Šta je novo?

Banka Intesa

Placas je punu cenu? (mislim da odrzavanje, nevezano za ovu zamenu)
 
Da. Nije baš jeftino (1300rsd), ali računam da sa dva ulaska mesečno u lounge na aerodromu pokrijem trošak.

Plus benefit od osiguranja I sl.

Sve kao hoću da je otkažem, pa "zaboravim". ;)

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Zbog lounge-a sam jedino i razmisljao o njoj, ali ne koristim toliko lounge :(
Rekoh da pitam, mozda ima i alternativa ;)
 
Da ne gušim temu sa mojim "problemom" ali možda će koristiti i drugima u sličnoj situaciji. Naime još uvek nije rešena promena mobilnog operatere (MPN) u njihovom sistemu. Juče su mi rekli da su poslali zahtev tehničkoj službi da to reši i da će me zvati kada da dođem u banku...ne znam da li da se smejem ili da plačem...:smash:

Dakle da sumiramo, u 2019. godini ukoliko promenite mobilnog operatera:

- morate obavestiti banku;
- ne možete to uraditi pozivom CC;
- ne možete poslati mail;
- morate otići u poslovnicu;
- u poslovnici trebate imati puno strpljenja jer možda njihov sistem neće prihvatiti promenu mobilnog operatera koju ste došli da prijavite;
- morate čekati da vas pozovu kada OPET da dođete u poslovnicu kako bi KONAČNO promena bila izvršena (ja čekam od utorka).

Naravno da se razumemo, verovatno većina ljudi ovo uradi bez problema, nisam ni primetio da je neko pisao o ovakvoj situaciji u ovoj temi, takođe ne mislim da su zaposleni u Intesi nešto krivi ali svakako je sve ovo vrlo iritantno.
 
Ja sam predao iz MTS-a u VIP a da nisam obavestio Intesu i normalno stižu poruke

Sent from...
 
Pretpostavljam da neko iz Intese prati forum i cuje vox populi:

- hocemo QR u Mobi za placanje racuna
- P2P preko QR
- Placanje na prodajnom mestu preko QR
- Instant / IPS
- Apple Pay, bar probajte da cimate Apple preko Intesa Sanpaolo https://support.apple.com/en-us/HT206637
- Na eBank/Mobi da pise IBAN/instrukcije za devizno placanje
- Na Mobi da se vide nazivi racuna koje setujemo preko eBank... ujedno ga prilagoditi za Touch / Face ID i full screen




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Meni se desavalo da novac legne, da se vidi da je tu ali da niej raspoloziv, pa onda ja nazovem banku koja kao proveri i gle cuda, onda novac postane raspolozi. Bas za dolare i cekove pricam, intesa je bila u pitanju.

Nazvao sam posle nekih 50ak dana. Rekli su da se javim 12. juna, da će tad biti OK.
Proverim 12. juna - još je blokirano. Nazovem. Kažu da će narednog dana, tj. 13. juna biti sve rešeno & raspoloživo.
Pošto su sredstva 13. i dalje blokirana, nazovem ponovo. Kažu da mogu računati da će sredstva biti odblokirana u ponedeljak, tj. za neka 4 dana. Što će biti više od dva meseca, lagano.

Meni ovo deluje kao klasično zavlačenje, da ne kažem kao neka muvačina. Barem spram objašnjenja & obrazloženja koja dobijam od njih kad nazovem. Svaki put su ljubazni, profesionalni, ali ne daju nikakve naznake kada će moći novcem da se raspolaže, samo kažu da nazovem za neki period koji bude od 5 do 10 dana. "Hoću tada moći raspolagati novcem?" "- Nazovite, da proverite." Prelepo. :)

Da li neko ima preporuku za banku koja ove stvari radi da kažem korektnije. Ili je ovo najmanje loše što postoji (jer smo u Sr-bi-ji)?
Tipa, neka kažu tri meseca, ali da bude za tri meseca, bez da moram zvati, proveravati, objašnjavati svaki put iz početka šta i kako...
 
^to je procedura za cekove, zavisi od konkretnog do konkretnog slucaja. Neki mogu odmah da budu raspolozivi, neki i preko 2 meseca. Ne zavisi od nase banke, i nema veze sto smo u Srbiji.
Mozda ce neka banka brze obraditi, jer je slucajno cek u njenoj mrezi, ali to je nasumicno, ako ne znas kako ide novac od ceka.

Ako imas druge opcije priliva - iskoristi ih.

@Sale, isto je bilo kada je nekolicina ovde cimala za iPhone podrsku jos 2011. cini mi se. Banke ne gledaju da li treba nesto da se uradi, nego da li je isplativo. Posto Intesa nije jos uvek uradila za novi (?) iPhone podrsku, znaci da im ti klijenti nisu isplativi.
Za ovo drugo - dovoljno ih ljudi cima vec.
 
Pretpostavljam da neko iz Intese prati forum i cuje vox populi:

- hocemo QR u Mobi za placanje racuna
- P2P preko QR
- Placanje na prodajnom mestu preko QR
- Instant / IPS
- Apple Pay, bar probajte da cimate Apple preko Intesa Sanpaolo https://support.apple.com/en-us/HT206637
- Na eBank/Mobi da pise IBAN/instrukcije za devizno placanje
- Na Mobi da se vide nazivi racuna koje setujemo preko eBank... ujedno ga prilagoditi za Touch / Face ID i full screen




Sent from my iPhone using Tapatalk

Ehh ovo bi bilo super videti, mada sumnjam da cemo docekati uskoro neke stavke sa liste.
Intesa mobi app ocajno radi na iOS uredjajima.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jel zna neko da mi objasni kako da sa svog deviznog računa u Intesi prebacim pare, preko online aplikacije, na moj račun u Telenor banci? Tj da li je uopšte moguće? Jel ima provozije, koliko se čekaju pare? Gledao sam tu njihovu online aplikaciju, ali mi ništa tamo nije jasno.
 
Nije moguće, zabranjeno je, bez obzira što je isti vlasnik

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Bezveze. Ne kontam što ne može. Moram sad da se cimam do tamo, da gubim vreme ni za šta.
 
zato što država ne dozvoljava.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
Pranje para, ovono...

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 
Da ne gušim temu sa mojim "problemom" ali možda će koristiti i drugima u sličnoj situaciji. Naime još uvek nije rešena promena mobilnog operatere (MPN) u njihovom sistemu. Juče su mi rekli da su poslali zahtev tehničkoj službi da to reši i da će me zvati kada da dođem u banku...ne znam da li da se smejem ili da plačem...:smash:

Dakle da sumiramo, u 2019. godini ukoliko promenite mobilnog operatera:

- morate obavestiti banku;
- ne možete to uraditi pozivom CC;
- ne možete poslati mail;
- morate otići u poslovnicu;
- u poslovnici trebate imati puno strpljenja jer možda njihov sistem neće prihvatiti promenu mobilnog operatera koju ste došli da prijavite;
- morate čekati da vas pozovu kada OPET da dođete u poslovnicu kako bi KONAČNO promena bila izvršena (ja čekam od utorka).

Naravno da se razumemo, verovatno većina ljudi ovo uradi bez problema, nisam ni primetio da je neko pisao o ovakvoj situaciji u ovoj temi, takođe ne mislim da su zaposleni u Intesi nešto krivi ali svakako je sve ovo vrlo iritantno.

Ja nisam ni znao da je to treba da radim.

Ja sam predao iz MTS-a u VIP a da nisam obavestio Intesu i normalno stižu poruke

Sent from...

Isto. Šta više moj broj je prvo iz Telenora prebačen u MTS, a u februaru u VIP i ništa nisam menjao kod banke.


Nije moguće, zabranjeno je, bez obzira što je isti vlasnik

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Da ne bude zabune, ovo je ograničeno/zabranjeno od NBS ne Inteze.
 
Mislim da nije zabranjeno ako saljes sebi ili svojim rodjacima. Ima tu jos primera sta je dozvoljeno a sta ne. E sad da l to mozes da zavrsis online ili moras da ides do banke to ne znam... Kod mts Banke ili Telenor banke vidim da ima online opcija za to a kod drugih pojma nemam...
 
Ma hteo sam da prebacim pare sa Intese na Telenor da ne moram da se cimam sa redovima i čekanjem svaki put kad mi trebaju dinari da nešto platim. Ovako ima da odlepim svakim put sa odlaskom u Intesu da bi uzeo pare.
 
Moze li neko da mi pojasni, mozda je apsurdno pitanje, ali sam zbunjen.

Juce sam prvi put platio MasterCard kreditnom karticom u zemlji, na benzinskoj pumpi. Bila mi je samo ona pri ruci *mjau**mjau**mjau*. I kada sam pogledao stanje na kartici, video sam da je taj trosak obracunat u eurima i tako skinut sa kartice. Jel to ok, koji je smisao toga kada vec postoji i dinarsko zaduzenje, za koji stoji 0?
 
Poslednja izmena:
Dinare možeš prebaciti nesmetano, ja to radim redovno.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 
Devizni je račun, dakle slao bih sam sebi evre, a onda ih konvertovao u dinare u Telenor banci.
 
Moze li neko da mi pojasni, mozda je apsurdno pitanje, ali sam zbunjen.

Juce sam prvi put platio MasterCard kreditnom karticom u zemlji, na benzinskoj pumpi. Bila mi je samo ona pri ruci *mjau**mjau**mjau*. I kada sam pogledao stanje na kartici, video sam da je taj trosak obracunat u eurima i tako skinut sa kartice. Jel to ok, koji je smisao toga kada vec postoji i dinarsko zaduzenje, za koji stoji 0?

Koja MC? Vezana uz HIT račun ili posebno izdata?

Prva pouzdano u zemlji treba da zadužuje dinare.
 
Me da treba, nego mora.
Svaka transakcija u zemlji se zadužuje u dinarima, a svaka u inostranstvu se zadužuje u eur (bez obzira na valutu). Kako podmiruješ mesečne račune za Master Card, sasvim je druga priča.

Ne vidim zašto misliš da si pogrešio što si platio Masterom. Dospeva za naplatu 10.7., bez kamate, kreditira te banka.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Dozvljeno je i moguce je slanje sa svog na svoj devizni, ali je potpuno neisplativo. Naplacuje se kao prenos u drugu zemlju, i ide preko posrednickih banaka van Srbije. Otprilike fixni deo je ~20e znaci, plus procenat od prenosa.

Zasto ne bi u Intesi konvertovao evre u dinare i poslao u Telenor kao dinare???

@WebWolf, kako ti izgleda ta transakcija tacno? Neki slip/SMS (ukloni raspolozivo stanje i broj kartice slobodno).
 
Koja MC? Vezana uz HIT račun ili posebno izdata?

Prva pouzdano u zemlji treba da zadužuje dinare.

Da, MC vezana uz HIT.

Mozda sam i podigao laznu uzunu. U mobilnoj aplikaciji mi za nedospele obaveze ta transakcija stoji u deviznom delu. Sada sam seo iz browsera da uhvatim screenshot, medjutim, na portalu je ovako, kao na slici. Ta transakcija se ne vidi dok se ne klikne na nedospele obaveze (ovih 8.95 ne ukljucuje tu kupovinu), a prikazuje se i u dinarskom i deviznom delu. Moguce da mobilna aplikacija nije bas kako treba i sve racuna kao devize, ovih 24.19 EUR. Kada dospe obaveza, moguce da ce se pravilno skinuti. Bezveze.

Generalno sam iritiran ovakvim stvarima kod Intese. Imao sam racune u AIK banci, iako je sve bilo Windows 98-style sve je radilo. Bankomati su "leteli". Intesini svi nesto laguju, zakucavaju, UX katastrofa, svaki treci put trcim nazad da uzmem karticu koliko zabaguje pre nego sto je izbaci, jednom cu je stvarno zaboraviti. Godinama sam navikao da mi bankomat spremi novac i preda ga tek kada uzmem karticu, ovo je cirkus. O Telenor banci da ne pricam, tehnika im je kudikamo bolja.
 

Prilozi

  • Screenshot_2019-06-13_22-08-37.png
    Screenshot_2019-06-13_22-08-37.png
    27.1 KB · Pregleda: 102
  • Screenshot_2019-06-13_22-10-39.png
    Screenshot_2019-06-13_22-10-39.png
    17.7 KB · Pregleda: 96
Poslednja izmena:
Sve ti je ok, bez brige ;)

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 
Da, MC vezana uz HIT.

Interesantno.

Evo sad gledam kod mene i sve je kako treba osim računa za gorivo sa KNEZa, gde je iznos u EUR, a orig valuta RSD.

c5e96942edbd0f2cce0cb42e873b260c.jpg


Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
@bbK1ng

Ha! Ovaj spisak vidim kada kliknem na nedospele obaveze u dinarima (iako imaju vrednost 0.00), i onda mi prikaze listu, i tu postoji ta kupovina. Da, bas tako, iznos u EUR a originalna valuta RSD.

Hvala svima :) .
 
Poslednja izmena:
To ne normalno. Cudno je ovo sto kod bb1k nije svugde Iznos u EUR.
 
Devizni prenos izmedju banaka u zemlji ide preko NBS.

Kod:
 Međunarodni i međubankarski kliring sistem u devizama

Radi omogućavanja efikasnijeg i jeftinijeg izvršavanja platnih transakcija u evrima za stanovništvo i privredu, Narodna banka Srbije je operator Međunarodnog i međubankarskog kliring sistema u devizama, u kojem se svakog radnog dana, u skladu s Pravilima rada međubankarskog kliring sistema u devizama i Operativnim pravilima za kliring međunarodnih plaćanja (međunarodni kliring sistem u devizama), vrši prenos novčanih sredstava u evrima između učesnika u ovom sistemu.

Pored banaka sa sedištem u Republici Srbiji i Narodne banka Srbije, učesnici Međunarodnog i međubankarskog kliring sistema u devizama su i banke iz Bosne i Hercegovine, na osnovu Sporazuma o kliringu međubankarskih i međunarodnih plaćanja zaključenog između Narodne banke Srbije i Centralne banke Bosne i Hercegovine.



Bolji kurs imas na Intesa online nego na Starter kod TB.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno