Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Cuprija ovde. Zadnje azuriranje Move Boxa 27092021. Da li je to tek ono prvo ili drugo azuriranje? Kako je kod vas iz Pomoravskog okruga? Nisam bas pratio ovih dana pa rekoh da li je doslo do drugog azuriranja ili je ovo koje sam naveo ustvari tek prvo? I ako jeste prvo, kada ocekivati to drugo? Hvala svima i svako dobro.
 
Diva ne radi ni na mts. Na sbb vidim radi.
Danas sam poslao mail ovima iz Supernove, baš sa pitanjem zašto ne radi kanal Diva, i dobio sam odgovor da je kanal trenutno onemogućen zbog tehničkih problema, da kolege rade na otklanjanju istog i da se očekuje normalizacija emitovanja u što kraćem roku.
 
Kod mene je isto i sa kanalima TV 101,TV Front, Kuvo TV, Liverpul TV, Trace Sport Stars, RTG Int...
Zašto li se stalo sa drugim ažuriranjem Move uređaja?
To i mene zanima ažuriranje move boksa. Kanali manje više.
Danas sam poslao mail ovima iz Supernove, baš sa pitanjem zašto ne radi kanal Diva, i dobio sam odgovor da je kanal trenutno onemogućen zbog tehničkih problema, da kolege rade na otklanjanju istog i da se očekuje normalizacija emitovanja u što kraćem roku.
A oni se sekiraju baš za divu... Isto kao i 70% korisnika iste.
 
Hahaha, vala baš se sekiraju za "divu" (upravni odbor telekoma-supernove diglo uzbunu, vanredno stanje u kompaniji zbog dive)
 
Ko ima problem da pri uključivanju move boksa vidi poruku, greška pri reprodukciji sadržaja, neka proba da oslabi jačinu signala sa dodatnim spliterom. Sad sam probao i boks se pokreće normalno i nema više te greške. Sad je jačina signala nešto ispod 90% a ranije preko 93%.
 
Dobio sam Move boks uz novi ugovor. Molim za pomoć:
1. Postoji li mogućnost da se omiljeni kanali na Move boksu istumbaju po redosledu koji ja želim?
2. Postoji li mogućnost da kreiram novu (svoju) listu kanala (kao što ima EON) pa onda da ih ređam kako želim?
3. Može li da se izbriše neki kanal ili da se obeleži za preskakanje (kao da ne postoji)?
4. Ima li negde da se vidi lista svih kanala ili moram da se bečim u dno onih tumbnailsa?
 
Jutros oko 9h sam prijavio ovaj problem i došli su već u 13h. Rekoše mi da mi je signal prejak, čak i sad kad sam stavio sam dodatni spliter. Prvi spliter slabi signal 7,5 decibela, a drugi 3,5. Rekao mi da sačekam malo dok stigne novi update da vidim kako će da radi pa da eventualno pozovem opet i da mi stave drugi spliter koji će više oslabiti signal.
Uglavnom za sad radi ok i ovako.
 
Dobio sam Move boks uz novi ugovor. Molim za pomoć:
1. Postoji li mogućnost da se omiljeni kanali na Move boksu istumbaju po redosledu koji ja želim?
2. Postoji li mogućnost da kreiram novu (svoju) listu kanala (kao što ima EON) pa onda da ih ređam kako želim?
3. Može li da se izbriše neki kanal ili da se obeleži za preskakanje (kao da ne postoji)?
4. Ima li negde da se vidi lista svih kanala ili moram da se bečim u dno onih tumbnailsa?
1. Ne
2. Ne
3. To je zapravo lista omiljenih kanala
4. Ne znam. Mislim da ne, možda će biti sa novim imterfejsom koji stiže u toku novembra.
 
Ja sa Super Par Max Move paketom treba da imam 350/20 Mbit download/upload. Download mi zavisno od doba dana ide od 200 pa do 330,ali upload mi nikada nije prelazio 12.5Mbit. Pošto mi je prekidao i internet i TV signal, dolazili su ovde bili, merili signal i namestili. I od tada se signal ne gubi, i internet je radio kao nešto stabilnije,ali se upload brzina nije pomerila. Pa sam zvao korisnički servis,internet podršku i nešto su čačkali u podešavanjima daljinski i dalje se ništa nije promenilo, sem da su mi se pogoršali nešto Power parametri u Downstream channel kada su to čačkali. I imao sam dva Upstream kanala, sada imam samo jedan.Ovo su mi trenutni parametri:
1636574857867.png

Jel to valja ili ne? Pre nego su mi čačkali podešavanja daljinski, ovaj Power u Downstream mi je bio 0 ili 0.nešto do 1.nešto na većini kanala, SNR je išao i do 43. I imao sam 2 Upstream kanala, sada samo jedan.
Zašto ne mogu da ostvarim upload veći od 12.5 mbit,a trebalo bi da imam 20?
 
Zato što ti radi samo jedan kanal na upstream-u.
 

Prilozi

  • 2021-11-10.png
    2021-11-10.png
    179.3 KB · Pregleda: 56
Ovo sa ovim nazovi operaterom već prelazi sve granice, interneta nema bar svaki drugi dan, plaćam statičku adresu koju od večeras nemam, brzina ne prelazi 10% od paketa. Život mi se sveo na zvanje podrške i slanja mailova... Sve u svemu horor od interneta. Hoću nazad AvCom!
 
zna li neko admin password za pristup ZTE F680 optickom ruteru? cekam vec nedelju dana da me "kontaktiraju".... ne mogu da otvorim portove...
 
To ce biti totalno nenormalno ako uvedu pretplatu. Svasta. Hvala za info.
a mozda i nece, vidis da nije proverena informacija. sbb kolko znam nije uveo dodatno placanje za 'novu sport' za svoje korisnike kao ni za 'nova s'.

mozda hoce samo da bedno kopiraju sbb i naskode onim 'sitnim' provajderima koji imaju arene: sattrakt, orion, beotel...
 
I meni kada su bila aktivna dva kanala nije prelazilo 12.5Mbit,žalio se došli majstori i rešili loš kontakt na banderi.Sada imam nešto malo manje od 15Mbit kako i treba da bude.
zna li neko admin password za pristup ZTE F680 optickom ruteru? cekam vec nedelju dana da me "kontaktiraju".... ne mogu da otvorim portove...
Mislim da ne daju tu šifru,ima ovde na temi neko je već pisao o tome.
 
Poslednja izmena:
I meni kada su bila aktivna dva kanala nije prelazilo 12.5Mbit,žalio se došli majstori i rešili loš kontakt na banderi.Sada imam nešto malo manje od 15Mbit kako i treba da bude.
Ja treba da imam 20Mbit. Kod mene su već bili jednom nakon instalacije prvobitne, jer su mi se prvo dešavali prekidi u internetu i veće opadanje downloada. Tek prošle nedelje sam uzeo Supernovu. Pa su to sredili i od tad je stabilan internet i parametri su bolji, ali i dalje imam samo ta dva kanala aktivna za upload (ili jedan) i ne prelazi mi upload 12.5Mbit. Juče sam se žalio ponovo, pa su prvo rekli da će me zvati "napredna" internet podrška da se proveri sve daljinski prvo.
 
Poslednja izmena:
Ja treba da imam 20Mbit. Kod mene su već bili jednom nakon instalacije prvobitne, jer su mi se prvo dešavali prekidi u internetu i veće opadanje downloada. Tek prošle nedelje sam uzeo Supernovu. Pa su to sredili i od tad je stabilan internet i parametri su bolji, ali i dalje imam samo ta dva kanala aktivna za upload (ili jedan) i ne prelazi mi upload 12.5Mbit. Juče sam se žalio ponovo, pa su prvo rekli da će me zvati "napredna" internet podrška da se proveri sve daljinski prvo.
ako dobijes naprednu - ako te pozovu oni ce i srediti
ljudi koji rade u naprednoj znaju posao za razliku od onih drugih
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno