Street
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 17.07.2021
- Poruke
- 273
- Poena
- 65
Ja kada sam upitao čemu to, koliko sam razumeo, reče lik kao ne bi bilo u redu da se ispostavi da nešto nije u redu pa da se to vraća a ja kao nisam hteo da se roba pregleda, tako nešto. (a reče dešava se to baš). Mislim mene nije bila briga preterano, nisam ni stavio potpis nego neku škrabotinu, jer nije bilo za mene... A bio je tablet neki, i stvarno mi bilo glupo da se otvara i proverava kada je za poklon, mada da sam kupovao sebi onda bi svakako želeo da vidim na licu mesta da je ok.
U Gigatronu su mi takođe insistirali na otpakivanju i proveri, a ja sam bio u fazonu hoću sam kući lepo sa merakom to da otpakujem, nisam hteo, lik je rekao dobro, ali ako bude nekih problema... ostao je nedorečen, ali u fazonu nemoj posle da se žališ... Ali nije bilo nikakvog potpisivanja.
E onda sam kasnije razmišljao o tome i računam da je stvarno bio neki defekt uređaja ili oštećenje da li bi taj radnik mogao da kaže. pa ti nisi želeo da pregledaš i pogledaš uređaj.
A opet koliko znam nema zakona koji kaže da ti na licu mesta moraš da se uveriš u ispravnost uređaja...
U Gigatronu su mi takođe insistirali na otpakivanju i proveri, a ja sam bio u fazonu hoću sam kući lepo sa merakom to da otpakujem, nisam hteo, lik je rekao dobro, ali ako bude nekih problema... ostao je nedorečen, ali u fazonu nemoj posle da se žališ... Ali nije bilo nikakvog potpisivanja.
E onda sam kasnije razmišljao o tome i računam da je stvarno bio neki defekt uređaja ili oštećenje da li bi taj radnik mogao da kaže. pa ti nisi želeo da pregledaš i pogledaš uređaj.
A opet koliko znam nema zakona koji kaže da ti na licu mesta moraš da se uveriš u ispravnost uređaja...