Šta je novo?

ZTE Grand X

Prvo kada povežeš telefon sa kompom pod tipom veze odabereš zadnju opciju, tada se instalira drajver. Onda odabereš MTP. Ako ni tad ne radi odeš u device manager i pod prtable devices pronadjes ZTE i updejtuješ ručno. Ja sam kod mene morao prvo da disablujem drajvere od nokie da bi proradilo. I to nece baš na svakoj mašini kolko sam primetio.

Krenuo sam da instaliram drajvere i izbacio mi je neki eror,onda sam ih rucno apdejtovao i opet kad udjem u sd karticu svaki folder prazan :(
 
Da ne pričam unapred da ne baksuziram ja nism imao više problema sa telom i zakucavanjem da nečuje nečastivi :)
 
Evo i ja ,da kucnem u drvo, ni jedan problem do sad.Skoro sve sam probao, baterija odlicna, skaliranje frekvencija radi kako treba, radio radi , gsp hvata i ne gubi signal, poruke rade kako treba kao i pozivi, primetio sam i da wifi znatno brze nalazi mreze i konektuje se.Za sada preporuka za b08.
 
Kako to vama kad zabode dodje k'sebi brzo?
meni posrce celu bateriju pre nego sto dodje k'sebi...
 
Kako to vama kad zabode dodje k'sebi brzo?
meni posrce celu bateriju pre nego sto dodje k'sebi...

treba malo vremena ne duže od minute, nemam potrebu da vadim bateriju i vraćam. A da li imaš original rom ili si preuzeo neki drugi tj. Da li ti je fon rutovan ili ne?
 
Evo upravo mi je blokirao u toku razgovora, stajao tako oko minut i odblokirao se.Toliko o b08.
 
Evo upravo mi je blokirao u toku razgovora, stajao tako oko minut i odblokirao se.Toliko o b08.

Takva blokada se i meni desila i to za vreme dok sam koristio neku app. Ne znam šta je problem ali mi se čini da iz nekog razloga neki od pokrenutih aplikacija zauzme sve resurse od procesora i da mu onda treba neko vreme kako bi ih obradio pa tek nakon nekoliko sekundi on se vrati u normalu. Nešto slično se dešavalo pre na slabijim mašinama da dok surfuješ po netu da ti se zaglupi komp, a ti preko task menadžera proveriš i vidiš da je procesor 100% opterećen nekom operacijom tj, da nešto prosto ždere resurse i tako max opterećuje procesor. Mislim da je možda i ovde slučaj da se neki proces pokrene uporedo i da zato možda zablokira procesor, da li se to može nekako proveriti i kako? A možda je i do RAM memorije koje ima samo 512 kb moguće da ne bi trokirao da ima 1 gb RAM-a.
 
Poslednja izmena:
OK U toku noci mi se iskljucio telefon mada baterija nije bila prazna. I jutros ga normalno napunim i sve to, ukljuci se normalno. I posle 5 sati samo je crkao, ne mogu ni da ga upalim, led lampica ne reaguje kad ga stavim na punjac, na USB kad ga povezem cuje se onaj zvuk na kompu ali nista dalje. Jel to ono famozno crkavanje ploce i jedino resenje da ga nosim u servis?
 
Ako tražiš zamenu, dobićeš zamenu, samo insistiraj. Moraju po zakonu da ti daju.
 
Ako tražiš zamenu, dobićeš zamenu, samo insistiraj. Moraju po zakonu da ti daju.

Ja sam ga uzeo na rate i jos to nisam isplatio, a nikako mi sad ne odgovara varijanta da doplacujem :( . I da mi prihvate zamemu koji bi to mogao kod njih da uzmem da bude blizu ovog. Meni je iskreno ovaj telefon super, u poslednje vreme mi nisu kasnile poruke i lepo je isao u deep sleep.
 
Ti onda traži da ti poprave. Ali, ja sam dobio LG L9 bez doplate... pa ti vidi.
 
Ja i dalje ne razumem zašto toliko ljudi brane ovaj telefon... Možda su ipak dali previše para, pa sad moraju da brane uložen novac.

Pogledajte ostale telefone svi barem imaju osnovnu radnu funkciju da im rade pozivi i poruke... Ajde lag neki da de desi, pa ovo, pa ono, to je podnošljivo, ali telefon mora da može da primi poziv i da se ne zakucava u toku i da mu stižu poruke...

Praktično čitajući temu, gledam kako koristite tablet wifi only od 4"

Mučite se kao ribe na suvom, a iskreno zao mi je sto ce 90% ljudi zamrzeti android zbog ovoga, jer ne razumeju ama baš ništa, a to nije problem androida, nego ZTE-a

Ko ne plati na mostu, plati na ćupriji.
 
Ja sam na tarifi prenesi i surfuj 500 i 12000 ga placam na 6 mesecnih rata tako da neam sanse da mi daju L9, ti si verovatno na vecoj tarifi. Ja branim telefon jer je meni stvarno super, jeste da ima neke probleme ali nije to toliko izrazeno, barem ne kod mene. I ovo mi je prvi android i prezadovoljan sam celom pricom. Iskreno mogu da tolerisem par zakasnelih poruka s vremena na vreme. I sad iskreno ne bih mogao da predjem na telefon sa manjim ekranom jer sam se bas navikao a njega...
 
Ja sam na tarifi prenesi i surfuj 500 i 12000 ga placam na 6 mesecnih rata tako da neam sanse da mi daju L9, ti si verovatno na vecoj tarifi. Ja branim telefon jer je meni stvarno super, jeste da ima neke probleme ali nije to toliko izrazeno, barem ne kod mene. I ovo mi je prvi android i prezadovoljan sam celom pricom. Iskreno mogu da tolerisem par zakasnelih poruka s vremena na vreme. I sad iskreno ne bih mogao da predjem na telefon sa manjim ekranom jer sam se bas navikao a njega...

Samo jedno pitanje da li si imao telenorov rom ili si instalirao neki drugi rom? I ja sam na istom paketu kao i ti stim da sam ja u celosti platio 12000 din za telefon, da mi kojim slučajem nedaj bože rikne tel verovatno da bih morao menjati postojeći paket ukoliko bih se opredelio za l9. Ili da uzmem neki htc koji bi morao doplatiti mada da čuknem u drvo grand radiii ko u inat svemu odbija da se preda i da zaćuti :) što ne bih nikako voleo jer i ja ne bih voleo da se navikavam na manji ekran ukoliko ne bih uspeo da zamenim za l9
 
Poslednja izmena:
Upravo sam ga prebacio na B08. Interesantno je da sam prvo morao na B04 pa tek onda na B08. U odnosu na B05 sa kojim sam bio zadovoljan vidim da FM aplikacija (Radio) sada funkcioniše, a i soft tasteri su osvetljni u svim situacijama slabijeg svetla, tj. isključuju se jedino kad je i ekran na maksimalnoj osvetljenosti odnosno kad senzor registruje veliku količinu svetla. Koliko sam stigao da pogledam odlazi u deep sleep režim pa preostaje samo da vidim da li je rešen problem sa poveremenim blokiranjem kod prekidanja poziva.
 
Samo jedno pitanje da li si imao telenorov rom ili si instalirao neki drugi rom? I ja sam na istom paketu kao i ti stim da sam ja u celosti platio 12000 din za telefon, da mi kojim slučajem nedaj bože rikne tel verovatno da bih morao menjati postojeći paket ukoliko bih se opredelio za l9. Ili da uzmem neki htc koji bi morao doplatiti mada da čuknem u drvo grand radiii ko u inat svemu odbija da se preda i da zaćuti :) što ne bih nikako voleo jer i ja ne bih voleo da se navikavam na manji ekran ukoliko ne bih uspeo da zamenim za l9

Telenorov rom nista nisam dirao jer sam se bas ovoga plasio, mada i da sam ga flesovao nista ne bi bilo jer je riknuo skorz. Elem danas sam ga odeneo u Telenor radnju i jedna veoma ljubazna devojka mi je predlozila da telefon odnesem direktno u servis, negde na Karaburmi sutra cu da ga trazim, i njih da zamolim da mi daju potvrdu neku da je riknuo i zamenice mi telefon za nov. E sad koja je fora sa zamenom nisam siguran ali je rekla da ce mi ponuditi 2 modela pa da mogu da biram koji cu. Cisto sumnjam da ce moci L9 al pitacu. Ni meni se ne prelazi nikako na manji ekran pa nesto se razmisljam za onaj Alkatel sto ga zovu Telenor Smart HD. Ista diagonla bolji procesor, isto memorije ali je dzindzerbred pa mi bedak zbog toga bas sam se navikao na ICS. Valjda ce biti neku update, prica se o tome.

P.S. I meni je fino radio sa B08 ali sam samo par dana uzivao :(
 
Od 21.01.2013. je na servisu (potpuno riknuo) nikakav poziv niti bilo kakvu informaciju nisam dobio ni od servisa ni od Telenora.
 
A da li si mozda razmisljao da ti njih nazoves? Morate nauciti da dosadjujete u ovim slucajevima jer ne postoji u zakonu tacno vreme za koje moraju da nesto poprave...
 
Odlazio sam nekoliko puta u Telenor poslovnicu gde sam predao aparat ali stalno mi govore da nemaju povratnu onformaciju iz ovlašćenog servisa.
 
Onda nazovi servis i pitaj njih kakva je situacija a najlakse da nadju koji je tvoj aparat je preko IMEI-a
 
Pozovi se na zakonski rok od 15 dana do kada moraju da ti daju odgovor kako će da reše problem - zamena, popravka ili povrat para. Inače, moj telefon je na servis otišao posle tvog i podigao sam ga pre neki dan (ali meni su samo flešnuli B08 softver)
edit: ne moraju za 15 dana da reše problem, ali moraju da konstatuju kako će da ga reše, a ti imaš pravo da se buniš (recimo, zahtevaš zamenu iako ti oni nude popravku...). Rok da zaista nešto urade je "razuman" šta god to značilo našem zakonodavcu.
 
Poslednja izmena:
Zvao sam danas korisnicki servis na 0639000, gospodja mi je rekla, posle provere u servisu da je crkao neki deo na telefonu i da se ceka, na moje pitanje do kada rekla je da po novom zakonu nema roka do kada je servis duzan da popravi telefon. Na moju konstataciju da ja nisam telefon kupio u servisu nego kod telenora, molim vas ali takav je zakon, na moj zahtev za drugi model telefona,znate po zakonu samo servis moze da odluci odnosno da izda potvrdu da se telefon zameni za drugi ali vi ste uvoznici tog telefona znate po zakonu servis mora da... molim vas strpite se dok servis ne odluci takav je zakon, do kada, u razumnom roku. Zakljucio sam da ovi iz telenora izuzetno postuju zakon i da je servis vlasnik i prodavac telefona a oni su samo tu da prodaju i naplacuju svaki mesec po pljackaskim cenama, siroti. Ovo verovatno nema nigde. I sta sad? Strpite se bice u razumnom roku. Bas su razumni.
 
Zvao sam danas korisnicki servis na 0639000, gospodja mi je rekla, posle provere u servisu da je crkao neki deo na telefonu i da se ceka, na moje pitanje do kada rekla je da po novom zakonu nema roka do kada je servis duzan da popravi telefon. Na moju konstataciju da ja nisam telefon kupio u servisu nego kod telenora, molim vas ali takav je zakon, na moj zahtev za drugi model telefona,znate po zakonu samo servis moze da odluci odnosno da izda potvrdu da se telefon zameni za drugi ali vi ste uvoznici tog telefona znate po zakonu servis mora da... molim vas strpite se dok servis ne odluci takav je zakon, do kada, u razumnom roku. Zakljucio sam da ovi iz telenora izuzetno postuju zakon i da je servis vlasnik i prodavac telefona a oni su samo tu da prodaju i naplacuju svaki mesec po pljackaskim cenama, siroti. Ovo verovatno nema nigde. I sta sad? Strpite se bice u razumnom roku. Bas su razumni.

Da li imas neki osnov da pokrenes tuzbu protiv njih i koji je to razuman rok ko to odredjuje? Mora da u zakonu postoji nesto na tu temu tj. da se konsultujes sa nekim advokatom sta da uradis. Ne ostaje ti nista drugo nego da budes tvrdoglav i bezobrazno uporan kako kod njih tako u servisu, na kraju to mora da rezultira nechem dobrom. Ja ne bih tek tako odustajao i ne bih se zadovoljio sa tim odgovorom koji su ti dali da mogu da te po zakonu zavlace do mile volje, ma svaki dan bih im dosadjivao popeo bi im se na glavu ako treba :) i to onako na finjaka bih smarao dok necrknu od muke.
 
Ma kakve bre parnice i advokati, šta vam je. Zovi servis direktno ili još bolje idi, Bg Elektronik je u pitanju i pozovi se na zakon o zaštiti potrošača, po kome imaš pravo da tražiš zamenu umesto opravke. Meni su ga već bili popravili, ali sam ja odbio da ga preuzmem i dobio sam zamenu. Što se Telenora tiče, naravno da oni ne mogu bez odluke servisa da izvrše zamenu jer oni nisu kvalifikovali za taj posao. Na šta bi to ličilo kada bi radnica u Telenoru odlučivala da li je telefon ispravan ili ne? Servis ti izdaje potvrdu da telefon ne može biti popravljen (u prevodu, to je potvrda da je pokvaren) i sa njom ti Telenor menja telefon. Imajte malo strpljenja, na kraju je prema meni Telenor ispao i više nego fer.
 
Vrh Dno