Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jel ima kakvih informacija kad ce biti bankomat u Arandjelovcu, imam neki kes da podignem a nemam gde u blizini.
 
Па вјероватно су еври у питању.
 
Slažem se.
Sada je 15.08. bila subota. Rok za plaćanje Infostana :) Ja platio TB pre 10 dana, misleći da sam platio Infostanu. Meni tada TB lepo skinula pare sa računa, a kada sam "stvarno platio" znaću tek kad dođe naredni Infostan račun. I znaću da li me je to koštalo onih 7% popusta.
Eto, kad moram od Infostana da čekam info kad sam platio, pošto taj info nemam od banke preko koje plaćam :) Nekada je to funkcionisalo obratno, čak i u doba Jugo i Beobanke :)

Datum placanja mozes da vidis na sajtu Infostana: http://online.infostan.co.rs/Upit/default.aspx

Pozdrav
 
To sam i ja hteo reci - pa se setim da taj servis vise mi nije radio, nego sto je radio :)
Ne vidi se datum placanja za ovaj mesec. Meni racun ide preko Raiffeisena, znam da je placen, ali ne vidi se na Infostanovom sajtu jos uvek da je placeno.

A posle ovoga ne pada mi na pamet da prebacim u TB placanje racuna :)
 
Evo sad gledam, 7.8 platio infostan putem klik opcije, na upitu stanja kod infostana stoji uplata 7.8.
 
Pogledao sam.. Na sajtu infostana pise uplata 07.08. kada sam i platio. Sad mi jos vise nije jasno zasto u slucaju EPS-a ne placaju isto tako nego zarzavaju novac po nedelju dana.
Kad dodjem kuci postavicu dopis iz TB od juce, u vezi EPS.
 
Treba i vise ponekad, ali je to uvek dovoljno da do sledeceg racuna se uvidi da li je na vreme placeno (bez obzira kada je proknjizeno u EPSu, ili kada je stiglo u banku EPSa)
 
Evo, ovako otprilike izgleda "potvrda o plaćanju"

Potvrda o izvršenom plaćanju

Poštovani,
Potvrđujemo da je dana 20.07.2015. na teret tekućeg računa broj (115-******) vlasnika (moje ime), izvršeno plaćanje uslugom banke „račun na klik“ – pretplatnički broj (ED broj), u iznosu od 2.600,36 dinara u korist preduzeća ELEKTRODISTRIBUCIJA BEOGRAD.
Banka je uplaćena sredstva, zajedno sa ostalim plaćanjima svojih klijenata uslugama „račun na klik“ i trajni nalog, zbirno prenela ELEKTRODISTRIBUDIJA BEOGRAD na račun 845-0000000137849-61 27.07.2015, kao i dostavila podatke o izvršenom plaćanju u specifikaciji u skladu sa Ugovorom o poslovnoj saradnji između Telenor banke i EPS-a.
Datum ove potvrde je 17.08. Do tada sam mislio da sam račun platio 20.07., kao što je pisalo u izvodu, u spisku transakcija i u mailu koji sam dobio nakon uplate :)
 
Ili je TB zeznula i umesto do 24.platila do 27.ili je EDB zeznuo ako je rok bio 27. A obicno je rok produzen ako se 25.pada vikend.
 
Ja sam im samo trazio objasnjenje gde je nestalo tih sedam dana, koliko je proteklo od kako su meni skinuli novac sa racuna, pa do prenosa novca na racun EPS-a. Odnosno, zasto u izvodu pise da je nalog izvrsen 20.07. ?
Pre 20 minuta sam dobio odgovor u kom nema tog objasnjenja.
Popust nije bitan, bitno mi je samo to gde je nestalo tih 7 dana, odnosno zašto me nikada o tome nisu obavestili.
 
Poslednja izmena:
EDB ne uvazava rok ako je bio vikend (za popust)

Iz prve ruke znam. Uplacivao sam vikendom - subotom 25. u mesecu, proknjizi se u ponedeljak i nema popusta :)
 
Ja sam im samo trazio objasnjenje gde je nestalo tih sedam dana, koliko je proteklo od kako su meni skinuli novac sa racuna, pa do prenosa novca na racun EPS-a. Odnosno, zasto u izvodu pise da je nalog izvrsen 20.07. ?
Pre 20 minuta sam dobio odgovor u kom nema tog objasnjenja.
И као шлаг на торту,кад би сад од њих тражио потврду о плаћању с печатом(што је нормално у оваквим ситуацијама),наплатили би 400 дин. ,по тарифи,и морао би вјероватно ићи по њу у пословницу(шта с онима ван БГ:D).Сад долазимо до оних битних мана за онлајн банку и кориснике у оваквом систему.
 
Да,без провизије.
 
И као шлаг на торту,кад би сад од њих тражио потврду о плаћању с печатом(што је нормално у оваквим ситуацијама),наплатили би 400 дин. ,по тарифи,и морао би вјероватно ићи по њу у пословницу(шта с онима ван БГ:D).Сад долазимо до оних битних мана за онлајн банку и кориснике у оваквом систему.

Potvrdu o plaćanju sam dobio mailom, besplatno (sa pečatom, ali skenirana). Potvrdu sam prekucao u postavio ovde u postu #3130. Time su potvrdili da su zadržali novac 7 dana.
 
Poslednja izmena:
Мислио сам на потврду која се може однијети у ЕПС као доказ о плаћању на вријеме.Претпостављам да одштампану потврду,коју си добио не би у ЕПС признали без фамозног печата или би?
 
Ja sam isto platio računom na klik. Dobio danas novi račun EPS-a, uredno obračunat popust i nema kamate.
 
tarantula888
Pa ne znam. U ovom mom slučaju konkretno, mogli bi samo da se smeju :)
Zamisli da im odnesem potvrdu banke kojom banka potvrđuje da je račun plaćen posle roka za uplatu :D
 
А што не погледаш на сајту ЕД са својим ЕД бројем кад је легла уплата.Писао сам о томе.Нпр. ја сам ел. путем(друге банка) платио струју 6.8. ујутро и тај датум стоји и на сајту ЕД(тад је и прокњижено).Није изашао одмах већ након неколико дана.
 
Pa u računu koji sam dobio od EDB piše da je legla tek 27.07. TB mi potvrdila u onoj potvrdi da su preneli novac 27.07. Sve je tu čisto...
Uplata za novi račun je legla danas, jer je uplaćeno juče. Naravno, nije plaćeno preko TB :)
 
Podnesi reklamaciju jer to ne bi smelo tako da bude, izgleda da je kod drugih proslo kako treba.

Ako ne budu direktni trazi da razgovaraš sa Irenom. Ona vrlo dobro zna posao. :)
 
Jesam, danas mi odgovorili sa pojašnjenjem kako funkcioniše "račun na klik"

Otprilike ovako "banka uplate korisnika prima od 20-og do 25-og u mesecu, što je i rok dospeća računa na klik za plaćanje usluga električne energije. Nakon toga se sredstva zbirno prenose na račun primaoca uplate, a primalac je dužan da uplatu proknjiži sa datumom kada su sredstva skinuta sa računa korisnika."

Nemam ništa protiv i to je OK do momenta dok ne dođe do problemo. Kada do problema dođe, TB će oprati ruke da je postupila u skladu sa ugovorom koji ima sa EPS, a EPS će oprati ruke da je kasno primio uplatu. Ceh nepoštovanja ugovora na relaciji TB-EPS (sa bilo čije strane) će platiti korisnik, koji nikada nije ni znao za taj ugovor; samo je hteo da plati račun.
Pošto ima ljudi koji nemaju ovaj problem iako su platili na isti način, pretpostavljm da su imali "sreće" da njihovu uplatu knjiži neka druga tetkica u EPS :)

Uglavnom, ja sam danas to nešto novca što je bilo na računu prebacio u druge banke i ostavio nešto sitno dok ne odlučim da ga u potpunosti ugasim.
 
Poslednja izmena:
Ko sad przi po Telenoru :D
 
Ja sam izneo konkretan problem koji sam imao sa TB.
Dakle ne iz prostog razloga samo zato što ima naziv "telenor".
Mislim da još nije bilo "bankarskih" strana na forumu u vreme kada sam imao problema sa RF bankom :)
 
Poslednja izmena:
Pa i ja sam iznosio konkretne probleme, nista nisam zamisljao ili lagao, koja je razlika? Sto ovo pogadja vise ljudi nego ono sto sam ja pomenuo?:)
 
Da, secam se jednog problema. Bese nesto tipa "šetam se Knezom, kad odjednom padne mi napamet da podignem 20000eur sa racuna sada odmah, a ono ne moze. Uzas".

Da, bas cudno da je to pogodilo skoro nikog :D
 
Nije mi cefnulo, vec su bile dnevnice za druge :)

I sta je tu laz, netacno, cudno ili nemoguce? Nista. Znaci bitno je da li te pogadja u tom trenutku ili ne... da znam kako se odnose ljudi dakle ;)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno