Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imas vise opcija. Najbolje ti je odmah otici sa potvrdom za izdavanje licne ili pasosem cisto da ti produze taj rok, pa onda otidji sa novom licnom kad je dobijes i budes imao vremena. Koliko ja znam uplate mozes da primas, ali ne mozes nista da placas - ja sam uplatio 200 eur ako se dobro secam, ali nisam mogao vise ni da ih podignem, ni da platim racune.
Ovako prvo hvala svima na odgovorima, drugo bio sam juce u poslovnici Telenora objasnio situaciju zena kaze dok ne dobijete sms da istice LK ne treba nista i sve ce biti ok, a onda samo da donesem da upisu nove podatke i cao.
Mada sam joj rekao da cu doci ja svakako 20-og sa novom LK da ne cekam da mi salju nikakve sms-ove, bolje ovako nego posle da bude veselo.
 
Мени је а мислим и већини у Србији лакше носити само картицу без гломазних тел. поготово ако се ПИН мора укуцавати.У Србији 85% општина(без КиМ) има плату мању од републичког просјека тако да је бесмислено говорити о томе ко је циљана клијентела(мада знам да би већина купила моб. прије него ишта)Свака иновација је добра и има кориснике али губитак је губитак.
Ja bih bas voleo da placam nfc-om i bilo bi mi 1000 puta lakse da nosim ovaj moj fon od 5 incha nego li karticu.
Vec skoro dve godine imam mob sa nfc-om a mislim da i dobar deo stanovnistva(razume se mlageg) imam telefone sa tom podrskom.
Ali kad vidim da sam u maxiju jedini koji pay pass smuci mi se a i dosta prodavacica mrzi ili sta vec nije mi jasno ali uvek krenu u pos da ubacuju karticu pa im ja uvek kazem lakse vam je pay pass veci kaze ma lakse je preko posa a meni zbog mene da ne kucam pin hebe se meni za njih.
Samo jedna prodavacica odmah karticu stavi na pay pass i uvek volim da idem na njenu kasu(ne nije zbog toga sto ste pomislili i nije nikakva vec zna da radi svoj posao i nije mumija kao 99% drugih u tom maxiju).
 
Meni to zvuci previse naivno :) Aplikacije i ostalo za banke ne mogu da se urade za mesec dana, pa i sest meseci je prilicno brzo. Od kad je TB "usao" na trziste, proslo je manje od mesec-dva kako su se druga resenja za e-banking izmenila i ponudila cak i slicne stvari. Mislim da samo hvalite Telenor nepotrebno za ovakve stvari, nemoguce je da se i jedna banka i zamislila zbog Telenora, jer prosto ne bi mogli toliko brzo da reaguju sa novim softverskim resenjima koja bi to podrzala.
Intezini potezi ukidanja provizija za online placanja, ukidanje CDa i ukidanje uslova prenosenja zarade za otvaranje HIT racuna su potezi za koje nije potreban razvoj novog softvera vec dobra volja ;).
 
Intezini potezi ukidanja provizija za online placanja, ukidanje CDa i ukidanje uslova prenosenja zarade za otvaranje HIT racuna su potezi za koje nije potreban razvoj novog softvera vec dobra volja ;).

Jel ti to znas nesto sto ja neznam ili samo glasno razmisljas?
 
Mislim da se samo prvih 5 online transakcija ne placa provizija
 
Tako je samo prvih 5.
 
Intezini potezi ukidanja provizija za online placanja, ukidanje CDa i ukidanje uslova prenosenja zarade za otvaranje HIT racuna su potezi za koje nije potreban razvoj novog softvera vec dobra volja ;).

Debelo si se zeznuo nesto, ili te ja nisam uopste razumeo :) Prvo, ja imam Hit racun bez prenosa zarade, nisam je nikada preneo :) Ukidanje CDa je trazilo novi softver, kako nije?:)
Ukidanje provizija za online placanje je vec potez koji im je neko drugi izmamio, ali da, ne trazi novi softver, vec samo stelovanje postojeceg, a to isto kosta banke i svodi se na novi softver, samo ne potpuno novi :)
Zar mislite da bi se oni vise od Telenor Banke uplasili koja jedva ima 50.000 korisnika (pitanje je koliko je od toga aktivno?), a ne od Raiffeisena koji i dalje ima jeftiniji racun, i sva online placanja besplatno, a imaju skoro 100x vise korisnika od Telenor Banke?


BTW, pogledajte link o rezultatima Telenor banke. Otprilike se poklapaju sa onim sto smo rekli (da jeste banka u minusu, ali zato sto sve ode u Telenor, da bi Telenor imao zvanicno vecu dobit - i to cak nije onoliko veca naspram istog kvartala prethodne godine koliko je minus Telenor Banke).


@desp, volim i ja da podrzim kada se neko trudi da nesto stvarno bolje donese. Ali za slucaj TB ne verujem da je to slucaj njihove volje ili necega, vec diktirano van njihove moci. Sama cinjenica da su i druge banke slicne stvari omogucile za manje od mesec-dva je dovoljan pokazatelj da je TB samo prvi pustio u rad nesto, ali ne da druge banke jure za njima. Mnogo je lakse pustiti u rad nesto kada nijednog klijenta neces pomeriti (jer ih nemas - TB), nego kada klijenti treba nesto da izmene.
BTW, ne slazem se da podrzim nekoga, ili zivotnu sredinu, ako me time pravi budalom :) Kao sto Telenor radi za e-Racun. Umesto da smanji korisnicima racun, on tu razliku stavi u dzep. TO je bezobrazno. A i lose za ljude na duze staze, jer se privikavaju na takve stvari.
 
Poslednja izmena:
Sama cinjenica da su i druge banke slicne stvari omogucile za manje od mesec-dva je dovoljan pokazatelj da je TB samo prvi pustio u rad nesto, ali ne da druge banke jure za njima.
O ovome mozemo pisati mesecima, po principu da li je starija koka ili jaje :D

A za racun, pa ne znam sto tebe pogadja sto neko eto ne zeli da ga uzme, pa makar ga ti smatrao budalom zbog toga. Tvoj problem, tvoje misljenje... Mene nista dodatno ne kosta, ako neko drugi zaradi, pa neka zaradi...
Nesto slicno mi objasnjavao burezer koji zivi u Austriji; dao blizu 300eur vise za TV koji je energetski efikasniji (trosi nesto manje struje). Promenice ga svejedno za 3-4 godine. Sigurno mu nije isplativo, oupste, ali eto tako hoce. Neko bi rekao "budal*, sta on ima od toga"...
 
Poslednja izmena:
To nije isto :) Fora je da ti nemas izbor. On ima.
 
Poslednja izmena:
Imas izbora promenis operatera i dobijese i papirni i pdf racun
 
Da li je bilo postavljanje nekih novih bankomata (ako je neko video, ili zna). Ili i dalje stagniraju po tom pitanju?

Gledah opet onu njihovu tuznu mapu sa bankomatima i izgleda isto kao i prosle godine (pa rekoh da nisam prevideo nesto:)).
 
Pisao sam da je jedan skoro postavljen u Mirijevu (Maxi supermarket). Ne znam ima li jos.
 
Jeli neko plaća račun za struju preko "klik"-a?
 
Jesi li dobio u Julskom racunu od EPS-a zateznu kamatu zbog kašnjenja u uplati racuna za Juni mesec?
(Na papirnom racunu koji stize od njih)
 
Na poleđini, stavka 5. (popust 5%), da li imaš popust? I stavka 12. (kamata), da li je ima?
 
Onda je EPS obračunavao kako je kome stigo :)
Mada mi nije jasno zašto je TB njima uplatila 27.07. ako skinu sa računa klijenta nekoliko dana ranije. Totalno neozbiljno.
 
Već sam im reklamirao. Prvo sam mislio da je greška kod EPS u knjiženju. A onda od TB dobijem potvrdu da su meni skinuli novac 20.07. (kada sam i kliknuo na plati), a EPS-u oni uplatili tek 27.07.
Iskreno, iako imaju stvarno neka dobra rešenja u odnosu na druge banke, a o kojima sam već dosta pisao, mislim da sam danas završio sa TB, zauvek.
Nije bitna ta zatezna kamata od nepunih 2 din i neostvaren popust od 100din, već me bukvalno plaši činjenica da je novac koji je skinut sa mog računa, prosleđen primaocu tek posle nedelju dana. Još gore, dok mi nije stigao novi račun od EPS, to nisam znao. U izvodu je sve bilo kako treba.
Ne očekujem da mi vrate tih 100din, svejedno mi je. Nije to poenta. Razmišljam, šta ako nekada zatreba da nešto jako hitno platim, nešto jako važno; kako sada da budem siguran da će tu uplatu proslediti primaocu odmah, a ne posle nekoliko dana?
Mislim, možda im je to sistem rada kod plaćanja na klik, da bez obzira kad ja "platim", oni sve uplate proslede određenog datuma. Međutim, smatram da bi trebalo jasno negde da napišu da je tako, pa i u izvodu i aplikaciji da piše taj, stvarni datum plaćanja. Da to znjau da objasne i u call centru, a ne da ponavljaju cifre iz izvoda...
Ovo je, po mom mišljenju, jako veliki propust. Za moja shvatanja neoprostiv.
 
Poslednja izmena:
Verovatno je placeno 25og ali je platni promet radio tek u ponedeljak 27og.
Svejedno, klik sa EPSom bi trebalo da rese drugacije, a ne da klik bude samo maska preko trajnog naloga ispod haube.(ako to uopste i moze)
 
Poslednja izmena:
Slažem se.
Sada je 15.08. bila subota. Rok za plaćanje Infostana :) Ja platio TB pre 10 dana, misleći da sam platio Infostanu. Meni tada TB lepo skinula pare sa računa, a kada sam "stvarno platio" znaću tek kad dođe naredni Infostan račun. I znaću da li me je to koštalo onih 7% popusta.
Eto, kad moram od Infostana da čekam info kad sam platio, pošto taj info nemam od banke preko koje plaćam :) Nekada je to funkcionisalo obratno, čak i u doba Jugo i Beobanke :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno