Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Btw, ako nekoga zanima, šetnja od Labudovog brda, preko Renika i Pinosave, do Avale i nazad, izašla je na 27 km. Na dole sam išao pešačkom stazom koja je konačno produžena znatno iznad izvora (Sakinac ili tako nešto) i nedostaje vrlo malo do samog vrha. A ostale su i sve zemljane prečice koje seku stazu. Jedino je i sama staza prilično uska (teško da biciklista može sa nekim da se mimoiđe), a zemljane su još daleko uže. Pored toga, nisam pravio nikakve obilaske, ali sam se dugo zadržao na vrhu. Zaboravio da od osnovne škole nisam obišao spomenik. Toranj je poskupeo na 300 dinara, ali nisam imao ni vremena za njega. Bila je prilična gužva na celom prostoru gore, sa tužnim prizvukom vašara. Parkiranje da ne spominjem. Ali, odlična tura. Prosek na kraju nešto preko 5 km/č. Preporuka za dane kad se ne vozi.

https://www.strava.com/activities/924786066
 
Poslednja izmena:
Da li je neko mozda koristio Xiaomi Miband 2 narukvicu prilikom voznje, koliko prevlcizno meri puls? Ili je mozda bolja varijanta kupovina pojasa sa senzorom za tu namenu i povezivanje sa telefonom. Vidim na Aliexpress ima modela koji podrzavaju bluetooth i ANT+, cena 20-ak dolara.
 
Nisam lično probao, ali gledah neku emisiju u kojoj su objasnili da narukvice svoja merenja "očitavaju" tako što prate boju vena na rukama, tako nešto. Bilo je potrebno puno vremena da reaguju na promenu pulsa i bile su veoma neprecizne, u poređenju sa pravim meračima (oko grudi). Između ostalog, zbog toga što im pozicija na ruci nije dovoljno fiksirana. Sad, možda je ta konkretna narukvica drugačija.

Ah, mislim da je u pitanju ova emisija.
A naiđoh i na ovaj članak.
 

Vidim imaju prodavnicu u NS, sutra cu otici da kupim zlu ne trebalo.

@pisac: hehe znaci da ne brinem previse vec uzmem i vozim :D Na ovome su zupcanici dobri, menjac precizan, valjda ce tako ostati akar do kraja sezone :D

Što se tiče pumpanja guma na drumskim biciklama ja sam više za pumpanje pumpom. Dovoljno je jednom nedeljnom dopumpavati gume a možda čak i ređe. E sad ako baš nemaš pumpu bic. servisi ih sigurno imaju. Gume pumpati od 7-7,5. Korpice za bidone imaš u svakom bici šopu, preporuka su neki skroz plastični. Jer usled ne daj bože nekog pada bolje da ti pukne držač bidona nego ram da se odvali :) Bidon takođe imaš u svakom bici šopu. Savet je bolje nositi rezervnu guma u džepu od dresa ili ako nemaš dres onda možeš da je staviš u drugi stari bidon koji je već za bacanje ako ga nemaš može neka flašica naravno rasečena samo je bitno da lepo legne u korpicu. Vozi više na rotaciju nego da tegliš teške prenose. Savet je voziti na oko 100 obrtaja u minutu. Ako se još nečeg setim pišem :).

Imam neku rucnu pumpu sto sam koristio na MTB, ali nisam siguran do koliko bara ona moze, moram proveriti. Ima logike ovo sto kazes za plasticni nosac, moram samo naci neki da ide lepo uz bajs, da ne odskace a da nije skup. Sto se tice rezervne gume, kontam da cu kupiti onu torbicu sto ide pod sic, i mozda onu sto ide u trougao od rama, u jednu od njih dve ce stati rezervna guma i flekice.

Ima li smisla kupovati neku skuplju kacigu ili ce i ove od 1-2k raditi posao?
 
Hvala svima na pomoći, ipak sam juče otišao da probam onog Treka što sam linkovao pre neki dan, svideo mi se i odlučio sam da ga kupim. Čovek je spustio malo cenu, a oprema će biti dobra za početak, možda sledeće godine uzmem nešto drugo ako finansiski uslovi dozvole.

Danas je pala i prva vožnja, napravio sam oko 25km i prvi utisci su dobri. Lepo menja brzine,precizno i brzo,nista se ne čuje,lepo koči, ram se čini dobar, mada nikad nisam probao L pa ne mogu da uporedim. Možda sam mogao dodati još koji evro za neku bolju opremu, ali presudilo je to što je čovek iz Novog Sada pa sam mogao da probam biciklo pre kupovine.

Hvala svima koji su mi pomogli svojim savetima, posebno @KlOnKiO i @bakara.

Šta predlazete sad nakon kupovine, da ga vozim na servis ili? Takođe gde duvate gume, čuo sam da na pumpama kompresori većinom rade do 3.5 bara a ove se duvaju na 6-7? Gde ima da se kupi ona plastika za držanje flašice za vodu? Jel nosite rezervne gume u slučaju da se neka probuši, i u cemu ih nosite? Ako imate još neki savet za početnika i ugodniju/ bolju vožnju slobodno recite :)
Malo se kasno ukljucujem a vi ste u medjuvremenu nakucali gomilu poruka :)

Cestitam na kupovini.

Ako je sve utegnuto kako treba ne treba mu servis.
Na drumskum bajsu su najslabija tacka gume, one moraju biti dobre.

Gume na drumasu neces moci duvati na pumpama, treba ozbiljnija velika pumpa i mala "nedaj boze" pumpa i jedna rezervna.
Torbica (narocito ne trouglasta) ne ide na drumasa, rezervnu gumu stavi u drugi bidon ili u dres.


Ovaj tvoj prodavac je vec uklonio fotke pa nisam stigao da vidim koje su gume na njemu, u principu trebaju dobre gume za bezbriznu voznju i jednu unutrasnju za rezervu.



Ja sam moj tek kupljen (polovan) bajs vozio sledećih 4-5 godina bez ikakvih intervencija, mislim da sam možda jednom godišnje čistio i podmazivao (a nekad samo podmazivao bez čišćenja) lanac (uljem za motorne testere), a evo ove godine ga još nisam ni podmazao, sve cvili i škripi ali tera. Lanac i dalje navodno nije istegnut koliko treba za zamenu (merio sam), mada vidim da se podiže na zupčanicima i da su zupčanici lepo naoštreni. Najmanji zupčanik (11) je bio polomljen i kad sam ga kupio, i takav je i dalje. Isto i najveći na pogonu, fali mu nekoliko zubaca, pretpostavljam od udaraca u stene ili visoke ivičnjake, stepenice, ili slično tome. Ali radi. Prešao je valjda nekih 5-6000 km. Pre godinu i kusur se raštimala promena brzina, mislim da je zbog naoštrenih zupčanika, probao sam da naštelujem ali ne može, sada moram da menjam dve brzine da bi prebacio jednu ili se nekad promeni sama u toku vožnje.

Moze to tako da se vozi, ali si tako unistio i pogon i kasetu i lanac.
I sada kada bi stavio nov lanac bajs bi bio totalno neupotrebljiv dok ne zamenis sve.
U sustini treba zameniti lanac na vreme ili sta je vec dotrajalo jer uzrokuje pojacano habanje ostalih povezanih delova do nivoa neupotrebljivosti.

vise puta mi se desilo da jednostavno zaboravim da promenim lanac, i to me posle nepotrebno skupo kosta...
Pa prosle godine (ili pretprosle) sam kacio slike i zamena lance se pretvorila i u zamenu kasete a na kraju su morale i sajbne = totalno neisplativo
Savet je voziti na oko 100 obrtaja u minutu. Ako se još nečeg setim pišem :).
Dobar si mu savet dao, ali treba puno treninga za toliku kadencu :)

Ali zašto voziti na kadencu 100? Mene recimo to strašno zamara. Lakše mi je na 60 nego na 100, a otprilike idealno je 80. Mada sam danas kada mi je snaga već izmakla iz nogu, upravo smanjio kadencu (odnosno povećao prenos) da bih mogao da doteram do kuće. Ko to na osnovu čega tvrdi da je bolja viša kadenca (a da ne pominje kolena).
Zato sto je kadenca obrtni momenat tj sila i brzina okretanja pedala za rezultat daju tvoju kranju brzinu, koju stalno pokusavas da podignes.

To ti je kao menjac u autu, mozes da ides 40 i u petoj ali se motor muci, a mozes i u prvoj gde previse ide u obrtaje pa je na tebi da odaberes adekvatan prenos.

Cisto sumnjam da imas kadencu 60 osim na nekim brdima realnije je da je to bar 70.

Ima li smisla kupovati neku skuplju kacigu ili ce i ove od 1-2k raditi posao?
Ima smisla.
Zapravo od razbijanja glave ce bilo kakva da te cuva, ali kvalitetnije kacige su pre svega lakse i mnogo udobnije, i leti hlade a zimi greju.

Losa kaciga dovodi do toga da je neces nositi jer ce da landara na glavi ili ce da zulja.
obavezno probaj kacigu, ima izuzetno udobnih.

Ja bih na prvom mestu kupio naocare pa sve ostalo.
 
Imam neku rucnu pumpu sto sam koristio na MTB, ali nisam siguran do koliko bara ona moze, moram proveriti. Ima logike ovo sto kazes za plasticni nosac, moram samo naci neki da ide lepo uz bajs, da ne odskace a da nije skup. Sto se tice rezervne gume, kontam da cu kupiti onu torbicu sto ide pod sic, i mozda onu sto ide u trougao od rama, u jednu od njih dve ce stati rezervna guma i flekice.

Ima li smisla kupovati neku skuplju kacigu ili ce i ove od 1-2k raditi posao?
Ručna pumpa treba da ima ulaz za presta ventile koji se koriste kod drumaša, ako ima onda sigurno može da pumpa. Može i ta torbica ispod sica da posluži. Ako ćeš da nosiš flekice onda nosi i malo parče šmirgle. Slobodno uzmi te kacige od 1000-2000 ali obavezno ih probaj da vidiš kako će da ti legne na glavu, važno je da bude udobna.

Sent from mTalk
 
Poslednja izmena:
Ako je sve utegnuto kako treba ne treba mu servis.
Utegnuto koliko jedan pocetnik moze da utvrdi, znaci verovatno ne, ali nista se ne cuje kad vozim, ne skripi/grebe/cvili, menjac je precizan. Sigurno bi vi iskusniji vozaci primetili neke stvari, ali ja ih za sad ne primecujem.

Na drumskum bajsu su najslabija tacka gume, one moraju biti dobre.

Gume na drumasu neces moci duvati na pumpama, treba ozbiljnija velika pumpa i mala "nedaj boze" pumpa i jedna rezervna.
Torbica (narocito ne trouglasta) ne ide na drumasa, rezervnu gumu stavi u drugi bidon ili u dres.

Ovaj tvoj prodavac je vec uklonio fotke pa nisam stigao da vidim koje su gume na njemu, u principu trebaju dobre gume za bezbriznu voznju i jednu unutrasnju za rezervu.

Videh i ja sad da je obrisao, evo album pa pogledaj, gume sam slikao sad pa nije bas najbolje ispalo, al sta je tu je. Imate neki predlog za unutrasnju koja bi bila rezerva, neka marka/model da se dobro pokazala?

Ima smisla.
Zapravo od razbijanja glave ce bilo kakva da te cuva, ali kvalitetnije kacige su pre svega lakse i mnogo udobnije, i leti hlade a zimi greju.

Losa kaciga dovodi do toga da je neces nositi jer ce da landara na glavi ili ce da zulja.
obavezno probaj kacigu, ima izuzetno udobnih.

Ja bih na prvom mestu kupio naocare pa sve ostalo.

Ručna pumpa treba da ima ulaz za presta ventile koji se koriste kod drumaša, ako ima onda sigurno može da pumpa. Može i ta torbica ispod sica da posluži. Ako ćeš da nosiš flekice onda nosi i malo parče šmirgle. Slobodno uzmi te kacige od 1000-2000 ali obavezno ih probaj da vidiš kako će da ti legne na glavu, važno je da bude udobna.

Koliko se secam ima presta ventil, al nesto nisam siguran da ta mala rucna moze da naduva 7 bara. Mozda je dobra jedino ako ostanes na putu pa da priduvas da bi se dokotrljao do kuce?

Sto se kacige tice, i mislio sam da ce te reci da vredi skuplja, ali tesko da cu sve moci odmah. Imam na spisku vec sorc, prednje i zadnje svetlo, dva drzaca za bidon, bidon, rezervnu gumu, flekice, torbicu za ispod sica i patike (ne one specijalne, vec obicne al sluzice samo za voznju). Na to sam hteo da dodam neku tu jeftiniju kacigu ako budem mogao, ali sam kontao da narucim sa Alija jer su jeftinije, ali u tom slucaju ne moze da se proba pa to otpada najverovatnije.

@bakara: kakve naocare za voznju predlazes, imas neke posebne na umu ili..?

EDIT: Kad vec ne nosite torbice na drumasima, gde drzite mobilni, dokumenta, pare, kljuceve, itd..?
 
Poslednja izmena:
Trebao bi mi savet za neku 27,5 spoljasnju gumu a kod nas i nije bas srecan izbor za tu dimenziju, ideja mi je bila da uzmem neku uzu gumu i bez krampona pa se izbor sveo na Schwalbe Big Ben ili Continental Double Fighter III ali ako postoji neki bolji predlog nije problem da bude i sa kramponima, hvala unapred :) .
 
Hvala svima na pomoći, ipak sam juče otišao da probam onog Treka što sam linkovao pre neki dan, svideo mi se i odlučio sam da ga kupim. Čovek je spustio malo cenu, a oprema će biti dobra za početak, možda sledeće godine uzmem nešto drugo ako finansiski uslovi dozvole.

Danas je pala i prva vožnja, napravio sam oko 25km i prvi utisci su dobri. Lepo menja brzine,precizno i brzo,nista se ne čuje,lepo koči, ram se čini dobar, mada nikad nisam probao L pa ne mogu da uporedim. Možda sam mogao dodati još koji evro za neku bolju opremu, ali presudilo je to što je čovek iz Novog Sada pa sam mogao da probam biciklo pre kupovine.

Hvala svima koji su mi pomogli svojim savetima, posebno @KlOnKiO i @bakara.

Šta predlazete sad nakon kupovine, da ga vozim na servis ili? Takođe gde duvate gume, čuo sam da na pumpama kompresori većinom rade do 3.5 bara a ove se duvaju na 6-7? Gde ima da se kupi ona plastika za držanje flašice za vodu? Jel nosite rezervne gume u slučaju da se neka probuši, i u cemu ih nosite? Ako imate još neki savet za početnika i ugodniju/ bolju vožnju slobodno recite :)

Predlažem da ga odvezeš na servis kod Gorana na telepu ima radionicu obzirom da si iz Novog Sada. Pored toga što prodaje bicikle on je odličan serviser i može ti dati dobar savet u vezi bicikla. Servis se zove "Dva točka" a nalazi se u ulici Bolmanska 17, možeš ga pozvati na tel. 0643863125. Meni je sve lepo podesio i utegnuo, naduvao gume i za ovu sezonu sam miran na jesen će ga spremiti za zimu.

Sent from mTalk
 
Poslednja izmena:
Pozdrav biciklisti. :)

Naumio sam da pazarim dumski bicikl. Ja vozim samo iz hobija, prosle godine sam jako slabo vozio, ali ove planiram opet da okrecem posto imam mnogo vise vremena.
Trenutno vozim MTB, nista specijalno ali je preradjen za asfalt.

Gledao sam i polovnjake, opet nekako novo je novo. Ne zelim da dajem puno novca, mislim da za 250e moze da se kupi za mene adekvatan bicikl.
Ako nesto znaci, imam negde 180cm visine, 79kg.

Ono sto je meni zanimljivo jeste Capriolo Eclipse 2016, a danas sam video Scout Discovery. Ima i neki Visitor Road Deluxe na taj drumski fazon ali po opremi je i cena formirana pa je jeftiniji znatno od ova dva gore.
Da li da trazim polovnjaka ili nesto od ova 2,3?
 
Utegnuto koliko jedan pocetnik moze da utvrdi, znaci verovatno ne, ali nista se ne cuje kad vozim, ne skripi/grebe/cvili, menjac je precizan. Sigurno bi vi iskusniji vozaci primetili neke stvari, ali ja ih za sad ne primecujem.



Videh i ja sad da je obrisao, evo album pa pogledaj, gume sam slikao sad pa nije bas najbolje ispalo, al sta je tu je. Imate neki predlog za unutrasnju koja bi bila rezerva, neka marka/model da se dobro pokazala?





Koliko se secam ima presta ventil, al nesto nisam siguran da ta mala rucna moze da naduva 7 bara. Mozda je dobra jedino ako ostanes na putu pa da priduvas da bi se dokotrljao do kuce?

Sto se kacige tice, i mislio sam da ce te reci da vredi skuplja, ali tesko da cu sve moci odmah. Imam na spisku vec sorc, prednje i zadnje svetlo, dva drzaca za bidon, bidon, rezervnu gumu, flekice, torbicu za ispod sica i patike (ne one specijalne, vec obicne al sluzice samo za voznju). Na to sam hteo da dodam neku tu jeftiniju kacigu ako budem mogao, ali sam kontao da narucim sa Alija jer su jeftinije, ali u tom slucaju ne moze da se proba pa to otpada najverovatnije.

@bakara: kakve naocare za voznju predlazes, imas neke posebne na umu ili..?

EDIT: Kad vec ne nosite torbice na drumasima, gde drzite mobilni, dokumenta, pare, kljuceve, itd..?
Ako sumnjaš na nešto oteras na pregled i mirna ti glava bude.
Unutrašnju gumu bi ja uzeo Kontinental.

Ove tvoje spoljnje su najjeftinije moguće čuveni CST, ako misliš voziti puno moraćes menjati. U svakom slučaju ne diraj ih pa ako ti se budu busile seti se šta sam rekao za menjanje :)

Što se male pumpe tiče, ima ih koje će naduvati bez problema 7bara ali takve pumpice koštaju više nego velike :)
Pazi sa tim malim pumpama da ne polomis ventil.

@naocare
Bilo kakve, čuvaj oči!

@torbice
Jedan bidon je za vodu a drugi služi za alat, gumu i sl ili nosiš u dresu.



Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Predlažem da ga odvezeš na servis kod Gorana na telepu ima radionicu obzirom da si iz Novog Sada. Pored toga što prodaje bicikle on je odličan serviser i može ti dati dobar savet u vezi bicikla. Servis se zove "Dva točka" a nalazi se u ulici Bolmanska 17, možeš ga pozvati na tel. 0643863125. Meni je sve lepo podesio i utegnuo, naduvao gume i za ovu sezonu sam miran na jesen će ga spremiti za zimu.

Sent from mTalk
Od Gorana sam ga i kupio :D

Unutrašnju gumu bi ja uzeo Kontinental.

Ove tvoje spoljnje su najjeftinije moguće čuveni CST, ako misliš voziti puno moraćes menjati. U svakom slučaju ne diraj ih pa ako ti se budu busile seti se šta sam rekao za menjanje :)

Što se male pumpe tiče, ima ih koje će naduvati bez problema 7bara ali takve pumpice koštaju više nego velike :)
Pazi sa tim malim pumpama da ne polomis ventil.

@naocare
Bilo kakve, čuvaj oči!

@torbice
Jedan bidon je za vodu a drugi služi za alat, gumu i sl ili nosiš u dresu.

@gume: I predpostavio sam da su neke jeftinije, al za sad lepo idu. Uzeću onda Kontinental neku, a za spoljnu sam zapisao. Hvala na savetu.

@torbica : videh na Aliju da imaju bas torbice koje idu umesto bodova, kontam da ću to uzeti umesto one ispod sica.

@naočare : gledaću što pre da uzmem bilo kakve za početak.
 
Utegnuto koliko jedan pocetnik moze da utvrdi, znaci verovatno ne, ali nista se ne cuje kad vozim, ne skripi/grebe/cvili, menjac je precizan. Sigurno bi vi iskusniji vozaci primetili neke stvari, ali ja ih za sad ne primecujem.



Videh i ja sad da je obrisao, evo album pa pogledaj, gume sam slikao sad pa nije bas najbolje ispalo, al sta je tu je. Imate neki predlog za unutrasnju koja bi bila rezerva, neka marka/model da se dobro pokazala?

Koliko se secam ima presta ventil, al nesto nisam siguran da ta mala rucna moze da naduva 7 bara. Mozda je dobra jedino ako ostanes na putu pa da priduvas da bi se dokotrljao do kuce?

Slobodno uzmi schwalbe za unutrašnju (valjda se tako piše :) ). One su negde ja msl oko 400-450 din čini mi se.

A mala pumpa ti kao sto si rekao da možeš da dođeš do kuće, uvek kad stigneš kući dopumpaš. Ali obavezno proveri koliko je guma tvrda, može malom dosta dobro da se napumpa.

Savet: Kad završiš s vožnjom ne ostavljaj napred na velikoj šajbni lanac - crknu će ti menjač pre :D

Sent from mTalk
 
Nema to veze sa menjacem...
On je napravljen, tj opruga, da trpi opterecenje u tom opsegu (hod menjaca) tako da to sto kazes nema nekog smisla.

Pre bih savetovao da ne ostavlja na velikom lancaniku jer ce teze da krene, napinje lanac itd.. I meni je praksa da uvek kada se zaustavljam prebacujem na nizi prenos.
 
Razmišljam da se (posle 20 godina) vratim pedalanju.

Za početak, uzeo bi nešto za kuća-posao, po Novom Beogradu, nemam nameru da silazim sa asfalta.
Visina 190, težina 90+ KG

Dobio sam preporuku za ovako nešto:
http://www.2bike.rs/cikloberza/mali-oglasi/bicikli-6/city-turing-10/scott-sub-45-2#.WL2t3HTAnqA
http://www.2bike.rs/cikloberza/mali...0/focus-ariba-za-visoke-osobe-xl#.WL2wA3TAnqA
Ili neto malo skuplje
http://www.2bike.rs/cikloberza/mali...us-elite-2016-xl-za-visoke-osobe#.WL2xVnTAnqA

još neki predlog ili komentar?

Da osvežim svoj status u temi, na kraju je pazaren Trek city bike. Od nekoliko ponuđenih, on je bio u najboljem stanju, najmanje vožen. Trenutno je u servisu na dotezanju, pa kačim slike kad se kompletira sve.
 
@mašinac Za naočare ne bih preporučio baš bilo kakve. Ipak treba da štite oči. Ako voziš dugo odjednom i često, mala nepravilnost može dosta da ti pokvari vid. Takođe, za sunčano vreme treba uzimati sa UV zaštitom barem S3 (obično su S1 što je praktično kao da ih i nemaš). Idealno ako dobiješ više stakala da menjaš (fotoosetljiva neću pominjati). Takođe, naočare treba da stoje čvrsto na glavi (da ne spadaju i ne klizaju), ali da ne izazivaju žuljeve (na glavi, ušima, nosu). Dobro je i ako nekako sklanjaju znoj da curi na stranu, da ne ide sve na stakla. Ako voziš po ceo dan ili i po hladnijem vremenu, poželjno je da imaju neku ventilaciju, da se manje magle. Ima puno detalja i razloga zašto su neke naočare skuplje (i bolje/korisnije) od drugih.

Naravno, modeli sa više stakala su skuplji, ali i veoma korisni na celodnevnim vožnjama i u promenljivim uslovima. Sa tamnijim staklima predveče zaista ne može da se vozi, da ne spominjem noć. A naočare bi trebalo nositi uvek. Ne znam da li se desilo na nekoj vožnji da mi insekt ne lupi kao metar po sred naočara. Dakle, bez njih bi bilo u oko.

Sad videh na PB sajtu par Uvex modela od 1800 i 2200 din koje imaju S3 nivo zaštite.
 
@mašinac Za naočare ne bih preporučio baš bilo kakve. Ipak treba da štite oči. Ako voziš dugo odjednom i često, mala nepravilnost može dosta da ti pokvari vid. Takođe, za sunčano vreme treba uzimati sa UV zaštitom barem S3 (obično su S1 što je praktično kao da ih i nemaš). Idealno ako dobiješ više stakala da menjaš (fotoosetljiva neću pominjati). Takođe, naočare treba da stoje čvrsto na glavi (da ne spadaju i ne klizaju), ali da ne izazivaju žuljeve (na glavi, ušima, nosu). Dobro je i ako nekako sklanjaju znoj da curi na stranu, da ne ide sve na stakla. Ako voziš po ceo dan ili i po hladnijem vremenu, poželjno je da imaju neku ventilaciju, da se manje magle. Ima puno detalja i razloga zašto su neke naočare skuplje (i bolje/korisnije) od drugih.

Naravno, modeli sa više stakala su skuplji, ali i veoma korisni na celodnevnim vožnjama i u promenljivim uslovima. Sa tamnijim staklima predveče zaista ne može da se vozi, da ne spominjem noć. A naočare bi trebalo nositi uvek. Ne znam da li se desilo na nekoj vožnji da mi insekt ne lupi kao metar po sred naočara. Dakle, bez njih bi bilo u oko.

Sad videh na PB sajtu par Uvex modela od 1800 i 2200 din koje imaju S3 nivo zaštite.

Upravo tih sitnih nepravilnosti se najviše i plašim, ne bih da pokvarim vid zbog njih.

Naručio sam sa Alija one sto imaju najviše ordera, piše da imaju UV400 zaštitu. Dobija se 5 stakala od čega su samo jedna polarizovana. Koliko sam video taj model je neki genetički na koji lepe marke po želji, pa ih ima sa raznim imenom. Ako budu valjala ostavicu ih, ako ne icice dalje.

Sto se prelaznog perioda tiče, planirao sam da uzmem neke Uvex sa PB čisto zbog insekata dok ove ne stignu. Hvala na savetu.
 
Poslednja izmena:
Moze to tako da se vozi, ali si tako unistio i pogon i kasetu i lanac.
I sada kada bi stavio nov lanac bajs bi bio totalno neupotrebljiv dok ne zamenis sve.
U sustini treba zameniti lanac na vreme ili sta je vec dotrajalo jer uzrokuje pojacano habanje ostalih povezanih delova do nivoa neupotrebljivosti.

Pa pazi, lanac je na 0.5% po merenju, tako da mu nije vreme za zamenu. Više puta merio. Čak ni test sa odlepljivanjem lanca na pogonu ne pokazuje da je vreme za zamenu.

Ako sam ja polovan bajs mogao da vozim ovoliko bez ikakvih troškova (sem unutrašnjih guma i tek ove godine dve spoljne), ja samo mogu da zaključim da sam dobro uradio što se ne cimam previše oko održavanja. A kaseta je već bila za zamenu prilikom kupovine pošto je najmanji zupčanik polomljen, ali evo i dalje radi, i tera.

Doduše u pitanju su različiti tipovi vožnje, pošto ja moj bajs maltretiram maksimalno jer tome i služi, zato i ima amortizere. Mada bi po nekoj logici upravo tada trebalo još veće održavanje, ali eto radi i ovako. Mislim da bi me samo redovno održavanje po "pe-esu" koštalo za ove godine više nego što sam platio ceo bajs.
 
Nego, da pitam nešto u vezi merenja snage što gledam na nekim jutub snimcima. Kako to radi? Nešto mi se čini da snagu ne može da meri nikako već da samo može da pretpostavlja na osnovu brzine i nagiba po kome se vozi i težine bicikle i vozača. Tako da jači vetar ili teži teren unosi grešku koja može biti i drastična.
 
Nego, da pitam nešto u vezi merenja snage što gledam na nekim jutub snimcima. Kako to radi? Nešto mi se čini da snagu ne može da meri nikako već da samo može da pretpostavlja na osnovu brzine i nagiba po kome se vozi i težine bicikle i vozača. Tako da jači vetar ili teži teren unosi grešku koja može biti i drastična.

Ako kupiš one Vector pedale onda ćeš biti siguran koliko vati proizvodiš ovako kao što si i sam napisao sve je stvar algoritma.

Sent from mTalk
 
Moze li neka preporuka za servis vile. Cini mi se da joj treba mali remont

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Batasale s foruma (valjda mu tako beše nick). Ako hoćeš mogu kontakt na pm da ti pustim.

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
@IONE imao sam isto sedište :) Nije loše, ne previše neudobno a solidno lagano, pogotovo za taj novac...
Kažem "imao" jer je stradalo posle jednog malo jačeg pada :(
Nije bio prvi pad ali je bio dovoljnan da pukne prednji točak i karbonska šina na tom sedištu :)
Sada imam ovo specialized, da mi se slaže uz bajs, mada planiram Phenom model umesto ovog Henge (pošto sam ga kupio bez sedišta) :)
fb8ebee2dd1d7a6b7e24eb9d3a077202.jpg
d06f327faa0119de28dcbd390d7c4549.jpg
 
Opasan ti je bajs, zato mora i sic da bude top :)
Delovi se menjaju, nadam se da ti nisi lose prosao u tom padu.
 
Generalno bajs je prosao gore, meni nista nije puklo :D
Ja sam izgubio jedno mesec dana voznje zbog hematoma na nozi i jedno 270e za tockove i sediste :)
 
Nazad
Vrh Dno