Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Magic, radnik u tl shopu ima iskustva sa time koliko i ja sa voznjom formule 1.
Ako nemas ID primaoca, bice gomila reklamacija zbog pogresnog racuna.

Ne pricam o problemu prevare, to je nesto sasvim drugo.

Jedino ako je retardiran pa ne zna da ukuca brojeve koji mu pišu u telefonu ili na papiru.
 
Mene cudi da nisu implementirali to, da moze uplatu na bankomatu da vrsi svako.
Da se samo ukuca broj racuna, a onda da izbaci ime prezime, tako da ne moze bas lako doci do greske..

Ima tamo sekcija za predloge, sa naloga da im se salje, mozemo tako da probamo :)
Ja cu im pisati o stednji, i da li planiraju nesto s tim, ako planiraju da urade kao ERSTE, preko online naloga se sve kontrolise..

Ja sam već predložio,ali nije na odmet da to uradi još neko.:)
 
Jedino ako je retardiran pa ne zna da ukuca brojeve koji mu pišu u telefonu ili na papiru.
Kad si banka, gledad da ne bude puno reklamacija koje trose vreme. A ovo ce biti takve.
Inace bi i druge banke to uradile.
 
Interesuje me da li je pristup aplikaciji "Telenor banka" za android besplatan preko telenor sim kartice,ili se naplacuje kao i za svaki drugi sajt/aplikaciju koja koristi internet?
 
Koji "prekidač" za SMS obaveštavanje treba da upalim u web-aplikaciji da bih dobijao obaveštenja kad kupujem karticom? Nešto sam tu čačkao tamo-vamo, i sad ne dobijam obaveštenja. Jel to "korišćenje proizvoda" ili "odlazne transakcije" u onom bezbednosnom panelu?
 
Kod mene su oba na "on" i sms radi za placanje karticom kao i placanje preko racuna.



Interesuje me da li je pristup aplikaciji "Telenor banka" za android besplatan preko telenor sim kartice,ili se naplacuje kao i za svaki drugi sajt/aplikaciju koja koristi internet?

Msm kao i svaki drugi saobracaj, ne postoji nikakva napomena da je drugacije.
 
Poslednja izmena:
Starter paket... Da neko ne bi stalno isto pitao,evo tarifnika za ovaj paket.

raw
 
Ako nemas ID primaoca, bice gomila reklamacija zbog pogresnog racuna.
ID je sifra korisnika, broj racuna ?

Ovo je dobra ideja. Svaki racun (partija) ima CRC proveru; ako se ukuca pogresna cifra greskom u broju partije, novac nece "otici drugome" vec jednostavno uplata nece biti prihvacena (balsa gore objasnio). To je skoro kao uplata na salteru, samo bez podataka o uplatiocu. Da li je to najveci problem?

Suprotan primer - kad se uplacuje kredit za mob ne mora se znati uplatilac a nema CRC provere i novac lako moze otici drugom.

Preko Kiwi automata-bankomata uplacivao sam Qvoucher, i druge stvari (mislim i Infostan) - da li je bitno ko uplacuje? Nisam se identifikovao - uplacivao na račun i dobio potvrdu.

Ovo se odnosi samo na RSD. Uplata strane efektive po propisu NBS moguca je samo od strane vlasnika racuna.

Ali ne i da skroz pomesas DVA ISPRAVNA racuna, a nikako ne sme bankomat da ti da IME vlasnika racuna samo po ukucanom broju:)

Za ovo prvo, njegova greska. Kada na saleru u Intezi uplacujem nekome ko mi je dao samo broj racuna, sluzbenica nakon unosa partije uvek pita: to je za Petra Petrovica, ulica X, br. Y? ;)

***

Sta kada treba hard-copy potvrda s pecatom o ebank placanju? Za drzavne istitucije bilo koje vrte (pocev od takse za LK, uplate školarine, itd) ili za bilo koga ko hoce papirni dokaz o placanju, a takvih je puno. Svi u jednu ekspozituru? S vremena na vreme ovo sam vadio u Intezi, besplatno, al je bilo cimanje: cekanje reda i njihovo traženje transakcije.
 
Poslednja izmena:
Koliko znam, ona to ne bi smela da radi:) Odaje podatke o racunu. Plus ne verujem da ima te podatke za racune iz drugih banaka (nisam siguran).

Nije problem u CRC verifikaciji broja racuna, vec ako pomesas dva racuna skroz. I onda "jao, nisam hteo njemu... ispravite molim vas".
 
^ Svaki put u Intezi je odavala iako nisam trazio ni navodio ime primaoca. Nije ona primala uplatu za klijenta druge banke, vec svoje, znala je sve podatke.

Ako neko hoce da plati struju a greskom plati Infostan - ko mu je kriv. ;)

Kako na Klik besplatno placanje da dodam Telekom, EPS, Infostan, SBB...? :) Želim sve bez provizije.

Azurirao sam gornju poruku.
 
Poslednja izmena:
Najbolji kurs za evre dobijete ako otvorite devizni u raiffeisen banci i vezete ga za platnu karticu , stavite evre na račun a dinare podizete na bankomatu ili direktno plaćate u prodavnici sa kartice. Obaveštenje o skinutom iznosu dobijete na sms a sami izracunate odnos dinara i evra tj kurs. Uvek je najviša cifra na kursnoj listi trenutno preko 120 .

Da li si siguran u ovo? Nisam u RF.

U Intezi Visu Electron je moguće vezati samo za devizni račun a plaćati u RSD u Srbiji. Rekli su mi da obračunavaju po kupovnom kursu banke za dinare, što je prilično nepovoljno. (Istina, prvo su rekli po srednjem kursu NBS, a onda po "kartičarskom Visa kursu u koji namju uvid", a na kraju navedenom kupovnom .)

Sećam se da su mi nekad rekli da se obračunava po srednjem kursu NBS, baš kao što si rekao za RF, i to je onda win-win. Ako imaš iskustva sa Intezom u vezi sa ovim, molim te da napišeš koju reč. Hvala! :)
 
Upravo sam primio platu preko Telenor Banke i zajedno sa obaveštenjem o prilivu stigla mi je i poruka u vezi sa popustom na pretplatu:

"Trajanje popusta na pretplatu Vam je produženo do 01.04.2015. Uživajte u popustu i iskoristite sve prednosti prve mobilne banke u Srbiji. Hvala na poverenju."
 
Fino.

Nego radi li nekome export u pdf placenog racuna sa ebankinga?
 
Da. Kada se uđe u transakciju, mora da se ide na opciju "potvrda imejlom", onda pošalju pdf.
 
Račun za Infostan stigao na adresu, ali ga nema u računima na klik. Možda zato što ga nisam prijavio na vreme?
 
Kada sam prijavljivao Telenor racun za Klik, tek od sledeceg je pocelo da stize.
 
Telenor klik stigao 2.10, Infostan klik 8.10. Prijavio polovinom septembra ako se dobro secam.
 
U Starter paketu sta sve od redovnih placanja mogu da dodam na klik - bez provizije?
 
Samo ono što je ponuđeno. JKP Infostan, Telenor i Informatika JP Novi Sad. Za sada.
 
Sta kada treba hard-copy potvrda s pecatom o ebank placanju? Za drzavne istitucije bilo koje vrte (pocev od takse za LK, uplate školarine, itd) ili za bilo koga ko hoce papirni dokaz o placanju, a takvih je puno. Svi u jednu ekspozituru? S vremena na vreme ovo sam vadio u Intezi, besplatno, al je bilo cimanje: cekanje reda i njihovo traženje transakcije.
 
Jednostavno, za takve stvari platis fizicki npr. u Posti :).
 
Juce oko 13h elektronski uplatim sebi na telenor racun. Uplata ce leci tek u ponedeljak. Uzeli 60din a knjize tek 4ti dan.
 
Da...iz intese...bas su lopovi...4 dana da proknjize online uplatu i to za 60din.
 
Ma to inteza uzima...a 4 dana im treba da proknjize na telenor...
 
Pa onda nije do Telenora. I nije 4 dana, ali ajde
Imaš ovde u temi termine kliringa i platnom prometu. Po mom iskustvu, Intesa to poštuje.
Svejedno, to je ovde off-topic
 
Poslednja izmena:
Danas stigla kartica, a jos ni SMSa da je poslata :)

BTW da li je broj 063/12345xx vezan za Telenor banku?:) Imam neki propusten poziv, ne verujem da tako dobar broj ima tek neki korisnik :)
 
Ne, to nije TB, oni zovu samo sa 9005.
Za karticu ni meni nisu slali sms, samo push u aplikaciji
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno