uzimao neke tommy hilfiger majice ona teget boja ne da izbledi posle 2-3 pranja nego postane nekako i promenjenog oblika i ofucana (pričam za majice sa kragnom). Naravno sam majice kupovao u ovim iole normalnim radnjama tipa nsport, f&f. Al kad sam video da nam je i hugo boss uvoz iz Rumunije ili bugarske nema tu sta mnogo da očekujemo. Uzimao sam košulje h. Boss u Minhenu i kod nas to je razlike za klasu. Ne znam samo kako stati ovom bezobrazluku na kraj osim nekih masovnih reklamacija svih nas. Prave nas budalama za iste pare koje neko potroši u De a nasi standardi su ne bas slični.
Ima li negde ukratko spisak izmena, ili bitnih izmena u odnosu na prethodni, ovako je naporno čitati član po član i proveravati eventualne promene?
Kako mislis "kako radi u praksi" kad je uvedeno pre 10 dana, i to uoci praznika?
Kako?Izbrisao sam se sa Belih strana.
Registar Ne zovi i taj deo zakona stupaju na snagu za godinu dana.Jutos me zvali u 7:00 i u 7:30. Izbrisao sam se sa Belih strana. Da li ima neki direktni link, da se popuni obrazac.
Kontaktiraš mts/telekom, svejedno da li preko live chata ili kontakt centra.
Ne mislim da je nista od pobrijanog wow marka sve je to neki mid class. Samo se vidi razlika u kvalitetu i koliko neke brendove boli dupe sta cemo da pomislimo o njima u srb nadovezujuci se na priču o UA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari