Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Problem sa svim mrežama je u tome da im se jasno kaže šta želite i zapretite odlaskom...naravno sa razlogom i stvarnom namerom da to i uradite
 
Ja sam vrlo jasno tražio. Kada nisu prihvatili, dva puta sam praktično pisao isto.

---
Ponuda na mom broju nije prihvatljiva i cene su gotovo iste kao cene kada bih uzeo telefon na rate uz ugovornu obavezu.

Takođe, kao dugogodišnji korisnik više brojeva koji redovno izmiruje svoje obaveze i koji već koristi ovu ponudu na drugom broju, znam da ovu ponudu i dalje nudite, kako postpaid, tako i određenim segmentima prepaid korisnika za podsticaj prelaska na postpaid. U prilogu je printscreen.

Molim vas da me telefonom kontaktiraju kolege iz renewala ili menadžer, pre nego što stigne zahtev za prenos mog prvog broja. Izuzetno sam razočaran manjkom lojalnosti kompanije Yettel prema svom lojalnom korisniku.

U nadi da ćete pokazati da vam je zadržavanje korisnika bar podjednako važno kao i akvizicija,
----
 
Samo da javim da su me nakon odbijanje da mi odobre 50% popusta i mog podnošenja zahteva za prelazak u A1 zvali iz Yettel službe za zadržavanje korisnika. Navodno, nisu znali za moju prethodnu komunikaciju sa korisničkim servisom putem maila (iako je mene servis kontaktirao nakon što sam preko kontakt forme tražio uslove za obnou uguvora) i iako sam u komunikaciji sa njima tražio da me kontaktira služba za zadržavanje korisnika i odobri mi iste uslove koje koristim već 6 godina (50% popusta na pretlatu uz UO i bez uređaja). Nakon što sam odbio da prihvatim lošiju ponudu koju mi nude putem Yettel aplikacije i rekao da ću promeniti operatora, dobio sam odgovor da zahtev za prenos broja mogu podneti na najbližem prodajnom mestu operatora čije usluge želim da koristim.

Zato, ako ovo čita iko iz Yettela, znajte da ste na pogrešnom putu i da je ovakva komunikacija srljanje u gubitak korisnika.
Vi pre svega pružate uslugu, a ovo što sam dobio kao stari korisnik je jako loše.
A šta su ti nudili kad su te zvali nakon zahteva za prelazak u a1
 
Ponudili su mi 50% popusta koje sam već bio koristio i koje sam originalno tražio da kako bih nastavio da koristim broj.
Ali posle nemarne i arogantne komunikacije u prethodnim danima, odbio sam. I preneću i svoja druga dva broja, samo da mi istekne ug. obaveza.
 
Ma strategija im je izgleda na novim korisnicima. Iskreno ne vidim da su izgubili neko učešće na tržištu. Poslednjih godinu dana. Manje vise je odnos identičan. Tako da ne brinem ja za njih vec za nas...
 
Ponudili su mi 50% popusta koje sam već bio koristio i koje sam originalno tražio da kako bih nastavio da koristim broj.
Ali posle nemarne i arogantne komunikacije u prethodnim danima, odbio sam. I preneću i svoja druga dva broja, samo da mi istekne ug. obaveza.

Prenošenje, iz revolta, nema previše smisla.
Prenesi ukoliko u drugoj mreži imaš bolju ponudu.
To su velike kompanije, sa značajnom fluktuacijom broja korisnika. Nema potrebe da im budemo lojalni, a realno, ni njima ne znači pojedinačni korisnik. Rade za mesečni/kvartalni/kakav god target.
 
Slažem se, @PJ. U A1 i prelazim jer sam mogao da dobijem bolje uslove. A1 očigledno nema problem da ponudi Yettel korisnicima uslove koje su imali u Yettelu. I hvala svima na pomoći. I za lojalnost tražim lojalnost, ali kada je nema, ne mogu da ne reagujem.
Naročito što se ovde možda i radi samo o lošem staffu i nemaru u korisničkom servisu. Ali i da je tako, meni je to nedopustivo.
 
Kako možeš da tražiš lojalnost za lojalnost, kad si napisao da se slažeš da nema lojalnosti? :)

(ništa nije svet),
sve je bruto i neto,
sve je zabava.

Mene Yettel drži sa dovoljno dobro cenom, koja uključuje Deezer. Minuti/MB su i onako sada svuda dovoljni.
Sve mreže sada dovoljno dobro rade.

Pretplata mi je toliko mala, da niko ne može da mi ponudi dovoljno nižu cenu, za istu stvar, da me motiviše na prelazak. E ukoliko Yettel počne više da mi naplaćuje, onda imamo problem.

Ni meni se ne svidja to cenkanje, preganjanje ko šta može da dobije, koji operater kome šta može da da, ali izgleda da je takvo vreme.
Čak su prestali da mi smetaju ovi koji kablovskog operatera menjaju na dve godine.
 
Koristim kao backup Yettel turist 50gb net
Hotspot sa telefona,igram aktivno Division 2 i fino radi

Kupio bih neki ruter da ne zezam fon

Na mts kartici je 4g+ mreza a na yettel 4g

Ako kupim cat6 ruter da li ce yettel raditi na 4g+ ili je paket samo 4g mreza
 
Koristim kao backup Yettel turist 50gb net
Hotspot sa telefona,igram aktivno Division 2 i fino radi

Kupio bih neki ruter da ne zezam fon

Na mts kartici je 4g+ mreza a na yettel 4g

Ako kupim cat6 ruter da li ce yettel raditi na 4g+ ili je paket samo 4g mreza
4g+ bez problema.Doduse tu nemoras da prebacujes apn na tim radi apn net na obicnim prepaid mora rucno apn internet.
 
Koristim kao backup Yettel turist 50gb net
Hotspot sa telefona,igram aktivno Division 2 i fino radi

Kupio bih neki ruter da ne zezam fon

Na mts kartici je 4g+ mreza a na yettel 4g

Ako kupim cat6 ruter da li ce yettel raditi na 4g+ ili je paket samo 4g mreza
Jesi probao tu karticu na telefonu koji podrzava 4G+? Ako ne dobijas na yettelu 4G+ verovatno je (slab signal pa hvatas samo ruralnu frekvenciju ili nema 4G+ na lokaciji). Tako da onda ti sve jedno koji god da je ruter. Moras imati na 4G+ telefonu 4G+ singal da bi imao smisla da stavljas 4G+ ruter
 
Svugde muvare.
Ja sam obnovio promociju sa njima i naravno vise nemam onaj isti popust od 50%, vec 40 jer 50% vazi samo za nove korisnike. Ok ajde prihvatio sam i to jer realno imaju najbolje ponude za razliku od drugih.
Medjutim izgleda da u zadnje vreme postaju jako bezobrazni jer sami podizu pretplatu na vec postojecim ugovorima. Ja sam nov ugovor sa njima napravio za promociju od 1399 din, vec na sledecem mesecu meni je pretplata 1449. Nisu u pitanju tih 50 dinara, to mu dodje 1200 dinara na 24 meseca sto i nije sad vau nesto previse, ali u pitanju je princip, ne volim da me kradu a ovo je realno kradja. Planiram da odem kod njih da vidim u cemu je problem, ali svakog dana odlazem i nikako da odem. U svakom slucaju tek mi je mesec dana od obnove ugovora pa cu otici ovih dana.
 
Verovatno ti nije aktiviran eracun, odatle razlika tih 50 dinara...
 
Jesi probao tu karticu na telefonu koji podrzava 4G+? Ako ne dobijas na yettelu 4G+ verovatno je (slab signal pa hvatas samo ruralnu frekvenciju ili nema 4G+ na lokaciji). Tako da onda ti sve jedno koji god da je ruter. Moras imati na 4G+ telefonu 4G+ singal da bi imao smisla da stavljas 4G+ ruter
Dual sim telefon,mts 4g+ a yettel 4g

Mislio sam da je mozda zbog turist net paketa koji je do 10mb
 
Ne zelim koristiti takav vid placanja iz zastitnih razloga.
Nije to nikakav vid (način) plaćanja, već način kako ti stiže mesečni račun za njihove usluge.
Ako aktiviraš e-račun, slaće ti umesto papirnog računa, račun na prijavljenu mejl adresu.
:)
 
Aj malo da mi pojasnite eSIM na 12t pro?
Znaci meni je na eSIM sad trenutno yettel,a na sim 1 mts kao sekundarna kartica.
Za par dana idem na Maldive i citam da je najbolja opcija kupiti njihovu eSIM karticu za net.
To dalje znaci da pored yettel imam opciju dodaj "eSIM" sto bi znacilo sta?
Dodam Maldivsku eSIM jos i kako to funkcionise?
Po nekoj logici mogu se lako prebacivati sa yetel na Maldivsku mrezu,a sim 1 da mi je i dalje mts,a bolja opcija bi bila da recimo yettel sve vreme bude aktivna,a maldivska samo za net...sto je nerealno,ali bi bila skroz cool fora?
Dakle da mi pojasnite jel to dodaj ustvari imam sacuvane dve eSIM mreze,pa se malo prebacujem sa jedne na drugu tj.jednu aktivarm,dok drugu deaktiviram,jel?
 
Ok,a kazite mi koja je dobra app za "kupovinu" tih eSIM kartica za Maldive?
Hvale Airalo app i skinuo sam je,ima ponudu za Maldive,ali me zanima jel ima jos neka bolja?
 
Zdravo ljudi. Pre mesec dana sam prešao u Yettel (kupio sam novu karticu) i posle 2-3 nedelje mi je ukinut 50% za pretplatu? Pitao sam Yettel zašto su mi ukinuli 50% za pretplatu na pripejdu, oni kao: A gde si ti to video🤨🤨🤨🤨🤨 ja posaljem dva snimka, prvi snimak gde na svakoj tarifi ima 50% a drugi snimak gde je samo ostao 50% za Total Data+ i piše najbolji izbor a onda za sve tarife neki null-ovi? Šta znače null-ovi na tarifama(postpejd)? Meni prikazuje 50% za Total Data+ tarifu i 3500 null popusta za Total Data+ 500 dinara razlike.. Znaci na svim tarifama cak i Total Data+ ima neki null popist dok samo za 50% stoji Total Data+, kad sam to Yettel pisao zasto su za sve tarife ukinuli nisu me skontali na prvo slali mi svakakva pitanja a ja pitam covece zasto te ukinuli 50% za sve tarife osim Total Data+, njihov odgovor:promocije se menjaju svakodnevno, to sam razumeo i skontao. Ako u Septembru ne vrate opet 50% necu prec na postpejd dok ne vrate 50%. Arapski investitor će kupiti 25% za Yettel SRB, HU i BG=Bulgaria. Nadam se da će se poboljšati kad ih Arapi kupe jer ako ne, prelazim u A1, nikad se ne vraćam na mt:s najgori su. Hvala što ste pročitali.
 
To znaci da ima 50% popusta pri prelasku ili ne? Ne bi da prebacujem br kod njih pa da dobijem sipak i 3 meseca budem na pripaidu.
 
To znaci da ima 50% popusta pri prelasku ili ne? Ne bi da prebacujem br kod njih pa da dobijem sipak i 3 meseca budem na pripaidu.
Ima na mesec dana kad sam ja svoju sim karticu kupio. Ali verujem da ce ubrzo vratiti 50% pošto im se promocije na svakih 2-3 meseca menjaju. Ako budeš prešao u Yettel pitaj da li moraš biti pripejd 2-3 dana da bi dobio tih 50%.
 
Jel zna neko šta znači ovo "roming interenet 5x5".
Pojavilo mi se u aplikaciji uz novi paket. Pokušao sam da nađem na njihovom sajtu ali ne nalazim ništa
 

Prilozi

  • Screenshot_20230729_191226.jpg
    Screenshot_20230729_191226.jpg
    167 KB · Pregleda: 64
Edit: Našao u aplikaciji, mada nema ništa na sajtu o tome. To je roming internet za CG, Mađarsku, Bugarsku, Češku i Slovačku
 
Ja to nemam. Koji je to paket?
 
Nazad
Vrh Dno