Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Iskreno mnogo bi jadno bilo da Mts zaista potpise sad ugovor i dobijete sve Sportklubove , a da korisnici SBB-a i dalje nemaju Arene ..
SBB ih zeza sad sa cenama i slicno,totalno logicno.. S obzirom da je sve to Telekom njima radio prethodnih godina kada god bi ih upitali za Arene...
Najbolje bi bilo da naprave ugovor u kojem ce morati da ustupe jedni drugima te da ih nazovemo exkluzivne sportske kanale .
 
Da ima SK kanali
i N1 i Nova S
prvih 12 meseci 899,00 din drugih 12 2295,00 din na dva TV-a
+ EON na aplikaciji
+ HBO GO
Ti si uzeo Premium paket zar ne? Ja sam uzeo Extra i meni je drugih 12 meseci 1595 din, isto ima tri eon aplikacije i dva satelitska risivera ali mislim da nemam HBO paket

Послато са TA-1053 помоћу Тапатока
 
Za one koji ne razumeju zasto UM nece da da po istoj ceni kanale a objasnili su ljudi na forumu vise puta,
, evo prostog objasnjenja
VLASNIK SI RESTORANA - Domacin veselja ti najavi 100 zvanica, i plati ti unapred za 100 zvanica,
a on je pozvao 150 zvanica, i trazi da se postavi hrana za jos 50 ljudi preko , a da nista ne doplati, jer je vec platio.
Nadam se da je sad svima jasno, zasto UG nece da da supernovoj za 10 operatera koje je kupila, a da plati za dva, nego trazi sa svakim da potpise posebno ugovor.
 
Ako domacin povuce tri sarme sa iz menija, 'oce li gosti biti veseli :d
 
Pa jel su do sada tako radili?
Ja bi rekao da nisu. A imaju oni svoje kontrolore.

Pre bi rekao da UM traži da se plati za sve moguće buduće goste tog veselog restorana bez obzira što nisu svi jeli tu sarmu.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ti si uzeo Premium paket zar ne? Ja sam uzeo Extra i meni je drugih 12 meseci 1595 din, isto ima tri eon aplikacije i dva satelitska risivera ali mislim da nemam HBO paket

Послато са TA-1053 помоћу Тапатока

Da
ima HBO, Cinemax i Cinestar Premium + HBO GO
 
Poslednja izmena:
Još instrukcija Supernove službenicima za podršku potrošačima, u kojima im se sugeriše da prećute zakonske mogućnosti oko raskida ugovora:

EOpDc_eWoAAhCF_.jpg
 
Ne nego su UM imali pojedinacne ugovore sa vektorom,kopernikusom itd a sad ovi dripci hoce da sve obuhvate kroz jedan fantomski supernova i da pritom kupe i ono malo nezavisnih lokalnih provajdera plus sto je nego pomenuo zamlacivanje za arenu itd...
Ako bre i treba da ih keca UM dosta je bilo drzavnog monopola sve sto su dotakli upropastili su, RV je nekad bio korektan provajder a sad SN moram da zovem milion puta dnevno jer cas nemam televiziju cas nemam internet il kad ga pak imam dobijem 10 puta manje brzine, sad naravno tu je smanjenje racuna zalbe al bre nemam zivaca da se pored dva posla i ostalih stvari zamajavam sa retardima svaki dan plus kad se na sve to dodaju oni ne inteligentni terenski radnici koji ne znaju da razlikuju ruter od modema ne znaju WiFi\Lan standarde

Samo cekam sutra cim zavrsim sa poslom veceras popijem kaficu pa na raskidanje ugovora
 
Moje pitanje od jutros, kao nastavak na pitanje koje sam im juče postavila o raskidu ugovora:

"Poštovani,
u stvari, u našem ugovoru stoji i Član 13. u kome između ostalog piše:

"Korisnik, ako se nameravanim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je Ugovor zaključen na način koji nike na korist KORISNIKA, ima pravo na raskid Ugovora saglasno sa odredbama Opštih uslova uz izmirenja svih dospelih obaveza. Ukoliko KORISNIK u periodu do dana stupanja na snagu i početka primene izmenjenih uslova, pisanim putem, ne raskine ugovor, smatraće se da je prihvatio predmetne izmene."

Za mene je ukidanje ovoliko bitnih kanala, bitna izmena uslova pod kojima je Ugovor zaključen.
Da ne spominjemo da ste nas morali obavestiti mesec dana unapred, (što takođe piše u istom članu Ugovora) pa da mi imamo taj rok za raskidanje ugovora.
Ali vi nas niste obavestili, već ste samo ukinuli kanale, i obavestili nas istog toga dana.

Ako imate imalo poslovne etike, dozvolićete raskidanje ugovora samo uz izmirenje dospelih obaveza.

Hvala Vama na razumevanju."

Njihov odgovor, stigao malopre:

"Poštovani,

Obaveštavamo Vas da u skladu sa članom 11, stav 4. Opštih uslova Ugovora, vlasnik KDS-a ima pravo izmene izbora TV programa u okviru izabranih digitalnih paketa.

Takođe, u skladu sa članom 37. Opštih uslova Ugovora, vlasnik KDS-a ima obavezu da, u toku trajanja ugovornog odnosa, korisniku, u okviru izabranog paketa, obezbedi korišćenje minimalnog broja kanala (vrsta kanala).

Srdačan pozdrav,"

Ko razume, shvatiće...
 
Kako ja vidim celu situaciju :

Firme koje je kupio Telekom su zasebna pravna lica u okviru Telekoma pod brendom Supernova.

I do sada neke firme u okviru Supernove (odnosno neka od pravnih lica, tačnije AVCOM i Telemark) nisu imali UM kanale a ostali jesu. Razlog je što nisu imali ugovor sa SBB. Zašto? Pitaj boga...

Telekom je tražio da u okviru Supernove sva pravna lica imaju UM kanale odnosno - svi u Supernovi.

Pretpostavljam da se pregovaralo, iz ugla Telekoma, u pravcu ista cena po korisniku kao i do sada, ali da se dobiju prava za sve korisnike, pa i one koji do sada nisu mogli da gledaju UM kanale zbog ne postojanja ugovora (AVCOM i Telemark). Dakle, jeste više para ali srazmerno većem broju korisnika i to Telekomu nije sporno.

SBB je tražio višu cenu po korisniku, dakle ne onu staru koja je bila. Sa tim SBB bi da dobije i veću cenu po korisniku i više korisnika za koje naplaćuje prava za reemitovanje (AVCOM i Telemark). E to je Telekomu sporno. Plus traže blokadu na širenje mreže...
 
Oho, gruba igra. Skinuli su rukavice

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
 
Ugovor nije isto što i zakon.
Zakon je uvek jači od bilo kod ugovora osim u slučaju lex specialis.

Nerealno je očekivati od njih bilo kakav smisleniji odgovor jer rade po direkrivi.

I uopšte nije bitno to sad, verovatno će se sada pojaviti ovde dežurni Kopernikus I supernova komentatori i tražiti odakle su procureli mejlovi i ko iznosi netačne informacije a hvaliti na sav glas Supernovu. Jer kod njih su uvek krivi svi drugi osim njih, radilo ne radilo drugi su krivi.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Da ima SK kanali
i N1 i Nova S
prvih 12 meseci 899,00 din drugih 12 2295,00 din na dva TV-a
+ EON na aplikaciji
+ HBO GO
Imas Sk 1,2 i 3 a glavne stvari sada idu na Nova sport i SK 4 i 5, evo upravo sada pocinje finale NFL konferencija na SK5, tu ce biti i Superbol...
 
Kao sto je kolega Gileb napisao radi samo eon van mreze, na bilo kojem netu bar za sada. Ali ako ste pozajmili eon nalog od nekog sbb korisnika nikako ne mozete koristiti na drugom netu. Eon van mreze je posebna usluga upravo namenjena korisnicima drugih operatera. I ja sam u Supernovi (ex kopernikus) korisnik samo televizije. Planiram da na mom mts vdsl-u uzmem eon sportski paket, razmisljam se cak i o total tv jer imaju sjajnu ponudu do kraja meseca.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Netacno, pisao sam vec. Imam pozajmljen nalog vec vise od pola godine i radi bez problem na SN netu, i Sk-a i Nova s i svi ostali kanali...

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
 
Ugovor nije isto što i zakon.
Zakon je uvek jači od bilo kod ugovora osim u slučaju lex specialis.

Nerealno je očekivati od njih bilo kakav smisleniji odgovor jer rade po direkrivi.

I uopšte nije bitno to sad, verovatno će se sada pojaviti ovde dežurni Kopernikus I supernova komentatori i tražiti odakle su procureli mejlovi i ko iznosi netačne informacije a hvaliti na sav glas Supernovu. Jer kod njih su uvek krivi svi drugi osim njih, radilo ne radilo drugi su krivi.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
Ratel je taj koji može da presudi, juče sam pismeno tražio od njih zvanično tumačenje
Savetujem da to masovno zatražimo od njih

[email protected]


J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Netacno, pisao sam vec. Imam pozajmljen nalog vec vise od pola godine i radi bez problem na SN netu, i Sk-a i Nova s i svi ostali kanali...

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
I ovo zavisi koji je operater,na avcom nikad nije radio sk i n1,a sada i nova.

Sent from my T1 7.0 using Tapatalk
 
svi oni i rade po direktivi i SBB i SN ne rade sigurno na svoju ruku i da dozvole radnicima da svako prica sta hoce, to ni jedna ozbiljna firma nesme da dozvoli.
ne znam cemu ovo serovanje mailova kada takva ista uputstva imaju i ovi iz sbb kada ih neko pita u vezi raskida.
Ko je raskidao sa sbb taj zna sta je muka....

Trenutno ovakva situacija najvise na ruku ide sbb, ovo im je dzabe reklama i jos ne gube vreme da u svakoj izjavi napomenu da mozete od njih kupiti EON:-devil-:

ja licno mislim da jednostavno moraju ponovo da sednu za sto i nadju kompromis u kome moraju obe strane da popuste.
 
Poslednja izmena:
Imas Sk 1,2 i 3 a glavne stvari sada idu na Nova sport i SK 4 i 5, evo upravo sada pocinje finale NFL konferencija na SK5, tu ce biti i Superbol...

ima i sk hd, nova sport, a na nova sport je nfl
 
Kako ja vidim celu situaciju :

Firme koje je kupio Telekom su zasebna pravna lica u okviru Telekoma pod brendom Supernova.

I do sada neke firme u okviru Supernove (odnosno neka od pravnih lica, tačnije AVCOM i Telemark) nisu imali UM kanale a ostali jesu. Razlog je što nisu imali ugovor sa SBB. Zašto? Pitaj boga...

Telekom je tražio da u okviru Supernove sva pravna lica imaju UM kanale odnosno - svi u Supernovi.

Pretpostavljam da se pregovaralo, iz ugla Telekoma, u pravcu ista cena po korisniku kao i do sada, ali da se dobiju prava za sve korisnike, pa i one koji do sada nisu mogli da gledaju UM kanale zbog ne postojanja ugovora (AVCOM i Telemark). Dakle, jeste više para ali srazmerno većem broju korisnika i to Telekomu nije sporno.

SBB je tražio višu cenu po korisniku, dakle ne onu staru koja je bila. Sa tim SBB bi da dobije i veću cenu po korisniku i više korisnika za koje naplaćuje prava za reemitovanje (AVCOM i Telemark). E to je Telekomu sporno. Plus traže blokadu na širenje mreže...

Kakve to ima veze sa bilo čime i zašto mene to treba da interesuje - hoću da gledam Discovery kanale, ali nema. Kada sam potpisivao UO lepo su mi uručili spisak kanala na kojima su bili i ti kanali. Iskreno, baš me briga da li je Supernova registrovana u APR-u, da li su imali ovo ili ono i da li ih ucenjuje United Grupa... Gde su kanali koji su mi obećani?
 
Pazi kad moj post uopšte nije posvećen tebi i tvojim problemima, nego je u skladu sa diskusijom koja se vodi na forumu.
 
A koje su šanse da bez discovery kanala i UM kanala (ne znam jel su discovery isto njihovi), spuste cenu paketa... To bi mi odgovaralo do jaja, uzeo sam EON sportski, i milina bi bilo da se to kompenzuje kroz manji račun...? Da li ih je neko pitao oko toga nešto?
 
Ratel je taj koji može da presudi, juče sam pismeno tražio od njih zvanično tumačenje
Savetujem da to masovno zatražimo od njih

[email protected]


J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

Evo ko ima nedoumica oko zakona i da li mogu tek tako da menjaju kanale u paketima...
Pročitajte pažljivo odogvor Ratela (doduše to je bilo 2017.).
Ja sam sve to prošao, samo sam bio uporan u dopisivanju, ali po ovome zakon je na našoj strani...(odustao sam na kraju od raskida).
Bitno je samo ne platiti poslednji račun jer se tako ustvari pristaje na nove uslove. Posle toga kasno...
 

Prilozi

  • rv01.jpg
    rv01.jpg
    302.9 KB · Pregleda: 203
  • rv02.jpg
    rv02.jpg
    225.9 KB · Pregleda: 183
  • rv03.jpg
    rv03.jpg
    268.3 KB · Pregleda: 160
Poslednja izmena:
Čim stigne odgovor javljam

J

PS: Zato predlažem da se manemo ćorava posla ko je kriv,kakva je čija poslovna politika, nego "zatrpajmo" Ratel prijavama



Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Pazi kad moj post uopšte nije posvećen tebi i tvojim problemima, nego je u skladu sa diskusijom koja se vodi na forumu.

Tvoj post je jedan u nizu nepotrebnih koji objašnjava nekakva saopštenja (prepucavanja) između UG i MTS-a... Ljude zapravo ovde najviše zanima, iz ovih ili onih razloga, kako će neki od posetilaca foruma proći u ponedeljak kada podnesu zahtev za raskid ugovora. Tvoja tumaćenja prežvakanih tema su samo to - tvoja tumačenja koja su već više puta - prežvakana - na istoj ovoj temi.

Dakle, glavna tema poslenjih 24h zapravo jeste - zašto nema kanala, hoće li ih biti i da li se može zato što ih nema i neće ih biti raskinuti ugovor.

Nikoga ne zanima, primarno, ko je u pravu, već zašto nemaju uslugu koja im je obećana i što je najbitnije ugovorena ugovornom obavezom. To nije mala stvar jer pričamo o oko 80 000 dinara obaveze prema nekakvom nepostojećem operateru za uslugu koju, ispostavilo se, pružalac nije u stanju da obezbedi već nakon manje od godinu dana trajanja ugovorne obabeze. To je suština zašto je tema "buknula" poslednjih 24h. Čak i da je Supernova u pravu, to je sekundarno - usluge nema.
 
Poslednja izmena:
Evo ko ima nedoumica oko zakona i da li mogu tek tako da menjaju kanale u paketima...
Pročitajte pažljivo odogvor Ratela (doduše to je bilo 2017.).
Ja sam sve to prošao, samo sam bio uporan u dopisivanju, ali po ovome zakon je na našoj strani...(odustao sam na kraju od raskida).
Bitno je samo ne platiti poslednji račun jer se tako ustvari pristaje na nove uslove. Posle toga kasno...

Zahtev za raskid UO treba podneti najkasnije 30 dana nakon promene uslova, najbolje tokom januara - upravo iz tog razloga. Neko je pitao, može li posle 2 meseca, pa naravno da ne može.

Mene najviše sada zanima kako će sutra izgledati prijem tih zahteva za raskid UO u poslovnicama "Supernova projvadera", ako ih uopšte i bude :)
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno