Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Nema boljeg načina da se počne nova sezona od prisećanja starih padova i lomova. ;)
Ja konačno odneo viljušku na servis (čekala od početka prošle sezone). Ceo celcati dan maltretiranja, ali sad bi bar trebalo da je spremna za narednih deset godina.
Sutra još samo da je montiram nazad, danas nisam više imao ni snage ni živaca. Mada, ionako nešto ne žurim sa otvaranjem sezone.
 
Iznenadio bi se koliko malo voznih sati izmedju dva redovna servisa (menjanje ulja, eventualno i gumica i prasinara) preporucuju proizvodjaci amortizera, tako da tvojim tempom ne da ne bi trebao da budes miran 10god nego daj boze dva meseca :D
Ali to je naravno teorija i to su proizvodjaci i njihov marketing za ubiranje love od servisa :D
Elem kad smo kod lomova i padova, jos jednom da ti se zahvalim za tvoje nesebicno ucesce u zameni tockova :)

EDIT :
Evo, nadjoh https://sram-cdn-pull-zone-gsdesign.netdna-ssl.com/cdn/farfuture/yAx0kSlyUugovoDtl17X-Hf1mczwWOVal599FZA_qoE/mtime:1490130617/sites/default/files/techdocs/sc2_service_interval_counter_mat_v10.pdf
:d
 
Poslednja izmena:
Ma znam. Baš juče pogledah neki klip o održavanju.. šoljica, valjda. Kaže lik na kraju "jednom u šest meseci bi trebalo da bude dovoljno". :) Verovatno i korman treba menjati na 2 meseca, a ram dvaput u sezoni. Nažalost, bojim se da nas samo navikavaju na to da će novi modeli stvarno da traju sve kraće i da zahtevaju redovno održavanje kao kola. Pa kad ti pukne točak posle tri vožnje, oni samo kažu "a već deset godina savetujemo menjanje na svakoj drugoj vožnji". No, ova viljuška mi je kao polovna trajala 10 godina (u stvari, meni 8), pa odatle potiče moj optimizam. Suštinski je u odličnom stanju, sad je i puna novog ulja i sa novim dihtunzima i onim... sunđerom unutra. Jedino me ubedi čovek da je bio suviše mali vazdušni pritisak, pa imam utisak da će sada biti mnogo tvrda. Ali, bar se vazduh lako ispusti.

Ne moraš tako izokola da mi saopštavaš da ti je opet potrebna slična usluga. ;)
 
Koji Multitool uzeti?
TOPEAK Mini 18+ ili nešto slično da ima sve alate + alat za lanac?
 
Koliko kosta ovaj TOPEAK? I gde? Dobar alatic, mada ja generalno nosim samo dva obicna imbusica 4 i 5 i toliko. Uglavnom neko od ekipe sa kojima vozim ima alat :D Doduse do sada i nisam imao neku potrebu za alatom tokom voznji, sem pajsercica za gume.
 
Topeak 18+ je 3100din, ima i Hexus II model, 2700, interesantan je i Kelly's Adroit model, za 2700 sve ovo na 2bike oglasima.
PBike drži neke Syncros modele.

U principu, hteo bi da ima sve što treba, ne previše toga što ne treba i da je kvalitetan. Obavezno mi je da ima alat za lanac, jer ne planiram zaseban da kupujem.
 
A jesi li gledao PRO modele iz pb? Jesenas kad sam zadnji put išao tamo imali su njihove alatiće i delovali su mi skroz ok. PRO je šimanov brend. Baci pogled...
Mada i syncros je ok, oni su pod scott-om.

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Ja sam uzeo ovaj u radnji kod ade, sportofis, mislim da je oko 1000din bio.
IMG_20170407_172537.jpg
 
Pa pazi, lanac je na 0.5% po merenju, tako da mu nije vreme za zamenu. Više puta merio. Čak ni test sa odlepljivanjem lanca na pogonu ne pokazuje da je vreme za zamenu.

Ako sam ja polovan bajs mogao da vozim ovoliko bez ikakvih troškova (sem unutrašnjih guma i tek ove godine dve spoljne), ja samo mogu da zaključim da sam dobro uradio što se ne cimam previše oko održavanja. A kaseta je već bila za zamenu prilikom kupovine pošto je najmanji zupčanik polomljen, ali evo i dalje radi, i tera.
Lanac na 0.5 je za zamenu.
Kao sto rekoh moze to da tera i da racunas da ti se to nekako isplatilo kad ceo bajs kosta 100eur.

Ali kad samo kaseta kosta 50eur i jedna sajbna 30eur (a trebace bar dve da se zameni) izracunaj da li se isplati zameniti lanac od 10eur.

Nego, da pitam nešto u vezi merenja snage što gledam na nekim jutub snimcima. Kako to radi? Nešto mi se čini da snagu ne može da meri nikako već da samo može da pretpostavlja na osnovu brzine i nagiba po kome se vozi i težine bicikle i vozača. Tako da jači vetar ili teži teren unosi grešku koja može biti i drastična.

Mnogo gresis.
To merenje se vrsi senzorima koji mere naprezanja i deformaciju materijala, i na ta merenja ne utice vetar, tezina i nagib terena.

Ima vise proizvodjaca tz powermetara i to su relativno skupe sprave (cene su od 500eur pa navise), obicno se nalaze na kurblama pogona, pedalama ili u zadnjoj nabli i mere deformacije materijala usled sile koje vozac vrsi prilikom pedalanja izrazeno u wattima.

Interesantno za powermetre je da ljudi to prave u DIY varijanti uz pomoc arduina upotrebljivo za treninge na trenazeru posto je u kucnoj varijanti prakticno nemoguce elegantno spakovati celu skalameriju da bi sa njom vozio napolju.
Kakva vi sedista koristite?
Ja sad koristim ovo
IMG_20170220_160250.jpg
A pre njega ovo:
IMG_20160411_133416.jpg

Bas sam isprobao razna sedista, ali mi najbolje leze ova uska i tvrda.
 
Opasno izgledaju ovi cajnezi, ja sam hteo d'uzmem i probam ovaj "SMP" ali mi izlete povoljno sic iz klipa.
Da li si koristio jos neke kopije delova?
 
Kako poznaješ da li su kinezi? :)

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Lanac na 0.5 je za zamenu.
...Ali kad samo kaseta kosta 50eur i jedna sajbna 30eur (a trebace bar dve da se zameni) izracunaj da li se isplati zameniti lanac od 10eur.

Pa sad ne znam da li mi se isplati da ga menjam pošto je kaseta odavno za zamenu i nemam razloga da je čuvam novim lancem. Ne znam da li oštećenje radi i obrnuto, odnosno da loša kaseta sa naoštrenim zupcima oštećuje nov lanac?
 
Pisac, jel preskače lanac u vožnji? Nisam primetio da si spomenuo... Recimo da ne. Ne diraj ništa i cepaj, dokle god može. Kad pocne da preskače zamenićeš sve i kraj. Sad ako bi stavio nov lanac ništa ne bi "čuvao" već bi ti lanac preskakao što na kaseti što na pogonu i verovatno uopšte ne bi mogao da voziš.
Ja sam tako jednom zamenio lanac ne znajući kakav mi je pogon na tadašnjem bajsu i srednji lančanik je bio neupotrebljiv... sreća pa kaseta nije preskakala, verovatno je bila menjana, pa je zamena samo srednjeg lančanika rešila problem.

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Kako poznaješ da li su kinezi? :)

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
Pa original ne izgleda tako a i ovo smp sedište košta 400eur :)


Pa sad ne znam da li mi se isplati da ga menjam pošto je kaseta odavno za zamenu i nemam razloga da je čuvam novim lancem. Ne znam da li oštećenje radi i obrnuto, odnosno da loša kaseta sa naoštrenim zupcima oštećuje nov lanac?
Ako je to vec ishabano kako kazes ne mozes samo lanac da zamenis moras i kasetu, a ako si bio dovoljno uporan i pogon ili samo sajbne sta vec imas.

Svi delovi u nizu trebaju biti nekog slicnog stanja da bi mehanivki odgovarali jedni drugima, cim jedan ima vise zazora (lanac je prvi) on ostecuje sledeci u nizu.

Sve je to bilo i meni bezveze prica dok nisam poceo da vozim skuplje delove pa se to ne isplati tako.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Prekjuče se, po vetru i kiši, konačno naterah da se proVOZam do Novog Sada, pa je viljuška servisirana i bajk spreman za narednih deset sezona. Naravno, pošto sam ja skidao i montirao viljušku, spremnost će ipak morati da se proveri na nekoj vožnjici ovih dana. Verovatno ću sačekati ponedeljak i malo toplije i lepše vreme, pa do Avale. Ako je neko raspoložen, može da se pridruži. Godine nebitne, mada ne podržavam bežanje iz škole zarad vožnje. Standardna ruta - Labudovo brdo (Orašac), Kijevo, offroad do Resnika, Pinosava, Avala. Voleo bih preko Petlovog brda do Rušnja (pa Sremaćka šuma i Železnik), ali ne znam na šta će ličiti put preko livada i njiva do Rušnja posle ovih kišnih dana. Btw, tempo će biti sigurno lagan, jer će biti prva vožnja od septembra, ali ne pravim (duge) pauze, idem da se vozim.

Btw, da se pohvalim i da sam dodirnuo ponovo 83 kg težine, verovatno prvi put od srednje škole. Još sam zadovoljniji zbog činjenice da sam krajem januara, posle prazničnih poslastica, bio na 94-95. A zarekoh se "nikad više preko 90". Videću kako će bajk reagovati. Uz to, od oktobra više ne koristim lift (bar kod kuće), a trudio sam se da više i šetam (~220 km u martu), pa bi trebalo da sam u nešto boljoj formi (naročito kolena).

P.S. Ako neko hoće da se pridruži za Avalu (recimo da bih krenuo oko 9-9:30) bolje da mi pošalje PP, jer obaveštenja o porukama na forumu uglavnom ne stižu.
 
Pričali smo nekad o troškovima korišćenja/održavanja bicikla, pa danas svedoh malo račune (napamet). Kupio bajk polovan 2009. godine. Promenio korman (stari napukao posle zapinjanja za rampu), stavio ergonomske gripove, pa 2015. stavio novu kasetu, lanac i pogon i sada servisirao viljušku. Čeka me i zamena sedišta. Zajedno sa svim menjanjem guma, ukupni troškovi održavanja/servisiranja za 8 godina biće ~350 evra. To je oko 45 evra godišnje što mislim da je odlično za toliko uživanja u vožnji bez razmišljanja (samo teraj). Pritom godinama nisam ništa ni podmazivao, niti sam proveravao lanac, inače sam mogao da prođem i bez menjanja kasete i pogona. A sada su pred svim bitnim/skupim delovima još godine eksploatacije bez ulaganja. (ok, lanac ću sad češće da menjam)

Naravno, za te pare može da se kupi i ceo dodatni bicikl, ali teško da bi vožnja sa njim bila bezbrižna, posebno po terenima na koje sam zalazio i sa mojim gabaritima (bar nekadašnjim, kada sam bio i na 112 kg). Dakle, ja sam izuzetno zadovoljan. Istina, razmišljam opet i o prelasku na tubeless, ali mislim da je ipak malo verovatan.
 
Pitanje za Novosadjane, na kojim pumpama duvate gume vasih drumasa?

Vidim jutros lep dan, sunce, reko savrseno vreme za voznju, i oko podne se uputim na voznju, al reko da prvo proverim pritisak i naduvam malo gume. Setim se da nemam adapter da mogu da duvam na pumpama pa odem preko puta Pub-a u bici radnju i kupim adapter. Vidim ljudi imaju kompresor ispred pa reko da naduvam odma tu, ali kompresor ne ide preko 4 bara, pa tu nista ne uradim ali vidim da su mi gume na 5.5 bara. Odem do NIS-a kod Futoskog Parka, stavim adapter, al kompresor ni da mrdne. Mucim se tu malo, probavam al nece. Malo se iznerviram al ipak resim da odem dalje, sledeca najbliza pumpa za kojhu znam, MOL kod sajma. Na MOL-u nesto nije funkcionisalo, pa mi ispusti gumu na 1.5 bar. Ne budem lenj, zovnem coveka koji radi da on pokusa, ali nista. Kaze idi na drugu MOL pumpu. Odem i tamo, naduvam malo al nece vise. Odatle odem na AVIA kod Zeleznicke stanice, naduvam do 4 bara, ali preko toga nema sanse. Tad vec poprilicno pop****m i krenem kuci. U povratku jos jednom svratim na NIS, naduvam do 5.5 bara ali preko opet nece.

I tako sam proveo 2 ipo sata, ovog vise ne ne tako lepog dana, gurajuci biciklo po Novom Sadu poprilicno iznerviran i sa polu praznim gumama.
 
Poslednja izmena:
Сад си ме збунио. А ручна пумпа?

Послато са E2303 уз помоћ Тапатока
 
Mislim da je doslo vreme za apgrejd masine. Resio sam da predjem na ciklokros bicikl pa da pitam za par saveta ali prvo da kazem nesto za dnevnik :D Do sad sam vozio fitnes bicikl Merida Speeder T3, sluzi odlicno, brz, lagan (subjektivno misljenje), prosli smo sito i reseto i zbog toga bih voleo da mi i naredni bude takodje Merida ali ako i ne, Boze moj, nije kraj sveta. E sad, moj stil voznje je da volim i asfalt i offroad ali ne neki hard core offroad, vise sam za vec utabane stazice po sumi, neki blazi makadam i slicno. S obzirom na to, nekoliko pitanja (nevezano za proizvodjaca):

#1 - Pogon - vidim da u ponudi postoje modeli koji imaju CX pogon 46/36 i oni koji su vise trkacki orijentisani sa 53/54 zuba na velikoj sajbi. Moj trenutni bajs ima 53/39/30x9 pa me plasi da ovih 36 ne bude previse tesko za uzbrdice a nisam naisao na model koji ima 3 redukcije. Uglavnom su 2x10 a to do sad nisam imao prilike da probam.

#2 - Kocnice - v-brake vs diskovi vs klasicne - s obzirom na namenu (malo i offroad) sta bi preporucili? Takodje, primetio sam da neki modeli imaju i dodatne rucice za kocnice na horizontalnom delu bara, je l' to ima poente?

#3 - Ram - da li je 58cm C-T dovoljno za mojih 203cm visine? trenutno vozim na 56cm C-T i nisam imao problema sa ledjima cak ni kad smo vozili 130km do Tare.

#4 - Gume - da se ne bih zezao sa menjanjem svako malo mislio sam da uzmem neke all around gume ali koje su malo vise orijentisane za drum tipa schwalbe marathon plus/extreme. Plus su mi na ovom sto sad imam i 3 godine su kao nove.

#5 - Oprema generalno - Kolika je razlika u funkcionalnosti izmedju Tiagra i 105 setova osim u tezini koja meni ne igra ama bas nikakvu ulogu? I jedan i drugi set imaju isti odnos npr. 2x10/11, dobro uradjeni, kvalitetni, pa ne znam sta je tacno ta razlika u ceni.

Hvala unapred svima :)
 
@masinac Tuga je što si me nasmejao. Ja vozim mtb, pa sam opet odustao od pumpi kad su uveli one ručne "kompresore" (OMV) koji su potpuno neupotrebljivi. Ne znam da li to može i balon da napumpa, jer moje gume nije moglo na više od 2-2,5 bara. Nego, zar nisu pre koju godinu postavljeni u NS oni... punktovi za servisiranje, sa sve pumpama?

@imbaqq Diskovi imaju prednost ako je mokro vreme. Kiša, sneg, bare, blato. Naročito ako si i potežak. S druge strane, skuplji su i meni teži za podešavanje, održavanje i servisiranje. I osetljiviji. Da pod v-brake dođe malo ulja (ili WD40), može da se opere i koristi dalje. Sa disk paknova? Sa mojih nije moglo. :) Za duže ture to sve može biti važno. Dobar v-brake može odlično da koči (lako dodaš i booster pozadi), lako se podešava i održava, uvek možeš da poneseš i rezervnu sajlu, a jeftin je. Međutim, raspitaj se koliko lako možeš naći dobre v-brake točkove, ako ti zatreba zamena. Ja ne bih rizikovao sa jeftinim felnama i paknovima. Naravno, čak i ako uzmeš v-brake, gledaj obavezno da ram i viljuška ipak podržavaju i diskove. To je sve iz mog iskustva vožnje i v-brake (LX, sa patronom) i diskova (XT).
 
Opasno izgledaju ovi cajnezi, ja sam hteo d'uzmem i probam ovaj "SMP" ali mi izlete povoljno sic iz klipa.
Da li si koristio jos neke kopije delova?
Nisam odmah odgovorio jer je odgovor previse opsiran... :)

U principu izbegavam kopije delova, osim stvari gde je dovoljno iskopirati oblik ili formu posto tehnicke karakteristike tesko da kinezi mogu kopirati i da to ponude po pristupacnoj ceni.

Znaci obicno prave proste stvari, kormane, sedista, sticne, tockove, ramove, odecu i sl...

Za odecu znas i sam, zadovoljava uslove rekreativne voznje, naravno nije kao original ali je mnogo jeftinija.
Delovi od karbona su takodje solidni, jeftini i lagani, nije kao originali ali rade posao.

Drugar je konkretno sa karbonskim tockovima imao problema jer mu se razlokao lezaj u nabli a nabla jos ima nestandardan broj zica koje su uzgred obicne celicne i jos rdjaju (ko se seti to da proveri)
Na kraju je morao da naruci drugu no name nablu iz kine za masnih 50$:wall:

masovno se kupuju ramovi, na koje se zale na kvalitet zavrsne obrade, po meni su nerealno skupi jer se krecu oko 450$ plus carina
Ima i original kineskih karbon ramova ali je i cena originalna pa oni idu od 1500$ pa navise za ram za koji ovde niko zivi nije cuo i za koji posle ne mozete dobiti ulozen novac.

Moram reci da ne znam ni jedan slucaj da je neki kineski deo od karbona nekome pukao.

postoje i kopije pogonskih grupa, koje izgledaju identicno ali je materijal losiji, jako je tesko razlikovati.

Gume su takodje lose, bidoni preskupi itd...
Kupovao sam od kineza i razne brzinomere koji su solidni u klasi jeftini ali opet u skupljim klasama kinezi ne nude nista ili je skuplje od brendirane robe.
Ima recimo ANT+ senzora koji rade lepo i jeftini su, a kinezi nemaju ni jedan svoj uredjaj koji to koristi.

Takodje sam video da su kinezi izbacili i svoju verziju power metar senzora na kurbli koji kosta ispod 200$, jeftinije od toga na svetu ne postoji, ali mislim da za to se placaju patent licence pa ce na aliju to brzo da iscezne.

Pričali smo nekad o troškovima korišćenja/održavanja bicikla, pa danas svedoh malo račune (napamet). Kupio bajk polovan 2009. godine. Promenio korman (stari napukao posle zapinjanja za rampu), stavio ergonomske gripove, pa 2015. stavio novu kasetu, lanac i pogon i sada servisirao viljušku. Čeka me i zamena sedišta. Zajedno sa svim menjanjem guma, ukupni troškovi održavanja/servisiranja za 8 godina biće ~350 evra. To je oko 45 evra godišnje što mislim da je odlično za toliko uživanja u vožnji bez razmišljanja (samo teraj). Pritom godinama nisam ništa ni podmazivao, niti sam proveravao lanac, inače sam mogao da prođem i bez menjanja kasete i pogona. A sada su pred svim bitnim/skupim delovima još godine eksploatacije bez ulaganja. (ok, lanac ću sad češće da menjam)
Nesto mi se to cini da si mnogo zaracunao...
OK, lanac i kaseta, gume to se potrosi, ali pogon, i sediste nisi sigurno potrosio ne mozes to racunati u "odrzavanje" vec u "ulaganje"

Ja sam za prethodna dva bajsa samo menjao lanac i kasetu, to je kostalo 50eur samo zato sto sam "zaboravio" da promenim, a za sajbne nisam hteo da dajem pare jer to "ulaganje" bi dostiglo trecinu vrednosti bajsa pa sam tako prodao bajs i najveci trosak su spoljnje gume koje se trose a nisu jeftine pa ispada da vise trosim na gume za bajs nego za auto.

Pitanje za Novosadjane, na kojim pumpama duvate gume vasih drumasa?
...
I tako sam proveo 2 ipo sata, ovog vise ne ne tako lepog dana, gurajuci biciklo po Novom Sadu poprilicno iznerviran i sa polu praznim gumama.

Pa lepo sam ti napisao da tako neces moci da duvas gume na drumasu i bas sam precizno napisao da kompresori nece da duvaju preko 5bara...bice da si taj deo preskocio :)
Moras da kupis veliku pumpu, sve drugo je veliko maltretiranje.
I bolje odmah kupi neku pristojnu jer ces kupovati 2x,)
 
Mislim da je doslo vreme za apgrejd masine. Resio sam da predjem na ciklokros bicikl pa da pitam za par saveta ali prvo da kazem nesto za dnevnik :D Do sad sam vozio fitnes bicikl Merida Speeder T3, sluzi odlicno, brz, lagan (subjektivno misljenje), prosli smo sito i reseto i zbog toga bih voleo da mi i naredni bude takodje Merida ali ako i ne, Boze moj, nije kraj sveta. E sad, moj stil voznje je da volim i asfalt i offroad ali ne neki hard core offroad, vise sam za vec utabane stazice po sumi, neki blazi makadam i slicno. S obzirom na to, nekoliko pitanja (nevezano za proizvodjaca):

#1 - Pogon - vidim da u ponudi postoje modeli koji imaju CX pogon 46/36 i oni koji su vise trkacki orijentisani sa 53/54 zuba na velikoj sajbi. Moj trenutni bajs ima 53/39/30x9 pa me plasi da ovih 36 ne bude previse tesko za uzbrdice a nisam naisao na model koji ima 3 redukcije. Uglavnom su 2x10 a to do sad nisam imao prilike da probam.

#2 - Kocnice - v-brake vs diskovi vs klasicne - s obzirom na namenu (malo i offroad) sta bi preporucili? Takodje, primetio sam da neki modeli imaju i dodatne rucice za kocnice na horizontalnom delu bara, je l' to ima poente?

#3 - Ram - da li je 58cm C-T dovoljno za mojih 203cm visine? trenutno vozim na 56cm C-T i nisam imao problema sa ledjima cak ni kad smo vozili 130km do Tare.

#4 - Gume - da se ne bih zezao sa menjanjem svako malo mislio sam da uzmem neke all around gume ali koje su malo vise orijentisane za drum tipa schwalbe marathon plus/extreme. Plus su mi na ovom sto sad imam i 3 godine su kao nove.

#5 - Oprema generalno - Kolika je razlika u funkcionalnosti izmedju Tiagra i 105 setova osim u tezini koja meni ne igra ama bas nikakvu ulogu? I jedan i drugi set imaju isti odnos npr. 2x10/11, dobro uradjeni, kvalitetni, pa ne znam sta je tacno ta razlika u ceni.

Hvala unapred svima :)
Nije to upgrade vec dugi bajs :)

-Pogon je obicno 46,48-34,36, ne treba jaci od toga, triple u principu ne treba i imaces manje posla sa menjacem i trim pozicijama.

-kocnice, ja bih birao disk kocnice, uglavnom su mehanicke, hidraulicne su dosta skuplje.

-ram, fitnes bajs ima nesto poput MTB rama i to nema puno veze sa CX ramom koji vise vuce na drumski, tako da mislim da ce 56 da ti bude malo za tvoju visinu al najbolje da probas.

-oprema, razlike u funkcionalnosti nema
 
Nesto mi se to cini da si mnogo zaracunao... OK, lanac i kaseta, gume to se potrosi, ali pogon, i sediste nisi sigurno potrosio ne mozes to racunati u "odrzavanje" vec u "ulaganje"

Postavljao sam ovde slike, a pitao i par ljudi koji su gledali uživo i svi su preporučili da se promeni i pogon. Tačnije, lančanici, ali bilo je komplikovano naći sva tri za zamenu i koštalo bi bilo tek ~30 evra manje od celog pogona. Kako rekoh, da sam ranije promenio lanac, verovatno bi i pogon i kaseta bili čitavi, ali... No, pričao sam o ukupnoj ceni "korišćenja/održavanja", čisto da skupim sve troškove. Btw, kada na to dodam inicijalnu cenu kupovine bajka, cena je oko 120 evra godišnje, odnosno samo 10 evra mesečno. Za odličan bajk. A jedini ozbiljniji trošak o kom razmišljam jeste prelazak na tubeless.
 
Sa današnje trke u Nišu, tj na Kameničkom visu :)

IMG_20170409_125635.jpg

IMG_20170409_130317.jpg

image-0-02-05-efcfa8157d4421f51cec874b1c978bbf9087b9dc2c0c50851855cbd83f6082af-V.jpg

Lepo je bilo, fina organizacija i vrlo teška staza (za moje standarde :) )
 
Nazad
Vrh Dno