TosaNS
Slavan
- Učlanjen(a)
- 12.08.2010
- Poruke
- 3,076
- Poena
- 455
Zvao sam danas korisnicki servis na 0639000, gospodja mi je rekla, posle provere u servisu da je crkao neki deo na telefonu i da se ceka, na moje pitanje do kada rekla je da po novom zakonu nema roka do kada je servis duzan da popravi telefon. Na moju konstataciju da ja nisam telefon kupio u servisu nego kod telenora, molim vas ali takav je zakon, na moj zahtev za drugi model telefona,znate po zakonu samo servis moze da odluci odnosno da izda potvrdu da se telefon zameni za drugi ali vi ste uvoznici tog telefona znate po zakonu servis mora da... molim vas strpite se dok servis ne odluci takav je zakon, do kada, u razumnom roku. Zakljucio sam da ovi iz telenora izuzetno postuju zakon i da je servis vlasnik i prodavac telefona a oni su samo tu da prodaju i naplacuju svaki mesec po pljackaskim cenama, siroti. Ovo verovatno nema nigde. I sta sad? Strpite se bice u razumnom roku. Bas su razumni.
Da li si uspeo šta?