^ Evo post od pre 3 dana:
Podneo sam zahtev za prelazak u drugu mrezu. Posle sat vremena su me zvali da ponude popust od 50%.
Podneo sam zahtev za prelazak u drugu mrezu. Posle sat vremena su me zvali da ponude popust od 50%.
Jedino da ideš načinom prelaska u drugu mrežu jer fora sa korisničkom brigom za ostatak u Yettel mreži više ne prolazi.Ima li uopšte nekog ko je uspeo skoro da izbombarduje popust od 50%?
A šta ako onda prelazak u drugu mrežu ne uspe?Jedino da ideš načinom prelaska u drugu mrežu jer fora sa korisničkom brigom za ostatak u Yettel mreži više ne prolazi.
Znam da mi to jedino preostaje, nego pitam da li je skoro neko to probao i uspeo?Jedino da ideš načinom prelaska u drugu mrežu jer fora sa korisničkom brigom za ostatak u Yettel mreži više ne prolazi.
Pre par meseci je stanje bilo mnogo drugačije i ja sam tad obnavljala jedan broj. Dogovor za čas i mnogo lepih popusta sam dobila. Ispalo mi je baš povoljno.@Shomi22 ja sam dobio pre nekih 6 meseci lagano. Ali po postovima u nazad mesec dana teško je dobiti osim ići do kraja.
Iskreno se pitam sta bi se desilo kada prelazak u drugu mrežu više neće ( ni to ) paliti. Verujem da će većina njih preći u mt:s ili A1, ali šta će biti onda sa onima koji su u Yettel-u ostali? Šta ostali mislite o tome?Ne pali više ni to, za sad prolazi samo zahtev za prenos u drugu mrežu mada ne znam ni to dokle će.
Pitanje je onda šta će da radi 🤷♂️Ju nisam znao da više ni prepaid fora ne radi. Pa ovo je dno
A ako te onda ni ne pozovu?Pa izgleda sada samo ako imaš sreće da te zovu nakon zahteva za prenos broja.
P.S. reakcije tužni i ljuti smajli tj. (inaccurate i does not contribute) smanjuju rejting člana na forumu da znaš
Onda broj odlazi u drugu mrežu, što i ne mora da bude toliko loše ako si ugrabio dobru ponudu.A ako te onda ni ne pozovu?
To je odlično resio si se jada i bede. Ovako samo produzavas agoniju ostajanjem...A ako te onda ni ne pozovu?
Pa kad si novi korisnik, uvek bude dobra/odlična ponuda (valjda?).Onda broj odlazi u drugu mrežu, što i ne mora da bude toliko loše ako si ugrabio dobru ponudu.
Lepo, znači za dve godine u mt:s, jedino neću ako se Yettel popravi. E sad, pitanje je da li će se uopšte popraviti (Yettel).To je odlično resio si se jada i bede. Ovako samo produzavas agoniju ostajanjem...
Pa kao nov korisnik uvek ima nekih većih povlastica od starih gde god da si ali je činjenica da se Yettel raspao kao mreža. Ko prihvati skuplje uslove ostaje u Yettel -u pa ko se seća pre par godina kako se Vip raspao skroz onda su se dobrim promocijama vraćali. Uvek će neko otići iz A1 i MTS u Yettel i obrnuto. Korisnika ima ali sam čitala da su zabeležili neki pad korisnika za dal prošlu godinu.Iskreno se pitam sta bi se desilo kada prelazak u drugu mrežu više neće ( ni to ) paliti. Verujem da će većina njih preći u mt:s ili A1, ali šta će biti onda sa onima koji su u Yettel-u ostali? Šta ostali mislite o tome?
Pitanje je onda šta će da radi 🤷♂️
Dobro, to do provajdera uz kapacitet mreže. Može da se QOS-om optimizuje. Tipa ne mora youtube u 4K da vuče bandwidth kad je opterecenje... A A1 ako rade sa Nokiom mogu da dobrano optimiziju mrežu. Secam se kad sam prvi put prešao na A1 mts je bila institucija. Sad A1 grmi. Sta da se radi spali smo na dva operatera. Od svih gluposti sto sam pročitao o 5G jedino mi je interesantna sirina opsega i AESA antene. Sto znaci da ce jedan operater moći da ponudi manje više odlican internet za sve u Srbiji... Elektronsko navođenje signala do korisnika je mama makar u downlinku sto je većina servisa. Jedan dobar i dva losa na 5G je bolje nego 3 dobra na 4GPa kao nov korisnik uvek ima nekih većih povlastica od starih gde god da si ali je činjenica da se Yettel raspao kao mreža. Ko prihvati skuplje uslove ostaje u Yettel -u pa ko se seća pre par godina kako se Vip raspao skroz onda su se dobrim promocijama vraćali. Uvek će neko otići iz A1 i MTS u Yettel i obrnuto. Korisnika ima ali sam čitala da su zabeležili neki pad korisnika za dal prošlu godinu.
Odakle ti to? Do sada se niko nije javio da je podneo zahtev za prenos broja, a da ga nisu zvali.Pa izgleda sada samo ako imaš sreće da te zovu nakon zahteva za prenos broja.
Ja sam presao na pripejd pre 2 i po meseca i jos uvek mi u aplikaciji stoji ponuda za prelazak na post pejd uz 50% popusta.Ja sam presao na pripejd pre dvadesetak dana nadajuci da ce da ponude 50 % popusta ali za sada nema nista od toga
Zar nije bilo jedanput ovde na forumu? Da je neko podneo zahtev iz Yettela u A1, i da je broj prenešen u A1, čak ga nisu ni iz Yettela. Znam da je to ovde neko pisao na leto 2023, samo se ne sećam ko...Odakle ti to? Do sada se niko nije javio da je podneo zahtev za prenos broja, a da ga nisu zvali.
Bilo je mnogo, mnogo postova u ovoj temi da su ih zvali nakon zahteva za prenos, a nijedan da nisu
Znam da je Yettel čak tu osobu otkačila u fazonu slobodno pređite kod drugog operatora, i da ta osoba nije očekivala tako nešto od Yettela. Probat ću pronaći, znam da je to bilo krajem jula/početak a i možda kraj avgusta.Zar nije bilo jedanput ovde na forumu? Da je neko podneo zahtev iz Yettela u A1, i da je broj prenešen u A1, čak ga nisu ni iz Yettela. Znam da je to ovde neko pisao na leto 2023, samo se ne sećam ko...
Evo ga, to je to o čemu sam pričao.Ja sam nakon 8 godina korišćenja jednog od 3 Yettel postpaid broja, na kojem već 6 godina koristim 50% popusta na pretplatu bez uređaja, probao da obnovim ugovor po istim uslovima, ali mi nisu dozvolili. I nakon žalbe da to daju prepaid korisnicima, odbili su, navodeći da to nude prepaid korisnicima kako bi im prdočili prednosti postpaida, ali da meni neće, jer veruju da ću ostati korisnik, iako sam odlučio da pređem na A1 o čemu sam ih obavestio. Umesto zahvalnosti za dugi niz godina saradnje, dobio sam uputstvo da se obratim najbližem prodajnom mestu drugog operatora čije usluge želim da koristim.
Vrlo sam iznenađen ovolikom gubitkom fokusa na korisnika od strane, nekada sjajnog, korisničkog servisa Telenora, sada Yettela.
I evo šta se na kraju desilo.Samo da javim da su me nakon odbijanje da mi odobre 50% popusta i mog podnošenja zahteva za prelazak u A1 zvali iz Yettel službe za zadržavanje korisnika. Navodno, nisu znali za moju prethodnu komunikaciju sa korisničkim servisom putem maila (iako je mene servis kontaktirao nakon što sam preko kontakt forme tražio uslove za obnou uguvora) i iako sam u komunikaciji sa njima tražio da me kontaktira služba za zadržavanje korisnika i odobri mi iste uslove koje koristim već 6 godina (50% popusta na pretlatu uz UO i bez uređaja). Nakon što sam odbio da prihvatim lošiju ponudu koju mi nude putem Yettel aplikacije i rekao da ću promeniti operatora, dobio sam odgovor da zahtev za prenos broja mogu podneti na najbližem prodajnom mestu operatora čije usluge želim da koristim.
Zato, ako ovo čita iko iz Yettela, znajte da ste na pogrešnom putu i da je ovakva komunikacija srljanje u gubitak korisnika.
Vi pre svega pružate uslugu, a ovo što sam dobio kao stari korisnik je jako loše.
Ja ću da potpišem svaku reč koju je taj čovek napisao jer sam doživela isto.Znam da je Yettel čak tu osobu otkačila u fazonu slobodno pređite kod drugog operatora, i da ta osoba nije očekivala tako nešto od Yettela. Probat ću pronaći, znam da je to bilo krajem jula/početak a i možda kraj avgusta.
Evo ga, to je to o čemu sam pričao.
I evo šta se na kraju desilo.
Baš tako, što se vidi iz njegovog posta na sledećoj strani. APP, ako prođe prođe. Pokušavaju slepački da ti izmuzu još koji dinar, što se definitivno kosi sa zdravim razumom, a kamoli sa poslovnom politikom bilo koje ozbiljne kompanije, pa kad vide da si podnošenjem zahteva rešio da pređeš u drugu mrežu, onda zovu i kme, kme… 😭tj. daju ti to što si tražio. Klasično maltretiranje onih koje bi svako normalan držao kao malo vode na dlanu. Jednostavno, svojom neizmernom glupošću te teraju da ti proradi inat, što se i desilo u ovom slučaju. Samo mi nije jasno, kom glupanu od šefova ili menadžera je tako nešto moglo da padne napamet, a kamoli da primenjuje. Siguran sam da se to ne može desiti ni na pijaci (zelenoj ili stočnoj) kod bilo kog domaćina od koga si ikada nešto kupio.Koliko vidim ovde čovek govori kako mu nisu hteli ponuditi 50% PRE nego što je podneo zahtev. O tome priča sve vreme. Kad je podneo zahtev za prenos odmah ga je kontaktirala služba ali ne kaže šta su ponudili. Verovatno su mu ponudili 50%.
Ja sam samo rekao da nije bilo slučajeva, bar na forumu, da ga nisu kontaktirali sa ponudom 50% NAKON zahteva za prenos broja
A šta su ti nudili kad su te zvali nakon zahteva za prelazak u a1
Ponudili su mi 50% popusta koje sam već bio koristio i koje sam originalno tražio da kako bih nastavio da koristim broj.
Ali posle nemarne i arogantne komunikacije u prethodnim danima, odbio sam. I preneću i svoja druga dva broja, samo da mi istekne ug. obaveza.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari