Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Ma ne bitno. Podaci ćao. Nauk za ubuduće. Nek mi reše fon samo. Ili moj u stanje u kakvom je poslat, ili drugi fon.
 
Пошто си преболео губитак података за шта нећеш добити надокнаду, сад све зависи од тога колико ћеш бити упоран. На жалост, врло је вероватно да ћеш морати у набавку другог мобилног, таквог или неког другог.
 
Pitanje za kolege forumaše koji su imali problema sa Sportvision prodavnicom, kupio sam kod njih majicu koja je pustila sivu boju sa znaka, odbili je kao da nije adekvatno oprana, a stavljena sa šarenim vešom i bez omekšivača kao što se i peru sve UA stvari, a što je najgore nisam je ni nosio, kupio sam je 12.12 u Nedelju, odmah sutra otišla na pranje, sušila se dva dana i iznenađenje kada sam je spustio, odneo na reklamaciju 19.12 isto u Nedelju, nisam mogao da stignem ranije da odnesem i juče pustili poruku da su odbili reklamaciju i žena je danas preuzela, pa sad šta mi je dalje činiti? Pustio sam mail i Kvantum sportu kao ovlašćenom distributeru pa čekam i njihov odgovor, ali eto da vidim kakav pritisak mogu na njih da uradim osim klasične pretnje inspekcijom i tih stvari, da je tehnička oprema u pitanju bilo bi lagano, ali sa odevnom baš i nemam iskustva :D
 

Prilozi

  • viber_slika_2021-12-24_12-53-39-511.jpg
    viber_slika_2021-12-24_12-53-39-511.jpg
    177.2 KB · Pregleda: 89
Dal je ovo uopste original majica, meni je sumnjivo da se tako nesto desi.
 
Pretnja inspekcijom baš neće ništa rešiti. Inspekcija nije nadležna na koji način je rešena reklamacija. Sve rokove su ispoštovali a za to jeste nadležna inspekcija. Konsultovati se sa Udruženjem za zaštitu potrošača bi bio moj savet.
 
Brt placena 3200din, doduse nije realnim kesom vec preko vaucera koje je zena dobila od Gorenja, uzeo pored toga i UA trenerku i duks, plus ova majica, doplaceno oko 1300din, ceo racun oko 16300, mislim malo je bezveze na koji nacin su odbili reklamaciju, videcu sta i kako, i znam da od inspekcije nema nista, i ja se pravim pametan ne znam ni sto sam to napisao, haha 😅 Videcu sta i kako, ali izgleda da mi ne gine da je koristim za spavanje samo (majicu od 3 somica 🙄)..
 
Inače je stupio na snagu novi Zakon o zaštiti potrošača, pa ko želi da ga pročita, ima tekst ovde:

Kod:
https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_zastiti_potrosaca.html
 
Ima li negde ukratko spisak izmena, ili bitnih izmena u odnosu na prethodni, ovako je naporno čitati član po član i proveravati eventualne promene?
 
Greška za backup nije moja.
Samo za ovo nisu u pravu. Ne može servis "samo" da zameni ekran a da isti ekran ne testira. Backup podataka se svuda plaća, za Mac u istyle i to što je moj kolega radio bilo oko 20.000 din (početna cena od 6000din, lepo piše na sajtu, ko je lenj i ne radi backup neka plati, nikog ne biju da mora). Batali se toga, drži se već onog što su ti savetovali članovi a i imaš slike da je oštećen.

Nema veze sa tom prodavnicom, ali ima veze sa UA brendom, sve majce njihove koje imam brzo izblede kao da su sa pijace. Kvalitet nikakav za tu cenu. Nije mi se desilo ovo kao tebi, ali kvalitetom majci nisam oduševljen, trenerke su malo bolje.
 
@alter Pa pazi njihove sportske majice su vrhunske, jer dok sam trenirao upijale su znoj vrhunski i nemam problem sa tim, imam još jedno 5 pamučnih onih sa znakom na foru kao ona žuta i nijedan problem kao ti što imaš, samo su se na dve starije pojavile gromuljice od pamuka pa je malo bezveze, ali nije strašno, imam dosta njihove opreme i ja samo njih uzimam kada su stvari u pitanju, uvek kada imam načina da ih kupim jer nisu jeftini.. Iskreno jedini brend za koji ne žalim novac (kada ga imam :D).
 
Moje majce su kao njegove, nisu sa trening. Baš sam komentarisao sa prijateljima, isti slučaj, roba kao da je sa buvljaka.
Ova majca je kupljena letos, što se vidi i po tome koji je model, ništa posebno nošena ni prana, niti majce nosim na posao, a kao da je stara 10 godina:

 
Pitanje za kolege forumaše koji su imali problema sa Sportvision prodavnicom, kupio sam kod njih majicu koja je pustila sivu boju sa znaka, odbili je kao da nije adekvatno oprana, a stavljena sa šarenim vešom i bez omekšivača kao što se i peru sve UA stvari, a što je najgore nisam je ni nosio, kupio sam je 12.12 u Nedelju, odmah sutra otišla na pranje, sušila se dva dana i iznenađenje kada sam je spustio, odneo na reklamaciju 19.12 isto u Nedelju, nisam mogao da stignem ranije da odnesem i juče pustili poruku da su odbili reklamaciju i žena je danas preuzela, pa sad šta mi je dalje činiti? Pustio sam mail i Kvantum sportu kao ovlašćenom distributeru pa čekam i njihov odgovor, ali eto da vidim kakav pritisak mogu na njih da uradim osim klasične pretnje inspekcijom i tih stvari, da je tehnička oprema u pitanju bilo bi lagano, ali sa odevnom baš i nemam iskustva :D
Sportvision / Buzz - samo tužba sudu, apsolutno ih ne interesuje da poštuju prava potrošača. Sve će formalno uraditi po zakonu - odgovoriće na reklamaciju u zakonskom roku, ali će je odbiti.
 
Bilo je potrebno poslati 2 mejla i tri puta pozvati korisnički servis kako bi Gigatron odobrio povrat novca za robu kupljenu onlajn. Apsolutno su ignorisali Zahtev za raskid ugovora za robu kupljenu onlajn i sve vodili u sistemu kao reklamaciju, koja je naravno odbijena i telefon ide u ovlašćeni servis gde bi čekao još jedno 20 dana. Pristojna upozorenja da znam svoja prava i upozorenje prijavom tržišnoj inspekciji doveli su do toga da su me zvali nakon sat vremena da kažu da je odobren povrat novca.
Mada ne znam da li bih imao vremena i živaca da zovem razne inspekcije i udruženja.
 
Kakva je politika, odnosno da li postoje neka ograničenja za povrat robe tj. uređaja koji pripadaju aparatima za ličnu negu i higijenu... Da li važe ista pravila kao i za sve?

Primera radi, kupim električni brijač ili trimer, koristim ga i odlučim da nisam zadovoljan, odnosno da ne odgovara mojim potrebama, da li može da se vrati u roku od 14 dana? Ne znam da li sam negde slučajno pročitao ili načuo da neki prodavci to onemogućavaju jer je ipak higijenska roba, ili tako nešto...
 
Zamisli obrijes se brijacem koji je neko koristio za intimnu negu, a tebi iskoci po celom licu sve i svasta. Odmah ne bi ni pitao ovo pitanje.
 
Tako i meni logika nalaže... Mada sam opet razmišljao da je to logika iz shvatanja da se vraćena roba vraća na police kao nova opet, što je realnost, no opet znam da nije ista stvar vratiti usisivač kojim je neko usisavao svoj tepih ili brijač kojim je neko obrijao lice, mada ako ćemo realno ni jedno ni drugo po nekim pravilima ne bi trebalo da zapadnu nekom drugom kupcu.
No kako god bilo, slažem se i razumem, podržavam svakako ako postoji makar blokada na mogućnost da neko dobije korišćen aparat za ličnu negu.

Jedino mi bude enigma zašto su baš često izloženi u maloprodajama, uvek pomislim koliko bi bilo smešno da svako može da ih proba uz prihvatanje lične odgovornosti za moguće alergijske posledice. 😂
 
Moje majce su kao njegove, nisu sa trening. Baš sam komentarisao sa prijateljima, isti slučaj, roba kao da je sa buvljaka.
Ova majca je kupljena letos, što se vidi i po tome koji je model, ništa posebno nošena ni prana, niti majce nosim na posao, a kao da je stara 10 godina:

Ja nesto vise mislim da je to lutrija dal dobijamo robu koja je namenjena EU ili nama trecezemljasima posto se tacno vidi razlika. Ja sam uzimao neke tommy hilfiger majice ona teget boja ne da izbledi posle 2-3 pranja nego postane nekako i promenjenog oblika i ofucana (pričam za majice sa kragnom). Naravno sam majice kupovao u ovim iole normalnim radnjama tipa nsport, f&f. Al kad sam video da nam je i hugo boss uvoz iz Rumunije ili bugarske nema tu sta mnogo da očekujemo. Uzimao sam košulje h. Boss u Minhenu i kod nas to je razlike za klasu. Ne znam samo kako stati ovom bezobrazluku na kraj osim nekih masovnih reklamacija svih nas. Prave nas budalama za iste pare koje neko potroši u De a nasi standardi su ne bas slični.
 
Možda Hugo Boss misli da bismo mi, baš zbog našeg standardna, svakako kupili maksimum jednu njihovu košulju, pa ih zabole da nas impresioniraju kvalitetom prilikom te prve kupovine.🤣 Nećemo im mi u Srbiji biti stalni kupci.😆

Šalu na stranu, to kad je do te mere nekvalitetno, to je možda i falsifikat... Ja sam trenutno više pod takvim utiskom za patike: kupim Reebok patike, i relativno brzo dođe do toga da treba nešto sitno na njima da zalepim. Sad, stoji i to da ja uvek imam po jedne patike za svaku vremensku priliku, pa bi mogao neko i da mi kaže "a jel ti izlaziš nekad iz tih patika",😁 al ipak... I da, stoji da se te moje patike bolje drže od vaših ovih majica.
 
Pa Hugo Boss baš i nije neka ekskluzivna marka a počeli su kao glavni proizvođač uniformi za naciste a i dezignirao uniforme za SS.
 
Ja nisam primetio neku generalnu/sistemsku razliku u kvalitetu za Boss kupljen u Beogradu, ili npr. Pandorfu, KdW, Zalando. Zavisi od konkretnog komada garderobe, proizvode se na 300 mesta itd.
 
Ima li negde ukratko spisak izmena, ili bitnih izmena u odnosu na prethodni, ovako je naporno čitati član po član i proveravati eventualne promene?

Na poslu slušam radio. Bilo je reči kako da se spreči telefonsko reklamiranje. Našao sam tekst

"

Od 20. decembra uvodi se registar „Ne zovi”​

"

Kako ovo u praksi radi ?
 
Kako mislis "kako radi u praksi" kad je uvedeno pre 10 dana, i to uoci praznika?
 
Ne mislim da je nista od pobrijanog wow marka sve je to neki mid class. Samo se vidi razlika u kvalitetu i koliko neke brendove boli dupe sta cemo da pomislimo o njima u srb nadovezujuci se na priču o UA. Mene su jedino prijatno iznenadili Diesel i npr CK od tih "fashion" brendova iako je to vietnam, sri lanka ili sta vec. Trenerke od nike kao i patike su bas nekako promenile kvalitet bar kod nas. Uzeo sam neka dva kompleta trenerki i ono ne vredi zbog znaka nista vise od prosečne no name kineske treshe sa buvljaka. A i Hugo boss je krenuo u džiberanu sa onim "hugo" brendom. I sad da se nesto desi sa garderobom msm to više nije slucajnsot vec generalni pad u kvalitetu. Bar me na to asocirao post za UA majicu. Teško je danas i kupiti bilo sta a da dobiješ kvalitet. Inace sam sve kupovao preko pomenutih prodavnica nije bas da ti veci lanci uvoze fejkove i prodaju po cenama non fake 😅 nisam bas uzeo dsquared majicu za 2 crvene😁
 
Kako mislis "kako radi u praksi" kad je uvedeno pre 10 dana, i to uoci praznika?

Jutos me zvali u 7:00 i u 7:30. Izbrisao sam se sa Belih strana. Da li ima neki direktni link, da se popuni obrazac.
 
Ne mislim da je nista od pobrijanog wow marka sve je to neki mid class. Samo se vidi razlika u kvalitetu i koliko neke brendove boli dupe sta cemo da pomislimo o njima u srb nadovezujuci se na priču o UA.

Moja tetka drži godinama perionicu veša/hemijsko... Praksa joj je da kad god mušterija donese neku markirnu "high class" robu, to se pere ili na ruke ili samo čak u maloj mašini.

Jer desilo se previše puta da se naplaćala pogoleme štete je je na prvo pranje pustila boja (najčešće), izbledela aplikacija ako postoji, otpao neki aplikativni element na ženskoj odeći i slično. A sve je prato uredno i normlano po deklaraciji.

I naravno ne može ona da dokaže da je prano po deklaraciji, jednom je pokušala, došla joj inspekcija i naložila da plati štetu. Tako da, u velikom broju sučajeva to je kvaliet koji se nama uvozi kao srozan. Mislim da nije to pravilo, ali nije ni retka pojava.
 
Nazad
Vrh Dno