Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Brzinu meri sam sat, ustvari meri sve sto mi treba osim kadence za koju je potrebno da ga uparim sa senzorom.
 
Meri putem GPS-a a to nije baš precizno kao na točku zato kažem ako vec nemaš senzor brzine kupi kombo jer samo senzor kadence košta kao kombo.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Da ne pravim novu temu, pricate li ovde i o drugim prevoznim sredstvima, skejt, longboard, roske?

Hteo bih da pazarim neki longboard ili skejt sa vecim tockovima, gledam da li je iko mozda tako nesto pazario u srbiji, ili mozda i porucio odnekle? To bi mi bilo najgotivnije sad za ovo lepo vreme koje dolazi, ranije sam vozio skejt dosta ali sam mator sad za trikove i ostale zaebancije, sad bi nesto samo za brzinu..

Jedino sto sam nasao je u Kobazz shopu, ali su im poprilicno uzasni longboardevi, mada moze da se prefarba i sredi.. Ima li jos neka radnja koju sam propustio?

Recite i ako mislite da li ima potrebe za novom temom gde bi se obuhvatilo i jos nesto pored bajseva..
 
Eh, pogledao sam svaki klip na netu za Boosted ;)
 
Razmenili smo par mailova, rado bi poslali i za srbiju ali je problem što sadrži litijum jonske baterije... :(
 
Nasao sam u medjuvremenu Lonboardshop.rs, i porucio ovaj model http://longboardshop.rs/product/coco/

Ok je cena, nisu neka ultra popularna marka doduse.. Bacam review kad stigne, valjda nisam skroz zaboravio da vozim posle 15-ak god.
 
Imas boardshop u Balkanskoj mada tamo nisam bio godinama. Longboard vidjam po BG. Ima jedna nasa musterija bas dobar bord, sa debelim gumenim tockovima, cenim takav ti treba da se ne lomis po rupcagama na asfaltu a i ide lepo, mahagoni boja nista drecavo, stikeri, lobanje... pittacu ga gde je nabavio nad nam bane.
 
Bas sam isprobao razna sedista, ali mi najbolje leze ova uska i tvrda.
Ovo SMP sto si pokazao je najbolje ocenjeno sediste na nekom (zaboravih) casopisu za bici.
Imao sam i ja original, a sada sam uzeo od Kineza nesto slicno, tvrdji i uzi. Znaci, oboren kljun, rupa u sredini i uzan, je formula za dobro sediste. Sa ovim navedenim, mekoca me uopste ne zanima, jer nije bitna. Normalno, nekad sam se palio na soft, silikon i ostale glupe dzidze bidze, dok nisam konacno naucio sta valja.
 
Poslednja izmena:
bakara ;

Bas sam isprobao razna sedista, ali mi najbolje leze ova uska i tvrda.[/QUOTE]

htedoh da te citiram pa nesto ne ispade kako treba, ali moj komentar je bio potvrda istovetnog razmisljanja o sedistima.
 
Primetio sam da mi posle duže vožnje trnu dlanovi verovatno da mi je sic podignut više nego što bi trebalo pa mi je težište na dlanovima umesto na sicu. Probaću da spustim sic za cm da vidim da li ću nešto dobiti time, da li je neko imao slično iskustvo?

Sent from mTalk
 
Meni se isto dešava, mada, ja mislim da se meni to dešava zbog malog rama.

Sent from my E6653 using Tapatalk
 
Bas sam isprobao razna sedista, ali mi najbolje leze ova uska i tvrda.
Ovo SMP sto si pokazao je najbolje ocenjeno sediste na nekom (zaboravih) casopisu za bici.
Imao sam i ja original, a sada sam uzeo od Kineza nesto slicno, tvrdji i uzi. Znaci, oboren kljun, rupa u sredini i uzan, je formula za dobro sediste. Sa ovim navedenim, mekoca me uopste ne zanima, jer nije bitna. Normalno, nekad sam se palio na soft, silikon i ostale glupe dzidze bidze, dok nisam konacno naucio sta valja.
Ja sam se zeznuo i kada mi je ponudjena lova prodao moje sediste, a sada vise nema da se kupi takvo isto :)

Al nema veze sad vozim neko drugo, nisma probirac i drago mi je da imam istomisljenika.

Primetio sam da mi posle duže vožnje trnu dlanovi verovatno da mi je sic podignut više nego što bi trebalo pa mi je težište na dlanovima umesto na sicu. Probaću da spustim sic za cm da vidim da li ću nešto dobiti time, da li je neko imao slično iskustvo?
Ne znam kakav bajs vozis, ali teziste ne treba da ti bude ni na sicu.
Ali polozaj ocigledno nije dobar, probaj da pomeris sic i napred - nazad.

Meni se isto dešava, mada, ja mislim da se meni to dešava zbog malog rama.
ruke mogu da bole obicno zbog predugackog top tube ili preduge lule pa "lezis" na bajsu.
 
Uz pomoć Greg LeMond metode određivanja visine sica sam izmerio koja bi meni visina odgovarala. Prvo izmerimo visinu između međunožja i poda, a onda to pomnozimo sa 0,886. Na taj način dobijemo rastojanje između osovine srednjeg pogona i gornje površine sica. U mom slučaju to je 70cm. Sedište je bilo niže nego što bi trebalo i to dosta niže na oko 60cm, probaću da vozim na ovoj visini pa javim utiske.

Sent from mTalk
 
Bas sam isprobao razna sedista, ali mi najbolje leze ova uska i tvrda.
Ovo SMP sto si pokazao je najbolje ocenjeno sediste na nekom (zaboravih) casopisu za bici.
Imao sam i ja original, a sada sam uzeo od Kineza nesto slicno, tvrdji i uzi. Znaci, oboren kljun, rupa u sredini i uzan, je formula za dobro sediste. Sa ovim navedenim, mekoca me uopste ne zanima, jer nije bitna. Normalno, nekad sam se palio na soft, silikon i ostale glupe dzidze bidze, dok nisam konacno naucio sta valja.
Moze li link ka tom kineskom?
 
Stavio sam sliku neku stranu ranije kad sam pričao o tome.
Nemam sliku u telefonu.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Da li uzeti šticnu sa amortizerom?

Sent from mTalk
 
Bio sam juče u blizini pa svratio da najzad vidim tu čuvenu Drajzerovu. Ono je smešno, niti je strmo niti dugačko, ja očekivao ne znam šta. Kakvi crni mtb prenosi za to, sa drumašem nema potrebe ni za ustajanjem iz sedla. Za sada što sam video prednjači moj kraj, Karaburma i Mirijevo. Konkretno ulica Vitezova Karađorđeve Zvezde, iako je na papiru slična dužina i visinska razlika, nagib je oštriji i osetno je teže popeti se. Tu moram da ustajem, mislim da iz sedla ne mogu, ubije mi kvadricepse.
 
udri Marijane Gregoran pa Volginu do vrha zvezdarske
 
Vitezovi su naporniji od Volgine, a ja sam jednom ili dvaput probao Vitezovima i mislim da sam odustao i išao peške. Naravno prenos 22/30 ne koristim ni tu (sa njim bih izgurao) jer taj prenos meni jednostavno nema smisla :)
 
Ja idem drumašem i kompaktom, 34/27 i izlazim bez problema ali moram ustati na pedale i zadišem se pošteno kako i treba :) ona Drajzerova je smešna u odnosu na ovo. Marijane Gregoran sam overavao kad idem do Intesa banke, ima tu oštrih ulica ali su kratke.
 
To bi bilo kao da ja vozim 22/18 ili 22/16 što je suludo. Meni ne bi bajs išao uzbrdo ni da stanem na pedalu i skačem po njoj :)
Mora da ti bajs nema preko 6 kila.
 
Nije nego se mtb i drumaši ne mogu porediti. I ja sam to radio dok nisam kupio drumaša i preračunavao matematički prenose i plašio se da će biti prejaki ali to su dva sveta. Drumašem se lakše penjem to je činjenica, redovno vozim oba bicikla zavisno od potreba i na svakoj uzbrdici jasno vidim razliku.
 
Bio sam juče u blizini pa svratio da najzad vidim tu čuvenu Drajzerovu. Ono je smešno, niti je strmo niti dugačko, ja očekivao ne znam šta. Kakvi crni mtb prenosi za to, sa drumašem nema potrebe ni za ustajanjem iz sedla. Za sada što sam video prednjači moj kraj, Karaburma i Mirijevo. Konkretno ulica Vitezova Karađorđeve Zvezde, iako je na papiru slična dužina i visinska razlika, nagib je oštriji i osetno je teže popeti se. Tu moram da ustajem, mislim da iz sedla ne mogu, ubije mi kvadricepse.

Bas sam uzeo da pogledam na stravi te ulice o kojima pricate, nekima sam vidim prosao a nekima ne posto mi mirijevo i zvezdara nikako nisu usput.

Drajzerova nije teska ali je dugacka, zato je ljudima naporna, a ima svega 1.2km :)
Volgina meni nije narocito bila teska

Sve u svemu to su sve slicni usponi cak su i duzine slicne od 900m-1.2km i nije da treba da se silazi sa bicikla.

Niko nije pomenuo uspon uz kosutnjak, ili najpopularniji uspon u bg: mostanicu (veliku i malu), uspon uz Ralju koji je dugacak preko 4km itd...

Ja imam 50/34 pogon sa 11-25 kasetom, nije bilo guranja nigde.

Inace strava ima interesantan alat za pregled segmenata po kategorijama uspona i mozete detaljno da ih analizirate

https://www.strava.com/location/Bel...face/undefined/center/44.7964,20.5115/zoom/13

Imate search bar ako znate tacan naziv segmenta, ili klizac s adesne strane sa kojim selektujete kategoriju uspona i onda pretrazujete mapu.
Capture.JPG
 

Prilozi

  • Capture1.JPG
    Capture1.JPG
    102.8 KB · Pregleda: 72
Poslednja izmena:
Vozio sam prošlog leta sa novog beograda do spomenika na kosmaju, preko avale (na tamo sam išao prvo do tornja, u povratku naravno ne) i sports tracker mi kaže da je ukupan elevation gain 2808m (nizbrdice 2770) . Delovalo mi je malo neverovatno ali kada razmislim, što da ne jer je to ukupno za ceo put a teren je takav da ima uspona i na tamo i na ovamo. MTBom naravno, iako je to vožnja za treking ili drumaša, nemam drugi bajs :)
Ne živim u beogradu da bih znao toliko te ulice ali da li je moguće da su toliko naporne da se mora da ustaje ili silazi s bicikle? :) Ja uspone po asfaltu ne gledam kao neki interesantan izazov, više volim offroad. Šteta što najteže uspone slika ne može da dočara. Znam samo da kada sam prvi put video, pomislio sam kako na gore mogu samo da se izvrnem preko zadnjeg točka :D

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Vozio sam prošlog leta sa novog beograda do spomenika na kosmaju, preko avale (na tamo sam išao prvo do tornja, u povratku naravno ne) i sports tracker mi kaže da je ukupan elevation gain 2808m (nizbrdice 2770) . Delovalo mi je malo neverovatno ali kada razmislim,...

To je zbog nacina obracuna elevacije.

Sport tracker u elevaciju racuna uzbrdo + nizbrdo
Strava u elevaciju racuna samo penjanje, biciklisti kazu da je tako pravilnije

U BG ja znam jedino za petrino brdo gde ljudi silaze sa bicikle, sve drugo ide bez problema.
 
Ako vas ikada put nanese.. probajte ovu deonicu :d

visina1.gif


1436353329_288274574b_b.jpg
 
Naneće me put ove sezone :) i na debelo i još kojekuda po planinama koje sam satvio na spisak.
Košutnjak sam overio pre Drajzerove skoknuo gore samo da vidim neki košarkaški teren kad sam već bio u kraju. Sve je to kratko i lako.
 
Nazad
Vrh Dno