Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

i koji je pored sveg crowdfundinga ipak mnogo vecim delom finansirana sa strane... naravno zelim sve najbolje projektu i da se izigramo za sve pare :D

(pod uslovom da ne bude pay2win varijanta)

Nista se ti ne brini, bice CoD 2013/14/15/16/17, nema potrebe da se smaras sa nekim tamo svemirskim paywin pucanjem :)
 
pCars je crowdsourcing model odmah da se razumemo. :) To je model gde si ti investitor i gde dobijas pare od prodatih kopija, odredjujes direkciju razvoj projekta etc. Ovo je samo obican kickstarter model gde ti doniras pare za neki projekat na ciju direkciju (uglavnom) neces moci da utices.

Ajde da vidim sto cete dobiti pare nazad od prodaje :)

pCARS je samo voznja auta, ovo je much more.
 
^ terrence mallick avatar :d
 
Ko se veruje talk na net-u, onda je Roberts oborio rekord crowd-funfing-a ever!!
 
Zar pCars nema investiotre/sponzore (kako ih oni zovu)?

Investitori smo mi igraci koji smo dali pare, takodje i neko ko odlucuje kako ce igra i u kom smeru da se razvija. Evo sada skorije SMS se odrekao 500k evra (od 1.5 mil ulozenih) na kojih je imao zaradu da bi jos igraca moglo da upadne u projekat, nesto sto je izglasano na forumu i nesto na sta verujem da bi se veoma retko koji developer odlucio na to.

Ajde da vidim sto cete dobiti pare nazad od prodaje :)

pCARS je samo voznja auta, ovo je much more.

Da ovo je voznja auta u svemiru koju ce da igra cela master rasa. Pametniji komentar od tebe i ne ocekujem. Kao prvo wmdportal ili taj crowdsourcing je najliberalniji model koji postoji, nekoliko koraka ispred bilo kog kickstarter ili sta ti ja znam modela kome je samo cilj da se na neki shik i viralnim video materijalom developera skupe pare. Pod ovim ne mislim na zanr igre i na njenu mehaniku.

Kao drugo, WMD crowdsourcing pre svega podrazumeva izjednacavanje igraca i developera, naravno u odnosu na svotu novca ulozenu, pa samim tim i zaradu na kraju. Igraci/investitori u odnosu na tier i broj clanova imaju prava na glasanja u projektu, dakle direktan uticaj na razvoj i smer projekta, dalje, nagradjivanje korisnih investitora koji pomazu projektu (promocijom i dizanja klase sa recimo 100 evra na 1000 ili par hiljada), nagradama za promotivni materijal (jedan je dobio gtx 680) itd, sve u zavisnosti koliko je ko aktivan i pomaze projektu. Dakle, ako se zalazes bices nagradjen za vreme projekta.

Kao trece ako je ista liberalno i pravi uzor free developmenta onda je to to. Ali posto nije promovisano dovoljno vecina gejming strucnjaka nema pojma sta je crowdsourcing, pa se mesaju babe i zabe. Kada neka kickstarter igra bude imala tiere sa zaradom od prodaje i direktnim ucestvovanjem u projektu, tada se moze zvati crowdsourcing model, a do tada nema potrebe mesati pCars sa kickstarter projektima.

^ terrence mallick avatar :d

Gospodin i dalje boluje od sindroma DFP-a, pa je stavljanje doticnog cikice u avatar sasvim ocekivano.
 
OMG M brate, ono, ja povremeno trolujem ali ti ubijaš u pojam tvojim prosvetnim radom na svim temama, ade iskuliraj malo, get laid.
 
Investitori smo mi igraci koji smo dali pare, takodje i neko ko odlucuje kako ce igra i u kom smeru da se razvija. Evo sada skorije SMS se odrekao 500k evra (od 1.5 mil ulozenih) na kojih je imao zaradu da bi jos igraca moglo da upadne u projekat, nesto sto je izglasano na forumu i nesto na sta verujem da bi se veoma retko koji developer odlucio na to.



Da ovo je voznja auta u svemiru koju ce da igra cela master rasa. Pametniji komentar od tebe i ne ocekujem. Kao prvo wmdportal ili taj crowdsourcing je najliberalniji model koji postoji, nekoliko koraka ispred bilo kog kickstarter ili sta ti ja znam modela kome je samo cilj da se na neki shik i viralnim video materijalom developera skupe pare. Pod ovim ne mislim na zanr igre i na njenu mehaniku.

Kao drugo, WMD crowdsourcing pre svega podrazumeva izjednacavanje igraca i developera, naravno u odnosu na svotu novca ulozenu, pa samim tim i zaradu na kraju. Igraci/investitori u odnosu na tier i broj clanova imaju prava na glasanja u projektu, dakle direktan uticaj na razvoj i smer projekta, dalje, nagradjivanje korisnih investitora koji pomazu projektu (promocijom i dizanja klase sa recimo 100 evra na 1000 ili par hiljada), nagradama za promotivni materijal (jedan je dobio gtx 680) itd, sve u zavisnosti koliko je ko aktivan i pomaze projektu. Dakle, ako se zalazes bices nagradjen za vreme projekta.

Kao trece ako je ista liberalno i pravi uzor free developmenta onda je to to. Ali posto nije promovisano dovoljno vecina gejming strucnjaka nema pojma sta je crowdsourcing, pa se mesaju babe i zabe. Kada neka kickstarter igra bude imala tiere sa zaradom od prodaje i direktnim ucestvovanjem u projektu, tada se moze zvati crowdsourcing model, a do tada nema potrebe mesati pCars sa kickstarter projektima.



Gospodin i dalje boluje od sindroma DFP-a, pa je stavljanje doticnog cikice u avatar sasvim ocekivano.

Kickstarter kampanja je pokrenuta samo iz jednog razloga, jer je fejlovao sajt prvih dana pa da ne bi propala cela stvar odlucili su se da probaju nesto da skupe i na kickstarteru (postavljen cilj na 500000 umesto 2 miliona koliko je na sajtu). Roberts uopste nije zeleo da koristi kickstarter, zato je i razvio sajt. Na sajtu ima forum koji ce nazalost kada se srede neke stvari biti dostupan samo backerima kao i wmd portal.

Zbog nestabilnog sajta i velike navale su isle dve paralelne kampanje. Na kraju je skupljeno 2 miliona na kickstarteru i 4 miliona na sajtu. Sada moraju to sve da spoje u jedan account.

Igraci i ovde imaju pravo da donose odluke, pogotovo ako su pljunili dosta love. Chris Roberts se zahvaljivao jednom liku pola sata i taj ce dobiti svoj sistem i jos neke stvari. To nije dobio uz tier.

Jedan backer je u komentaru pred kraj napomenuo da mu je PR projekta nudila GTX670 koji je osvojio na izvlacenju, lik je navodno odbio (njegove reci). Znaci ne razlikuje se puno od toga sto ti pricas.

Nije ovo kickstarter projekat pa da developer svakih mesec dana kaci neki apdejt. Ove ce do novembra 2013. kada izlazi prva alpha biti svakog mesec izvestaj sta je i kako je uradjen, ne samo recima vec sve pokazano i predoceno.
Neki mogu i da odu jednog godisnje da posete studio.

Jedino nema para od prodaje igracima, videcemo da li ce pCARS devovi to da ispune. Ako ispune svaka im cast.
 
Haha, nije to prosvetni rad nego malo ostrije reagovanje na G@W komentare, posto je odavno, a pogotovo u poslednje vreme, u svakom mom postu/temi gde komentarisem mirodjija koja pokusava da isproziva na sebi svojstven nacin. Ranije sam i kulirao, ali u poslednje vreme je stvarno preterao...

Sto se tice recenog, crowdsourcing vs. crowdfunding, sve su to cinjenice koje lako mogu da se potkrepe dokazima, pa verujem da je u neku ruku i obrazovno. A sto se tice malo ostrijeg stava, za to se izvinjavam. :)
 
Ja udarim samo na tvoj ili komentar jos par ljudi a ti si zapravo ta mirodjija u svakoj temi i vodis "polemiku" sa do 10 ljudi istovremeno u pet tema :)

Edit: Vracam Malika zakonitom vlasniku.
 
Ja retko kada postujem u temi koje me ne interesuju sto je kod tebe forumska svakodnevica, sto i sam znas. Star Citizen me relativno i ne interesuje, tj. interesuje me kada bude gotov pa se zato suzdrzavam da bilo sta komentarisem u vezi projekta sada, vec sam samo bacio komentare i pojasnjenja sta je crowdsourcing posto se vec nekoliko puta spominje.

Sto se tice gore pomenutog poredjenja i argumenata, vec sam nekoliko puta pomenuo i rekao da je zarada vec unapred odredjena kada kupujes tier, dakle na 250k prodatih kopija vracas svoju investiciju, sve preko toga ide kao profit. I opet naglasavam da nijedan kickstarter projekat nema veze sa wmd funkcionisanjem jer ono osnovno a to je taj procenat od zarade (investitor u pravom smislu reci) i razvoj i uticaj na projektu nisu isti. Mislim da sam za toliko bio jasan.
 
A što se prepucavajte tu bezveze pitam se? Nek svako kaže što ima i to je to. Nema razloga da se glođete i bacate koske jedan drugome oko trivijalnih stvari.

Inače, baš nedavno sam tražio nešto u Freelancer fazonu da odigram i praktično jedino što sam uspeo da nađem interesantno je bio Galaxy on Fire 2 koji doduše da budem iskren još nisam stigao ni da pogledam propisno. Dobrih svemirskih simulacija dugo nije bilo na PC-u i sada izgleda da se vraćamo u svemirske vode ko nikad pre što mi je baš drago da vidim. Trenutak je više nego pravi za to, a ljudi su se izgleda smorili od raznoraznih neinventivnih pucaljki i jurnjave džunglama (ili barem ja jesam).

Ne znam dal je to već neko ovde zakačio, ali koliko vidim još jedan klasik je na dobrom putu da pojača ovaj žanr:

ELITE Dangerous
 
Poslednja izmena:
Ovo je verovatno jedina igra koja je vec u pre alpha fazi dobila prve modove. Cela stvar je uradjena na nivou izvornog RSI sadrzaja, postoji cak i dokumentacija u PDF formatu sa detaljnim opisom broda.

Stribog_B_023.jpg


http://pixel-design-studio.com/Stribog/Stribog_B_manual_1a.pdf

http://www.robertsspaceindustries.com/fan-spotlight-stribog-b/
 
Deluje odlicno
 
Ova igra vredi mnogo vise od cifre koju traze! Igrace se godinama i bice jos jedna od onih koje se pamte.
Kad dosadi svemir koji RSI radi, ako to bude moguce jer ce dodavati sadrzaj, tu ce biti razni modovi kao osvezenje.

Sad sam prelistao ovu temu od pocetka i vidim da su neki pisali kako je Roberts trazio previse para, a sam CE3 kosta preko milion da se licencira.
Takodje igra ce se sve ukupno do izlaska razvijati oko tri godine sto uz gotov engine onda i ne ispadne tako kratak rok nego sasvim realan.

HW zahtevnost nece biti nista posebno kad se igra pojavi. Na mojoj masini ce Crysis3 raditi na medium bez problema, a samim tim i Star Citizen.
 
Mene jedino brine multiplayer, bojim se da ne bude P2W. Sto se tice singl kampanje tu nemam sumnje da ce biti epska. Citavih 50 misija, bice tu svega. Svakako mnogo bolje od ovoga sto nam danas serviraju kao kvalitetno singlplejer iskustvo.

Mada kome nije do RSI servera, bice opcija privatnih servera. Mozda neka grupa ljudi napravi paralelne servere koji ce imati sve sto i official. Bar to nece biti problem posto ce igra biti potpuno modabilna, za razliku od WoW i ostalih Blizz igara.
 
Eto sam si sebi odgovorio sto se tice multiplayer opcije, niko te ne tera da igras na zvanicnom i sa ovakvom postavkom bice privatnih servera kolko hoces.
 
 
 
Ovo je sve lepo, ali mislim da previse paznje posvecuju detaljima koji uopste nisu bitni... Gameplay i atmosfera su ono na cemu treba da rade.
 
Bitni su, kako nisu bitni, ovo je odlicno. Ako gameplay i atmosfera budu na nivou, upravo ovo ce od dobre igre napraviti fenomenalnu!
Ovo bas mocno izgleda. Evo zamisljam kad posle par nedelja igranja onako sa uzivanjem prosetam kroz hangar, i na tenane razgledam svoju flotu. :)
Jedva cekam ovu igru.
 
Ovo je sve lepo, ali mislim da previse paznje posvecuju detaljima koji uopste nisu bitni... Gameplay i atmosfera su ono na cemu treba da rade.

Ne prave se igre tako. Gameplay sledi posto se zavrsi rad na enginu i osposobi neka bazicna placeholder grafika. Star Citizen je jos u fazi preprodukcije, prvo sto izlazi za koji mesec je upravo Hangar gde ces moci da se setas i razgledas brodove, posle sledi Dogfight demo a rad na kampanji i multiplejeru se odvija uporedo ali to nece skoro prikazati jer je sigurno vise od sest meseci daleko od prve bedrock alpha verzije.

Rade oni i na likovima, i na mapama, i na prici, ne brini se nista. Oni jos uvek uvecavaju razvojni tim a dosta toga je outsourced (uglavnom kreiranje mapa na osnovu crteza).
 
Stiglo poštom :)
 

Prilozi

  • IMAG2458.jpg
    IMAG2458.jpg
    569.2 KB · Pregleda: 186
Cestitam na drzavljanstvu :)

Ja sam uzeo digital scouta mada sam se mislio da uzmem jedan bolji paket na skorasnjoj promociji. Mada obrni okreni, ni taj paket nema ono sto zelim a to je Vanduul.
 
Milestone:

TlIfUb7.png
 
Uskoro cu i ja uplatiti Digital Scout.
 
Imas fore dok ne stigne novi sajt cini mi se 26. juna da uzmes po aktuelnoj ceni. Posle ce da skoci.

Ovih 10 miliona znaci da ce imati svoj motion capture studio a to ce se verovatno odraziti na broj i kvalitet motion capture animacija u igri. Ja ocekujem da igra vrvi od najsitnijih animacija a bogami ocekujem da krene i prica o glumcima koji ce se pojaviti u kampanji (obecali su).
 
Vidim da za samo 10$ vise Digital Mercenary nudi pristup Alphi i Beti, primamljivo... Do 28. Juna je rok inace.
 
Zavrsen je dizajn 300 linije brodova, me like it:

 
Nazad
Vrh Dno