Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ima li uopšte nekog ko je uspeo skoro da izbombarduje popust od 50%?
Jedino da ideš načinom prelaska u drugu mrežu jer fora sa korisničkom brigom za ostatak u Yettel mreži više ne prolazi.
 
^ pređeš u drugu mrežu, pošto si prvi dan korisnik dobićeš bolje benfite nego u Yettel.
 
Jedino da ideš načinom prelaska u drugu mrežu jer fora sa korisničkom brigom za ostatak u Yettel mreži više ne prolazi.
Znam da mi to jedino preostaje, nego pitam da li je skoro neko to probao i uspeo?
Tako sam radio prvi put kad sam tražio 50%, ali poslednjih 10 godina nisam to morao da radim.
 
ako ti ne daju odmah, mozes da predjes na prepaid i za 2 dana u aplikaciji ce ti se pojaviti ponuda za prelazak na postpaid sa 50% popusta
 

Prilozi

  • Screenshot_20231014_110534_Yettel.jpg
    Screenshot_20231014_110534_Yettel.jpg
    56.1 KB · Pregleda: 57
@Shomi22 ja sam dobio pre nekih 6 meseci lagano. Ali po postovima u nazad mesec dana teško je dobiti osim ići do kraja.
 
^ znam. Zato sam i napisao da je teško dobiti popust ako se ne ide pretnjom do kraja
 
Ne pali više ni to, za sad prolazi samo zahtev za prenos u drugu mrežu mada ne znam ni to dokle će.
 
Ne pali više ni to, za sad prolazi samo zahtev za prenos u drugu mrežu mada ne znam ni to dokle će.
Iskreno se pitam sta bi se desilo kada prelazak u drugu mrežu više neće ( ni to ) paliti. Verujem da će većina njih preći u mt:s ili A1, ali šta će biti onda sa onima koji su u Yettel-u ostali? Šta ostali mislite o tome?
Ju nisam znao da više ni prepaid fora ne radi. Pa ovo je dno :(
Pitanje je onda šta će da radi 🤷‍♂️
 
Pa izgleda sada samo ako imaš sreće da te zovu nakon zahteva za prenos broja.

P.S. reakcije tužni i ljuti smajli tj. (inaccurate i does not contribute) smanjuju rejting člana na forumu da znaš :)
 
Pa izgleda sada samo ako imaš sreće da te zovu nakon zahteva za prenos broja.

P.S. reakcije tužni i ljuti smajli tj. (inaccurate i does not contribute) smanjuju rejting člana na forumu da znaš :)
A ako te onda ni ne pozovu?

E Hvala Vam mnogo na odgovoru, nisam znao. Ja sam mislio da je to samo reakcija, ne da smanjuje/podiže rejting člana na forumu. Dobro, sad znam za ubuduće. 🙂
 
Iskreno se pitam sta bi se desilo kada prelazak u drugu mrežu više neće ( ni to ) paliti. Verujem da će većina njih preći u mt:s ili A1, ali šta će biti onda sa onima koji su u Yettel-u ostali? Šta ostali mislite o tome?

Pitanje je onda šta će da radi 🤷‍♂️
Pa kao nov korisnik uvek ima nekih većih povlastica od starih gde god da si ali je činjenica da se Yettel raspao kao mreža. Ko prihvati skuplje uslove ostaje u Yettel -u pa ko se seća pre par godina kako se Vip raspao skroz onda su se dobrim promocijama vraćali. Uvek će neko otići iz A1 i MTS u Yettel i obrnuto. Korisnika ima ali sam čitala da su zabeležili neki pad korisnika za dal prošlu godinu.
 
Pa kao nov korisnik uvek ima nekih većih povlastica od starih gde god da si ali je činjenica da se Yettel raspao kao mreža. Ko prihvati skuplje uslove ostaje u Yettel -u pa ko se seća pre par godina kako se Vip raspao skroz onda su se dobrim promocijama vraćali. Uvek će neko otići iz A1 i MTS u Yettel i obrnuto. Korisnika ima ali sam čitala da su zabeležili neki pad korisnika za dal prošlu godinu.
Dobro, to do provajdera uz kapacitet mreže. Može da se QOS-om optimizuje. Tipa ne mora youtube u 4K da vuče bandwidth kad je opterecenje... A A1 ako rade sa Nokiom mogu da dobrano optimiziju mrežu. Secam se kad sam prvi put prešao na A1 mts je bila institucija. Sad A1 grmi. Sta da se radi spali smo na dva operatera. Od svih gluposti sto sam pročitao o 5G jedino mi je interesantna sirina opsega i AESA antene. Sto znaci da ce jedan operater moći da ponudi manje više odlican internet za sve u Srbiji... Elektronsko navođenje signala do korisnika je mama makar u downlinku sto je većina servisa. Jedan dobar i dva losa na 5G je bolje nego 3 dobra na 4G
 
Podnet zahtev za prelazak na prepaid prošle nedelje, zvali posle par dana i dogovorili 50% sve vreme ugovorene obaveze. Nisam imao vremena da razmišljam o opcijama prenosa, a1, eventualno mts u box-u, zato sam isao sa prepaid.. Ali da nisu dali sigurno bih promenio.
 
Odakle ti to? Do sada se niko nije javio da je podneo zahtev za prenos broja, a da ga nisu zvali.
Bilo je mnogo, mnogo postova u ovoj temi da su ih zvali nakon zahteva za prenos, a nijedan da nisu
Zar nije bilo jedanput ovde na forumu? Da je neko podneo zahtev iz Yettela u A1, i da je broj prenešen u A1, čak ga nisu ni iz Yettela. Znam da je to ovde neko pisao na leto 2023, samo se ne sećam ko...
 
Zar nije bilo jedanput ovde na forumu? Da je neko podneo zahtev iz Yettela u A1, i da je broj prenešen u A1, čak ga nisu ni iz Yettela. Znam da je to ovde neko pisao na leto 2023, samo se ne sećam ko...
Znam da je Yettel čak tu osobu otkačila u fazonu slobodno pređite kod drugog operatora, i da ta osoba nije očekivala tako nešto od Yettela. Probat ću pronaći, znam da je to bilo krajem jula/početak a i možda kraj avgusta.
Ja sam nakon 8 godina korišćenja jednog od 3 Yettel postpaid broja, na kojem već 6 godina koristim 50% popusta na pretplatu bez uređaja, probao da obnovim ugovor po istim uslovima, ali mi nisu dozvolili. I nakon žalbe da to daju prepaid korisnicima, odbili su, navodeći da to nude prepaid korisnicima kako bi im prdočili prednosti postpaida, ali da meni neće, jer veruju da ću ostati korisnik, iako sam odlučio da pređem na A1 o čemu sam ih obavestio. Umesto zahvalnosti za dugi niz godina saradnje, dobio sam uputstvo da se obratim najbližem prodajnom mestu drugog operatora čije usluge želim da koristim.

Vrlo sam iznenađen ovolikom gubitkom fokusa na korisnika od strane, nekada sjajnog, korisničkog servisa Telenora, sada Yettela.
Evo ga, to je to o čemu sam pričao.
Samo da javim da su me nakon odbijanje da mi odobre 50% popusta i mog podnošenja zahteva za prelazak u A1 zvali iz Yettel službe za zadržavanje korisnika. Navodno, nisu znali za moju prethodnu komunikaciju sa korisničkim servisom putem maila (iako je mene servis kontaktirao nakon što sam preko kontakt forme tražio uslove za obnou uguvora) i iako sam u komunikaciji sa njima tražio da me kontaktira služba za zadržavanje korisnika i odobri mi iste uslove koje koristim već 6 godina (50% popusta na pretlatu uz UO i bez uređaja). Nakon što sam odbio da prihvatim lošiju ponudu koju mi nude putem Yettel aplikacije i rekao da ću promeniti operatora, dobio sam odgovor da zahtev za prenos broja mogu podneti na najbližem prodajnom mestu operatora čije usluge želim da koristim.

Zato, ako ovo čita iko iz Yettela, znajte da ste na pogrešnom putu i da je ovakva komunikacija srljanje u gubitak korisnika.
Vi pre svega pružate uslugu, a ovo što sam dobio kao stari korisnik je jako loše.
I evo šta se na kraju desilo.
 
Poslednja izmena:
Koliko vidim ovde čovek govori kako mu nisu hteli ponuditi 50% PRE nego što je podneo zahtev. O tome priča sve vreme. Kad je podneo zahtev za prenos odmah ga je kontaktirala služba ali ne kaže šta su ponudili. Verovatno su mu ponudili 50%.
Ja sam samo rekao da nije bilo slučajeva, bar na forumu, da ga nisu kontaktirali sa ponudom 50% NAKON zahteva za prenos broja
 
Znam da je Yettel čak tu osobu otkačila u fazonu slobodno pređite kod drugog operatora, i da ta osoba nije očekivala tako nešto od Yettela. Probat ću pronaći, znam da je to bilo krajem jula/početak a i možda kraj avgusta.

Evo ga, to je to o čemu sam pričao.

I evo šta se na kraju desilo.
Ja ću da potpišem svaku reč koju je taj čovek napisao jer sam doživela isto.
 
Koliko vidim ovde čovek govori kako mu nisu hteli ponuditi 50% PRE nego što je podneo zahtev. O tome priča sve vreme. Kad je podneo zahtev za prenos odmah ga je kontaktirala služba ali ne kaže šta su ponudili. Verovatno su mu ponudili 50%.
Ja sam samo rekao da nije bilo slučajeva, bar na forumu, da ga nisu kontaktirali sa ponudom 50% NAKON zahteva za prenos broja
Baš tako, što se vidi iz njegovog posta na sledećoj strani. APP, ako prođe prođe. Pokušavaju slepački da ti izmuzu još koji dinar, što se definitivno kosi sa zdravim razumom, a kamoli sa poslovnom politikom bilo koje ozbiljne kompanije, pa kad vide da si podnošenjem zahteva rešio da pređeš u drugu mrežu, onda zovu i kme, kme… 😭tj. daju ti to što si tražio. Klasično maltretiranje onih koje bi svako normalan držao kao malo vode na dlanu. Jednostavno, svojom neizmernom glupošću te teraju da ti proradi inat, što se i desilo u ovom slučaju. Samo mi nije jasno, kom glupanu od šefova ili menadžera je tako nešto moglo da padne napamet, a kamoli da primenjuje. Siguran sam da se to ne može desiti ni na pijaci (zelenoj ili stočnoj) kod bilo kog domaćina od koga si ikada nešto kupio.
E, zemljo Srbijo!
A šta su ti nudili kad su te zvali nakon zahteva za prelazak u a1
Ponudili su mi 50% popusta koje sam već bio koristio i koje sam originalno tražio da kako bih nastavio da koristim broj.
Ali posle nemarne i arogantne komunikacije u prethodnim danima, odbio sam. I preneću i svoja druga dva broja, samo da mi istekne ug. obaveza.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno